Читання художньої літератури.Оксана Шамрай «Джин»

Про матеріал
навчальна: Ознайомити учнів з твором Оксани Шамрай «Джин», вчити доповнювати текст ; закріплювати вміння переказувати текст; вчити аналізувати прочитане; удосконалювати навички правильного виразного читання; вчити аналізувати прочитане, виділяти головну думку тексту. - розвивальна: Розвивати зв’язне мовлення, критичне мислення, уяву, творчі здібності; вміння працювати в парі та групі. - виховна: Виховувати уміння співпереживати, виховувати любов до художнього слова, бажання берегти природу. - корекційна: слідкувати за правильною вимовою учнів, працювати над наголосом, вчити учнів контролювати свій голос, збагачувати словниковий запас.
Перегляд файлу

Читання художньої літератури     

Тема. Оксана Шамрай «Джин»

Мета.  - навчальна: Ознайомити учнів з твором Оксани Шамрай «Джин», вчити доповнювати текст ; закріплювати вміння переказувати текст; вчити аналізувати прочитане; удосконалювати навички правильного виразного читання; вчити аналізувати прочитане, виділяти головну думку тексту.

             - розвивальна: Розвивати  зв’язне мовлення, критичне мислення, уяву, творчі здібності; вміння працювати в парі та групі.

             - виховна: Виховувати уміння співпереживати, виховувати любов до художнього слова, бажання берегти природу.

             - корекційна: слідкувати за правильною вимовою учнів, працювати над наголосом, вчити учнів контролювати свій голос, збагачувати словниковий запас.

Обладнання: ілюстрації, презентація Power Point

Словник: оселитися, затамував подих.

                                                      Хід заняття

І.Підготовча частина

1.Організаційний момент

Гра «Передай усмішку»

Нехай це заняття принесе радість спілкування, наповнить серце тільки добрими почуттями. Посміхніться одне одному, подумки побажайте успіху.

2.Мовна хвилинка

        1. Який сьогодні місяць, день та число?

        2. Яка пора року?

        3. Назвіть зимові місяці?

        4. Яке заняття в нас зараз?

        5. А що ми робимо на заняттях художньої літератури?

3.Робота над черговими звуками [             ]

1.Придумайте з черговим [           ] звуком по 2 слова

2.Скоромовка

 

 

 

3.Знайдіть у скоромовці слова, у яких присутній черговий звук

ІІ. Основна частина     

  1.Повідомлення теми і мети заняття.

1. Читання вірша

- Діти, щоб дізнатись про що ми будемо говорити, давайте послухаємо віршик .

Друзів всіх чотирилапих

Пропоную обійняти.

Хай улюбленці домашні

Не дають вам сумувати.

 

Хай вони дарують радість

Служать вірно вам завжди,

Ви ж любіть чотирилапих,

Захищайте від біди

  •         Про що йшлося у вірші?(Про домашніх улюбленців)
  •   Сьогодні на занятті ми познайомилось з оповіданням Оксани Шамрай «Джин»

Біографічна довідка

  •                       Давайте дізнаємось хто така Оксана Шамрай

Оксана Шамрай — українська письменниця, відома своїми творами для дітей. Її казка «Джин» була опублікована у шкільному підручнику «Українська мова та читання» без її відома, що викликало обговорення щодо дотримання авторських прав.

Крім літературної діяльності, Оксана Шамрай є активною в соціальних мережах, де ділиться своїми думками. На Facebook вона відзначала важливі дати, які змінили життя українців, висловлюючи надію та віру в краще майбутнє.

Також вона є користувачем платформи «Поетичні майстерні», де публікує свої поетичні твори.

2. Робота над оповіданням «Джин».

Читання оповідання вихователем

  •         Чи сподобалося вам оповідання?
  •         Хто головні герої оповідання?

3. Словникова робота

Оселитися – Обирати собі де-небудь постійне місце проживання; поселятися, осідати

Затамував подих - не дихати уподовж певного часу

4. Гра «Бджілка». Самостійне напівголосне читання казки учнями

Індивідуальна робота з _____________________________________

__________________________________________________________

5.Фізкультхвилинка

6.Читання частини тексту вголос «Ланцюжком»

7.Обговорення казки

     1.Аналіз змісту казки з елементами вибіркового читання.

Визнач жанр прочитаного твору. Обґрунтуй свою думку.

• Яким ти уявляєш головного героя оповідання?

• Розкажи про захоплення Сашка.

• Як у хлопчика з’явився домашній улюбленець?

• Чому кошеня отримало таку кличку?

2. Вправа «Доповни речення.»

Якось він бачив по телевізору…..

Ще Сашко вважав, що….

На що хлопчик відповідав, що……

Ну чому, от залазять же….

А ще мама розповідала, що….

Підійшов ближче і побачив…..

     3.Тестування за змістом тексту «Чи був ти уважним?»

1.Визнач жанр твору:

  1.    Байка
  2.   Казка
  3.    Літературна казка
  4.   Оповідання

2. Як звали хлопчика?

  1.    Славко
  2.   Сашко 
  3.    Сергійко
  4.   Стасик

3.Якого віку був хлопчик?

  1.    Школяр
  2.   Учень початкових класів
  3.    ВІдвідував дитсадок

4. Чому хлопчик розпочав пошук скарбів?

  1.    Побачив по телевізору фільм
  2.   Читав казки про пошуки скарбів
  3.    Бачив сон про скарб
  4.   Розповідав друг

5. Якого кольрору мало бути каміння зі скарбом?

  1.    Чорного
  2.   Жовтого
  3.    Червоного
  4.   Зеленого

6.Навіщо хлопчикові потрібен був джин?

  1.    Щоб розбагатіти
  2.   Щоб виконав всі його бажання
  3.    Щоб було все, що він захоче
  4.   Щоб стати дорослішим

7. В чому, за уявою хлопчика, міг жити джин?

  1.    В смітті
  2.   В порожніх мушлях
  3.    У пляшках
  4.   В банках

ІІІ. Підсумок заняття

1.Закріплення знань

- Яке оповідання ми читали на занятті?

- Що найбільше вразило у творі?

- Хто автор цього оповідання?

2. Аналіз роботи учнів

docx
Додав(-ла)
соха юлія
Додано
15 березня
Переглядів
59
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку