Частини числа. Розв'язування задач з частинами.

Про матеріал

Презентація до уроку математики для учнів 4 класу на тему: "Повторення вивченого матеріалу в 3 класі. Частини числа. Розв'язування задач з частинами".

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Повторення вивченого матеріалу за темою: «Частини числа. Розв’язую задачі з частинами» Підготувала :вчитель початкових класів. КЗ «Вінницький ліцею №33»Зелінська О. С.

Номер слайду 2

ЕМОЦІЙНЕ НАЛАШТУВАННЯ НА УРОК- Який у вас настрій? Зобразіть його на обличчі.- Усміхніться самі до себе, усміхніться до мене,поділіться гарним настроєм з друзями. Я дуже хотіла б, аби такий настрій був у насусіх до кінця уроку. Тому зараз ми прочитаємогасло нашого уроку: Якщо хочеш, щоб життя тобі посміхнулося, Спочатку сам посміхнися життю! style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 3

14 вересня. Класна робота935 879 654 125 347 290

Номер слайду 4

2. Обчисли.60 ∙ 3 – 90 900: 100 ∙ 77∙ 50 + 170 600: 3 : 10 4∙200 – 60 800: 100 ∙ 63. Розв’яжи задачу. В магазин привезли 5 ящиків апельсинів, по 10 кг у кожному, і 4 ящики яблук, по 8 кг у кожному. Скільки всього кілограмів фруктів привезли в магазин?4. 2 ∙ х = 800 х : 3 = 300 28 ∙ х=240 + 40

Номер слайду 5

Що означають числа дробу. Дріб – математичний запис ЧАСТИНИ числа, де верхня цифра означає СКІЛЬКИ ЧАСТИН ОТРИМАЛИ, ВЗЯЛИ, а нижня цифра показує НА СКІЛЬКИ ВСЬОГО ЧАСТИН РОЗДІЛИЛИ ЦІЛЕ. Верхнє число – ЧИСЕЛЬНИКНижнє число – ЗНАМЕННИК1_2

Номер слайду 6

Пригадай

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Як записати у зошиті дріб?Дріб записують у двох вертикальних клітинках: зверху пишемо чисельник – скільки частин взяли;підкреслюємо;внизу записуємо знаменник – на скільки всього частин розділили предмет.

Номер слайду 9

Накресли відрізок AB завдовжки 10 см. Накресли відрізок CD, довжина якого становить — довжини відрізка AB. АB10 см10 : 5 = 2 (см)СD

Номер слайду 10

9см 6мм=96мм96:3=32 мм=3см2мм

Номер слайду 11

І день-120 осібІІ день -?, у 3 рази більше4 кл.-? ос.,

Номер слайду 12

Розв’язання1. 120*3=360 (ос.)-ІІ день2. 120+360=480(ос.)- за 2 дні3.480:8=60(ос.)Відповідь: 60 четвертокласників відвідало виставку.

Номер слайду 13

1. Що ми називаємо дробом?2. З чого складається дріб?3. Що означаєчисельник?4. Що означає знаменник?5. Що означає риска дробу?

Номер слайду 14

Домашнє завдання:

Номер слайду 15

Успіхів вам, любі учні!

pptx
Додано
13 вересня 2022
Переглядів
586
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку