Читання мовчки. Діагностувальна робота 4 клас

Про матеріал
НУШ. Літературне читання. Діагностувальна перевірна робота розвитку навичок читання мовчки з характеристикою результатів навчання та відповідями на завдання. "Загадковий лист з минулого" Учні мають прочитати текст мовчки і письмово виконати завдання.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота. Навички читання мовчки. 4 клас

 

Прізвище та ім’я учня _______________________________________________________

Швидкість читання(кількість слів за хвилину)_______________________________________

 

Варіант – 1

  1. Прочитай текст

Загадковий лист із минулого

У маленькому містечку, неподалік від старого парку, жив хлопчик Артем. Він любив читати книги про пригоди та мріяв знайти справжній скарб. Якось, після уроків, він вирішив прогулятися парком і натрапив на щось незвичайне.

Під одним із старих дубів лежала пожовкла пляшка із закоркованим горлечком. Усередині було щось схоже на згорнутий аркуш паперу. Артем обережно витяг його й розгорнув. На папері нерівним почерком було написано:

"Той, хто читає це послання, має добре серце. Якщо ти любиш загадки, спробуй знайти місце, де співають дерева і шепоче вітер. Там на тебе чекає ще одна підказка."

Хлопчик завмер від хвилювання. Хто залишив це послання? І про яке місце йде мова? Він пригадав, що в парку є старий фонтан, біля якого ростуть найвищі дерева. Саме там улітку найприємніше сидіти – вітер лагідно шурхоче в листі, створюючи справжню пісню.

Артем швидко рушив до фонтану. Біля його краю він помітив між каменями маленьку металеву коробочку. Відкривши її, хлопчик знайшов ще один аркуш із новим записом:

"Ти вже близько! Пам’ятай, що найбільший скарб – не золото, а те, що живе в серці кожної людини. Дружба, доброта та бажання пізнавати світ – ось що справді цінне."

Артем усміхнувся. Він зрозумів, що справжні скарби – це не коштовності, а знання, друзі та цікаві пригоди. Він згорнув записку та поклав її назад у коробочку, щоб інші діти теж змогли знайти цю таємницю.

Відтоді хлопчик не переставав шукати пригоди, але вже знав, що найбільше багатство – це доброта, дружба й бажання дізнаватися нове.

 

  1. Дай відповіді на завдання
  1. Хто жив у маленькому містечку біля старого парку?

а) Хлопчик Артем

б) Хлопчик Олег

в) Пес на ім'я Бобик

г)Дівчинка Аня

 

  1. Що Артем мріяв знайти?

а) Старі книги

б) Незвичайні пригоди

в) Справжній скарб

г) Дружніх тварин

 

  1. Де Артем знайшов стару пляшку?

а) Під мостом

б) У бібліотеці

в) Під старим дубом

г) На краю річки

 

  1. Що любив читати Артем?

а) Книги про історію

б) Книги про науку

в) Книги про природу

г) Книги про пригоди

 

  1. Розташуй події у правильному порядку

      Артем знайшов металеву коробочку біля фонтану.
      Він натрапив на пляшку з запискою під дубом.
      У коробочці хлопчик знайшов друге послання.
      Артем вирішив шукати місце, яке описували загадкові слова.

 

6. Знайди відповідності

Артем       була знайдена у пляшці

Перша записка    хлопчик, який любив природу

Фонтан     доброта, дружба і знання

Справжній скарб    місце, де хлопчик знайшов другу записку

 

  1. Впиши пропущені слова

 Артем знайшов пляшку під _____________________.

  Перша записка говорила про місце, де співають _____________________.

 

8. Напиши відповідь на запитання

Якби ти знайшов подібне послання, що б ти зробив? Опиши свої дії у 4-5 реченнях.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Завдання для мене були (підкреслити):   легкими, складними, дуже складними.

 

 

Діагностувальна робота. Навички читання мовчки. 4 клас

 

Прізвище та ім’я учня _______________________________________________________

Швидкість читання(кількість слів за хвилину)_______________________________________

 

Варіант – 2

  1. Прочитай текст

Загадковий лист із минулого

У маленькому містечку, неподалік від старого парку, жив хлопчик Артем. Він любив читати книги про пригоди та мріяв знайти справжній скарб. Якось, після уроків, він вирішив прогулятися парком і натрапив на щось незвичайне.

Під одним із старих дубів лежала пожовкла пляшка із закоркованим горлечком. Усередині було щось схоже на згорнутий аркуш паперу. Артем обережно витяг його й розгорнув. На папері нерівним почерком було написано:

"Той, хто читає це послання, має добре серце. Якщо ти любиш загадки, спробуй знайти місце, де співають дерева і шепоче вітер. Там на тебе чекає ще одна підказка."

Хлопчик завмер від хвилювання. Хто залишив це послання? І про яке місце йде мова? Він пригадав, що в парку є старий фонтан, біля якого ростуть найвищі дерева. Саме там улітку найприємніше сидіти – вітер лагідно шурхоче в листі, створюючи справжню пісню.

Артем швидко рушив до фонтану. Біля його краю він помітив між каменями маленьку металеву коробочку. Відкривши її, хлопчик знайшов ще один аркуш із новим записом:

"Ти вже близько! Пам’ятай, що найбільший скарб – не золото, а те, що живе в серці кожної людини. Дружба, доброта та бажання пізнавати світ – ось що справді цінне."

Артем усміхнувся. Він зрозумів, що справжні скарби – це не коштовності, а знання, друзі та цікаві пригоди. Він згорнув записку та поклав її назад у коробочку, щоб інші діти теж змогли знайти цю таємницю.

Відтоді хлопчик не переставав шукати пригоди, але вже знав, що найбільше багатство – це доброта, дружба й бажання дізнаватися нове.

  1. Дай відповіді на завдання
  1. Що Артем знайшов під дубом?

а) Стару книгу

б) Скриню зі скарбами

в) Металеву коробочку

г) Пожовклу пляшку

 

  1. Що було всередині пляшки?

а) Згорнутий аркуш паперу

б) Картка зі загадкою

в) Металевий ключ

г) Старе фото

 

  1. Що написано на аркуші паперу?

а) Загадка чекає на тебе

б) Це послання для тебе

в) Ти знайшов скарб

г) Той, хто читає це послання, має добре серце

 

  1. Які дерева ростуть біля фонтану?

а) Молоді дерева

б) Старі дерева

в) Найвищі дерева

г) Плодові дерева

 

  1. Розташуй події у правильному порядку

      Артем знайшов металеву коробочку біля фонтану.
      Він натрапив на пляшку з запискою під дубом.
      У коробочці хлопчик знайшов друге послання.
      Артем вирішив шукати місце, яке описували загадкові слова.

 

6. Знайди відповідності

Артем       була знайдена у пляшці

Перша записка    хлопчик, який любив природу

Фонтан     доброта, дружба і знання

Справжній скарб    місце, де хлопчик знайшов другу записку

 

7.Встав пропущені слова

Біля __________________________хлопчик знайшов металеву коробочку.

 Головний скарб – це _________________, ________________ та ____________.

 

8. Напиши відповідь на запитання

Якби ти знайшов подібне послання, що б ти зробив? Опиши свої дії у 4-5 реченнях.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Завдання для мене були (підкреслити):   легкими, складними, дуже складними.

 

 

 

 

 

 

 

 

Характеристики результатів навчання для

діагностувальної роботи з читання мовчки

(4 клас)

Прізвище ім’я

1. Швидкість читання  та Правильність читання – учень читає без пропусків, замін і спотворень слів.

2. Розуміння змісту прочитаного

Відтворення основних подій – учень може перекласти прочитане своїми словами.
Відповідає на

Визначення головної думки – учень розуміє основну ідею тексту.

 

3. Аналіз і критичне мислення Встановлення послідовності подій – правильно розташовує події тексту.
Розуміння причинно-наслідкових зв’язків – пояснює, чому відбулися певні події.

 

4. Робота з текстом

Робота з незнайомими словами – пояснює значення нових слів із контексту.
Формулювання висновків – узагальнює прочитане та робить власні висновки.
Зв’язок із власним досвідом – наводить приклади з життя, пов’язані з темою тексту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Samchuk Anechka
Додано
20 березня
Переглядів
48
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку