«Через пісню і музику – до опанування німецької мови»

Про матеріал
Пісня тренує всі основні види мовної діяльності: аудіювання, говоріння, читання, письмо.
Перегляд файлу

 «Через пісню і музику – до опанування німецької мови»

Музика єднає серця

 

Електронна музика | Академія мистецтв "Muza Production"Електронна музика | Академія мистецтв "Muza Production"

                                                                    

                                                                       Семенюк Віра Василівна,

                                                                        вчитель німецької мови 

Ми живемо в нові часи, часи пошуків та експериментів, часи змін та творчих відкриттів, коли відходять у минуле старі методи викладання іноземних мов, а головна увага надається розвитку навичок та вимог використання мовних форм у реальних життєвих ситуаціях, і тому неабиякого значення набуває використання комунікативного підходу у викладанні й вивченні іноземної, зокрема німецької мови. Комунікативний підхід вимагає від учителя створення атмосфери співпраці з учнями, активної участі у процесі навчання на уроці, коли діти охоче висловлюють свої думки. Комунікативний підхід охоплює використання проблемних завдань, різноманітних ігор, вікторин, інтерв'ю, дискусій, діалогів та інших видів робіт, добір яких залежить від віку учнів, їхніх мовних можливостей та мети, яку перед собою ставить вчитель. Стійкий інтерес до уроків німецької мови гарантує виконання пісень. Із власного досвіду я переконалася, що використання  пісні та музики робить урок більш живим, яскравим, активізує емоційний тонус учнів, підтримує інтерес до вивчення німецької мови.

Використовувати пісні можна на всіх етапах уроку:

- для фонетичної розминки;

- для закріплення лексики й граматики;

- для релаксації;

Пісня тренує всі основні види мовної діяльності: аудіювання, говоріння, читання, письмо.

Розширює й активізує лексичний матеріал. Розвиває в учнів чуття мови. Особливо важливим для зацікавлення учнів є початковий етап, на якому створюється позитивний емоційний фон для прослуховування,

У своїй роботі я надаю перевагу використанню пісень на початковому етапі. Початковий етап навчання є особливо важливим для зацікавлення учнів, на якому створюється позитивний емоційний фон для прослуховування.

Наприклад, починаючи вивчати тему «Знайомство», можна виконати таку пісеньку:

https://ds05.infourok.ru/uploads/ex/05d9/000276d8-77231227/img8.jpghttps://ne-kurim.ru/forum/attachments/i9rpx4z3u-jpg.846036/Guten Tag! Guten Tag!

Hallo! Wie gehts?

Danke, prima gut!

Danke, prima gut!

Danke, prima gut!

Tshüs ! Auf Wiedersehen!

 

Пісня «Schwarz, Schwarz, Schwarz ist die Krahe» закріплює лексичні одиниці, прикметники.

https://cv01.twirpx.net/0414/0414868.jpg?t=20110310162500Weiss , Weiss , ist der Schnee

Braun , braun , braun ,  ist der Bär,

Blau , ja , so blau ist das Meer ,

Ja , ja , ja blau , ja , so blau ist das Meer.

Grün , grün , grün  ist der Rasen ,

Grau , grau , grau ist der Hase ,

Rot, ja , so rot sind die Möhren,   

Ja , ja , ja , ja , rot , ja so rot sind die Möhren  .

Пісня надає уроку елемент святковості, який так потрібен дітям. Слова пісні або вірша німецькою мовою запам'ятовуються набагато краще, якщо учні супроводжують спів або декламування ритмічним плесканням у долоні, танцювальними рухами в такт мелодії пісні.

Гифка танцевальные движения гиф картинка, скачать анимированный gif на GIFER Мit den Köpfchen nick ,nick , nick!

Mit den Fingern tick , tick , tick !

Mit den Händchen klapp , klapp , klapp !

Mit den Füssen trapp , trapp , trapp !

Einmal hin , einmal her ,

Rundherum das ist nicht schwer.

Учні показують рухи  і танцюють. Пісні та вправи сприяють активізації емоцій та емоційної пам'яті школярів, а також містять необхідні для вивчення одиниці монологічного і діалогічного мовлення, Вони є чудовим матеріалом для введення та закріплення матеріалу, а також сприяють подальшій активізації дій учнів з мовним матеріалом.

Пісня-гра : «Eins – zwei dickes Ei ...» закріплює  лічбу до десяти і вміння прощатися.

https://urok.1sept.ru/articles/411220/Image1726.jpgEins , zwei – dickes Eis ,

Drei , vier – das sind wir ,

Fünf , sechs – Tinten Klecks ,

Sieben , acht – gut gemacht ,

Neun  und zehn – Auf  Wiedersehen !

Пісня – розминка «1 , 2 , 3 , 4 , - in die Schule“

 Мета цієї  гри – введення і вивчення лексичних одиниць до теми «Die Schule»

 Учні співають і показують , що вони роблять у школі .

Первоклассники Красногвардейского района прослушали лекцию на тему:  «Правила поведения в школе и на улице»1 , 2 , 3 , 4  -   in die Schule gehen wir ,

In die Schule schreiben wir ,

In die Schule turnen wir ,

In die Schule malen wir ,

In die Schule , in die Schule ,

In die Schule gehen wir .

 Музичні й ритмічні компоненти є основою таких вправ –ігор ,  якi сприяють мимовільному запам'ятовуванню та кращому засвоєнню навчального матеріалу. Звучання музики на уроці підвищує емоційний тонус учнів, знімає фізичне напруження, дозволяє переключаючи увагу дітей з одного виду діяльності на інший і, як наслідок , ефективно використати час уроку та досягти високих результатів у навчанні.

Пісня на уроці німецької мови має бути простою за текстом, її мелодія повинна легко запам'ятовуватися. Пісні та навчальний матеріал мають бути тісно пов'язані між собою. Основою для текстів пісень, поряд із віршами, є частини мови, мовні зразки для заучування.

Якої мети можна досягти за допомогою пісень на уроці німецької мови? Вони допомагають змінювати методичні прийоми вправами для активізації, повторення, вивчення та закріплення навчального матеріалу. Але насамперед, вони повинні приносити учням задоволення. Постійний спів на уроках розвиває пам'ять. Пісні у різноманітних формах відображають систему цінностей, відносин, світогляд людей, що належить до певної спільноти, а також вони сприяють формуванню цінностей, ставлення до людей, предметів чи дій.

Використання  пісні німецькою мовою дозволяє реалізувати як освітні, так і виховні цілі. Усі форми роботи з піснею допомагають стимулювати інтерес школярів до предмета і підтримувати його протягом тривалого часу. Учитель повинен постійно шукати нові підходи для підвищення мотивацій до вивчення свого предмета, удосконалювати організаційні форми й методичні прийоми. Варто пам'ятати, що учень має отримати на уроці не тільки конкретні знання, але й позитивні емоції.

docx
Додав(-ла)
Семенюк Вера
Додано
21 червня 2021
Переглядів
1424
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку