Прізвище, ім’я_________________________________________________________________
Діагностувальна робота
1. За значенням числівники поділяються на
А якісні та присвійні
Б головні та другорядні
В кількісні та порядко́ві
Г синоніми та антоніми
2. Числівник записано у варіанті
А трійка
Б утричі
В потроїти
Г третій
3. За будовою СКЛАДЕНИМ є числівник у рядку
А шістсот
Б сто два
В дев'ять
Г сімдесят
4. Числівниками є всі слова в рядку
А чверть, сьомий, чотирнадцять
Б двадцять два, п'ятий, третина
В сороковий, ушосте, вісімдесят
Г четвертий, десять, одинадцятий
5. Порядко́вий числівник ужито в реченні
А Сім верст до небес і все пішки.
Б Дощ у жнива – як п’яте колесо до воза.
В Ідеш на день — бери хліба на три дні.
Г Де один панує, там сотня бідує.
6. Правильно записано обидва числівники в рядку
А шістьсот, п’ятнадцять
Б сімдесят, чотирьма
В дев’яносто, вісімьдесят
Г шістнадцять, мільйон
7. Перепиши речення, записуючи цифри словами
Висота Говерли – 2 061 метр над рівнем моря. –________________________________
______________________________________________________________________________
У Чорному морі мешкає всього 2 500 видів тварин. – ____________________________
______________________________________________________________________________
8. Установи відповідність між числівником та його характеристиками
Числівник 1 вісімсот 2 сорок перший 3 двісті дев’ять 4 четвертий |
Характеристики А простий, кількісний Б простий, порядковий В складний, кількісний Г складений, кількісний Д складений, порядковий |
|
9. У поданих речення підкресли головні та другорядні члени речення
Дев’ять плюс п’ять – чотирнадцять.
Три черешні дрімали в осінньому саду.
10. Серед запропонованих слів обери числівник, склади з ним речення
Сотня, десяток, п'ятірка, двадцять, половина.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самооцінювання. Постав позначку у відповідній комірці.
Я це добре знаю, розумію! |
Варто пригадати матеріал, попрацювати над окремими питаннями. |
Потрібна допомога!
|