Читання і Я у світі . (інтегрований урок)

Про матеріал
Розширити уявлення учнів про школу. Формувати комунікативні вміння і навички. Сприяти формуванню дослідницьких умінь та умінь оцінювати свою роботу, роботу інших. Розвивати пізнавальну активність мовлення учнів, творчі здібності. Сприяти формуванню та встановленню зв’язків між сімєю та школою. Виховувати почуття гордості та любові до школи та малої батьківщини.
Перегляд файлу

Читання і Я у світі .

(інтегрований урок)

Тема: Наша школа. Символіка закладу.(Слайд 1)

Мета:  Розширити уявлення учнів про школу. Формувати комунікативні вміння і навички. Сприяти формуванню дослідницьких умінь та умінь оцінювати свою роботу, роботу інших. Розвивати пізнавальну активність мовлення учнів, творчі здібності. Сприяти формуванню та встановленню зв’язків між сімєю та школою. Виховувати почуття гордості та любові до школи та малої батьківщини.

Хід уроку

  1. Організаційна частина.

Уривок із пісні «Я – сонячний промінчик»

Ситуація «Створи в собі сонечко»

У природі є сонце. Воно світить, всіх любить і гріє. Давайте створимо сонечко у собі. Закрийте очі, уявіть у своєму серці маленьке сонечко. Подумки направляємо до нього промінчик, який несе любов. Ми відчуваємо як сонечко збільшилося. Направляємо промінчик з добром , сонечко ще стало більше. Я направляю до сонечка промінчики, які несуть здоров’я, радість, тепло, світло, ніжність, ласку. Тепер всі наші сонечка об’єднались і стали одним великим сонечком. Ось воно несе всім тепло, радісну звістку і з’являється у нашому класі. Погляньте діти!

( Прикріплюю сонечко)

 

 

 

 

 

 

 

 

Сьогодні в нас велике свято

Сьогодні школі ювілей!

Вже півстоліття вона радо

Стрічає вчителів дітей. (слайд 2)

  1. Я думаю що ви догадалися, що тема нашого сьогоднішнього уроку «Нашій школі 50». (слайд 3)
  2. Цілі для учня.
  • Я збагачу свої знання про школу і зможу поділитися ними із своїми друзями.
  • Я ознайомлюся із символікою школи.
  1. Мотивація навчальної діяльності.

Учитель. Відлік досягнень людини починається із школи. Спочатку з букваря. З першої написаної літери до атестату про середню освіту. Школа знайомить, розповідає, допомагає… Школа навчає, виховує, сіє «розумне, добре, вічне». Школа – це другий дім в якому завжди багато вражень та позитивних емоцій.

Читання вірша П. Воронка «Ось і школа»

Ось і школа. Квіти,квіти

Загойдалися в горі.

Ті що звались просто діти,

Нині звуться школярі.

- Школа, - вчителька сказала,

- Це не просто гарний дім

І не просто класи, зали –

Треб знати нам усім.

В школі всіх наук джерела

Дбало зібрані людьми.

За віки міста і села

Школа вивела з пітьми.

Усього багато в школі є цікавого для вас.

  • Бесіда за змістом вірша.
  1. Актуалізація знань.

Учитель. Тиждень тому ми отримали лист від Пізнайка. Він обіцяв прийти до нас в гості і попросив підготувати розповідь про нашу школу. Ви працювали в групах і сьогодні розкажете про свою роботу і презентуєте її результати. Ми разом створимо постер «Наша школа».

А де ж наш Пізнайко? ( До класу заходить учень)

Пізнайко. Привіт, друзі! Я – Пізнайко. Діти, ви отримали мого листа? Я мандрую школами України і сьогодні завітав до вашої. Я просив вас підготувати цікаву розповідь про неї. Друзі, ви готові? Тож розпочинаймо!

  1. Основна частина.
  1. Презентація роботи груп.

(Виступ кожної групи супроводжується демонстрацією фотографій, газетних статей, малюнків, слів, чисел. Після виступу групи цей наочний матеріал прикріплюється вчителем до дошки, в результаті чого наприкінці уроку збереться маленька виставка.)

Учитель. Перше що вирішили дізнатися діти, - це історія нашої школи. Над цим працювала група «Історики». Запрошую учнів, які працювали у цій групі презентувати свою роботу.

Повідомлення групи «Історики» ( із газети)

Будівництво школи було розпочато у 1965 р. Вперше школа відкрила свої двері учням у січні 1967 р. З 1967 по 2016 р. школу закінчило _____ випускників, з них із золотою медаллю ____ учнів, срібною ___ учнів.

В 2003 р. на базі Радивилівської ЗПСШ № 1 було створено Радивилівську гімназію.

У 2005 р. розпорядженням голови районної адміністрації Радивилівську ЗПСШ № 1 та Радивилівську гімназію реорганізовано у Радивилівський НВК «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 1 – гімназія»

Оцінка роботи групи. Якщо діти працювали добре та вам було цікаво слухати – у квадраті № 1 намалюйте сонечко. Якщо вам було не дуже цікаво чи були якісь недоліки – намалюйте сонечко із хмаркою. Якщо зовсім не сподобалося – хмарку.

Повідомлення групи «Журналісти» (розповідь про директорів нашої школи)

Повідомлення групи «Математики» (школа мовою цифр)

Наша школа № 1, вона має 3 поверхи.

До школи ведуть __ сходинок.

У нашій школі ___ класів, ___ вчителів, ___ учнів.

Щодня учні сідають за ___ парт, дивляться на ___ дошку.

З першого на другий поверх ведуть 20 сходинок, з другого на третій ___.

На першому поверсі міститься ___ кабінетів і 17 вікон.

На другому поверсі ___ кабінетів і ___ вікон.

На третьому поверсі ___ кабінетів і ___ вікон.

Учитель. Кожна країна має свій гімн, герб і прапор. Це державні символи. Наш заклад, це також невелика держава зі своїм статутом, правилами, традиціями, символами.  Символами Радивилівського НВК «Школа № 1 – гімназія » є Герб, Прапор і Гімн. ( демонструю символи школи)

Повідомлення групи «Всезнайки» ( символи школи) ( слайд 4)

Основу Герба складає фігурний щит червоного кольору. По периметру він обрамленний зеленою стічкою. На тлі червоного кольору – палаючий факел. На факелі – розгорнута книга, на фоні якої зображена буква «Р», під книгою напис «СШ№1». Гусяче перо перетинає низ факела і нижню частину правої частини книги.

Елементи Герба символізують:

  • Червоне поле засвідчує приналежність школи до історичної Волині та міста Радивилова;
  • Зелена стрічка символізує періодичне оновлення, зелену красу школи;
  • Розгорнута книга – це джерело знань, непрочитані сторінки, мудрість;
  • Буква «Р» та «СШ№1» символізують назву міста та статус школи;
  • Гусяче перо – це першопочаток освіти в місті, символ давньої історії школи;
  • Запалений факел – прагнення до знань.

Герб школи

http://nvk1.info/uploads/herb.jpg

Прапор являє собою стяг із двох рівновеликих горизонтальних смуг білого та зеленого кольорів. У лівому куті білого полотнища зображено Герб школи.

 Зелений колір символізує відродження, пробудження, волю – це символ достатку і надії.

Білий колір – символ історії.

Прапор школи

http://nvk1.info/uploads/flag.jpg

Гімн

Слова і музика Є. Гудими
Ми діти незалежної країни, 
Яка торує свій не легкий шлях. 
Ми гордість і надія України, 
Її несемо у своїх серцях. 
Приспів 
Перша школа, Радивилів, 
Стежини радості й надій, 
Ви нам з дитинства рідні й милі, 
Наш отчий край, земля наших батьків. 
Ти скажеш нам спасибі, Радивилів, 
Ти будеш нас урочисто вітать. 
Ми молоді, завзяті, повні сили, 
Щоб Україну сильну збудувать. 
Приспів

Повторення правил виконання Гімну.

( Діти виконують Гімн школи)

  1. Самостійна робота учнів. (Виготовлення символіки школи, розміщення її на постері «Наша школа»)

Учитель. Наша школа ще молода, проте її випускники вже мають своїх дітей, які теж навчаються у нашій школі. У цій школі навчалися і їхні батьки. Такі діти є в нашому класі, вони створили групу «Дослідники» і дізналися про шкільну історію в сім’ї.

Повідомлення групи «Дослідники».

( Діти коротко розповідають про своїх батьків, випускників школи, демонструють їхні шкільні фотографії)

Повідомлення групи «Літературознавці» ( письменники і поети нашої школи.)

  1. Читання віршів Ірини Дейнеки.
  2. Читання власних віршів про школу

Повідомлення групи «Художники» ( «школа майбутнього»)

Виставка дитячих робіт.

Створення «Кошику ідей»( ідеї бачення школи в майбутньому)

  1. Вправа «Мікрофон»

За що я школу люблю.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Скласти сенкан.

Школа. (слайд 5)

Алгоритм складання сенкану:
1. Іменник (тема).
2. Два прикметники (яке воно?)
3. Три дієслова (що воно робить?)
4. Фраза-висновок з чотирьох слів.
5. Іменник-синонім до теми ( висновок, асоціація ).

  1. Як ви думаєте? Чи досягли ви цілі, які ставили перед уроком. ( відповіді дітей).
  2. Складання листа до ровесника – іноземця про свою школу.
  3. Зчитування листів.
  1. Підсумок уроку.

Інтерактивна вправа «Закінчи речення»

Сьогодні урок навчив мене …

Почута інформація спонукає мене…

Найцікавішим на уроці для мене було…

Здобуті знання мені допоможуть…

 

 

docx
Додано
15 жовтня 2019
Переглядів
463
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку