Урок 2. БЖД. Практична робота 1. Освітні інформаційні ресурси і системи
Мета: формування ключових компетентностей:
вміння вчитися впродовж життя- розуміти мету навчальної діяльності, уміння виділяти головне, аналізувати, використовувати на практиці, формувати вміння виявляти допитливість, сприяти усвідомленню відповідальності за власне життя;
соціальна- уміння адаптуватись і визначати особисті цілі в соціумі;
загальнокультурна – дотримуватись норм мовленнєвої культури, висловлюватися в контексті змісту самостійно опрацьованого матеріалу;
здоров’язабезпечувальну – знати правила безпечної роботи за ПК, формувати режим роботи;
інформаційно-комунікаційна – уміння раціонально використовувати ПК для пошуку та опрацювання інформації, уміння спостерігати та робити логічні висновки;
спілкування державною мовою – формувати вміння висловлюватись та спілкуватися на тему сучасних ІТ з використанням відповідної термінології;
формування предметної компетентності: перевірити навички знаходити в мережі Інтернет матеріали відповідно до поставлених завдань.
Тип уроку: формування знань, умінь і навичок.
Хід уроку
І. Організаційний етап
Повторення правил поведінки в кабінеті інформатики
ІІ. Актуалізація опорних знань
ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності
Скажіть, будь ласка, чи можемо ми з вами навчатись за допомогою мережі Інтернет? Чи можемо навчатись безкоштовно на певних інформаційних ресурсах? Отже, сьогодні ми з Вами спробуємо попрацювати з такими інформаційними ресурсами.
Повідомлення теми та мети уроку.
IV. Засвоєння нових знань, формування вмінь
Розгляньте список курсів, доступних зараз на сайті безкоштовних онлай- нових курсів Prometheus http://prometheus.org.ua. Оберіть курс, який вас зацікавив. Перевірте, чи можна зареєструватися слухачем цього курсу й на яких умовах. Розгляньте опис курсу та заповніть форму оцінювання курсу, яка збе-режена у файлі Платформа для дистанційного навчання папки Інформаційне суспільство. Створіть мотиваційного електронного листа й надішліть його вчителю на електронну скриньку та двом учням, яким би ви порекомендували цей курс. Прикріпіть до листа файл із заповненою формою. Після завершення роботи над практичними завданнями перегляньте у своїй електронній скриньці листи від однокласників. Прийміть рішення щодо можливості дистанційного навчання на одному з курсів.
Відкрийте сайт Портал знань за адресою http://www.znannya.org. Знайдіть відомості про мету створення цього сайта, його авторів та визначте, для кого призначено матеріали, розміщені на ньому. Перейдіть за посиланням Тестування/Онлайн-тестування/Тести. Оберіть тему для тестування — Мережа Інтернет та її сервіси. Перевірте себе. У разі неправильних відповідей перейдіть за поданими посиланнями та перегляньте теоретичний матеріал. Пройдіть тест ще раз. Перегляньте розділ Популярні курси та оберіть курси, які б ви хотіли опанувати дистанційно. Знайдіть курс Adobe Flash — розробка інтерактивних мультимедійних програм. Перегляньте запропоновані матеріали. Знайдіть п’ять підтверджень того, що портал можна вважати системою дистанційного навчання. Обміркуйте, як краще подати свою відповідь, збережіть її в папці Практична робота 1 з іменем Портал_Прізвище та надішліть разом з електронним листом на електронну скриньку вчителя.
Порівняйте роботу з віртуальним тренажером із правопису української мови (http://webpen.com.ua/#exercises) та розділ Вправи на сайті вивчення математики онлайн (http://ua.onlinemschool.com/math/practice/). Знайдіть п’ять спільних ознак і три відмінності цих ресурсів. Обміркуйте, як краще подати свою відповідь, збережіть її в папці Практична робота 1 з іменем Тре- нажери_Прізвище та надішліть разом з електронним листом на електронну скриньку вчителя.
Розгляньте матеріали, подані в інтерактивному підручнику з мови програмування Python (http://pythontutor.ru/lessons/inout_and_arithmetic_operations/).
Розгляньте вікно редактора коду та запустіть на виконання першу програму заняття 1.
Дослідіть, чи можна внести зміни в код програми та запустити її на виконання. Розгляньте матеріали, подані в інтерактивному підручнику Математика: Арифметика. Рівняння та нерівності (https://www.ed-era.com/books/maths/). Натисніть кнопку Читати та розгляньте розділ Розкладання многочлена на множники.
Пригадайте за поданим текстом навчальний матеріал і виконайте запропоновані завдання. Зробіть висновок про те, яким чином пропоновані сервіси забезпечують інтерактивний зв’язок з користувачем. Складіть текстовий документ, де подайте свій висновок, який підкріпіть екранними копіями відповідних режимів, збережіть його в папці Практична робота 1 з іменем Підручник_Прізвище. Надішліть файл разом з електронним листом на електронну скриньку вчителя.
V. Підсумки уроку
Рефлексія «Світлофор»
Я задоволений своєю роботою
Я міг би і краще
Я засмучений
VІІI. Домашнє завдання
Повторити п.1.
ІХ. Оцінювання роботи учнів
1