Буклет "Семінар-практикум вчителів біології та хімії «Інноваційні технології навчання»"

Про матеріал

Дана робота зацікавить вчителів предметників природничого циклу, а також методистів, під час проведення семінарів, майстер - класів, засідань методичних об'єднань.

Перегляд файлу

Висновки

  • Інновації є об'єктивним і необхідним процесом  еволюції освіти.
  • Інновація – це процес упровадження якогось нововведення в педагогічну практику.
  • Класифікувати інновації  можна  по-різному:

             -у змісті навчання  і виховання;

             -у формах, методах  і технологіях навчання  і      

             виховання;

             -у змісті, формах,  методах  управління  освітою.

  • За  мірою  новизни  інновації  бувають: радикальні, базові, модифікаційні, комбінаторні.
  • Інновації  реалізуються  через спеціальні  педагогічні технології.
  • Жодна інноваційна  технологія не є  універсальною.
  • Запровадження  будь-яких  інновацій потребує  змін – матеріально-технічних, психологічних.
  • Новітні  технології потребують програмного і методичного  забезпечення, знання  методики запровадження інновацій.
  • Новітні  технології  потребують зміни  робочого  ритму і життя  всього  класу,  багато  часу для  підготовки як  учнів,  так  і вчителя.
  • Кожна  школа приймає  участь у інноваційній діяльності, яку ініціює Міністерство  освіти і науки України.
  • Для здійснення  інноваційної  діяльності  існує законодавча  база.

 

Методичний кабінет відділу освіти

Трускавецької міської ради

 

 

 

Семінар-практикум

вчителів біології та хімії

«Інноваційні технології навчання»

 

 

 

Інновація  -  це осмислене привнесення  нових елементів, що допомагає змінювати  саму освітню  ситуацію.
                                                  М.  Поташник

 

Лютий 2017 р.

 

Мета

семінару-практикуму:

  • Поглибити  знання про зміст  і сутність поняття інновація;
  • розглянути основні освітні  інновації,  їх  класифікацію;
  • ознайомитися з нормативними   документами  розвитку  інноваційної  діяльності  в школі;
  • обговорити  інноваційні технології в педагогіці та психології, їх сутність та різновиди ;
  • ознайомитися  з психолого-педагогічними аспектами впровадження інновацій у школі ;
  • педагогічна майстерня з теми:

«Використання  інноваційних технологій у процесі викладання хімії, біології, основ здоров’я».

 

 

Інновації  реалізуються через інноваційні педагогічні технології:

 

  •   технологія “прямого викладання”;
  •   технологія кооперативного навчання;
  •   технологія особистісно-орієнтованого навчання;
  •   технологія розвивального навчання;
  •   технологія інтерактивного навчання;
  •   технологія проектного навчання;
  •   технологія модульного навчання;
  •   здоровязбережувальні та здоровятворчі  тепхнології;
  •   комп’ютерні технології.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Терміни проведення:

 

семінар відбудеться 23.02.2017 року о 15 .00 в НВК «СЗШ№2-гімназія»

 

 

Програма семінару-практикуму:

 

  1. «Впровадження інновацій в навчально-виховний процес закладу освіти» - виступ Паращак Н. М., методиста методкабінету відділу освіти, вчителя хімії НВК «СЗШ№2-гімназія».

Педагогічна майстерня з теми:

«Інтернет у навчанні » - майстер-клас вчителя хімії НВК «СЗШ№2-гімназія» Сидір М.П.,

«Комп’ютерні технології навчання” – майстер-клас вчителя хімії СЗШ№1 Кузько О.Б.

Анкетування вчителів «Ставлення до нововведень».

Час запитань та відповідей.

 

 

 

 

 

Поняття «інновація»:

 

  • інновація – це  процес упровадження  якогось нововведення в  практику.
  • інновація – це цілеспрямована  зміна , що  вносить у  визначену  соціальну  одиницю – організацію,  поселення, суспільство, групу  - нові, відносно  стабільні  елементи.

                                                             О.  Пригожий

 

 

Інновація в педагогіці – це

процес  створення та  впровадження нових  засобів  ( нововведень) для  розв'язання  тих педагогічних  проблем, які  досі  розв'язувалися  по-іншому, відкриття  нових  форм , методів,  способів педагогічної  діяльності,   вихід  за  межі  відомого в  науці й  масовій  практиці , творча  реалізація нових  теоретичних  концепцій, ідей, технологій, систем  навчання  і  виховання.

Інноваційна діяльність

 

 Інновація  - вперше створені, вдосконалені або застосовані освітні, дидактичні, виховні, управлінські  системи, їх компоненти, що  суттєво   поліпшують   результати освітньої   діяльності.

        Інноваційні уміння - володіння способами і прийомами інноваційної діяльності, що дають змогу виокремити проблему,  проникнути в її суть і на цій основі конструювати і продуктивно розв'язувати інноваційні професійно-педагогічні завдання.

     Інноваційна компетентність  педагога - система мотивів, знань, умінь, навичок, особистісних якостей педагога, що забезпечує ефективність використання нових педагогічних технологій у роботі з дітьми.

      Інноваційна культура педагога - система освоєних особистістю педагогічних засобів, що забезпечують інноваційний спосіб діяльності, системоутворюючим елементом якої є цінності інноваційного плану.

        Інноваційна педагогічна діяльність - заснована на осмисленні практичного педагогічного досвіду цілеспрямована педагогічна діяльність, зорієнтована на зміну та розвиток навчально-виховного процесу з метою досягнення вищих результатів, одержання нового знання, формування якісно іншої педагогічної практики.

docx
Додано
10 липня 2018
Переглядів
2353
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку