РОЗГЛЯНУТО ТА СХВАЛЕНО УЗГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖЕННО
на засіданні методичної комісії методист Заступник директора з НВирР
протокол №_______ _____Яна ВИСОЦЬКА ____Галина ПИСАРЕВСЬКА
Від «__»______2023р «__»______2023р «__»______2023р
Голова м/к ______Анатолій ГРИЦЮК
Відкрите засідання математичного гуртка «IQdo»
Тема: Інтелектуальна гра «Брейн-ринг»
Мета:
Навчальна: формувати систему наукових знань з математики, формувати в учнів уміння аналізувати факти, навики застосування своїх знань у новій нестандартній ситуації, формувати в учнів уміння активно й послідовно відстоювати власну точку зору, уміння знаходити переконливі аргументи для її доведення;
Розвиваюча: розвивати світогляд; розвивати навички усного та писемного мовлення; розвивати пам’ять та критичне мислення; розвивати навички групової самоорганізації; розвивати навички індивідуальної самоорганізації; розвивати вміння вести діалог; розвивати увагу; розвивати логічне мислення; розвивати творче мислення; розвивати вміння чітко формулювати свої думки; розвивати творчі здібності; розвивати вміння правильно узагальнювати інформацію та робити висновки;
Виховна: виховувати в учнях впевненість у своїх силах; виховання прагнення до вивчення природничих дисциплін; виховувати тактовність; виховувати відповідальність за доручену справу.
Обладнання: комп’ютер, презентація-супровід, прилади для сигналізації, аркуші паперу та ручки.
Епіграф « Велич людини – в її здатності мислити»
Блез Паскаль
План
І. Організаційний момент
ІІ. Оголошення правил гри
ІІІ. Перший тур «Бліц»
ІV. Другий тур «Ігри розуму»
V. Третій тур «Битва капітанів»
VI. Підведення підсумків
Хід заходу
Сьогодні засідання нашого гуртка відбудеться у формі цікавої гри брейн ринг. Чи знайомі ви з такою формою? Якщо так, то розкажіть чи проводили вам таке заняття і з якого предмету?
Сьогодні ми спробуємо пограти в таку чудову гру з математики. Тому бажаю вам успіху і випробувати свої математичні вміння.
Об`єднуємо здобувачів освітніх послуг в дві команди. Кожна команда придумує назву для себе та обирає капітана команди.
В класичному варіанті "Брейн-Рингу" одночасно грають дві команди, кожна з яких складається з п’яти чоловік. Учитель зачитує питання. Після того, як прочитано весь текст запитання подається команда "Час". На обговорення питання надається одна хвилина. Після цього команда може натиснути на кнопку і повідомити про бажання відповісти на запитання, якщо це було обумовлено раніше. Капітан команди обирає гравця який буде відповідати. Якщо команда натиснула на кнопку до сигналу, фіксується "фальстарт" і команда втрачає право відповідати на це запитання. За правильну відповідь команда отримує прописану кількість балів. Якщо відповідь була надана не правильно і час залишається, то право відповісти має команда суперник. Гра складається з трьох турів. У першому турі у нас 15 запитань. Правильна відповідь оцінюється в 1 бал. Другий тур складається з 10 запитань по 1 балу кожне. Та третій тур «Битва капітанів» оцінюється в 3 бали. Команда яка набрала більшу кількість балів виграє. За дотриманням правил і виставлення балів відповідає журі.
Хто скоріше розв’яже правильно задачу.
Фермер купив товари. Першому продавцеві він віддав половину своїх грошей та ще 10 грн; другому заплатив половину тих грошей що залишилося, та ще 20 грн і, нарешті, третьому заплатив половину залишку та ще 10 грн. Після цього грошей у фермера не залишилося. Скільки гривень у нього було спочатку?(180 грн)
Оголошення результатів гри та визначення команди переможця.
Нагородження команд призами.
Дякую командам за цікаву гру Хочу завершити наш захід таким висловом:
«Невибагливі головоломки про цілі числа протягом
віків були джерелом оновлення математики.»
Гаррет Біркгоф
Викладач Галина ГОРБАЛЬ