Чистомовки для вдосконалення навичок швидкочитання
Серед ефективних засобів розвитку звукової культури чинне місце належить чистомовкам. З їх допомогою педагог
має змогу налагодити промовляння дітей певного звуку чи звукосполучення. Головне, спонукати дитину чітко їх артикулювати.
Представлені чистомовки, які мають на меті розвинути правильну артикуляцію, дикцію, швидкість читання учнів. Матеріали розраховані на творчих вчителів 1-2 класів, учнів, вихователів, зацікавлених батьків.
"Веселі чистомовки для фонетичної зарядки"
са-са-са-летить на маленька
но-но-но-граю в на-на-на-бачу я сі-сі-сі-ноги в іс-іс-іс-підемо в
ко-ко-ко-п'ю ка-ка-ка-біжить
рі-рі-рі-весело ра-ра-ра-глибока
па-па-па-
накрапа
пи-пи-пи- купи
ки-ки-ки- вишивали ок-ок-ок- колючий
ро-ро-ро-легке
ла-ла-ла- мала
ло-ло-ло- побіг за село ми-ми-ми- дочекалися
су-су-су-бачу
ли-ли-ли- з лугу принесли
ом-ом-ом- помиємо з
ву-ву-ву-п'ємо
ні-ні-ні- сонце у ха-ха-ха- наша
чу-чу-чу- спечу по га-га-га- у нога ві-ві-ві- здивувався ав-ав-ав-не лови
жа-жа-жа- знайшли зу-зу-зу- попаси
ча-ча-ча- немає ща-ща-ща- піймали еч-еч-еч- в мене гострий
уп-уп-уп- смачний ор-ор-ор-червоний ар-ар-ар-купили ир-ир-ир-смачний
ик-ик-ик-загубила це-це-це-заходить в ус-ус-ус-гуркотів
ся-ся-ся-старенька
ій-ій-ій-в небі жовтий
іт-іт-іт-рудий ці-ці-ці-теплі
лі-лі-лі-прилетіли
ді-ді-ді-пташка у ак-ак-ак-цвіте
Список використаних джерел
4. Пометун О., Пироженко Л. Інтерактивні технології навчання: