Чарівна країна "Леголенд" конспект заняття

Про матеріал
Конспект інтегрованого заняття для дітей старшого дошкільного віку логопедичної групи містить завдання з розвитку мовленнєвих умінь дітей, сприяє набуттю навичок спілкування в групі, допомагає дитині освоїти сучасні технології, знайомить з поняттями сучасного життя ( власне, про банкноти, банкомат, економічні взаємини).
Перегляд файлу

Конспект інтегрованого мовленнєвого заняття

для дітей старшого дошкільного віку

«ЧАРІВНА КРАЇНА

LEGOЛЕНД»

 

Мета:сприяти формуванню в дітей цілісної картини соціуму. Підвести дітей до міркування про вплив технологій на людину  у світі, викликати бажання удосконалювати власне мовлення. Розвивати творче мислення, зв’язне мовлення, виховувати навички продуктивної взаємодії.

Завдання:

Навчальні:

• вправляти дітей в утворенні дієслів, прикметників;

• вправляти дітей у вживанні складних слів (кавоварка, кавомолка, м'ясорубка, пилосос);

• вчити складати розповідь за допомогою мнемо таблиці, брати участь у розмові з незнайомими людьми (питання-відповідь);

• збагачувати лексичний запас словами, що стосуються різних сфер життєдіяльності;

• вправляти в словозміні назв предметів за родовими і видовими поняттями;

• вчити розуміти

узагальнювати знання дітей про іграшки, предмети побуту та назви диких тварин;

  • формування знання про навколишній світ;
  •  формувати навички комунікативного спілкування;
  • формувати уявлення про звуковий склад слова вміння визначати кількість складів, вирішувати

конструктивні завдання на поєднання та утворення цілого з частин.

  • Розвивальні:
  • розвивати вміння орієнтуватися на площині;
  • розвивати логічне мислення, уважність, допитливість і активність, здатність вирішувати інтелектуальні завдання;
  • розвивати творчість, логічне мислення, вміння працювати в колективі;
  • розвивати мовлення дітей, поповнювати словниковий запас слів , розвивати фантазію і уяву.

 

Виховні:

Виховувати у дітей вміння узгоджувати свої дії з діями педагога і товаришів; свідомо регулювати свою поведінку, терплячість та наполегливість.

 

 

 

Обладнання та матеріал:

  •    ноутбук, презентація «Відео країна Леголенд», ;
  •    осередок «Крамниця побутової  техніки», «Банк»;
  •    леголото;
  •    карточки з мовленнєвими  завданнями,
  •    танграм;
  •    мнемотаблиця.

Очікуваний результат:

  • засвоєння дітьми уявлень про природні та штучні осередки, про ігровий простір;
  • емоційне, ціннісне ставлення до людей, робота яких пов'язана з архітектурою, будівництвом;
  • виховання почуття любові до рідної землі і бажання бути чуйними  до всіх, хто потребує допомоги.
  • поява бажання бути сміливими, сильними і витривалими, як супергерої  Легокраїни.
  • розвиток у дітей активної, самостійної, творчої особистості.

Місце проведення заняття: ігрова кімната або зала.

 

 

 

 

 

 

Хід заняття.

Вчитель-логопед: (Вчитель–логопед збирає дітей біля себе.)  Добрий день, дорогі діти!

Які гарні у Вас посмішки! Подаруйте їх одне одному і нашим гостям!

Вітання. Добрий день, яскравий день!

   Добрий день, сонечку ясному!

   Добрий день, промінчику легкому!

  Добрий день, усім навколо!

  І дорослим, і малим –

  І любязним й мовчазним!

Я вам дуже рада! Ми всі здружилися, разом зібралися.

  • Діти, що за звуки?
  •                   Це так гарно лунає музика з чарівної країни! Усі діти мріють туди потрапити. Вона називається LEGOленд.
  •                   Але чому так тихо чути музику? (Тому що вона лунає дуже далеко).
  •                   Ми можемо поглянути на країну в цей бінокль. Яка вона? (Слайд 1)

Вправа «Пофантазуймо  разом»

- Чарівна, мов казкова країна.

  • Вона – ніби космічна галактика, де живуть незвичайні чоловічки.
  • У цій країні, мабуть, мешкають науковці, які проводять багато дослідів.

Вчитель-логопед

  • А чи бажаєте Ви туди потрапити?
  • А можна і я подивлюся на цю країну?
  • Ой, діти, а чому вона така маленька? А я знаю, що країна Legoленд велика, там дуже всього багато!!!

Отож гра: «Я - назву, ви – назвіть» зі словом багато … Там росте… багато…

Діти. (відповіді дітей) квітів, дерев, тварин, комах, тому вона квітуча, яскрава,  там завжди весна.

Вчитель-логопед. А якщо це все росте, дихає, розвивається, то про що це свідчить – це живі істоти, жива природа, природнє середовище.

  • Країна ця дуже весела, там сміються і гарно граються діти. Там багато
  • Діти. …будинків, парків розваг, квітників, зоопарків, роледромів, аквапарків. Правильно, молодці, розумники!

Педагог підводить дітей до висновку. А якщо це все створено людською працею, людським розумом і комп’ютерним інтелектом, то це свідчить про те, що це – штучні об’єкти, штучне середовище. Отже, ми з Вами бачимо, що все навколо нас наповнено як живими істотами, так і штучними обєктами.

Вчитель-логопед.  -Що там трапилось?

  • Там видно знак SOS (cлайд 2)
  •    Допоможіть! Нашу країну захопили Трансформери. Вони зруйнували її майже всю. Розібрали на частини. Допоможіть, будь ласка зібрати чарівні цеглинки Лего.

    Мешканці Legoленду»

Вчитель-логопед. Допоможемо? Звісно.

Пальчикова гра «Чудодій»

Lego можна будувати,

Усе, що треба нам для гри,

Хочеш – трактор(кулачок-долонька),

Хочеш – потяг (два кулачки),

Хочеш  - човник і пливи (дві долоньки).

Хочеш – можеш збудувати

Ціле місто своїх мрій. (обидві долоньки баштою)

І здійснити їх із LEGO

Хоче справжній Чудодій!

Вчитель-логопед. Діти, я знайшла  ось такий предмет. Думаєте, що це за мікрофон? Так, він з Legoленду. Він зроблений із дрібних частинок конструктора LEGO. У ньому є і цеглинки, і пластинки, і кубики. З них можна побудувати все, що заманеться.

Але він не працює. Невже в цій країні забрали всі звуки?

Поговоримо! Може, він запрацює від наших голосочків. Інтерактивна гра «Мікрофон».

 

Вікторина «Правильні  відповіді»

  • Скільки днів у тижні? (Сім)
  • Які частини доби ви знаєте? Назвіть їх. (Ранок, день, вечір, ніч).
  • Що ви робите вранці? (Вранці ми робимо зарядку, вмиваємось, одягаємось і йдемо в дитсадок)
  • Коли ви обідаєте? (Удень).
  • Які сусіди у зими? (Осінь та весна)
  • Скільки місяців у році? (12)
  • У якої геометричної фігури немає кутів? (Круг, овал).
  • Скільки сторін у квадрата? (4 сторони)
  • Скільки хвостів у п’яти білок? (пять)
  • Скільки ніг у двох дітей? (чотири ноги)
  • Зашумів наш мікрофон, запрацював! Звуки у Legoleнд повернулися! (Чути шум).
  • Але трансляція не працює, бо поламались усі вежі!
  • Які Ви знаєте вежі? (Радіовежа, телевежа, мобільна вежа).
  • Необхідно їх полагодити. Запрошую Вас до ремонтної студії!

Дидактична гра «Побудова веж»

На столі лежать конструктор (набори відповідно кількості дітей), цеглинки одного розміру.

  • Побудуйте вежу відповідно до кількості звуків у слові на картці. Дітям попередньо роздаються картки із зазначеним звуковою схемою слова:

. Баржа, жетон, жуйка, желе, ожина, мережа, жилет, жито, житло, моржі, жовток, журнал.

Вчитель-логопед.Чи однакові ваші вежі? Порівняйте їх. Яка вища? Чому? В ній більше цеглинок-букв(звуків). Назвіть свої слова. Запитую і стимулюю пасивних дітей.

  • Запрацювала трансляція на наших вежах! Фонозапис)  Ми знайшли першу «чарівну» цеглинку для мешканців міста Лего. Показую.

(Чути звуки ЖЖЖЖЖ,ШШШШШШШ.)

-Діти, розшифруємо і налаштуємо зв’язок, можливо знайдемо ще одну чарівну цеглинку. Приготувались?

Вчитель-логопед. Чистомовку промовляймо, трансляцію відновлюймо.

Чистомовка.

Жа –жа – жателевізійна вежа,

джу-джу-джу – сигнал проводжу,

Жим-жим-жим, жим-жим-жим – напружений режим,

Жу-жу-жу, жу-жу-жу – все, що знаю, розкажу.

Лунає дзвінок зі скайпу.

Вчитель –логопед: Діти, хтось нас викликає. Давайте подивимося. Та це ж телефонують з іншої планети!(Дзвонить скайп. Педагог запрошує дітей сісти півколом та подивитися відео звернення)Голосове… (запис)

Бліц опитування «Інтерв'ю».

  1. Яка пора року у вас зараз?
  2. Що таке парк розваг і навіщо він потрібен? Придумайте слова, що будуть «родичами» цього слова, схожими з ним. Парк, паркова вулиця, парковка, паркувати.
  3. Як називається місто в якому ви мешкаєте?
  4. Як називається планета на якій ви живете?
  5.  Яка пора року буде після весни?

Вчитель-логопед

Ось я бачу іще одну другу чарівну цеглинку Лего. Ви її заслужили своїми знаннями.

(Після бліц опитування просить дітей надіслати до Лего міста пристрої і подарувати мешканцям побутову  техніку, яка полегшує роботу людини).

Вчитель –логопед: Діти, а як це хто? (на екрані Марвел – легогерой). Мой сосед это лего человечек - YouTubeМи можемо допомогти нашому новому знайомому, якщо у нас немає грошей для купівлі побутової техніки? Де їх взяти?

Діти: Заробити треба.

Вчитель –логопед:  А як ми їх можемо заробити, якщо у нас немає роботи? (Відповіді дітей).

Вчитель –логопед: Правильно. Ми зможемо заробити їх своїми знаннями і отримати за це фішки, а потім поміняти фішки в банку на гроші.

Вчитель –логопед: Ви пам'ятаєте, герой лего Марвел говорив про літаючі тарілки. А де ж, ця літаюча тарілка? Давайте пошукаємо. (Шукають)

Ось вона і в ній щось є. Сховані конверти із розрізними частинками для гри.

Дидактична гра «Збери ціле». Діти згідно рівню розвитку  виконують завдання.

(Зібрати цілі побутові предмети з частин,

діти виконують завдання, та отримують фішки)

Шаблони предметів ( див. у додатку)

Вчитель–логопед: Молодці! Ще одну чарівну цеглинку (третю) знайшли для мешканців Лего міста. Продовжуємо виконувати завдання і отримувати фішки.

Дидактична гра «Збери слова». По лего доріжках (відповідно кількості цеглинок лего)

Кожна дитина отримує карточку з завданням, де з’єднує цеглинки в слова, які починаються на однакий

звук) Наприклад: Жук, жайвір, жилет, жоржина, жолоб, жонглер,журавлина і т.п.

Я бачу ще одну чарівну (четверту) цеглинку, ви її заробили за вдало виконане завдання.

Вчитель – логопед: А на чому ми можемо туди добратись до міста легогероїв?

(Відповіді дітей:попливти на баржі, полетіти на ракеті, на літаку, на літаючій тарілці, варіанти відповідей дітей).

Вчитель–логопед: Діти,  хто керує літаючими апаратами?

Діти: Космонавт, пілот, інопланетянин. А транспортними засобами у місті – водій.  Щоб потрапити у парк Лего міста, нам слід виконати артикуляційну гімнастику і виконати кілька вправ:

  (на екрані проектора демонструються відео https://www.youtube.com/watch?v=vANTp4XVs00«Гойдалка», «Годинник» https://www.youtube.com/watch?v=_w2RD9eUBZE):

Один, два, три,

В парк на гойдалки пішли,

Вниз, угору підіймались,

Висоти ми не боялись!

 

Потім годинничка знайшли,

Стрілочки полагодили, завели!

Вліво-вправо, повертали,

Часу марно не згаяли!

  • Гарні дітки, чемні і все вміють лагодити.

Які гарні гойдалки! Пята чарівна цеглинка ожила…

Я пропоную Вам пройтись парком «Лего міста» і погуляти у ньому!

Логопед: Давайте і ми з вами станемо героями Лего міста  і трохи відпочинемо.

Гімнастика з цеглинками лего. Таночок (муз супровід) https://www.youtube.com/watch?v=mn0nEAfhE9U

Lego-ігри ми пізнали,

Легко грали й будували

Вежі, будинки, міста, літаки.

Ми збудували усе залюбки!

Фантазію ми відкривали свою,

Цеглинку в ліву, праву руку беру,

Малі і великі споруди роблю,

«LEGO» - конструктор я дуже люблю.

Рухи у відповідному відео.

Вчитель –логопед: Відпочили? Пора і попрацювати. А що потрібно, щоб  потрапити в Лего місто?

Діти: Побудувати транспортний засіб… варіанти відповідей дітей.

Вчитель–логопед:  Давайте з вами побудуємо

Гра «Збери літаючий апарат».

(з цеглинок лего побудувати ракету, літаючу тарілку,вертоліт, всюдихід, електромобіль)

за виконання завдання діти отримують фішки)

  •                   Я пишаюсь Вами, а ось і ще одна (шоста) чарівна цеглинка знайшлась.

Вчитель–логопед:  Ну ось фішок трохи заробили, ракету і тарілку побудували. Будемо працювати далі.

Вчитель-логопед:  Ну от і з цим впоралися, отримаєте свої фішки. Ми і фішок заробили і свої знання перевірили. Тепер нам потрібно порахувати свої фішки і обміняти їх на гроші. (Діти рахують фішки)

Сюжетно – рольова гра «Банк». «Термінал» видає гроші в обмін на фішки.

(діти обмінюють свої фішки на гроші)

Вчитель –логопед:  Ну, хто скільки грошей заробив? (Діти по черзі називають свої суми)

Вчитель –логопед: Що будемо робити далі?

Діти: Підемо купувати побутову техніку.

 

 

Мовленнєва гра «Магазин побутової техніки».

(Діти купують побутову техніку за кількість грошей, яку обміняли у банку. Після того, як діти скупилися , вони всю побутову техніку складають у

коробкуМясорубка Zelmer 986.84 - заказать и купить по выгодной цене в интернет-магазине "Цифры": самовывоз, доставка- Ще з’явилась і ожила одна частинка (сьома) з чарівної країни Лего (слайд)

Вчитель –логопед: Ну ось, ми виконали прохання нашого друга, а чи зможемо ми з ним потрапити у зоопарк «Леголенд»?Діти, хто зображений у квадраті? Чому звірятко червоного кольору? Воно потребує допомоги, воно бажає, щоб ми відновили його друзів. Візьміть кожен собі фото та опишіть тваринку-друга Ведмедика.

Мовленнєва вправа «Склади речення». Озвуч назву тварини у групі тварин (вживання множини)

(Робота по мнемо таблиці, кожна дитина складає речення по черзі за допомогою мнемотаблиці)

Жирафи, косулі, кролики, олені плямисті, леви, тигри, панди  дельфіни, кити, тукани, слони, мавпи.

Оживає ще одна (сьома) цеглинка з чарівної країни.

Вчитель–логопед: Чарівні цеглинки ми покладемо в посилку і відправимо у зоопарк Лего по пошті.

Потрібно наше відправлення підписати. Адреса, кому, від кого. (Діти підписують). Використовується ізограф. А я після роботи занесу її на пошту.

  •    Ось ожила і остання цеглинка з чарівної країни. Порахуймо, скільки ж ми їх повернули? (8).Саме стільки букв у слові «ЛЕГОЛЕНД». Слово діти бачать на екрані.

Дзвінок зі скайпу.

Марвел запрошує дітей подивитися відео про Леголенд…

Перегляд відео «Legoленд»

https://www.youtube.com/watch?v=kWELBtE3DIU

Після перегляду  діти діляться враженнями, пригадують що робили на занятті.

Вчитель-логопед.

  • Ви – дуже працьовиті і креативні! Я Вам щиро дякую і прошу згадати: Що ми сьогодні робили?
  • Яку добру справу ми зробили? Кому допомогли і як?

Пропоную зробити «дошку спогадів», приклеїти фотографії звірят у куточок LEGOленду. І ми створимо куточок Legoленду в нашій групі.                                                                        

 

 

Услуги - Ремонт мясорубок переборка полная С з/частями 4500 в Санкт-Петербурге предложение и поиск услуг на Avito 

Додатки

Дидактична гра

« Збери ціле».

Кокосовое Мясо графические заготовки Загрузить 238 clip arts (Страница 2) - ClipartLogo.comKrasMama.Ru :: Просмотр темы - ИКЕА для Вас. Грандиозный Летний SALE. Кухни скидка 15%!http://www.golovastik.ru/module/catalog/images/large/116375995522200.jpg

Соковыжималка "Polaris PEA 0515": цена, описание, характеристики, отзывы, купить на Tiptopen.com.uahttp://www.sadochek.com.ua/img/product/2011/gazonokosilka-elektricheskaya-Stiga-Collector-35-EL.jpg

 

Продукты для хлебопечкиhttp://hotline.ua/img/tx/444/4446623.jpg

 

 

До гри «Склади слово з цеглинок». Або по цеглинкових доріжках. Див. файловий додаток.

 

 

 

 

Баржа

желе

Баржа

Желе апельсиновое

Мовленнєва вправа «Склади речення».

C:\Users\lenovo\Downloads\images.jpg

ХТО ЦЕ ?

C:\Users\lenovo\Downloads\rgbcmy.gif

 

КОЛІР

C:\Users\lenovo\Downloads\тело-человека.jpg

 

ЧАСТИНИ ТІЛА

C:\Users\lenovo\Downloads\images (1).jpg

 

ДЕ ЖИВЕ?

C:\Users\lenovo\Downloads\flying-saucer.jpg

 

ЯК ПЕРЕСУВАЄТЬСЯ ?

C:\Users\lenovo\Downloads\-1_3.jpg

 

ГОЛОС

C:\Users\lenovo\Downloads\76419821_inoplanetyanin.pngC:\Users\lenovo\Downloads\76419821_inoplanetyanin.png

 

ВЕЛИЧИНА

C:\Users\lenovo\Downloads\3374734-cartoon-pizza-symbols.jpg

 

ЧИМ ХАРЧУЮТЬСЯ?

C:\Users\lenovo\Downloads\84884320_9236e9e74a6crasskazhizhivotnuye1.jpg

 

ЧИМ ВКРИТО ТІЛО?

 

Програма для гри з ЛЕГО

http://nv-internat.org.ua/wp-content/uploads/2017/10/%D0%9B%D0%95%D0%93%D0%9E.pdf

doc
Пов’язані теми
Логопедія, Конспекти занять для ЗДО
Інкл
Додано
8 вересня 2020
Переглядів
1972
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку