Історичний брейн-ринг
5 клас
(в рамках проведення тижня історії)
Олена Костенко, вчитель історії
опорного закладу
“Соболівська ЗОШ I-III ступенів”.
Брейн-ринг
з історії України
5 клас
(в рамках проведення тижня історії)
Олена Костенко, вчитель історії
опорного закладу
“Соболівська ЗОШ I-III ступенів”.
Мета:
Виховувати у школярів інтерес до історії, спонукати до поглибленого вивчення подій історії України.
Актуалізувати знання учнів з предмету. Вчитися застосовувати набуті знання в нестандартній ситуації.
Розвивати творчі здібності, вміння працювати з історичною картою. Продовжувати розвивати вміння працювати в команді.
Хід гри
Вчитель: Шановні друзі! Сьогодні ми всі зібралися, щоб пограти у дуже цікаву гру, що має назву «Брейн-ринг». Учасникам команд доведеться подолати нелегкий шлях до перемоги. Щоб перемогти в цій грі в вам знадобиться не тільки знання з історії, а й ваше вміння злагоджено діяти в команді, швидкість і кмітливість.
Представлення учасників.
Вчитель: Оцінювати старання і відповіді команд буде журі.
Оголошуються склад журі.
Перш ніж розпочати нам потрібно познайомитись з правилами.
Правила гри:
1. У грі беруть участь дві команди учнів 5-х класів, по 6 чоловік у кожній команді.
2. Гравці обирають капітана та дають назву команді.
3. Гра має 5 конкурсів.
4. Максимальна оцінка за кожен конкурс - 5 балів.
5. Перемагає та команда, яка набере найбільшу кількість балів.
6. За порушення правил гри з команди знімаються бали, за першість у кожному конкурсі додається 1 бал.
1 конкурс “Cклади пазл”
Капітан команди має підняти зелену картку, коли буде складено пазл.
Зразок, який вигляд має складений пазл - знаходиться на дошці.
Вчитель вмикає веселу мелодію.
Варіант 2 - можна використати придбані в інтернет-магазині магнітні пазли “Карта України”.
2 конкурс “Сусіди України”
Завдання: правильно розташуй назви держав, які межують з Україною.
Вчитель вмикає веселу мелодію.
https://docs.google.com/document/d/1Tu_8VXv1nWEfq7zZF9NGNDstIxxMAmH7GkXLIOSCTRY/edit?usp=sharing
3 конкурс “Історична постать”
Завдання: розташувати портрети в хронологічній послідовності, від найменшої купюри - 1 гривня, до найбільшої - 500 гривень.
Підпишіть кожен портрет: кого зображено і яка це купюра.
Вчитель вмикає веселу мелодію
https://drive.google.com/drive/folders/1lem1FQtf2wWq9IZ_yjtRaCmrbgK1CjI4?usp=sharing
4 конкурс “Сім чудес України”
Завдання: Вкажіть місцезнаходження семи чудес України, правильно розташувавши картки з їх зображенням.
Вчитель вмикає веселу мелодію.
https://drive.google.com/drive/folders/1yt4MjeH6JyitXtF_7LrNEAfFVTSAaWHJ?usp=sharing
5 конкурс “Історичні землі України”
Завдання: правильно розташуйте назви історичних земель України.
Вчитель вмикає веселу мелодію
https://docs.google.com/document/d/1eo2wKfaa8IBfABxdzyOaXXpH1lAvxnOFYIC83BeH0Zo/edit?usp=sharing
Вчитель: . Ось і підійшов до завершення наш конкурс, а з ним і наша гра. Поки журі підбиває підсумки всієї гри, ми з вами переглянемо відео.
Бланки для журі.
https://docs.google.com/document/d/17dJifrDtHBF9c9wy0wIBJeXuQQ5y6vp9FsEHv2iTok0/edit?usp=sharing
Надається слово журі, оголошуються результати гри та нагороджуються переможці.
https://docs.google.com/drawings/d/1IjKWdOZkJdTcjk1HqokedA2XiYzdwerQp8McAtePTYw/edit?usp=sharing