Букви С і с. Тема тексту . Заголовок.

Про матеріал
Мета: закріплювати вміння читати правильно та виразно вголос, вдосконалювати навички звукового аналізу слів, розвивати вміння аргументувати та висловлювати думку, виховувати любов та спостережливість до птахів, культуру письма; - формування ключових компетентностей: - уміння вчитися: удосконалювати вміння дотримуватися правильної постави під час письма; розвивати вміння організовувати своє робоче місце; виконувати завдання за зразком; виконувати розумові операції й практичні дії; - комунікативної: уміння висловлювати свою думку, критично мислити ; - соціальної: співпрацювати з однокласниками в парі, виявляти ініціативу; - інформаційної: розширити знання про тварин, сон. Обладнання: Українська мова (автор І.О Большакова, М.С. Пристінська- Харків: Ранок, 2018, 2 частина), конструктор LEGO, картинки із зображенням птахів, «піраміда»- карточки, ноутбук. Хід уроку І. Організація класу Доброго ранку, Доброго дня! Хай плещуть долоньки, Тупають ніжки, Працюють голівки Та сяють усмішки. Доброго ранку! Доброго дня! Бажаєте ви, бажаю вам я! «Поза Наполеона» Перед початком уроку визначаємо настрій дитини - Руки схрещені на грудях( учень закритий) - Руки витягнуті і розкриті( готовий працювати, радість) - Закриті очі ( хвилюється, переживає, показує , щоб його не питали) ІІ. Основна частина 1. Мотивація навчальної діяльності Робота з чистомовкою Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=uYgLqR6VJ9Q - Читання слів у « пірамідах» 2. Повідомлення теми і завдань уроку. Відгадайте загадку. Чорна латка, біла латка по дереву скаче. (Сорока) Який перщий звук ви чуєте у цьому слові ? Діти, як ви гадаєте, що ми будемо вивчати сьогодні на уроці? (припущення дітей) Отже, сьогодні на уроці ми будемо удосконалювати навички читання , письма із буквою «ес». 3. Вивчення скоромовки Хитру сороку спіймати морока, А на сорок сорок - сорок морок. Гра « Яку букву загубила сорока у словах ?» _иниця _нігур _ова _оловей _триж _ ойка - Як можна назвати одним словом подані слова ? ( птахи, пернаті друзі) - Які з них залишаються зимувати? - Чи допомагаєте ви птахам взимку? Вправа « Асоціативний кущ» Що ви знаєте про букву «ес»? 4. Робота в зошиті. Зошит свій я розгортаю, Навскоси його кладу. Ручку правильно тримаю. Каліграфічна хвилинка С С С с с с со су си сі се са Сорока, синиця, снігур, сова, соловей, стриж, сойка. Побудова звукової моделі перших 3 слів. Загадка Що можна побачити із заплющеними очима? ( Сон) 5. Стратегія « Входження в картину» – Кого ви бачите на картині? Що вони роблять? Чи варто їх будити ? Які сни вони бачать ? Цікавинка o ДІтям треба спати до 10 годин. o Без сну людина здатна прожити 10 днів, тоді як без їжі вона може витримати 14 днів. o Сни сняться абсолютно всім – і лише сліпі з народження їх не бачать. ... o Уві сні ми бачимо обличчя тих людей, яких вже колись зустрічали. ... o Міцний сон збільшує здатності пам’яті та навчання, а також допомагає засвоєнню інформації, отриманої вдень. 6. Завдання 1 . Робота зі словами. - Прочитайте слова напівголосно. - Вправа « Буксир», вчитель читає, а за ним діти. - Знаходження підпису до малюнка. - Знайдіть слова, які відповідають на питання хто? - Знайдіть двоскладові слова. - Знайдіть трискладові слова. - Знаходження слова, що відповідає звуковій моделі ( слово). Вправа « Мозковий штурм». Що ви знаєте про слово? Прочитайте речення. Гостре словечко, коле сердечко. Від теплого слова і лід розмерзає. Як ви їх розумієте ? Записуємо одне прислів’я в зошит. Вправа «Комплімент». (робота в парах) Говорять один одному компліменти. Фізкультхвилинка ( Пташина фізкультхвилинка) Режим доступу https://www.youtube.com/watch?v=sh4EKVAMm-I 7. Завдання 2 Читання тексту дітьми/ вчителем. Читання «ланцюжком». - Що вас вразило ? - Про що ви вже знали ? - Де можна знайти інформацію. - Для чого написали цей текст ? - Хто з вас спостерігав за іншими тваринами, і може розповісти, як вони сплять. Робота над розуміння прочитаного. - Які тварини згадані у тексті ? - Прочитайте речення про тварину, яка найбільше сподобалася ? - Про яких птахів згадано у тексті ? ( зимуючі, осілі чи перелітні) - Викладемо схему 1 , 2 речення.( використовуємо LEGO). - Добирання заголовку до тексту.( Із заголовків вибираємо і аргументуємо). За вибором учнів будуємо сенкан до однієї з тварин тексту. Вправа « Сенкан» 1. Чапля 2. Велика, сіра. 3. Стоїть , летить, спить. 4. Чапля любить їсти рибу. 5. Птах України. ІІІ. Підсумкова рефлексія Вправа « Інтерв’ю» - Чи сподобався сьогоднішній урок ? - Що нового дізналися на уроці ? - Де можна використати здобуті знання ? Використання стратегії « РАФТ» Учні складають невеличкі висловлювання від свого імені. Роль – учень. Аудиторія- алфавіт. Формат- лист. Тема- чого я навчилася на уроці? Привіт алфавіте! Я сьогодні на уроці старанно працювала, виводила кожну букву, навчилася писати назви птахів, в яких є буква «ес». Зошит квітує. Дізналася як сплять деякі види тварин і яке значення сон має для людей. Хід уроку І. Організація класу Доброго ранку, Доброго дня! Хай плещуть долоньки, Тупають ніжки, Працюють голівки Та сяють усмішки. Доброго ранку! Доброго дня! Бажаєте ви, бажаю вам я! «Поза Наполеона» Перед початком уроку визначаємо настрій дитини - Руки схрещені на грудях( учень закритий) - Руки витягнуті і розкриті( готовий працювати, радість) - Закриті очі ( хвилюється, переживає, показує , щоб його не питали) ІІ. Основна частина 1. Мотивація навчальної діяльності Робота з чистомовкою Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=uYgLqR6VJ9Q - Читання слів у « пірамідах» 2. Повідомлення теми і завдань уроку. Відгадайте загадку. Чорна латка, біла латка по дереву скаче. (Сорока) Який перщий звук ви чуєте у цьому слові ? Діти, як ви гадаєте, що ми будемо вивчати сьогодні на уроці? (припущення дітей) Отже, сьогодні на уроці ми будемо удосконалювати навички читання , письма із буквою «ес». 3. Вивчення скоромовки Хитру сороку спіймати морока, А на сорок сорок - сорок морок. Гра « Яку букву загубила сорока у словах ?» _иниця _нігур _ова _оловей _триж _ ойка - Як можна назвати одним словом подані слова ? ( птахи, пернаті друзі) - Які з них залишаються зимувати? - Чи допомагаєте ви птахам взимку? Вправа « Асоціативний кущ» Що ви знаєте про букву «ес»? 4. Робота в зошиті. Зошит свій я розгортаю, Навскоси його кладу. Ручку правильно тримаю. Каліграфічна хвилинка С С С с с с со су си сі се са Сорока, синиця, снігур, сова, соловей, стриж, сойка. Побудова звукової моделі перших 3 слів. Загадка Що можна побачити із заплющеними очима? ( Сон) 5. Стратегія « Входження в картину» – Кого ви бачите на картині? Що вони роблять? Чи варто їх будити ? Які сни вони бачать ? Цікавинка o ДІтям треба спати до 10 годин. o Без сну людина здатна прожити 10 днів, тоді як без їжі вона може витримати 14 днів. o Сни сняться абсолютно всім – і лише сліпі з народження їх не бачать. ... o Уві сні ми бачимо обличчя тих людей, яких вже колись зустрічали. ... o Міцний сон збільшує здатності пам’яті та навчання, а також допомагає засвоєнню інформації, отриманої вдень. 6. Завдання 1 . Робота зі словами. - Прочитайте слова напівголосно. - Вправа « Буксир», вчитель читає, а за ним діти. - Знаходження підпису до малюнка. - Знайдіть слова, які відповідають на питання хто? - Знайдіть двоскладові слова. - Знайдіть трискладові слова. - Знаходження слова, що відповідає звуковій моделі ( слово). Вправа « Мозковий штурм». Що ви знаєте про слово? Прочитайте речення. Гостре словечко, коле сердечко. Від теплого слова і лід розмерзає. Як ви їх розумієте ? Записуємо одне прислів’я в зошит. Вправа «Комплімент». (робота в парах) Говорять один одному компліменти. Фізкультхвилинка ( Пташина фізкультхвилинка) Режим доступу https://www.youtube.com/watch?v=sh4EKVAMm-I 7. Завдання 2 Читання тексту дітьми/ вчителем. Читання «ланцюжком». - Що вас вразило ? - Про що ви вже знали ? - Де можна знайти інформацію. - Для чого написали цей текст ? - Хто з вас спостерігав за іншими тваринами, і може розповісти, як вони сплять. Робота над розуміння прочитаного. - Які тварини згадані у тексті ? - Прочитайте речення про тварину, яка найбільше сподобалася ? - Про яких птахів згадано у тексті ? ( зимуючі, осілі чи перелітні) - Викладемо схему 1 , 2 речення.( використовуємо LEGO). - Добирання заголовку до тексту.( Із заголовків вибираємо і аргументуємо). За вибором учнів будуємо сенкан до однієї з тварин тексту. Вправа « Сенкан» 1. Чапля 2. Велика, сіра. 3. Стоїть , летить, спить. 4. Чапля любить їсти рибу. 5. Птах України. ІІІ. Підсумкова рефлексія Вправа « Інтерв’ю» - Чи сподобався сьогоднішній урок ? - Що нового дізналися на уроці ? - Де можна використати здобуті знання ? Використання стратегії « РАФТ» Учні складають невеличкі висловлювання від свого імені. Роль – учень. Аудиторія- алфавіт. Формат- лист. Тема- чого я навчилася на уроці? Привіт алфавіте! Я сьогодні на уроці старанно працювала, виводила кожну букву, навчилася писати назви птахів, в яких є буква «ес». Зошит квітує. Дізналася як сплять деякі види тварин і яке значення сон має для людей.
Перегляд файлу

Українська мова

1 клас

 Тема  Букви С і с.  Тема тексту . Заголовок.

 Мета:  закріплювати вміння читати правильно та виразно вголос, вдосконалювати навички звукового аналізу слів, розвивати вміння аргументувати та висловлювати думку, виховувати любов та спостережливість до птахів, культуру письма;

- формування ключових компетентностей:

- уміння вчитися: удосконалювати вміння дотримуватися правильної постави під час письма;  розвивати вміння організовувати своє робоче місце; виконувати завдання за зразком;  виконувати розумові операції й практичні дії;

- комунікативної: уміння висловлювати свою думку, критично мислити ;

- соціальної: співпрацювати з однокласниками в парі, виявляти ініціативу;

- інформаційної: розширити знання про тварин, сон.

 Обладнання: Українська мова (автор І.О Большакова, М.С. Пристінська- Харків: Ранок, 2018, 2 частина), конструктор LEGO, картинки із зображенням птахів,  «піраміда»- карточки, ноутбук.

 

 І.  Організація класу

Доброго ранку,

Доброго дня!

Хай плещуть долоньки,

Тупають ніжки,

Працюють голівки

Та сяють усмішки.

Доброго ранку!

Доброго дня!

Бажаєте ви, бажаю вам я!

 

«Поза Наполеона»

 Перед початком уроку визначаємо настрій дитини

  • Руки схрещені на грудях( учень закритий)
  • Руки витягнуті і розкриті( готовий працювати, радість)
  • Закриті очі ( хвилюється, переживає, показує , щоб його не питали)

 

 

ІІ. Основна частина                                     Сорока рисунок для детей - 130 фото

  1. Мотивація навчальної діяльності

Робота з чистомовкою

 Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=uYgLqR6VJ9Q

  • Читання слів у « пірамідах»

 

 

Блог учителя початкових класів Глодоської ЗШ І-ІІІ ступенів Плецької  Валентини Миколаївни: Читаємо швидко. Тренувальні вправи для учнів 1 класу

 

  1.  Повідомлення теми і завдань уроку.

Відгадайте загадку.

Чорна латка, біла латка по дереву скаче. (Сорока)

Який перщий звук ви чуєте у цьому слові ?

Діти, як ви гадаєте, що ми будемо вивчати сьогодні на уроці? (припущення дітей)

 Отже, сьогодні на уроці ми будемо удосконалювати навички читання , письма  із буквою «ес».

  1. Вивчення скоромовки

 Хитру сороку спіймати морока,

А на сорок сорок - сорок морок.

Гра « Яку букву загубила сорока у словах ?»

 

_иниця        _нігур            _ова           _оловей    _триж       _ ойка

 

- Як можна назвати одним словом подані слова ? ( птахи, пернаті друзі)

- Які з них залишаються зимувати?

-  Чи допомагаєте ви птахам взимку?

 

Вправа « Асоціативний кущ»

 Що ви знаєте про букву «ес»?

 

 

  1. Робота в зошиті.

Зошит свій я розгортаю,

Навскоси його кладу.

Ручку правильно тримаю.

 Каліграфічна  хвилинка

 С С С с с с со су си сі се са

  Сорока, синиця, снігур, сова, соловей, стриж, сойка.

Побудова звукової моделі перших 3 слів.

Загадка

Що можна побачити із заплющеними очима? ( Сон)

 

  1. Стратегія « Входження в картину»

– Кого ви бачите на картині? Що вони роблять? Чи варто їх будити ? Які сни вони бачать ?

Цікавинка

 

  •        ДІтям треба спати  до 10 годин.
  •        Без сну людина здатна прожити 10 днів, тоді як без їжі вона може витримати 14 днів.
  •        Сни сняться абсолютно всім – і лише сліпі з народження їх не бачать. ...
  •        Уві сні ми бачимо обличчя тих людей, яких вже колись зустрічали. ...
  •        Міцний сон збільшує здатності пам’яті та навчання, а також допомагає      засвоєнню інформації, отриманої вдень.

 

  1. Завдання 1 . Робота зі словами.
  • Прочитайте слова напівголосно.
  • Вправа « Буксир», вчитель читає, а за ним діти.
  • Знаходження підпису до малюнка.
  • Знайдіть слова, які відповідають на питання хто?
  • Знайдіть двоскладові слова.
  • Знайдіть трискладові слова.
  • Знаходження слова, що відповідає звуковій моделі ( слово).

 

Вправа « Мозковий штурм». Що ви знаєте про слово? Прочитайте речення.

Гостре словечко, коле сердечко.

     Від теплого слова і лід розмерзає.

 Як ви їх розумієте ? Записуємо одне  прислів’я в зошит.

 Вправа «Комплімент». (робота в парах) Говорять один одному компліменти.

Фізкультхвилинка  ( Пташина фізкультхвилинка)

 Режим доступу https://www.youtube.com/watch?v=sh4EKVAMm-I

  1. Завдання 2

 Читання тексту дітьми/ вчителем. Читання «ланцюжком».

  • Що вас  вразило ?
  •  Про що ви вже знали ?
  • Де можна знайти інформацію.
  • Для чого написали цей текст ?
  • Хто з вас спостерігав за іншими тваринами, і може розповісти, як вони сплять.

Робота над розуміння  прочитаного.

  • Які тварини згадані  у тексті ?
  •  Прочитайте речення про тварину, яка найбільше сподобалася ?
  •   Про яких птахів згадано у тексті ? ( зимуючі, осілі чи перелітні)
  •  Викладемо  схему 1 , 2 речення.( використовуємо LEGO).
  •  Добирання заголовку до тексту.( Із  заголовків вибираємо і аргументуємо).

 

За вибором учнів будуємо сенкан до однієї з тварин тексту.

 

Вправа « Сенкан»

1. Чапля

2. Велика, сіра.

3. Стоїть , летить, спить.

4. Чапля любить їсти рибу.

          5. Птах України.

 

ІІІ.  Підсумкова рефлексія

 

 Вправа « Інтерв’ю»

 

  • Чи сподобався сьогоднішній урок ?
  •  Що нового дізналися на уроці ?
  • Де можна використати здобуті знання ?

 

Використання стратегії « РАФТ»

 Учні складають невеличкі висловлювання від свого імені.

 Роль – учень. Аудиторія- алфавіт. Формат- лист. Тема- чого я навчилася на уроці?

 

Привіт алфавіте! Я сьогодні на уроці  старанно працювала, виводила кожну букву,  навчилася  писати назви птахів, в яких є буква «ес».  Зошит  квітує. Дізналася як сплять  деякі  види  тварин і яке значення сон має для людей.

 

docx
Додано
8 лютого 2023
Переглядів
227
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку