Числові і буквені вирази. Креслення квадрата вказаних розмірів. Робота з діаграмою

Про матеріал
У презентації висвітлені завдання на закріплення попереднього матеріалу: вирази на ділення числа 9, задача на знаходження четвертого пропорційного; викладено матеріал як обчислювати числові і буквенні вирази; також є робота з діаграмою та завдання на знаходження периметра.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

26.01.2024 Урок№51 Числові і буквені вирази. Креслення квадрата вказаних розмірів. Робота з діаграмою

Номер слайду 2

26.01.2024 СьогодніУсний рахунок

Номер слайду 3

26.01.2024 Сьогодні54 : 6+ 63: 989 ∙ 9 - 33: 86

Номер слайду 4

26.01.2024 Сьогодні45 : 5∙ 7+ 23864 ∙ 8 + 10: 67

Номер слайду 5

26.01.2024 Сьогодні36 : 6∙ 4- 2407 ∙ 5 - 19: 44

Номер слайду 6

26.01.2024 Сьогодні36278594

Номер слайду 7

26.01.2024 СьогодніХвилинка каліграфії М.д.

Номер слайду 8

04.05.2023 СьогодніМатематичний диктант.1) Частку чисел 20 і 4 помножити на 62) Суму чисел 30 і 33 поділити на 9.3) Від добутку чисел 8 і 8 відняти 24. 4) До частки чисел 27 і 3 додати 14. 5) Перший множник 6, другий множник 9, знайдіть значення добутку. 6) Ділене 81, дільник 9, знайдіть значення частки. 7) Різницю чисел 46 і 27 помножити на 5. 8) Частку чисел 18 і 2 помножити на 3.

Номер слайду 9

Каліграфічна хвилинка 30 7 40 23 54 9 45 27

Номер слайду 10

26.01.2024 СьогодніРобота з підручникомз математики Мирослави Козак, Ольги Корчевської

Номер слайду 11

26.01.2024 Сьогодні398було 6 учнів.1833 – 15 = (в.)5 · 3= 1)15(в.)- вставили майстри;2)Розв'яжи задачу письмово. М. – 3 по 5 в. Учн. – ? по 3 в. Троє майстрів і кілька їхніх учнів вставили 33 однакові вікна. Кожен майстер вставив по 5 вікон, а кожний учень — по 3 вікна. Скільки було учнів?- вставили учні.33 в.618 : 3 = (учн.)3)

Номер слайду 12

26.01.2024 СьогодніУсі учні 3 класу утворили «живий ланцюг», узявшись за руки. Вони стояли на відстані 1 м одне від одного й утворили відрізок завдовжки 25 м. Скільки учнів у 3 класі? Розв'яжи задачу усно. У 3 класі 26 учнів.

Номер слайду 13

26.01.2024 Сьогодні398потрібно 30 слив , щоб урівноважити 306 · 5 = (сл.)18 : 3= 1)6(сл.)- урівноважують 1 персик;2)Розв'яжи задачу письмово3 п. – 18 сл.5 п. – ? сл.18 слив урівноважують на терезах 3 однакові персики. Скільки по трібно слив, щоб урівнова-жити 5 таких персиків? 5 таких персиків.

Номер слайду 14

·: Якщо n=7 і k=6, Обчисли значення виразівто n · k = 7 · 6 = 42 Якщо n=7 і k=6, то n + k = 7 + 6 = 13

Номер слайду 15

26.01.2024 Сьогодні7 · 8 + 5 · 6 називають сумою двох добутків 7 · 8 – 5 · 6 називають різницею двох добутків 20 : 4 + 12 : 6 називають сумою двох часток називають різницею двох часток 20 : 4 – 12 : 6

Номер слайду 16

Розглянь діаграму і визнач, на скільки метрів стрибнула кожна тваринка. Кожна поділка діаграми означає один метр. Робота з діаграмою. На скільки метрів далі стрибнув зайчик, ніж жабка? У скільки разів коротший стрибок коника, ніж зайчика?На 2 метри. У 3 рази

Номер слайду 17

26.01.2024 Сьогодніх + 16 = 60x = Рівняння60 – 16 x = 4444 + 16 = 6060 = 60х – 27 = 57x = 57 + 27 x = 8484 – 27 = 5757 = 57 Розв’яжи рівняння та виконай перевірку.

Номер слайду 18

26.01.2024 СьогодніНакресли квадрат зі стороною завдовжки 3 см. Обчисли його периметр.

Номер слайду 19

26.01.2024 СьогодніДомашнє завдання. Розв’язати завдання в підручнику на с.57№405 – розв’язати задачу;№406 – обчислити вирази.

Номер слайду 20

26.01.2024 СьогодніРефлексійна вправа

pptx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Презентації
НУШ
Додано
26 січня
Переглядів
84
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку