28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

БЖД. Практична робота 1. Освітні інформаційні ресурси і системи

Про матеріал
Урок 2. БЖД. Практична робота 1. Освітні інформаційні ресурси і системи Мета: формування ключових компетентностей: вміння вчитися впродовж життя- розуміти мету навчальної діяльності, уміння виділяти головне, аналізувати, використовувати на практиці, формувати вміння виявляти допитливість, сприяти усвідомленню відповідальності за власне життя; соціальна- уміння адаптуватись і визначати особисті цілі в соціумі; загальнокультурна – дотримуватись норм мовленнєвої культури, висловлюватися в контексті змісту самостійно опрацьованого матеріалу; здоров’язабезпечувальну – знати правила безпечної роботи за ПК, формувати режим роботи; інформаційно-комунікаційна – уміння раціонально використовувати ПК для пошуку та опрацювання інформації, уміння спостерігати та робити логічні висновки; спілкування державною мовою – формувати вміння висловлюватись та спілкуватися на тему сучасних ІТ з використанням відповідної термінології; формування предметної компетентності: перевірити навички знаходити в мережі Інтернет матеріали відповідно до поставлених завдань. Тип уроку: формування знань, умінь і навичок.
Перегляд файлу

Урок 2. БЖД. Практична робота 1. Освітні інформаційні ресурси і системи

Мета: формування ключових компетентностей:

вміння вчитися впродовж життя- розуміти мету навчальної діяльності, уміння виділяти головне, аналізувати, використовувати на практиці, формувати вміння виявляти допитливість, сприяти усвідомленню відповідальності за власне життя;

соціальна- уміння адаптуватись і визначати особисті цілі в соціумі;

загальнокультурна – дотримуватись норм мовленнєвої культури, висловлюватися в контексті змісту самостійно опрацьованого матеріалу;

здоровязабезпечувальну – знати правила безпечної роботи за ПК, формувати режим роботи;

інформаційно-комунікаційна – уміння раціонально використовувати ПК для пошуку та опрацювання інформації, уміння спостерігати та робити логічні висновки;

спілкування державною мовою – формувати вміння висловлюватись та спілкуватися на тему сучасних ІТ з використанням відповідної термінології;

формування предметної компетентності: перевірити навички знаходити в мережі Інтернет матеріали відповідно до поставлених завдань.

Тип уроку: формування знань, умінь і навичок.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання
  • перевірка готовності учнів до уроку

 

Повторення правил поведінки в кабінеті інформатики

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Поясніть, що таке «інформаційна система»?
  2. Які процеси відбуваються в інформаційній системі?
  3. Що таке структурування даних?
  4. За чим класифікують інформаційні системи?
  5. Опишіть необхідні складові апаратної частини.
  6. Що таке системне програмне забезпечення?
  7. Що таке прикладне програмне забезпечення?
  8. Дайте характеристику етапів розвитку інформаційних систем.
  9. Що таке «інформаційна технологія»?
  10. Як здійснювати пошук в Інтернеті?
  11. Як працювати з електронною скринькою?

 ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності

Скажіть, будь ласка, чи можемо ми з вами навчатись за допомогою мережі Інтернет? Чи можемо навчатись безкоштовно на певних інформаційних ресурсах? Отже, сьогодні ми  з Вами спробуємо попрацювати з такими інформаційними ресурсами.

Повідомлення теми та мети уроку.

IV. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Практична робота 1. Освітні інформаційні ресурси і системи

Завдання 1. Prometheus (6 балів)

Розгляньте список курсів, доступних зараз на сайті безкоштовних онлай- нових курсів Prometheus http://prometheus.org.ua. Оберіть курс, який вас за­цікавив. Перевірте, чи можна зареєструватися слухачем цього курсу й на яких умовах. Розгляньте опис курсу та заповніть форму оцінювання курсу, яка збе-режена у файлі Платформа для дистанційного навчання папки Інформаційне суспільство. Створіть мотиваційного електронного листа й надішліть його вчителю на електронну скриньку та двом учням, яким би ви порекомендували цей курс. Прикріпіть до листа файл із заповненою формою. Після завершення роботи над практичними завданнями перегляньте у своїй електронній скринь­ці листи від однокласників. Прийміть рішення щодо можливості дистанційного навчання на одному з курсів.

Завдання 2. Портал знань (6 балів)

Відкрийте сайт Портал знань за адресою http://www.znannya.org. Зна­йдіть відомості про мету створення цього сайта, його авторів та визначте, для кого призначено матеріали, розміщені на ньому. Перейдіть за посиланням Тестування/Онлайн-тестування/Тести. Оберіть тему для тестування — Ме­режа Інтернет та її сервіси. Перевірте себе. У разі неправильних відповідей перейдіть за поданими посиланнями та перегляньте теоретичний матеріал. Пройдіть тест ще раз. Перегляньте розділ Популярні курси та оберіть курси, які б ви хотіли опанувати дистанційно. Знайдіть курс Adobe Flash — розробка інтерактивних мультимедійних програм. Перегляньте запропоновані матері­али. Знайдіть п’ять підтверджень того, що портал можна вважати системою дистанційного навчання. Обміркуйте, як краще подати свою відповідь, збе­режіть її в папці Практична робота 1 з іменем Портал_Прізвище та надішліть разом з електронним листом на електронну скриньку вчителя.

Завдання 3. Тренажери (6 балів)

Порівняйте роботу з віртуальним тренажером із правопису української мови (http://webpen.com.ua/#exercises) та розділ Вправи на сайті вивчення математики онлайн (http://ua.onlinemschool.com/math/practice/). Знайдіть п’ять спільних ознак і три відмінності цих ресурсів. Обміркуйте, як краще по­дати свою відповідь, збережіть її в папці Практична робота 1 з іменем Тре- нажери_Прізвище та надішліть разом з електронним листом на електронну скриньку вчителя.

Завдання 4. Інтерактивні підручники (6 балів)

Розгляньте матеріали, подані в інтерактивному підручнику з мови програму­вання Python   (http://pythontutor.ru/lessons/inout_and_arithmetic_operations/).

Розгляньте вікно редактора коду та запустіть на виконання першу програ­му заняття 1.

Дослідіть, чи можна внести зміни в код програми та запустити її на виконання. Розгляньте матеріали, подані в інтерактивному підручнику Математика: Арифметика. Рівняння та нерівності (https://www.ed-era.com/books/maths/). Натисніть кнопку Читати та розгляньте розділ Розкладання многочлена на множники.

Пригадайте за поданим текстом навчальний матеріал і виконайте запро­поновані завдання. Зробіть висновок про те, яким чином пропоновані сервіси забезпечують інтерактивний зв’язок з користувачем. Складіть текстовий документ, де подайте свій висновок, який підкріпіть екранними копіями відповідних режимів, збережіть його в папці Практична робота 1 з іменем Підручник_Прізвище. Надішліть файл разом з електронним листом на електронну скриньку вчителя.

V. Підсумки уроку

Рефлексія «Світлофор»

 Я задоволений своєю роботою

 Я міг би і краще

 Я засмучений

VІІI. Домашнє завдання

Повторити п.1.

ІХ.  Оцінювання роботи учнів

 

 

1

 

docx
Додано
6 серпня
Переглядів
17
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку