Інтерактивнийурок із застосуванням інноваційних технологій
був проведений у «3» класі: 08.12.11
вч. англ.мова Юськевич О.В.
вч. ліплення Ящишин Т.І.
ТОКЕКШМ
Інтерактивний урок із застосуванням інноваційних технологій
на тему:
«БРИНИТЬ ПРИРОДИ МОВА КОЛЬОРОВА»
був проведений у «3» класі: 08.12.11
вч. англ.мова Юськевич О.В.
вч. ліплення Ящишин Т.І.
2011
Тема: «Бринить природи мова кольорова»
Мета уроку: (англійська мова); вдосконалювати фонетичні навики учнів;
повторити засвоєну лексику;
навчити діалогічного мовлення;
повторити засвоєну лексику;
розвивати асоціативне мислення учнів;
(ліплення); формування уявлень про відображення пір року;
розвивати аудіовізуальну асоціацію, фантазію, уяву;
відображення емоційного стану природи засобами ліплення і музики;
набуття навичок техніки ліплення;
виявлення взаємозв’язку цілої форми і частин;
використання різнофактурних матеріалів та опанування навичок роботи з ними; удосконалювати гармонію співвідношень засобами ліплення.
Тип уроку: Інтерактивно – асоціативний урок із застосуванням інноваційних технологій.
Узагальнення та систематизація знань та вмінь.
Техніка виконання ліплення: декоративне трактування природного середовища
технікою – живопис пластиліном.
Обладнання: підручник, робочий зошит, магнітофон, мультимедіа, пластилін.
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент.
Привітання
Треба разом привітатись
God day, god day
Дружно весело сказати
God day, god day
Вліво вправо повернутись
God day, god day
Туди сюди посміхнутись
God day, god day
У долоні поплескати
God day, god day
ІІ. Повідомлення теми та мети уроку.
ІІІ. Систематизація знань та вмінь. Уведення в іншомовну сферу:
What is the weather like today ?
Why do you think so ?
What color is the sky ?
Is it cold ?
Are there puddles on the ground ?
Does it look like rain ?
Звучить мелодія Вівальді « Чотири пори року».
Повторення вивченого матеріалу.
а) Повторення кольорів. Гра «Відірви пелюстку».
Кожен учень відриває від квітки пелюстку і називає її колір.
б) Повторення назв пір року.
На мультимедійній дошці з’являється асоціативне та звукове зображення кожної пори року, учні відгадують його і називають.
What season is it?...
What colour is sprien? …
Мовленнєвий ланцюжок.
Do you like winter?...
Do you like winter?...
Р Р
Мозковий штурм.
Фонетична зарядка .
Rain, rain go away
Come again another day
Little Tommy wants to play
ІV .Літературна хвилинка .
Вчитель ліплення читає вірш А.Потапової «Зелений, білий, золотий…»
Давним – давно це відбувалось:
Зима з весною сперечалась.
Весна сказала:
-Глянь довкола –
Зелене все:
І ліс, і поле,
Зелений луг до небокраю.
Світ іншим, певно, не буває.
Мовила Зима. –
Світ – білий. Бачила сама.
Сміливо запевняю:
Пустий він. Я це знаю!
Сказала Осінь:
І не зелений – золотий!
Світ жовтий, пурпуровий.
Повір, що він чудовий.
У ягодах, у квітах –
Нехай підтвердить літо.
А літо не зважало.
На пляжі загорало.
Тому і суперечка ця
У них ведеться без кінця.
Хто зможе край покласти їй
І помирити пори?
Зелений, білий, золотий –
Який же світ довкола?
V. Практична робота.
Завдання: через спостереження за змінами в природі віднайти кольорову гаму відповідної пори року і технікою “живопис пластиліном” відтворити її. Виявити взаємозв’язок цілої форми і частин.
Завдання учні виконують під музику Вівальді « Чотири пори року», на мультимедійній дошці слайд-шоу пір року. Учитель нагадує про техніку безпеки та правила роботи з пластиліном.
VІ. Підсумок уроку.
Учитель аналізує й оцінює роботи учнів. На закріплення вивченого матеріалу вчителі зачитують загадки, а учні відгадують.
This is a season Сонце пече, липа цвіте,
When days are cool жито доспіває –
When we eat aрlas коли це буває?
And do to school ;
The sun is shining - На подвір’ї біло, біло,
The flowers are bloming ні стежиночки нема,
It’s warm. Завихріло, забіліло
Знов прийшла до нас …