Дана робота зацікавить вчителів предметників природничого циклу, а також методистів, під час проведення семінарів, майстер - класів, засідань методичних об'єднань.
Висновки
-у змісті навчання і виховання;
-у формах, методах і технологіях навчання і
виховання;
-у змісті, формах, методах управління освітою.
Методичний кабінет відділу освіти
Трускавецької міської ради
Семінар-практикум
вчителів біології та хімії
«Інноваційні технології навчання»
Інновація - це осмислене привнесення нових елементів, що допомагає змінювати саму освітню ситуацію.
М. Поташник
Лютий 2017 р.
Мета
семінару-практикуму:
«Використання інноваційних технологій у процесі викладання хімії, біології, основ здоров’я».
Інновації реалізуються через інноваційні педагогічні технології:
Терміни проведення:
семінар відбудеться 23.02.2017 року о 15 .00 в НВК «СЗШ№2-гімназія»
Програма семінару-практикуму:
Педагогічна майстерня з теми:
«Інтернет у навчанні » - майстер-клас вчителя хімії НВК «СЗШ№2-гімназія» Сидір М.П.,
«Комп’ютерні технології навчання” – майстер-клас вчителя хімії СЗШ№1 Кузько О.Б.
Анкетування вчителів «Ставлення до нововведень».
Час запитань та відповідей.
Поняття «інновація»:
О. Пригожий
Інновація в педагогіці – це
процес створення та впровадження нових засобів ( нововведень) для розв'язання тих педагогічних проблем, які досі розв'язувалися по-іншому, відкриття нових форм , методів, способів педагогічної діяльності, вихід за межі відомого в науці й масовій практиці , творча реалізація нових теоретичних концепцій, ідей, технологій, систем навчання і виховання.
Інноваційна діяльність
Інновація - вперше створені, вдосконалені або застосовані освітні, дидактичні, виховні, управлінські системи, їх компоненти, що суттєво поліпшують результати освітньої діяльності.
Інноваційні уміння - володіння способами і прийомами інноваційної діяльності, що дають змогу виокремити проблему, проникнути в її суть і на цій основі конструювати і продуктивно розв'язувати інноваційні професійно-педагогічні завдання.
Інноваційна компетентність педагога - система мотивів, знань, умінь, навичок, особистісних якостей педагога, що забезпечує ефективність використання нових педагогічних технологій у роботі з дітьми.
Інноваційна культура педагога - система освоєних особистістю педагогічних засобів, що забезпечують інноваційний спосіб діяльності, системоутворюючим елементом якої є цінності інноваційного плану.
Інноваційна педагогічна діяльність - заснована на осмисленні практичного педагогічного досвіду цілеспрямована педагогічна діяльність, зорієнтована на зміну та розвиток навчально-виховного процесу з метою досягнення вищих результатів, одержання нового знання, формування якісно іншої педагогічної практики.