Чому кожен з нас неповторний.

Про матеріал
Учні працюють в групах. Мета уроку: ознайомити учнів зі змінами в їхньому рості і розвитку, ознайомити з умовами правильного росту і розвитку дитини; сприяти усвідомленню учнями необхідності ведення здорового способу життя; прищеплювати інтерес до занять фізичною культурою; виховувати у дітей ціннісне ставлення до власного здоров’я та стимулювати бажання дбати про нього, рости здоровими, життєрадісними, розумними; продовжувати формувати вміння працювати у спільноті, дотримуючись правил; виховувати дружні стосунки в класі, спільноті, розвивати увагу, мислення, мовлення.
Перегляд файлу

 

 

 

 УРОК Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

 

 

Чому кожний з нас неповторний. Розвиток людини протягом життя - від малюка до дорослої людини.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                        

 

Мета: ознайомити учнів зі змінами в їхньому рості і розвитку,  ознайомити з умовами правильного росту і розвитку дитини;   сприяти усвідомленню учнями необхідності ведення здорового способу життя; прищеплювати інтерес до занять фізичною культурою;   виховувати у дітей ціннісне ставлення до власного здоров’я та стимулювати бажання дбати про нього, рости здоровими, життєрадісними, розумними; продовжувати формувати вміння працювати у спільноті, дотримуючись правил; виховувати дружні стосунки в класі, спільноті, розвивати увагу, мислення, мовлення.

Обладнання:  ноутбук, телевізор, роздатковий матеріал.

 

                              ХІД  УРОКУ

 

І. Організаційний момент.

  Привітання.                                             

Щоб урок пройшов не марно,

Треба сісти рівно й гарно,

І довкола озирнутись,

І сусіду посміхнутись.

А щоб знання здобути,

Треба … уважними бути!

II. Актуалізація опорних знань.

    Загадка.

Хто вранці ходить на 4 ,

Вдень на 2,

А увечері на 3 ногах?

 ( Людина)

III. Повідомлення від синоптиків.

Сьогодні 19 лютого така погода:

Температура повітря-

Хмарно, без опадів.

19 лютого — 50-й день року в григоріанському календарі. До кінця року залишається 315 днів.

19 лютого День ангела святкують: Марія, Христина, Максим, Іван, Марта, Вакула, Василь, Юліан, Севастян.

У 1992  Верховна Рада України затвердила тризуб як малий герб України.

У 2014 році в Україні почалося протистояння на площі Майдан Незалежності в Києві, в результаті якого протягом 3-х днів загинули понад 80 осіб. Цих людей ми вшановуємо і називаємо їх «Небесна сотня».

ІV. Вивчення нового матеріалу.

  1. Робота у групах «Розвиток людини протягом життя - від малюка до дорослої людини».

-         Складання пазлів:

1 група складає пазл із зображенням новонародженого.

2 група-  із зображенням дитини.

          3 група-  із зображенням підлітка.

          4 група-  із зображенням зрілої людини.

          5 група-  із зображенням людини похилого віку.

             -   Вибір ознак для кожної групи.

              Кожна група отримує конверт і вибирає ознаки, притаманні для кожної з груп  людей .

 1 група- Вчиться сидіти, повзати, ходити.

                 З’являються молочні зуби.

                 Видає звуки, вчиться говорити.

                  Адаптується до умов нового середовища.

  2 група- Швидкий ріст організму.

                  Рухи тіла стають точнішими.

                  Розмовляє зв’язно, реченнями.

                   Кінцівки подовжуються.

  3 група-  Організм швидко росте.

                   Зміцнюються кістки і м’язи.

                   Формується характер.

                   Змінюється голос.

  4 група-  Досягнення найкращої життєвої сили.

                   Сформований характер.

   5 група- Функції окремих органів в організмі зменшуються.

                   Усі життєві процеси сповільнюються.

    2. Розв’язування кросворду.

  1. Людський … -це унікальний «механізм» та найдосконаліший витвір,який створила природа.
  2. Насос, який змушує кров текти- це …
  3. Биття серця- це …
  4. Орган зору- це …
  5. Нервова система складається з головного мозку, спинного мозку і …
  6. Всі кістки людини, які з’єднані між собою- це …
  7. Отвори у шкірі, через які виступають жир і піт- це …
  8. З рота їжа потрапляє в …
  9. Парні органи дихання- це …
  10. Орган травлення, що виділяє жовч- це…

 

C:\Users\User\Pictures\Screenshots\Снимок экрана (30).png

Яке слово читаємо по вертикалі?

Так і всі ми з вами неповторні, унікальні.

V.Фізкультхвилинка.

VІ. Вправа «Чарівна скринька».

 А зараз ми зазирнемо в ось цю «чарівну скриньку». У ній ви побачите того, про кого ми будемо говорити . Але не розповідайте про те, кого ви там побачили до тих пір, поки всі не зазирнуть до цієї чарівної скриньки»

(Учні дивляться в скриньку, де є дзеркальце)

Запитання для обговорення:

• Кого ви побачили у скриньці? (Себе)

• Про кого ми будемо говорити ?

Вправа «Мікрофон».

Продовжи речення «Я унікальний тому, що…»

VІІ. Перегляд і обговорення відео.

        Практична робота «Ми різні, але рівні»

(ланцюжок єдності)

 Кожен учень отримує шаблони контурів хлопчика та дівчинки, який кожна дитина має оформити так, щоб він був на неї схожим.

 Інструкції для учнів щодо оформлення чоловічків:

• намалюйте та розфарбуйте волосся, за бажанням можете його прикрасити;

• на кофтинці запишіть своє ім’я;

• зафарбуйте ґудзики на кофтинці синім кольором, якщо у вас день народження

взимку, зеленим — якщо весною, червоним — якщо влітку, жовтим – якщо ви народилися восени.

• намалюй обличчя, на якому покажіть ваш сьогоднішній настрій.

З'єднаємо утворені чоловічки долоньками у ланцюжок єдності, як символ рівності та поваги до різноманітності у класній спільноті.

Запитання для обговорення:

• Подивіться на свого чоловічка. Чи можна сказати, що у когось іншого в

класі вийшов такий самий чоловічок, як і ваш?

VІІ. Підсумок.

 Домашнє завдання.

Рефлексія.

      Рефлексія. Покажіть відповідну цеглинку лего.

 

   

 

 

 

                                 

 

                              

 

 

 

 

 

 

                                КРОСВОРД

 

  1. Людський … -це унікальний «механізм» та найдосконаліший витвір, який створила природа.
  2. Насос, який змушує кров текти- це …
  3. Биття серця- це …
  4. Орган зору- це …
  5. Нервова система складається з головного мозку, спинного мозку і …
  6. Всі кістки людини, які з’єднані між собою- це …
  7. Отвори у шкірі, через які виступають жир і піт- це …
  8. З рота їжа потрапляє в …
  9. Парні органи дихання- це …
  10. Орган травлення, що виділяє жовч- це…

 

                                                         КРОСВОРД

 

  1. Людський … -це унікальний «механізм» та найдосконаліший витвір, який створила природа.
  2. Насос, який змушує кров текти- це …
  3. Биття серця- це …
  4. Орган зору- це …
  5. Нервова система складається з головного мозку, спинного мозку і …
  6. Всі кістки людини, які з’єднані між собою- це …
  7. Отвори у шкірі, через які виступають жир і піт- це …
  8. З рота їжа потрапляє в …
  9. Парні органи дихання- це …
  10. Орган травлення, що виділяє жовч- це…

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
13 січня
Переглядів
225
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку