Повторення вивченого матеріалу за темою: «Частини числа. Розв’язую задачі з частинами» Підготувала :вчитель початкових класів. КЗ «Вінницький ліцею №33»Зелінська О. С.
Номер слайду 2
ЕМОЦІЙНЕ НАЛАШТУВАННЯ НА УРОК- Який у вас настрій? Зобразіть його на обличчі.- Усміхніться самі до себе, усміхніться до мене,поділіться гарним настроєм з друзями. Я дуже хотіла б, аби такий настрій був у насусіх до кінця уроку. Тому зараз ми прочитаємогасло нашого уроку: Якщо хочеш, щоб життя тобі посміхнулося, Спочатку сам посміхнися життю! style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 3
14 вересня. Класна робота935 879 654 125 347 290
Номер слайду 4
2. Обчисли.60 ∙ 3 – 90 900: 100 ∙ 77∙ 50 + 170 600: 3 : 10 4∙200 – 60 800: 100 ∙ 63. Розв’яжи задачу. В магазин привезли 5 ящиків апельсинів, по 10 кг у кожному, і 4 ящики яблук, по 8 кг у кожному. Скільки всього кілограмів фруктів привезли в магазин?4. 2 ∙ х = 800 х : 3 = 300 28 ∙ х=240 + 40
Номер слайду 5
Що означають числа дробу. Дріб – математичний запис ЧАСТИНИ числа, де верхня цифра означає СКІЛЬКИ ЧАСТИН ОТРИМАЛИ, ВЗЯЛИ, а нижня цифра показує НА СКІЛЬКИ ВСЬОГО ЧАСТИН РОЗДІЛИЛИ ЦІЛЕ. Верхнє число – ЧИСЕЛЬНИКНижнє число – ЗНАМЕННИК1_2
Номер слайду 6
Пригадай
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Як записати у зошиті дріб?Дріб записують у двох вертикальних клітинках: зверху пишемо чисельник – скільки частин взяли;підкреслюємо;внизу записуємо знаменник – на скільки всього частин розділили предмет.
Номер слайду 9
Накресли відрізок AB завдовжки 10 см. Накресли відрізок CD, довжина якого становить — довжини відрізка AB. АB10 см10 : 5 = 2 (см)СD
Номер слайду 10
9см 6мм=96мм96:3=32 мм=3см2мм
Номер слайду 11
І день-120 осібІІ день -?, у 3 рази більше4 кл.-? ос.,