Діагностувальна робота. Навички читання мовчки. 4 клас
Прізвище та ім’я учня _______________________________________________________
Швидкість читання(кількість слів за хвилину)_______________________________________
Варіант – 1
Загадковий лист із минулого
У маленькому містечку, неподалік від старого парку, жив хлопчик Артем. Він любив читати книги про пригоди та мріяв знайти справжній скарб. Якось, після уроків, він вирішив прогулятися парком і натрапив на щось незвичайне.
Під одним із старих дубів лежала пожовкла пляшка із закоркованим горлечком. Усередині було щось схоже на згорнутий аркуш паперу. Артем обережно витяг його й розгорнув. На папері нерівним почерком було написано:
"Той, хто читає це послання, має добре серце. Якщо ти любиш загадки, спробуй знайти місце, де співають дерева і шепоче вітер. Там на тебе чекає ще одна підказка."
Хлопчик завмер від хвилювання. Хто залишив це послання? І про яке місце йде мова? Він пригадав, що в парку є старий фонтан, біля якого ростуть найвищі дерева. Саме там улітку найприємніше сидіти – вітер лагідно шурхоче в листі, створюючи справжню пісню.
Артем швидко рушив до фонтану. Біля його краю він помітив між каменями маленьку металеву коробочку. Відкривши її, хлопчик знайшов ще один аркуш із новим записом:
"Ти вже близько! Пам’ятай, що найбільший скарб – не золото, а те, що живе в серці кожної людини. Дружба, доброта та бажання пізнавати світ – ось що справді цінне."
Артем усміхнувся. Він зрозумів, що справжні скарби – це не коштовності, а знання, друзі та цікаві пригоди. Він згорнув записку та поклав її назад у коробочку, щоб інші діти теж змогли знайти цю таємницю.
Відтоді хлопчик не переставав шукати пригоди, але вже знав, що найбільше багатство – це доброта, дружба й бажання дізнаватися нове.
а) Хлопчик Артем
б) Хлопчик Олег
в) Пес на ім'я Бобик
г)Дівчинка Аня
а) Старі книги
б) Незвичайні пригоди
в) Справжній скарб
г) Дружніх тварин
а) Під мостом
б) У бібліотеці
в) Під старим дубом
г) На краю річки
а) Книги про історію
б) Книги про науку
в) Книги про природу
г) Книги про пригоди
Артем знайшов металеву коробочку біля фонтану.
Він натрапив на пляшку з запискою під дубом.
У коробочці хлопчик знайшов друге послання.
Артем вирішив шукати місце, яке описували загадкові слова.
6. Знайди відповідності
Артем була знайдена у пляшці
Перша записка хлопчик, який любив природу
Фонтан доброта, дружба і знання
Справжній скарб місце, де хлопчик знайшов другу записку
Артем знайшов пляшку під _____________________.
Перша записка говорила про місце, де співають _____________________.
8. Напиши відповідь на запитання
Якби ти знайшов подібне послання, що б ти зробив? Опиши свої дії у 4-5 реченнях.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання для мене були (підкреслити): легкими, складними, дуже складними.
Діагностувальна робота. Навички читання мовчки. 4 клас
Прізвище та ім’я учня _______________________________________________________
Швидкість читання(кількість слів за хвилину)_______________________________________
Варіант – 2
Загадковий лист із минулого
У маленькому містечку, неподалік від старого парку, жив хлопчик Артем. Він любив читати книги про пригоди та мріяв знайти справжній скарб. Якось, після уроків, він вирішив прогулятися парком і натрапив на щось незвичайне.
Під одним із старих дубів лежала пожовкла пляшка із закоркованим горлечком. Усередині було щось схоже на згорнутий аркуш паперу. Артем обережно витяг його й розгорнув. На папері нерівним почерком було написано:
"Той, хто читає це послання, має добре серце. Якщо ти любиш загадки, спробуй знайти місце, де співають дерева і шепоче вітер. Там на тебе чекає ще одна підказка."
Хлопчик завмер від хвилювання. Хто залишив це послання? І про яке місце йде мова? Він пригадав, що в парку є старий фонтан, біля якого ростуть найвищі дерева. Саме там улітку найприємніше сидіти – вітер лагідно шурхоче в листі, створюючи справжню пісню.
Артем швидко рушив до фонтану. Біля його краю він помітив між каменями маленьку металеву коробочку. Відкривши її, хлопчик знайшов ще один аркуш із новим записом:
"Ти вже близько! Пам’ятай, що найбільший скарб – не золото, а те, що живе в серці кожної людини. Дружба, доброта та бажання пізнавати світ – ось що справді цінне."
Артем усміхнувся. Він зрозумів, що справжні скарби – це не коштовності, а знання, друзі та цікаві пригоди. Він згорнув записку та поклав її назад у коробочку, щоб інші діти теж змогли знайти цю таємницю.
Відтоді хлопчик не переставав шукати пригоди, але вже знав, що найбільше багатство – це доброта, дружба й бажання дізнаватися нове.
а) Стару книгу
б) Скриню зі скарбами
в) Металеву коробочку
г) Пожовклу пляшку
а) Згорнутий аркуш паперу
б) Картка зі загадкою
в) Металевий ключ
г) Старе фото
а) Загадка чекає на тебе
б) Це послання для тебе
в) Ти знайшов скарб
г) Той, хто читає це послання, має добре серце
а) Молоді дерева
б) Старі дерева
в) Найвищі дерева
г) Плодові дерева
Артем знайшов металеву коробочку біля фонтану.
Він натрапив на пляшку з запискою під дубом.
У коробочці хлопчик знайшов друге послання.
Артем вирішив шукати місце, яке описували загадкові слова.
6. Знайди відповідності
Артем була знайдена у пляшці
Перша записка хлопчик, який любив природу
Фонтан доброта, дружба і знання
Справжній скарб місце, де хлопчик знайшов другу записку
7.Встав пропущені слова
Біля __________________________хлопчик знайшов металеву коробочку.
Головний скарб – це _________________, ________________ та ____________.
8. Напиши відповідь на запитання
Якби ти знайшов подібне послання, що б ти зробив? Опиши свої дії у 4-5 реченнях.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання для мене були (підкреслити): легкими, складними, дуже складними.
Характеристики результатів навчання для
діагностувальної роботи з читання мовчки
(4 клас)
№ |
Прізвище ім’я |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|