Читаючи, вивчаємо мову.

Про матеріал
Різноманіття практичних вправ для використання на усіх етапах роботи з іншомовними текстами та для формування текстової компетенції на уроках німецької мови.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Учитель німецької мови Чернівецького ліцею №11 «Престиж»Фіалка ТКАЧУКМайстер-клас «Читаючи, вивчаємо мову»

Номер слайду 2

Мета: Формування текстової компетентності при вивченні німецької мови. Завдання: Збагачення й розширення знань учнів Тренування лексико-граматичного матеріалу Розвиток усного мовлення учнів на основі прочитаного тексту Розвиток смислового сприйняття тексту – його розуміння

Номер слайду 3

Eтапи роботи з іншомовними текстами Передтекстовий етап Притекстовий етап Післятекстовий етап

Номер слайду 4

1. Епіграф до тексту (вірш, прислів’я) 2. Тематичний кросворд 3. Запитання – відповідь 4. Асоціативний кущ до теми 5. Перегляд відеосюжету6. Пантоміма7. Акустичний ефект 8. Демонстрація малюнків / світлин 9. Малюнок у пазлах до теми 10. Кросенс Передтекстовий етап

Номер слайду 5

Die Häuser, die Wohnung heutehaben mehrere Leute hell, bequem und gemütlich Jeder ist zu Hause glücklich.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Wann stehst du auf?Wann frühstückst du?Wann gehst du in die Schule?Wann beginnt dein Unterricht in der Schule?Hat du Mittagessen in der Schule oder zu Hause?Um wie viel Uhr machst du deine Hausaufgaben?Wann gehst du zu Bett?

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Завдання на даному етапі залежать від мети самого читання: - з повним розумінням тексту – вивчаюче (100%)- з розумінням основного змісту - ознайомлювальне (70%)- з розумінням інформації, яку треба вилучити з тексту - вибіркове (40-50%)Притекстовий етап

Номер слайду 14

Притекстовий етап1. Вибір із запропонованих заголовків того, що найкраще відображає головну думку тексту2. Поділ тексту на змістовні частини та вибір заголовоку до кожної частини тексту3. Пошук речення, що передає основний зміст тексту4. Корекція плану тексту /Розташування малюнків за змістом тексту 5. Розташування частини тексту чи малюнків в правильній послідовності6. Запитання - відповідь (W-Fragen)

Номер слайду 15

Читання з емоцією

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Письмові завдання під час читання1. Завдання «так/ні» 2. Встав пропущене слово (Lückentext) 3. Завдання на відповідність 4. «Multiple-Сhoiсe» 5. З’єднати початок і кінець поданих речень6. Маркування у тексті різних частин мови, певних граматичних конструкцій Притекстовий етап

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Gabis Eltern _______ lange ein neues Haus gesucht. Jetzt ___________ sie ein dreistöckiges Einfamilienhaus mit dem schönen Garten in Röhndorf in der Löwenburgstraße 7 gekauft. Im Haus _________ viele Zimmer . Gabi und ihre Geschwister _______ auch eigene Zimmer bekommen.______________________________________________Das ist Gabis Zimmer. Im Zimmer _______ neue Möbel. Links _______ ein neues Bett mit einer schönen grünen Bettdecke und einem Kissen. Neben dem Bett _________ ein größer Kleiderschrank. Über dem Bett ________ ein runder Spiegel. Rechts _______ ein Bücherschrank. Da gibt es viele Bücher. Links___________ auch ein Fernseher und ein Schreibtisch. Links an der Wand __________ ein Bild.

Номер слайду 26

Gabis Eltern haben lange ein neues Haus gesucht. Jetzt haben sie ein dreistöckiges Einfamilienhaus mit dem schönen Garten in Röhndorf in der Löwenburgstraße 7 gekauft. Im Haus sind viele Zimmer . Gabi und ihre Geschwister haben auch eigene Zimmer bekommen.________________________________________________ Das ist Gabis Zimmer. Im Zimmer sind neue Möbel. Links steht ein neues Bett mit einer schönen grünen Bettdecke und einem Kissen. Neben dem Bett steht ein größer Kleiderschrank. Über dem Bett hängt ein runder Spiegel. Rechts steht ein Bücherschrank. Da gibt es viele Bücher. Links stehen auch ein Fernseher und ein Schreibtisch. Links an der Wand hängt ein Bild.

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

1. Складання mind-maps до тексту2. Формулювання питань, які б складали план розповіді тексту 3. Переказ тексту (з наступним розвитком подій) 4. Диспут (Pro und Contra)5. Виконання творчих завдань (колаж, малюнок, презентація)6. Інсценізація 7. Написання листа 8. Складання діаграми до тексту 9. Інтерв'ю 10. Робота з інтерактивними вправами Післятекстовий етап

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Номер слайду 38

https://ua.izzi.digital/DOS/193763/367602.html

Номер слайду 39

Viel Spaß beim Lesen!

pptx
Додано
16 березня
Переглядів
33
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку