Календарно- тематичне планування урокі "Я досліджую світ" 1 клас НУШ

Про матеріал
Календарно - тематичне планування урокі " Я досліджую світ" 1 клас НУШ. І-ІІ семестр
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків

«Я досліджую світ»

1 клас

Дата

Тема

Під-ручник

Зош.

І семестр

Наше перше дослідження

«Людина»

Перший тиждень

Чому цікаво досліджувати світ?

 

 

 Що таке світ?

4

3

 

 

Який мій навколишній світ?

5

4

 

 

 Чи цікаво бути дослідником? 

6

4

 

Другий тиждень.

Усі люди різні

 

 

 

 

 Чим я відрізняюся від інших? Людина – частина природи і суспільства

10

5

 

 

Що я вже вмію робити? Пізнання себе, своїх можливостей

11

8

 

 

Де я живу? Місце проживання

12

8

 

Третій тиждень .

Життя в довкіллі

 

 

 

 

 Чи може людина жити без інших людей?

14

9

 

 

Чи можна жити без природи? Що належить до природи. Жива і нежива природа

15

 

 

 

 Урок­екскурсія. Як спостерігати
за змінами в довкіллі? Спостереження за рослинами, тваринами, явищами природи та діяльністю людей у різні пори року

 

17

 

11

 

Четвертий тиждень.

Ознаки живої природи

 

 

 

 

Чим схожі між собою рослини, тварини і люди? Жива і нежива природа

20

12

 

 

Які умови необхідні організмам для життя?

22

13

 

 

Чим люди відрізняються від інших живих істот

24

13

 

П’ятий   тиждень

Я відповідаю за своє здоров’я

 

 

 

 

Яку будову має моє тіло? Турбота про органи тіла, гігієнічні навички.

26

14

 

 

Чому люди одне одному бажають здоров’я? Турбота про органи тіла, гігієнічні навички.

28

14

 

 

Чи можна навчитися бути здоровими?

29

15

 

Шостий  тиждень  . 

Дбаю про своє здоров’я

 

 

 

 

Які звички потрібні для здоров’я? Турбота про органи тіла, гігієнічні навички.

32

16

 

 

Чому рух приносить користь? Організація досліджень

34

17

 

 

Як розпорядок дня впливає на моє здоров’я? Організація досліджень.

35

17

 

Сьомий  тиждень.

Складники безпечної  поведінки

 

 

 

 

Яка їжа корисна, а яка — шкідлива?

38

18

 

 

Яка поведінка вдома є безпечною? Безпечна поведінка вдома і на вулиці

40

19

 

 

Яка поведінка на вулиці тобі не зашкодить? Безпечна поведінка вдома і на вулиці

42

20

 

Восьмий тиждень .

Важливість органів чуття

 

 

 

 

Які я маю органи чуття? Органи чуття. Турбота про органи тіла, гігієнічні навички.

45

21

 

 

Як зір і слух відкривають мені світ? Органи чуття. Турбота про органи тіла, гігієнічні навички.

47

22

 

 

Що я можу розрізнити на смак, запах і дотик? Органи чуття. Турбота про органи тіла, гігієнічні навички.

50

22

 

Дев’ятий тиждень.

Органи чуття потрібно берегти

 

 

 

 

Органи чуття. Турбота про органи тіла, гігієнічні навички.

54

23

 

 

Органи чуття. Турбота про органи тіла, гігієнічні навички.

57

24

 

 

Підбиваємо підсумки: ми досліджуємо світ! Проект «Історія мого життя»

60

25

 

Наше друге дослідження

«Людина серед людей»

 

 

 

Десятий тиждень .

Правила співжиття

 

 

 

 

Як я досліджую історію своєї сім’ї? Сім’я

62

26

 

 

Які звертання побутують у твоїй родині? Поведінка в сім’ї

64

27

 

 

Чому потрібно шанувати батьків? Моральні норми. Навички співжиття і співпраці

65

28

 

Одинадцятий тиждень .

Культура  поведінки

 

 

 

 

Чому ввічливі слова називають чарівними? Моральні норми. Навички співжиття співпраці

67

29

 

 

У чому полягають секрети вихованості? Моральні норми. Навички співжиття і співпраці

69

30

 

 

 Чому ввічливість завжди доречна? Моральні норми. Навички співжиття і співпраці

71

30

 

Дванадцятий тиждень.

Чесноти людини

 

 

 

 

Що таке доброзичливість? Моральні якості (доброзичливість, правдомовність, щирість, подільчивість).

73

32

 

 

Що таке правдивість і щирість? Моральні якості (доброзичливість, правдомовність, щирість, подільчивість).

76

33

 

 

Коли я вчиняю правильно? Організація досліджень. Розв’язання ситуацій морального вибору.

77

34

 

Тринадцятий тиждень.

Усі професії  потрібні

 

 

 

 

Урок ­екскурсія. Хто працює в школі?

79

35

 

 

Ким працюють мої батьки?

81

36

 

 

Ким працюватимуть люди в майбутньому?

83

37

 

Чотирнадцятий тиждень.

Громадські місця

 

 

 

 

Чому й де збираються люди?

86

38

 

 

Які бувають заклади культури?

89

39

 

 

Урок ­екскурсія. Чому я люблю
відвідувати бібліотеку?

90

40

 

П’ятнадцятий тиждень.

Поведінка в громадських місцях

 

 

 

 

Як поводитися в транспорті? Поведінка в громадських місцях (транспорті)

94

41

 

 

Як поводитися в закладах культури? Поведінка в громадських місцях (  в храмі, в театрі, в бібліотеці).

96

42

 

 

Що робити, якщо загубився /
загубилася в громадському місці? Поведінка в громадських місцях (транспорті, на вулиці, в храмі, в театрі, в бібліотеці).

99

43

 

Шістнадцятий тиждень.

Поведінка, співпраця  і співжиття людей

 

 

 

 

Як я допомагаю старшим? Стандарти поведінки в суспільстві.

102

44

 

 

Як я дбаю про чистоту в громадських місцях? Стандарти поведінки в суспільстві.

104

45

 

 

Підбиваємо підсумки:ми досліджуємо світ. Проект «Мій родовід»

 

 

ІІ семестр

Наше третє дослідження

«Людина і світ »

 

 

Сімнадцятий тиждень

Наша Батьківщина — Україна

 

 

 

 

Як називається наша Батьківщина?

5

3

 

 

Які державні символи України?

7

4

 

 

Чим славиться столиця України

9

5

Вісімнадцятий тиждень

Славне минуле нашої країни

 

 

Коли виникла наша держава?

12

6

 

 

Які пам’ятки культури прикрашають Україну?

13

7

 

 

Ким славетна Україна?

15

7

Дев’ятнадцятий тиждень

У кожного свій найкращий рідний край

 

 

Де мій рідний край? Звідки я родом?

18

8

 

 

Яким був наш край у минулому?

20

9

 

 

Чим відомий мій рідний край?

22

10

Двадцятий тиждень

Природа мого рідного краю

 

 

Які пам’ятки природи є в моєму рідному краї?

24

11

 

 

Урок-екскурсія. Подорож у природу взимку

26

11-12

 

 

Урок-екскурсія. Праця людей узимку

27

12

Двадцять перший тиждень

Сучасний день нашої країни

 

 

Хто вдома «помічник»?

29

13

 

 

Із чого складається добробут нашої країни?

30

14

 

 

Як підтримати захисників нашої держави?

31

14

Двадцять другий тиждень

Народи світу

 

 

Які народи живуть в Україні?

33

15

 

 

Які в нас країни-сусіди?

35

15

 

 

Які країни є на Землі?

36

16

Двадцять третій тиждень

Світ у минулому та майбутньому

 

 

 

Як визначні винаходи удосконалюють наш світ?

38

17

 

 

Яким ми хочемо бачити світ у майбутньому?

40

18

 

 

Підбиваємо підсумки: ми досліджуємо світ!

 

 

Наше четверте дослідження

«Людина і природа»

Двадцять четвертий тиждень

Цінність природи для життя

 

 

Як моє життя пов’язане з природою?

44

20

 

 

Як я буду досліджувати природу?

45

21

 

 

Які об’єкти природні, а що створили люди?

46

21

Двадцять п’ятий тиждень

Значення Сонця і повітря для життя

 

 

Чому Сонце на Землі — найголовніше?

48

22

 

 

Чому без повітря немає життя

49

22-23

 

 

Мої досліди. Як виявити невидимку-повітря? 

50

23

Двадцять шостий тиждень

Вода — запорука життя

 

 

Де міститься вода?

53

24

 

 

 Мої досліди. Які властивості має вода?

55

25

 

 

Чому нам потрібна вода?

56

25

Двадцять сьомий тиждень

Земля — годувальниця

 

 

Що означають слова «земля» і «ґрунт»?

58

26

 

 

Який склад має ґрунт?

59

27

 

 

Чому кажуть, що родючий ґрунт —

«батько» врожаю?

61

27

Двадцять восьмий тиждень

Рослини — окраса Землі

 

 

Якими бувають рослини?

63

28-29

 

 

Як вивчати будову рослин?

65

29

 

 

Як розрізняти дерева, кущі й трав’янисті рослини?

66

30

Двадцять дев’ятий тиждень

Світ рослин

 

 

Мої спостереження. Якими бувають культурні рослини?

68

31

 

 

Яку користь культурні рослини приносять людям?

69

31-32

 

 

Мої досліди. Як вирощувати кімнатні рослини?

70

32

Тридцятий тиждень

Тварини — багатство нашої планети

 

 

Якими бувають тварини?

73

33

 

 

Хто такі комахи?

75

33-34

 

 

 Хто такі риби?

76

34

Тридцять перший тиждень

Світ тварин

 

 

Хто такі птахи?

78

35

 

 

Хто такі звірі?

80

36

 

 

Як живеться моїм домашнім улюбленцям?

81

37

Тридцять другий тиждень

Взаємозв’язки в природі

 

 

Чому свійські тварини і люди —нерозлучні супутники?

84

38

 

 

Як залежить діяльність людей

від природних умов?

85

38-39

 

 

Які взаємозв’язки існують у природі?

87

39

Тридцять третій тиждень

Природа в небезпеці

 

 

Урок-екскурсія. Як спостерігати за   природою навесні?

90

40

 

 

.      Чому якість мого життя залежить від стану природи?

92

41

 

 

Що шкодить природі?

93

41

Тридцять четвертий тиждень

Природа потребує  охорони

 

 

52.  Як потрібно поводитися серед природи ?    

96

42

 

 

Як оберігати рослини?

98

43

 

 

Як не нашкодити тваринам?

99

43

Тридцять п’ятий тиждень

Вітаємо тебе, Літо!

 

 

55. Як я можу допомагати природі?

102

44

 

 

 Урок-екскурсія. Які ознаки літа вже помітні в природі?

104

45

 

 

Підбиваємо підсумки: ми досліджуємо світ!

107

46

 

docx
Додано
15 січня
Переглядів
225
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку