Чарівна скринька. Розвиток мовлення. Друга молодша група

Про матеріал
Удосконалювати навички відповідати на запитання за картиною, складати невеликі розповіді; формувати уміння вживати дієслова із займенниками, добирати антоніми; розвивати зв’язне мовлення, увагу, логічне мислення; виховувати любов до зими, природи, бажання розважатися взимку.Словник: збагачувати словник дітей іменниками: санчата, лижі, ковзани; дієсловами: катається, їде, ліпить.
Перегляд файлу

  Чарівна скринька.  Розвиток мовлення. Друга молодша група

 

Програмовий зміст: удосконалювати навички відповідати на запитання за картиною, складати невеликі розповіді; формувати уміння вживати дієслова із займенниками, добирати антоніми; розвивати зв’язне мовлення, увагу, логічне мислення; виховувати любов до зими, природи, бажання розважатися взимку.

 

Словник: збагачувати словник дітей іменниками: санчата, лижі, ковзани; дієсловами: катається, їде, ліпить.

 

Матеріал: скринька; лист; загадки; предметні картинки (санки, ковзани, лижі, снігова баба); сюжетні картинки для гри «Що роблять»; іграшковий телевізор; картина «Зимові розваги»; сніжинки з питаннями; льодяники-цукерки.

 

Хід заняття:

 

(Посеред групи — казковий зимовий будиночок.)

 

— Вам подобається будиночок?

— А давайте заглянемо всередину. Що там чи хто там? Тут є якийсь лист.

 

«Добрий день, любі малята!

 

Пише вам тітонька Зима. Настав час зимових розваг. Але чи знаєте ви, як можна розважитися взимку? Щоб перевірити вас, я надіслала чарівну скриньку. Вона відкриється, коли ви розгадаєте загадки».

 

1. Сипле сніг без упину,

Вже засипав долину.

На горбочках, хлоп’ята,

Вже шукайте… (санчата).

 

2. Сніги упали свіжі,

Прослався білий шлях —

Візьму я бистрі… (лижі)

Полину, наче птах.

 

3. Без дощок, без сокири

Через річку міст зробили.

На мосту зібрались діти

І не знають, що робити?

Почали думати вони,

Де їм взяти… (ковзани).

 

4. Що за гамір? Що за гра?

Ліпить бабу дітвора!

Біла в баби голова —

Та ця ж баба… (снігова).

 

— Молодці, малята, правильно відгадали. Ось і скринька відкрилася. Давайте ще раз скажемо, що це?

 

(Вихователь показує картинки, а діти називають: санчата, лижі, ковзани, снігова баба (хором та поодинці.)

 

— Зима надіслала ще якісь картинки. Вона пропонує пограти у гру «Що роблять?»

 

(Я — катаюсь, він — катається, вони — катаються тощо.)

 

— Тут ще щось є. Це відеозапис. Давайте подивимося по нашому телевізору.

 

(В іграшковий телевізор ставиться картина «Зимові розваги».

 

— Яка пора року зображена?

— Яка погода взимку?

— Що лежить навколо? (Сніг.)

— Який він?

— Як одягнені діти взимку?

— Що вони роблять?

— Розкажіть, як розважаються діти?

 

(Розповіді 2–3 дітей.)

 

— Тепер послухайте мою розповідь.

 

Розповідь вихователя.

Настала зима. Випав білий пухнастий сніг. Він вкрив дерева, кущі, будинки, всю землю. Діти каталися на санчатах, лижах, ковзанах. Ліпили снігову бабу. Дітям було дуже весело.

 

— Зима прислала нам ще одне завдання на чарівних сніжинках. Потрібно відповісти на запитання:

 «Влітку тепло, а взимку… (холодно)?

 Сніг сухий, а вода… (мокра)?

Дерево високе, а кущ… (низький)?

 

Підсумок

— Молодці, діти, виконали всі завдання. Що вам найбільше сподобалося робити?

— Зима надіслала вам за це гостинці і солодкі льодяники.

 

(Діти пригощаються цукерками.)

 

docx
Додано
10 січня 2021
Переглядів
1539
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку