Цілі:
навчальна: закріпити навички учнів по створенню комп’ютерних публікацій; сприяти формуванню в учнів уявлення про енергозберігаючі технології, розуміння ними необхідності бережливого ставлення до використання енергоносіїв.
розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: закріплення знань, умінь і навичок
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
ІІІ. Оголошення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності
ІV. Засвоєння нових знань, формування вмінь
Сьогодні як ніколи ми маємо замислитися над питанням енергозбереження у власній оселі. Давайте розберемось як можна заощадити енергоресурси.
Що таке економія?
– це раціональне, економне, дбайливе використання всіх видів ресурсів, товарів, грошей з метою зменшення споживчих чи виро-бничих витрат.
Що таке енерозбереження?
— це дії для зменшення кількості використованої енергії.
Цікаві факти:
1.Для того, щоб 12 годин щодня протягом року горіла одна лампа потужністю 100 Вт, необхідно спалити 180 кг вугілля, внаслідок чого в атмосферу буде викинуто 425 кг СО2.
2.Зниження рівня споживання гарячої води на 50 літрів за добу веде до щорічної економії 100 літрів мазуту.
3.Якісна теплоізоляція в будівництві — це запорука економії енергоресурсів та збереження нормального мікроклімату у приміщеннях. Втрати енергії через холодні стіни становлять 40-70 % від загальної потреби в теплі.
4.Економити електроенергію можна за рахунок кольору стін. Біла стіна відбиває 80 % спрямованого на неї світла, темно-зелена — лише 15 %, чорна — лише 9 %.
5.Кран, що протікає, призводить до втрат 7000 літрів води на рік (за умови, що вона крапає повільно). Якщо ж вода біжить тоненькою цівкою, то її втрати становитимуть до 30 000 літрів, на рік.
6.Загальний потенціал енергозбереження в Україні становить близько 45 % від обсягу спожитих паливно-енергетичних ресурсів.
7.Щодня енергетичні витрати в Україні сягають 100 мільйонів гривень. Тільки води ми втрачаємо на 4 мільйони гривень. Усе це негативно впливає на національну економіку країни.
Під час виконання практичних завдань пам’ятайте про правила безпеки життєдіяльності при роботі з комп’ютером!
Проектування та створення комп’ютерної публікації для подання результатів самостійного дослідження
Створити буклет з порадами по збереженню енергоресурсів у побуті за допомогою Microsoft Publisher для подальшого розповсюдження між школярами та працівниками школи.
V. Підсумки уроку
Рефлексія
VI. Домашнє завдання
Повторити раніше вивчений матеріал
VIІ. Оцінювання роботи учнів
1