Презетація освітнього проекту на тему: "Мінеральні добрива: позитивне, негативне".

Про матеріал

Проект - це зміна. Освіта сьогодні зазнає чи малих змін й вчитель повинен бути готовим до них. Даний проект є інформаційний та міжпредметний. Його метою є:

довести, що мінеральні добрива мають як позитивний, так і негативний вплив;

показати перспективи використання мінеральних добрив поряд з органічними.До проекту розроблена карта, де висвітлено усі етапи проекту, терміни виконання, проміжні очікувані результати тощо.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

пріорітети цілі цілі цілі цілі цілі завдання завдання завдання результат

Номер слайду 2

Інформаційний міжпредметний проект учителя хімії Словітського НВК Золочівського району, Переймибіди Ірини Петрівни

Номер слайду 3

одноосібні господарі; працівники фермерського господарства; школярі; вчителі.

Номер слайду 4

Довести, що мінеральні добрива мають як позитивний, так і негативний вплив. З′ясувати рівень обізнаності населення щодо застосування мінеральних добрив. Показати перспективи використання мінеральних добрив поряд з органічними.

Номер слайду 5

Залучити учнів, учителів школи, громаду села. Оцінити безпечність (ризик) застосування основних видів мінеральних добрив. Сформувати основні шляхи їх використання в сільському господарстві. Здійснювати громадський контроль органами місцевого самоврядування за використанням добрив.

Номер слайду 6

Провести просвітницьку роботу з населенням через розповсюдження буклетів про мінеральні добрива. Висвітлити результати проекту у шкільній газеті, на шкільному сайті. Сформувати інформаційну культуру учасників навчально-виховного процесу та місцевих жителів. Дослідити з членами МАНу позитивний і негативний аспект використання мінеральних добрив. Проаналізувати результати опитування місцевих жителів , власників і працівників фермерських господарств про використання мінеральних добрив. Провести моніторинг наявності мінеральних добрив у приватних господарствах. Розглянути доцільність і безпечність використання мінеральних добрив на території села на засіданні сесії сільської ради.

Номер слайду 7

збільшується кількість алергічних та інших захворювань; підвищується запит на екологічно чисті продукти; кожен бажаючий матиме можливість ознайомитися з різними видами добрив, які впливають на якість ґрунтів власної присадибної ділянки; результати проекту можна використати на уроках хімії, природознавства, біології, екології, жителям села у повсякденній практиці, органам місцевого самоврядування для контролю. одноосібні господарі використовують у більшій мірі органічні добрива, а фермерські господарства – мінеральні; забруднюється довкілля; використання мінеральних добрив негативно впливає на здоров′я людини;

Номер слайду 8

Розповсюдження буклетів про мінеральні добрива. Поповнення шкільної газети, сайту матеріалами. Використання знань на уроках хімії, географії, біології, екології. Збільшення мотивації навчання учнів. Формування позитивного і професійного ставлення учнів, населення до використання мінеральних добрив. Хімічна обізнаність мешканців села щодо використання мінеральних добрив при вирощуванні овочевих культур та безпечний підхід при купівлі та споживанні свіжих овочів та фруктів упродовж року.

Номер слайду 9

№з/п Етапи діяльності Дата виконання Відповідаль-ний Ресурси Проміжні очікувальні результати 1. Опитування населення січень Учні, учителі 2. Аналіз анкетних даних січень Учителі хімії та біології Папір Рівень знань населення 3. Творчий конкурс “Які рослини вирощує моя родина” лютий Учителі біології, образотворчого мистецтва Призи Учнівські малюнки 4. Випуск буклету “Мінеральні добрива: позитивне, негативне” лютий Учителі інформатики, укр. мови, хімії та біології Папір, комп’ютер 120 прим.

Номер слайду 10

№з/п Етапи діяльності Дата виконання Відповідаль-ний Ресур-си Проміжні очікувальні результати 5. Батьківський лекторій Упродовж тривання проекту Класні керівники, учителі хімії та біології Усвідомлення значущості проблеми 6. Виступ членів учнівського парламенту перед працівниками фермерського господарства березень Педагог-організатор учнівської молоді, учителі хімії та біології, музики Повідомлення про добрива, обмін знаннями 7. Екскурсії на фермерське господарство Березень-травень Класні керівники Кількість учнів, зацікавлених роботою виробників с/г продукції

Номер слайду 11

№з/п Етапи діяльності Дата виконання Відповідаль-ний Ресур-си Проміжні очікувальні результати 8. Виступ на сесії сільської ради лютий Учителі хімії Матеріали виступу 9. Тиждень предметів природничого циклу Третя неділя травня Учителі географії, хімії, біології Папір Оформлення буклетів, газети, наповнення сайту 10 Науково-дослідницька робота слухачів МАНу Упродовж тривання проекту Керівник секції та слухачі МАН Папір Науково-дослідницька робота 11 Тестування На початку та наприкінці проекту Учителі хімії Моніторинг результатів тестування 12 Відзначення найактивніших учасників проекту Упродовж тривання проекту та наприкінці Учителі географії, хімії, біології Призи Зацікавленість учасників

Номер слайду 12

ПОЗИТИВНЕ НЕГАТИВНЕ Сприяють родючості грунтів; підвищують холодостійкість рослин; прискорюють дозрівання; покращують якість зерна, овочів і фруктів; збільшують урожайність; забезпечують акліматизацію нових видів і сортів. Підвищують кислотність грунтів; змінюють видовий склад грунтових організмів; руйнують структуру грунту; сприяють заростанню водойм; засолюють грунти; сприяють збільшенню захворюваності рослин; Викликають алергічні реакції, що призводить до захворювання організму

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Агроекологічна оцінка мінеральних добрив та пестицидів: Монографія / В.П. Патика, Н.А. Макаренко, Л.І. Моклячук та ін.; За ред.В.П. Патики. - К.: Основа, 2005. - 300 с. Агроекологія: Навч. посібник / О.Ф. Смаглій, А.Т. Кардашов, П.В. Литвак та ін. - К.: Вища освіта. 20О6. - 671 с: іл. Кучерявий В. П. Екологія. - Львів: Світ, 2001 - 500 с. Лактіонов М.І. Агрогрунтознавство. Навч. посібн. /ХДАУ ім.В. В. Докучаева. - Харків: Видавець Шуст А.І., 2001. - 156 с. Хімія: підручю.для 10 кл. загальноосвіт. Навч. Закл./ П.П.Попель, Л.С.Крикля. – К.: ВЦ “Академія”, 2010. – 208 с.: іл. Хімія. // Шкільний світ, 2008. - №28-29.

ppt
Пов’язані теми
Хімія, Позакласні заходи
Додано
10 липня 2018
Переглядів
1697
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку