Вчити дітей виділяти одну із першочергових потреб – потребу у воді;
- Формувати звичку бережливо ставитися до води;
- Уточнювати і розширювати знання про стан води, її роль для оточуючого;
- Задовольнити природну цікавість дітей, інтерес до навколишнього середовища;
- Розвивати мовлення;
Освітній напрям «Особистість дитини»
Тиждень: «Вода та її стан»
Тема: «Будь здорова, як вода!»
Старший дошкільний вік
Мета заняття:
Обладнання та матеріали: гаджети (комп’ютер, планшет, мобільний телефон), підключення до мережі інтернет
Хід заняття
Вихователь вітається та включає музичне вітання
https://www.youtube.com/watch?v=rqd6j66ZkkE
2. Основна частина
Вихователь: Діти, мені пригадується моє дитинство! Коли мені було стільки ж років, як вам зараз, я часто гостювала у своєї бабусі. Проводжаючи, бабуся завжди казала мені: «Будь здорова, як вода!». Вода потрібна як і людям, так і рослинам, і птахам, і комахам, і тваринам.
Вихователь: Давайте послухаємо екологічну казку «Все живе потребує води».
Вихователь: Як ви вважаєте, чи може вода зробити людину здоровою?
Як вона допомагає здоров’ю людини? (Відповіді дітей)
Вихователь: Так, вода нам потрібна. Ми миємося у воді, чистимо зуби. Без води не приготувати їжі. Отже, без води неможливе життя на Землі.
А зараз, давайте навчимося розрізняти стан води.
Вихователь: Зараз давайте трохи відпочинимо.
Фізкультхвилинка для оченят «Кругообіг води у природі»:
https://www.youtube.com/watch?v=eqkdAwOlKMc
Вихователь: Діти, а на якій планеті ми живемо? (Земля)
Слайд №1
Вихователь: Подивіться уважно і скажіть якого кольору більше на нашій планеті? (Голубого). Це колір води. Більшу частину води складають моря та океани, а вода в них солона. Як ви вважаєте, чи може вона задовольнити потреби людини? (Ні)
Слайд №2
Вихователь: А як називається вода, яку використовує людина та інші живі істоти? (Прісна). Вона знаходиться переважно в річках та озерах, але її дуже-дуже мало.
Слайд №3
Вихователь: На нашій планеті прісної води не багато, тому треба її економити.
Вихователь: А зараз дітки, давайте прослухаємо віршик.
Якби на всьому світі не стало вмить води,
І висохли б всі річки, озера і ставки
Тоді б не падав білий сніг, не капав дощ,
Ніхто з гори на санках кататися б не зміг
Якби на всьому світі не стало вмить води,
Пожовкли б всі городи, загинули б сади
В морях і океані загинули б кити
Щоб чиста і цілюща вода була завжди,
Ми її повинні, діти, берегти!
Вихователь: Про що цей віршик? Так що б сталося, якби пропала вода? (Припущення дітей). І для того, щоб вона завжди була у нас, її треба берегти.
Відео-заняття «Охорона води»:
https://www.youtube.com/watch?v=KepMobkXDuw
3. Підсумок
Вихователь: От і визначили ми, що вода потрібна всім живим істотам, щоб жити, тому з водою треба дружити, берегти її. А домашнім завданням вам буде: Діти поміркуйте і скажіть, що може кожен з вас порадити своєму другові, своїй родині, задля збереження цілющої водички. А я в цьому вам допоможу
Рух-гра «Як зберегти природу?»:
https://www.youtube.com/watch?v=CZ5-hV-95g0