«БРИНИТЬ ПРИРОДИ МОВА КОЛЬОРОВА»

Про матеріал

Інтерактивнийурок із застосуванням інноваційних технологій

був проведений у «3» класі: 08.12.11

вч. англ.мова Юськевич О.В.

вч. ліплення Ящишин Т.І.

Перегляд файлу

                                                          ТОКЕКШМ

 

 

            Інтерактивний  урок із застосуванням інноваційних технологій

                                                       на тему:

 

 

 

 

 

«БРИНИТЬ  ПРИРОДИ  МОВА  КОЛЬОРОВА»

 

 

 

 

                                           був проведений у «3» класі: 08.12.11

                                                                   вч. англ.мова Юськевич О.В.

                                                                    вч. ліплення Ящишин Т.І.

 

 

 

 

                                                         2011

 Тема:   «Бринить природи мова кольорова»

Мета уроку: (англійська мова); вдосконалювати фонетичні навики учнів;

                                                      повторити засвоєну лексику;

                                                      навчити діалогічного мовлення;

                                                      повторити засвоєну лексику;

                                                      розвивати асоціативне мислення учнів;

          (ліплення);  формування уявлень про  відображення пір року;

                             розвивати аудіовізуальну асоціацію, фантазію, уяву;

          відображення емоційного стану природи засобами ліплення і музики;

                           набуття навичок техніки ліплення;

                           виявлення взаємозвязку цілої  форми і частин;

 використання різнофактурних матеріалів та опанування навичок роботи з ними;      удосконалювати гармонію співвідношень засобами ліплення.

 Тип уроку: Інтерактивно – асоціативний урок із застосуванням інноваційних технологій.

                   Узагальнення та систематизація знань та вмінь.

Техніка виконання ліплення: декоративне трактування природного середовища

                                              технікою – живопис пластиліном.

Обладнання: підручник, робочий зошит, магнітофон, мультимедіа, пластилін.

                                     ХІД  УРОКУ

І. Організаційний момент.

                         Привітання    

          Треба разом привітатись

          God day, god day

          Дружно весело сказати

           God day, god day

          Вліво вправо повернутись

          God day, god day

            Туди сюди посміхнутись

             God day, god day

            У долоні поплескати

            God day, god day

ІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

ІІІ. Систематизація знань та вмінь. Уведення в іншомовну сферу:

      What is the weather like today ?

      Why do you think so ?

      What color is the sky ?

      Is it cold ?

      Are there puddles on the ground ?

      Does it look like rain ?    

Звучить мелодія Вівальді « Чотири пори року».

Повторення вивченого матеріалу.

а) Повторення кольорів. Гра «Відірви пелюстку».

Кожен учень відриває від квітки пелюстку і називає її колір.

б) Повторення назв пір року.

    На мультимедійній дошці з’являється асоціативне та звукове  зображення кожної пори року, учні відгадують його і називають.

 What season is it?...  

What colour is sprien? …

Мовленнєвий ланцюжок.

Do you like  winter?...

Do you like  winter?...

    Р          Р

Мозковий штурм.

 

         

    

 

 

 

 

 

 

    

 

                                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        Фонетична зарядка .

         Rain, rain go away

        Come again another day

       Little Tommy wants to play

ІV .Літературна хвилинка .

Вчитель ліплення читає вірш А.Потапової «Зелений, білий, золотий…»

        Давним – давно це відбувалось:

      Зима з весною сперечалась.

     Весна сказала:

   -Глянь довкола –

 Зелене все:

І ліс, і поле,

Зелений луг до небокраю.

Світ іншим, певно, не буває.

  • Дурниця! –

Мовила Зима. –

Світ – білий. Бачила сама.

Сміливо запевняю:

Пустий він. Я це знаю!

Сказала Осінь:

  • Не пустий

І не зелений – золотий!

Світ жовтий, пурпуровий.

Повір, що він чудовий.

У ягодах, у квітах –

Нехай підтвердить літо.

А літо не зважало.

На пляжі загорало.

Тому і суперечка ця

У них ведеться без кінця.

Хто зможе край покласти їй

І помирити пори?

Зелений, білий, золотий –

Який же світ довкола?

V. Практична робота.

Завдання: через спостереження за змінами в природі віднайти кольорову гаму відповідної пори року і технікою “живопис пластиліном” відтворити її. Виявити взаємозв’язок цілої форми і частин. 

     Завдання учні виконують під музику Вівальді « Чотири пори року», на мультимедійній дошці слайд-шоу пір року. Учитель нагадує про техніку безпеки та правила роботи з пластиліном.

 

                                 C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\clip_m,mmimage002.jpg

VІ. Підсумок уроку.

Учитель аналізує й оцінює роботи учнів. На закріплення вивченого матеріалу вчителі зачитують загадки, а учні відгадують.

  This is a season                                                Сонце пече, липа цвіте,

  When days are cool                                         жито доспіває –

  When we eat aрlas                                         коли це буває?

    And do to school ;

 

      The  sun is shining                                    - На подвірї біло, біло,

      The   flowers are bloming                         ні стежиночки нема,

       It’s   warm.                                               Завихріло, забіліло

                                                                         Знов прийшла до нас …

 

doc
Пов’язані теми
Англійська мова, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
17 серпня 2018
Переглядів
818
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку