«ЧАРІВНИЙ СВІТ КАЗКИ» Інтегровані заняття за казками В. О. Сухомлинського з елементами піскової анімації Для дітей старшого дошкільного віку

Про матеріал
Інтеграція в роботі з казками забезпечує комплексну реалізацію завдань мовленнєвого та інтелектуального розвитку, фізичного, розумового, естетичного, трудового, морального виховання дітей старшого дошкільного віку, формування навичок етичної та життєво безпечної поведінки. В основі сюжетів з піскової анімації полягає використання творів В. О. Сухомлинського, які як найкраще пронизані любов’ю: до Батьківщини, до сім’ї, рідного дому, рідного краю, до праці, аспекти якої є невід’ємною ланкою життя людини.
Перегляд файлу

1

 

ВІДДІЛ ОСВІТИ  ГЕНІЧЕСЬКОЇ РАЙОННОЇ

ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

ГЕНІЧЕСЬКИЙ РАЙОН МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Заклад дошкільної освіти ясла-садок «Дзвіночок»

Генічеської районної ради Херсонської області

 

ЗАТВЕРДЖЕНО:

Директор ЗДО я/с «Дзвіночок»

____________ А. М. Гармаш

«____» ____________ 2018 р.

 

 

 

 

 

 

ПРОГРАМА РОБОТИ ГУРТКА

 

«ЧАРІВНИЙ СВІТ КАЗКИ»

Інтегровані заняття за казками В. О. Сухомлинського

з елементами піскової анімації

 

Для дітей старшого дошкільного віку

 

 

 

 

 

 

 

Укладач:

Вихователь,

ЗДО Ясла-садка «Дзвіночок»

Сеїтвелієва Наталія Сергіївна

 

 

 

 

 

 

 

 

селище Приозерне 2018 рік


ЗМІСТ

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА………………………….………...……………….3

Організаційні форми, методи ігор з піскової анімації в роботі з дошкільниками………………………………………………………………….……5

Технологія інтегрованого підходу в роботі за казками В. О. Сухомлинського.........................................................................................................10

НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ ГУРТКА «ЧАРІВНИЙ СВІТ КАЗКИ» для дітей старшого дошкільного віку на 2018 – 2019 навчального року……………………………..…………….………….…….……..12

ЗВІТ………………………………………………………………………………….16

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ТА РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…….....18


ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

 

В процесі набуття досвіду спілкування з іншими людьми закладаються основи моральних якостей особистості. Формування у дітей соціальної компетентності, безпосередньо, пов’язане з розвитком емоцій дитини в своїй поведінці та діяльності. Одним із найсуттєвіших показників моральності людини є патріотизм.

Патріотизм ( від грєц. Patris – батьківщина) – любов до Батьківщини, відданість їй і своєму народу. Без любові до Батьківщини, готовності примножувати її багатства, оберігати честь і славу, а за необхідності – віддати життя за її свободу і незалежність, людина не може бути громадянином. А також, патріотизм  охоплює емоційно-моральне, дієве ставлення до себе та інших людей, до рідної землі своєї нації, матеріальних духовних надбань суспільства.

Основними напрямками патріотичного виховання є: формування уявлень про сім’ю, родину, рід і родовід; краєзнавство; ознайомлення з явищами суспільного життя; формування знань про історію держави, державні символи; ознайомлення з традиціями і культурою свого народу; формування знань про людство.

Найсприятливішим для початку систематичного патріотичного виховання є середній дошкільний вік, коли особливо активізується інтерес дитини до соціального світу, суспільних явищ.

Дана методична рекомендація розроблена для дітей різновікової групи ( 5-7 років), в роботі з якими твори Василя Сухомлинського будуть використовуватись засобом піскової анімації .

 

Твори видатного педагога Василя Олександровича Сухомлинського, які наповнені красою природи, людських вчинків, любов’ю до Батьківщини, рідного краю; про людські чесноти, героїзмі людей та поваги до інших. Цим засвідчують слова педагога: “Без будь-кого з нас Батьківщина може обійтися, але будь-хто з нас без Батьківщини – ніщо”.

Основним методом патріотичного виховання має бути гра, як провідна діяльність у дошкільному віці, саме в ній дитина пізнає себе і навколишній світ. У грі дитина ділиться своїми проблемами, вирішує їх, здійснює відкриття, творить. Перші соціальні ігри дитини виникають саме в пісочниці. Ідея пісочної гри – найкраща, бо пісок є тим дивовижним природним матеріалом, який здатний водночас передавати багато що: відчуття розмаїття природи, можливостей свого тіла, сутність життя безліччю форм.

Метод Sand play (дослівно – пісочна гра) поки що мало відомий в Україні. Він являє собою одну з незвичайних технік аналітичного процесу, під час якого дитина будує власний світ у мініатюрі з піску. Цей метод є дуже перспективним.

Техніка активної уяви, що розроблена пісковими аніматорами, може розглядатися, як теоретичний фундамент пісочної анімації. Створення пісочних сюжетів сприяє творчому розвитку дитини та активізації власного “Я”.

Створюючи картини з піску, а також різні пригоди, ми в найбільш органічній для дитини формі передаємо наші знання і життєвий досвіт, події та закони навколишнього світу. Саме тому ми можемо використовувати пісочні сюжети на розвивальних і навчальних заняттях.

За допомогою пісочної анімації в дитини формується не лише гармонійний психоемоційний стан, за допомогою творів В. О. Сухомлинського збагачує і розвиває моральний аспект патріотизму в дітей: розвивається тактильно-кинестетична чутливість; дрібна моторика рук; розвиток мислення; уяви; пам’яті; комунікативних навичок дитини; відчуття обов’язку перед батьківщиною; прилучення до народознавства; ознайомлюються з матеріальними цінностями родини і народу; пояснюють зв’язок людини з минулим і майбутнім поколінням; інтерес до родинних і народних традицій.

Завдання гурткової роботи:

  • Формування патріотичного світогляду дітей за допомогою ознайомлення з явищами суспільного життя;
  • Виховувати моральний аспект патріотизму в прилученні до народознавства, вивчення культури, побуту, звичаїв рідного народу, а також загальноукраїнські духовні надбання;
  • Ознайомлення дітей з етнізацією, виховувати високу національну свідомість;
  • Розвиток мовлення та дрібної моторики рук.


 

Організаційні форми, методи ігор з піскової анімації в роботі з дошкільниками.

Піскова анімація або малюнок на поверхні скла стали актуальні в Україні не так давно, але зразу ж завоювала популярність. Сипучі сюжети заворожують, і здивовують глядача, змушує завмерти, не дихати та слідкувати за магією рук. При першій зустрічі з цим видом мистецтва, здається що ти попадаєш в чарівний світ, сповнений магії і чар. Дітей дуже зацікавила пісочна анімація, тому ми вирішили погрузитись в цей світ більш глибоко.

Протягом чотирьох років в закладі працювала над питанням патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку і реалізовувала його через гурткову роботу «Я частка великої Країни» і було підібрано методику проведення виховної роботи по патріотичному вихованню за допомогою творів В. О. Сухомлинського засобами піскової анімації. Сама програма побудована відповідно до Освітньої програми  для дітей від 2 до 7 років «Дитини» 2016 р. та Базового компоненту дошкільної освіти.

Заняття з дітьми варто проводити 1 раз на тиждень для групи з 8-10 дітей, або підгрупами. Проводиться вступне заняття, а також 36 тематичних. Загальна кількість занять 37. Тривалість кожного інтегрованого заняття 15-20 хвилин.

Заняття проводиться в груповій кімнаті, а якщо в наявності є окреме приміщення – це лише позитивно сприятиме на проведення заняття. Незалежно від тематики заняття, дошкільнят краще розмістити по колу навколо столу для піскової анімації, або на килимку: фізкультхвилинки, етюди, дидактичні вправи. Адже, розташування в колі створює відчуття цілісності, полегшує взаєморозуміння та взаємодію дітей.

На заняттях відбувається збагачування змісту, форми та інших видів діяльності дитини. Подальше ускладнюються сюжети гри, зростають їх різноманітність і розгорнутість. Дітей цікавлять не тільки локальні події з їх власного досвіду, а й такі, що мають значення в межах всього людського суспільства. Гра набуває дедалі творчого характеру. Саме тому, заняття побудовані в доступній, цікавій для дітей формі – у вигляді малювання сюжетів піскової анімації.

Заняття побудоване за такою структурою:

  • Вітання;
  • Повторення пройденого матеріалу;
  • Дидактична вправа, гра і т. і.
  • Фізкультхвилинка;
  • Піскова анімація творів В. О. Сухомлинського;
  • Рефлексія – закріплення та аналіз пройденого матеріалу;
  • Прощання.

Робота на заняттях з дітьми здійснюється в декілька етапів активної діяльності:

  1. Організаційний;
  2. Пізнавальний;
  3. Художньо-діяльний, емоційно-змістовий;
  4. Підсумковий.

В першому етап відбувається повторення пройденого, ознайомлення дітей із темою заняття та завдання за допомогою бесіди, спостереження і т. і.

На другому пізнавальному етапі подаються узагальнені патріотичні знання за допомогою використання дидактичних ігор, різноманітних етюдів, розвивальних вправ і т. і.

На третьому етапі художньо - діяльному, емоційно - змістовому використовуються піскові сюжети творів В. О. Сухомлинського, формуються  у дитини естетичне ставлення до довкілля через емоції, почуття та формування патріотичного світогляду.

На четвертому етапі з дітьми відбувається закріплення і аналіз пройденого матеріалу за допомогою обговорення ігрових ситуацій.

Для роботи з піском використовується поверхня, що світиться, яка служить для нанесення зображень. Для сипкої анімації можна застосувати звичайний та кольоровий пісок, різні крупи, кавові зерна. Саме за наявності підсвічування зображення знаходить необхідна контрастність і виразність, “оживає”. Застосовується як однотонний, так і багатоколірний варіант освітлення.

У цій техніці на склі створюють малюнки за допомогою тонкого шару піску. Такі зображення легко змінювати рухами руки чи за допомогою спеціальних пензликів.

Зображення, отримане шляхом роботи з сипким матеріалом на поверхні, що світиться, володіє високою драматичною виразністю навіть при мінімумі деталей, допускає швидке відтворення і легко трансформується. При цьому художник, що має великий арсенал прийомів і звичний до роботи з піском, здатний добитися самих різних ефектів (часом недоступних іншим видам графіки) і ретельно деталізувати роботу.

Як обладнання для цього виду роботи можна застосовувати скляні поверхні з бортиками, а краще анімаційні столи з підсвічуванням. Стіл виготовляють з ламінованого ДСП і обробляють міцною пластиковою кромкою по периметру. Розмір столу: висота від підлоги до поверхні 60 см.; розмір скла 50 см на 65 см.; відсік для піску 10 см.; розміри столішниці: 84 см на  59 см. Робимо підсвічування – будь-яке джерело світла можна поставити під стіл або збоку. Під скло за допомогою клейкої стрічки приклеюємо білий папір.

Анімаційні столи завжди приваблюють дітей, тож варто надавати малятам можливість малювати як на заняттях, так і у вільний час.

Обов’язковою вимогою під час роботи з піском є дотримання техніки безпеки, що вимагає чистоти:

  • Пісок для піскової анімації необхідно просіяти, промити та висушити в духовій шафі – розжарити для дезінфекції. Таку процедуру необхідно виконувати через один, або три місяці, залежно від інтенсивності проведення занять з пісковою анімацією;
  • Пісок можна зберігати в закритих кришкою судках. Перед цим його необхідно продезінфікувати;

Для сипкої анімації можна застосовувати звичайний та кольоровий пісок, різні крупи, сіль, цукор, пір’я, кавові зерна та інше. У роботі з дітьми використовують чистий, просіяний пісок. Він не має бути крупним, можна використовувати річний пісок. Тонким шаром сипкий матеріал наноситися на скло і діти творять свої шедеври.

Мистецтво анімації міцно сполучене із звуком. Музичне мистецтво – виступає, як дійовий засіб впливу на розвиток фізіологічної, фізичної, емоційної, естетичної сфери. Слухання музики дітьми дошкільного віку – це процес організації певного виду музичної діяльності. Її вдало можна поєднувати в роботі з дітьми, а також в створенні піскової анімації.

В роботі з дітьми дошкільниками, чинно, застосування класичної музики в анімації, а саме: головнім є зображення, музика підпорядкована йому – основне завдання звукового супроводу – якнайповніше відповідати характеру екранної дії.

Динамічний живопис на піску не лише зацікавлює, а й розвиває й оздоровлює дітей. Малювання піском сприяє гармонійному розвитку дитини:

  • стимулюється мислення і мова дитини;
  • зміцнюється нервова система;
  • допомагає позбавиться від негативних емоцій, формуються навички позитивної комунікації, а також стимулює вербальну і невербальну активність у грі;
  • розвивається образно-логічне мислення, допомагає розв’язувати корекційні завдання, підвищується стійкість до стресу;
  • розвивається уява;
  • розвивається дрібна моторика, сприяє удосконаленню координації рухів, орієнтації у просторі, розвиває тактильну чутливість.

Умови організації піскової анімації в роботи з дітьми:

  • згода та бажання дитини;
  • творчий підхід педагога до проведення занять;
  • відсутність у дитини алергії та захворювань шкіри.

Прийоми малювання піском та на піску:

  • малюють долонями;
  • кулачками;
  • ребром великого пальця;
  • щіпкою пальців;
  • одночасним використанням декількох пальців;
  • мізинцями;
  • насипанням з кулачка;
  • симетрично двома руками;
  • відсікання зайвого.

Маніпуляції піском на скляній поверхні:

  • малювання ліній;
  • створення відбитки;
  • збирання піску у кулачки;
  • створення малюнків.

Вправи, що спрямовані на маніпуляції з пісковою поверхнею:

- “Їдуть машини, котяться санки” – “ковзання” долонями по поверхні піску з використанням зиґзаґоподібних, колових рухів, а також зверху вниз, зліва на право тощо.

- “Казкові змійки” – виконання тих самих рухів, вище зазначених, ребром долоні.

- “Доженемо казкових змійок” – “проходження” долоньками слідами, прокладеними раніше.

- “Художники-чарівники” – створення візерунків, складних зображень предметів за допомогою відбитків долонь, кулачків, пальчиків, ребром великого пальця, мізинчика і таке інше.

- “Ласкавий пісочок” – “проходження” по поверхні піску окремо кожним пальцем спочатку правої, потім лівої руки, після цього однойменними пальцями обох рук.

- “Загадкові сліди” – “проходження” по поверхні піску пальцями, що згруповано по два, три, чотири, п’ять.

- “Граємо на піаніно (комп’ютері)” – виконання характерних рухів пальцями, кистю руки.

Для розвитку дрібної моторики малювання простим піском не менше корисний, чим малювання пальчиковими фарбами або ліпленням з пластиліну. Малюнки, що виконуються піском, дуже красиві і дозволяють дитині проявити всю свою фантазію. Та і батькам, напевно, може бути цікаве подібне малювання, а спільна творчість, як відомо, найсприятливішим чином впливає на відношення батьків з дитиною.

Важливим нюансом є пластичність матеріалу. Для того, щоб змінити зображення, дитині не потрібна гумка – досить просто провести пальцем по склу. На одній і тій же поверхні можна створювати малюнки безліч кількість разів. Маленькі діти з величезним задоволенням малюють піском. А, крім того дитина вчиться розрізняти текстуру різних речовин.

Зміст дає підстави для висновку, малювання піском потрібно мінімум засобів та творча фантазія вихователя та дітей. А також він є придатним для всіх вікових груп дошкільного навчального закладу, тому що є природнім матеріалом, пластичним в роботі, на одній тій самій поверхні можна малювати безліч-кілька разів. А також діти вчаться розрізняти властивості піску. Розвивають дрібну моторику рук, а як наслідок сприяє розвитку мовлення та розумових здібностей. У дітей розвивається координація рухів, пальці стають сильними, спритними, вмілими. Окрім цього, малювання на піску сприяє розвиткові пам’яті, уваги, зосередженості.

Отже, піскова анімація як метод може бути успішно використаний в роботі з дітьми дошкільного віку. Пісочна анімація впливає на гармонійний психічно-емоційний розвиток дітей дошкільного віку.

В основі сюжетів з піскової анімації полягає використання творів В. О. Сухомлинського, які як найкраще пронизані любов’ю: до Батьківщини, до сім’ї, рідного дому, рідного краю, до праці, аспекти якої є невід’ємною ланкою життя людини.


Технологія інтегрованого підходу в роботі за казками В. О. Сухомлинського.

Задля продовження реалізації вищезазначених завдань та досягнення позитивних результатів в розвитку мовлення, логічного мислення, емоційності творчої уяви дітей, на виконання сучасних вимог щодо інтегрованого підходу до роботи з дошкільниками, створино інтегровані заняття за казками В. О. Сухомлинського з елементами піскової анімації для дітей старшого дошкільного віку «Чарівний світ казки».

Через казку лежить найважливіший шлях до серця дитини, вона навчає, розвиває і виховує малюка. Видатний український педагог В. О. Сухомлинський був переконаний: «Саме казки відкривають не лише красу, а й істину, без казкової ситуації всі пояснення для дитини мертві, адже мовчить її серце».

Інтеграція – це цілісне утворення, що характеризується певними властивостями, які не є властивостями кожного компоненту системи.

Інтеграція на педагогічному рівні це принципи:

  • педагогіки;
  • дидактики;
  • дидактичних умов;
  • засобів навчання;
  • процес та результат навчання.

Інтегроване навчання базується на розумінні цілісної картини.

Плюси інтегрованого навчання:

  • розуміння призначення предмету в різних ситуаціях;
  • глибоке розуміння теми завдяки дослідженню з багатьох предметів;
  • більша цінність інтегрованого підходу;
  • вдосконалені навички системи мислення;

Інтеграція в роботі з казками забезпечує комплексну реалізацію завдань мовленнєвого та інтелектуального розвитку, фізичного, розумового, естетичного, трудового, морального виховання дітей старшого дошкільного віку, формування навичок етичної та життєво безпечної поведінки. Цілісність інтеграції допомагає бачити модель побудови занять та схема подані нижче.


Модель побудови занять на місяць:

  1. заняття – розповідь казки В. О. Сухомлинського з елементами піскової анімації, малювання, природа;
  2. заняття – розвиток мовлення, переказ, вправляння у словах;
  3. заняття – математика та аплікація;
  4. заняття – моральна бесіда, сюжетно-рольова гра.

Всі заняттях супроводжуються музикою.

 

Схема цілісності інтеграції

 

 


НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ ГУРТКА

“ЧАРІВНИЙ СВІТ КАЗКИ”

Інтегровані заняття за казками В. О. Сухомлинського з елементами піскової анімації для дітей старшого дошкільного віку на 2018 – 2019 н.р.

I квартал 2018-2019 н. р.

Тиждень

Дата

Основні етапи роботи

Супутні етапи роботи

Відмітки про виконання

ВЕРЕСЕНЬ

«Бабусин борщ»

I

05.09.

Чарівні пальчики

Чомусики-дослідники

 

II

12.09.

Словник-довідничок

Вчимося мови та розмови

Кмітливі-фантазери

 

«Як Ніна не злякалася гусака»

III

19.09.

 

Математичний віночок

Умілі рученята

 

IV

26.09

Добрий театр

Стежина духовності

 

 

ЖОВТЕНЬ

«Тихо бабуся відпочиває»

I

 

Чарівні пальчики

Чомусики-дослідники

 

II

 

Словник-довідничок

Вчимося мови та розмови

Кмітливі-фантазери

 

«Хризантема і цибулина»

III

 

 

Математичний віночок

Умілі рученята

 

IV

 

Добрий театр

Стежина духовності

 

 

ЛИСТОПАД

«Одинець муравлик»

I

 

Чарівні пальчики

Чомусики-дослідники

 

II

 

Словник-довідничок

Вчимося мови та розмови

Кмітливі-фантазери

 

«Тополі в степу над шляхом»

III

 

 

Математичний віночок

Умілі рученята

 

IV

 

Добрий театр

Стежина духовності

 

 

 

II квартал 2018-2019 н. р.

Тиждень

Дата

Основні етапи роботи

Супутні етапи роботи

Відмітки про виконання

ГРУДЕНЬ

«Дивна бурулька»

I

.

Чарівні пальчики

Чомусики-дослідники

 

II

.

Словник-довідничок

Вчимося мови та розмови

Кмітливі-фантазери

 

«Лев і миша»

III

.

 

Математичний віночок

Умілі рученята

 

IV

 

Добрий театр

Стежина духовності

 

 

СІЧЕНЬ

«Сидить Юрко на санчатах»

I

 

Чарівні пальчики

Чомусики-дослідники

 

II

 

Словник-довідничок

Вчимося мови та розмови

Кмітливі-фантазери

 

«Як білочка дятла врятувала»

III

 

 

Математичний віночок

Умілі рученята

 

IV

 

Добрий театр

Стежина духовності

 

 

ЛЮТИЙ

«Найгарніша мама»

I

 

Чарівні пальчики

Чомусики-дослідники

 

II

 

Словник-довідничок

Вчимося мови та розмови

Кмітливі-фантазери

 

«Пихата жаба»

III

 

 

Математичний віночок

Умілі рученята

 

IV

 

Добрий театр

Стежина духовності

 

 

 


 

III квартал 2018-2019 н. р.

Тиждень

Дата

Основні етапи роботи

Супутні етапи роботи

Відмітки про виконання

БЕРЕЗЕНЬ

«Весняний вечір»

I

.

Чарівні пальчики

Чомусики-дослідники

 

II

.

Словник-довідничок

Вчимося мови та розмови

Кмітливі-фантазери

 

«Весняний вечір»

III

.

 

Математичний віночок

Умілі рученята

 

IV

 

Добрий театр

Стежина духовності

 

 

КВІТЕНЬ

«Вранці на пасиці»

I

 

Чарівні пальчики

Чомусики-дослідники

 

II

 

Словник-довідничок

Вчимося мови та розмови

Кмітливі-фантазери

 

«Гаряча квітка»

III

 

 

Математичний віночок

Умілі рученята

 

IV

 

Добрий театр

Стежина духовності

 

 

ТРАВЕНЬ

«Гроза у лісі»

I

 

Чарівні пальчики

Чомусики-дослідники

 

II

 

Словник-довідничок

Вчимося мови та розмови

Кмітливі-фантазери

 

«Лялька під дощем»

III

 

 

Математичний віночок

Умілі рученята

 

IV

 

Добрий театр

Стежина духовності

 

 

 


ЗВІТ

Роботи гуртка «ЧАРІВНИЙ СВІТ КАЗКИ»

Інтегровані заняття за казками В. О. Сухомлинського

з елементами піскової анімації

Для дітей старшого дошкільного віку

Виконала:

Вихователь, практичний психолог

Сеїтвелієва Н. С.

За пройдений матеріал діти навчились поважати старших, допомагати обездоленим, усвідомлюють, що в житті, окрім радощів, існують горе, хвороби, самотність. Виявляють бажання прийти вчасно на допомогу скривдженому. Дотримуються моральної та духовної поведінки.

Діти навчились впізнавати та знати декоративно вжиткове мистецтво українців та національні традиції та обряди.

В ході моніторингу діти показали певні рівні сформованості компетенції дітей, які позначаються літерами:

В – високий рівень, С – середній рівень, Н – низький.

За результатами моніторингу виставляють бал за кожний критерій і обчислюють загальний бал, тобто, всі отримані дитиною бали за один період обстеження додають. За сумою загального балу визначають індивідуальний рівень сформованості компетенції кожної дитини. Для проведення самоаналізу та саморегуляції відзначається фактична та відсоткова кількість дітей за рівнями. Відсоток обчислюється за такою схемою:

ФДК : ЗКО х 100

Де ФДК – фактична кількість дітей, які показали певний рівень, ЗКО – загальна кількість обстежених дітей.

За рік діти показали рівні сформованості з різних видів діяльності:

 

           

 


 

Інтеграція в роботі з казками забезпечує комплексну реалізацію завдань мовленнєвого та інтелектуального розвитку, фізичного, розумового, естетичного трудового, морального виховання дітей старшого дошкільного віку, формування навичок етичної та життєво безпечної поведінки.

З зазначеного вище робимо висновок, що програма гуртка дійсно може впливати на рівень компетенції дітей з різних видів діяльності, з елементами піскової анімації, через твори В. О. Сухомлинського.

 

 


СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ТА РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

 

  1.               Адаменко Л. В. Взаємодія дошкільників та дорослих: комплексна корекційно-розвивальна робота / Лариса Адаменко. – К.: Редакції загально-пед. газет, 2013. – 128 с.
  2.               Богуш А. М. «Українське народознавство в дошкільному закладі» / А. М. Богуш, Н. В. Лисенко: Навч. Посіб. – 2-ге вид., переробл. І допов.. – К: Вища шк.., 2002. – 407с.
  3.               Вілінска Ніна Пісочні історії Керолін Ліф відкрили для всіх чарівний світ пісочної анімації // Н. Вілінська 17.08.2012: [Електронне джерело: http://www.dv-reclama.ru].
  4.               Вілінська Ніна Пісочне шоу і пісочний фільм – дві дороги пісочної анімації, які проклав видатний угорський режисер Ференц Цако (Ferenc Cako). // Н. Вілінська 24.08.2012: [Електронне джерело: http://www.dv-reclama.ru].
  5.               Вілінська Ніна Пісочна анімація ізраїльської художниці Ілани Яхав (Ilana Yahav): художня і комерційна сторони Sand Art. // Н. Вілінська 31.08.2012: [Електронне джерело: http://www.dv-reclama.ru].
  6.               Вілінська Ніна Малюнки піском Ксенії Симонової: красиве обличчя пісочної анімації в Україні. // Н. Вілінська 30.11.2012: [Електронне  джерело: http://www.dv-reclama.ru].
  7.               Гребенко Т. М. Чудеса на піску. Піскова ігротерапія. / Т. М. Грабенко, Т. Д. Зинкевич-Євстигнеєва – СПб.: Речь, 2002. – 224с.
  8.               Крутій К. Л. «Перспективне планування роботи з дітьми старшого дошкільного віку за програмою «Дитина в дошкільні роки» / К. Л. Крутій. – Запоріжжя : ТОВ «ЛІПС» ЛТД , 2012. – 272с.
  9.               «Ознайомлення дошкільників із навколишнім світом» / О. М. Гладченко. – Х.: Вид. група «Основа», 2010. – 191с.
  10.          Патріотичне виховання – Дошкільний навчальний заклад (ясла-сад) №46 «Малюк» Черкаської міської ради. Електроннє джерело: [http://dnz46.edukit.ck.ua].
  11.          Пісочна анімація // Вікіпедія [Електронне джерело: [http://ru.wikipedia.org/wiki/].
  12.          Писочная анимация // Страна советов: [Електронне джерело: http://strana-sovetov.com].
  13.          Пісочна терапія в роботі з дошкільниками / Л. А. Шик, Н. Д. Дикань, О. М. Гладченко, Ю. М. Черкасова – Х.: Основа, 2010 – 127с.
  14.          Разіна Н. О. Використання арт-методів в роботі педагога-психолога (пісочна анімація). // Наталія Олександрівна Разіна 14.09.2013: [Електронне джерело: http://rpp.nashaucheba.ru].
  15.          Савченко Л. Пісочна анімація розвиває і оздоровлює / Людмила Савченко, Олена Грязєн // Дошкільне виховання - 2013 - №7 - С. 30-31.
  16.          Стіл пісочної анімації. [Елекронне джерело: http://ооо-новая-высота.рф/pesochnaya-animatsiya.html].
  17.          Сухомлинский В. А. Книга о совести. Часть 1.: Красота – радость жизни. Человек – это сила духа. / В. А. Сухомлинский. – Симферополь.: Издатель А. П. Выродов, 2003. – 112с.
  18.          Сухомлинский В. А. Книга о совести. Часть 2.: Человек – высшая ценность. Уважение и почитание старших. / В. А. Сухомлинский. – Симферополь.: Издатель А. П. Выродов, 2003. – 92с.
  19.          Сухомлинский В. А. Книга о совести. Часть 3.: Путешествие к истокам мысли. Человек оставляет себя в человеке. / В. А. Сухомлинский. – Сухомлинский Симферополь.: Издатель А. П. Выродов, 2003. –96с.
  20.          Сухомлинский В. А. Книга о совести. Часть 4.: Гармония труда, счастья и долга. Развивай в себе чуткость. / В. А. Сухомлинский. – Симферополь.: Издатель А. П. Выродов, 2003. – 92с.
  21.          Фоменко Е. В. «Формування національної самосвідомості дітей» / Е. В. Фоменко. – Х:Вид. група «Основа», 2009. – 121с.
  22.          Корендо Р. Я. «Інтегровані зіняття В. Сухомлинського» / Р. Я. Корендо, А. В. Панченко, О. С. Тімоніна – Харків: Видавництво «Ранок», 2018. – 144 с.

 

 

docx
Додано
24 вересня 2019
Переглядів
2605
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку