Календарно-тематичне планування уроків
«Я досліджую світ»
1 клас
№ |
Дата |
Тема |
Під-ручник |
Зош. |
І семестр |
||||
Наше перше дослідження «Людина» |
||||
Перший тиждень Чому цікаво досліджувати світ? |
||||
|
|
Що таке світ? |
4 |
3 |
|
|
Який мій навколишній світ? |
5 |
4 |
|
|
Чи цікаво бути дослідником? |
6 |
4 |
|
Другий тиждень. Усі люди різні |
|
|
|
|
|
Чим я відрізняюся від інших? Людина – частина природи і суспільства |
10 |
5 |
|
|
Що я вже вмію робити? Пізнання себе, своїх можливостей |
11 |
8 |
|
|
Де я живу? Місце проживання |
12 |
8 |
|
Третій тиждень . Життя в довкіллі |
|
|
|
|
|
Чи може людина жити без інших людей? |
14 |
9 |
|
|
Чи можна жити без природи? Що належить до природи. Жива і нежива природа |
15 |
|
|
|
Урокекскурсія. Як спостерігати |
17 |
11 |
|
Четвертий тиждень. Ознаки живої природи |
|
|
|
|
|
Чим схожі між собою рослини, тварини і люди? Жива і нежива природа |
20 |
12 |
|
|
Які умови необхідні організмам для життя? |
22 |
13 |
|
|
Чим люди відрізняються від інших живих істот |
24 |
13 |
|
П’ятий тиждень Я відповідаю за своє здоров’я |
|
|
|
|
|
Яку будову має моє тіло? Турбота про органи тіла, гігієнічні навички. |
26 |
14 |
|
|
Чому люди одне одному бажають здоров’я? Турбота про органи тіла, гігієнічні навички. |
28 |
14 |
|
|
Чи можна навчитися бути здоровими? |
29 |
15 |
|
Шостий тиждень . Дбаю про своє здоров’я |
|
|
|
|
|
Які звички потрібні для здоров’я? Турбота про органи тіла, гігієнічні навички. |
32 |
16 |
|
|
Чому рух приносить користь? Організація досліджень |
34 |
17 |
|
|
Як розпорядок дня впливає на моє здоров’я? Організація досліджень. |
35 |
17 |
|
Сьомий тиждень. Складники безпечної поведінки |
|
|
|
|
|
Яка їжа корисна, а яка — шкідлива? |
38 |
18 |
|
|
Яка поведінка вдома є безпечною? Безпечна поведінка вдома і на вулиці |
40 |
19 |
|
|
Яка поведінка на вулиці тобі не зашкодить? Безпечна поведінка вдома і на вулиці |
42 |
20 |
|
Восьмий тиждень . Важливість органів чуття |
|
|
|
|
|
Які я маю органи чуття? Органи чуття. Турбота про органи тіла, гігієнічні навички. |
45 |
21 |
|
|
Як зір і слух відкривають мені світ? Органи чуття. Турбота про органи тіла, гігієнічні навички. |
47 |
22 |
|
|
Що я можу розрізнити на смак, запах і дотик? Органи чуття. Турбота про органи тіла, гігієнічні навички. |
50 |
22 |
|
Дев’ятий тиждень. Органи чуття потрібно берегти |
|
|
|
|
|
Органи чуття. Турбота про органи тіла, гігієнічні навички. |
54 |
23 |
|
|
Органи чуття. Турбота про органи тіла, гігієнічні навички. |
57 |
24 |
|
|
Підбиваємо підсумки: ми досліджуємо світ! Проект «Історія мого життя» |
60 |
25 |
|
Наше друге дослідження «Людина серед людей» |
|
|
|
|
Десятий тиждень . Правила співжиття |
|
|
|
|
|
Як я досліджую історію своєї сім’ї? Сім’я |
62 |
26 |
|
|
Які звертання побутують у твоїй родині? Поведінка в сім’ї |
64 |
27 |
|
|
Чому потрібно шанувати батьків? Моральні норми. Навички співжиття і співпраці |
65 |
28 |
|
Одинадцятий тиждень . Культура поведінки |
|
|
|
|
|
Чому ввічливі слова називають чарівними? Моральні норми. Навички співжиття співпраці |
67 |
29 |
|
|
У чому полягають секрети вихованості? Моральні норми. Навички співжиття і співпраці |
69 |
30 |
|
|
Чому ввічливість завжди доречна? Моральні норми. Навички співжиття і співпраці |
71 |
30 |
|
Дванадцятий тиждень. Чесноти людини |
|
|
|
|
|
Що таке доброзичливість? Моральні якості (доброзичливість, правдомовність, щирість, подільчивість). |
73 |
32 |
|
|
Що таке правдивість і щирість? Моральні якості (доброзичливість, правдомовність, щирість, подільчивість). |
76 |
33 |
|
|
Коли я вчиняю правильно? Організація досліджень. Розв’язання ситуацій морального вибору. |
77 |
34 |
|
Тринадцятий тиждень. Усі професії потрібні |
|
|
|
|
|
Урок екскурсія. Хто працює в школі? |
79 |
35 |
|
|
Ким працюють мої батьки? |
81 |
36 |
|
|
Ким працюватимуть люди в майбутньому? |
83 |
37 |
|
Чотирнадцятий тиждень. Громадські місця |
|
|
|
|
|
Чому й де збираються люди? |
86 |
38 |
|
|
Які бувають заклади культури? |
89 |
39 |
|
|
Урок екскурсія. Чому я люблю |
90 |
40 |
|
П’ятнадцятий тиждень. Поведінка в громадських місцях |
|
|
|
|
|
Як поводитися в транспорті? Поведінка в громадських місцях (транспорті) |
94 |
41 |
|
|
Як поводитися в закладах культури? Поведінка в громадських місцях ( в храмі, в театрі, в бібліотеці). |
96 |
42 |
|
|
Що робити, якщо загубився / |
99 |
43 |
|
Шістнадцятий тиждень. Поведінка, співпраця і співжиття людей |
|
|
|
|
|
Як я допомагаю старшим? Стандарти поведінки в суспільстві. |
102 |
44 |
|
|
Як я дбаю про чистоту в громадських місцях? Стандарти поведінки в суспільстві. |
104 |
45 |
|
|
Підбиваємо підсумки:ми досліджуємо світ. Проект «Мій родовід» |
|
|
ІІ семестр |
||||
Наше третє дослідження «Людина і світ » |
||||
|
|
Сімнадцятий тиждень Наша Батьківщина — Україна |
|
|
|
|
Як називається наша Батьківщина? |
5 |
3 |
|
|
Які державні символи України? |
7 |
4 |
|
|
Чим славиться столиця України |
9 |
5 |
Вісімнадцятий тиждень Славне минуле нашої країни |
||||
|
|
Коли виникла наша держава? |
12 |
6 |
|
|
Які пам’ятки культури прикрашають Україну? |
13 |
7 |
|
|
Ким славетна Україна? |
15 |
7 |
Дев’ятнадцятий тиждень У кожного свій найкращий рідний край |
||||
|
|
Де мій рідний край? Звідки я родом? |
18 |
8 |
|
|
Яким був наш край у минулому? |
20 |
9 |
|
|
Чим відомий мій рідний край? |
22 |
10 |
Двадцятий тиждень Природа мого рідного краю |
||||
|
|
Які пам’ятки природи є в моєму рідному краї? |
24 |
11 |
|
|
Урок-екскурсія. Подорож у природу взимку |
26 |
11-12 |
|
|
Урок-екскурсія. Праця людей узимку |
27 |
12 |
Двадцять перший тиждень Сучасний день нашої країни |
||||
|
|
Хто вдома «помічник»? |
29 |
13 |
|
|
Із чого складається добробут нашої країни? |
30 |
14 |
|
|
Як підтримати захисників нашої держави? |
31 |
14 |
Двадцять другий тиждень Народи світу |
||||
|
|
Які народи живуть в Україні? |
33 |
15 |
|
|
Які в нас країни-сусіди? |
35 |
15 |
|
|
Які країни є на Землі? |
36 |
16 |
Двадцять третій тиждень Світ у минулому та майбутньому
|
||||
|
|
Як визначні винаходи удосконалюють наш світ? |
38 |
17 |
|
|
Яким ми хочемо бачити світ у майбутньому? |
40 |
18 |
|
|
Підбиваємо підсумки: ми досліджуємо світ! |
|
|
Наше четверте дослідження «Людина і природа» |
||||
Двадцять четвертий тиждень Цінність природи для життя |
||||
|
|
Як моє життя пов’язане з природою? |
44 |
20 |
|
|
Як я буду досліджувати природу? |
45 |
21 |
|
|
Які об’єкти природні, а що створили люди? |
46 |
21 |
Двадцять п’ятий тиждень Значення Сонця і повітря для життя |
||||
|
|
Чому Сонце на Землі — найголовніше? |
48 |
22 |
|
|
Чому без повітря немає життя |
49 |
22-23 |
|
|
Мої досліди. Як виявити невидимку-повітря? |
50 |
23 |
Двадцять шостий тиждень Вода — запорука життя |
||||
|
|
Де міститься вода? |
53 |
24 |
|
|
Мої досліди. Які властивості має вода? |
55 |
25 |
|
|
Чому нам потрібна вода? |
56 |
25 |
Двадцять сьомий тиждень Земля — годувальниця |
||||
|
|
Що означають слова «земля» і «ґрунт»? |
58 |
26 |
|
|
Який склад має ґрунт? |
59 |
27 |
|
|
Чому кажуть, що родючий ґрунт — «батько» врожаю? |
61 |
27 |
Двадцять восьмий тиждень Рослини — окраса Землі |
||||
|
|
Якими бувають рослини? |
63 |
28-29 |
|
|
Як вивчати будову рослин? |
65 |
29 |
|
|
Як розрізняти дерева, кущі й трав’янисті рослини? |
66 |
30 |
Двадцять дев’ятий тиждень Світ рослин |
||||
|
|
Мої спостереження. Якими бувають культурні рослини? |
68 |
31 |
|
|
Яку користь культурні рослини приносять людям? |
69 |
31-32 |
|
|
Мої досліди. Як вирощувати кімнатні рослини? |
70 |
32 |
Тридцятий тиждень Тварини — багатство нашої планети |
||||
|
|
Якими бувають тварини? |
73 |
33 |
|
|
Хто такі комахи? |
75 |
33-34 |
|
|
Хто такі риби? |
76 |
34 |
Тридцять перший тиждень Світ тварин |
||||
|
|
Хто такі птахи? |
78 |
35 |
|
|
Хто такі звірі? |
80 |
36 |
|
|
Як живеться моїм домашнім улюбленцям? |
81 |
37 |
Тридцять другий тиждень Взаємозв’язки в природі |
||||
|
|
Чому свійські тварини і люди —нерозлучні супутники? |
84 |
38 |
|
|
Як залежить діяльність людей від природних умов? |
85 |
38-39 |
|
|
Які взаємозв’язки існують у природі? |
87 |
39 |
Тридцять третій тиждень Природа в небезпеці |
||||
|
|
Урок-екскурсія. Як спостерігати за природою навесні? |
90 |
40 |
|
|
. Чому якість мого життя залежить від стану природи? |
92 |
41 |
|
|
Що шкодить природі? |
93 |
41 |
Тридцять четвертий тиждень Природа потребує охорони |
||||
|
|
52. Як потрібно поводитися серед природи ? |
96 |
42 |
|
|
Як оберігати рослини? |
98 |
43 |
|
|
Як не нашкодити тваринам? |
99 |
43 |
Тридцять п’ятий тиждень Вітаємо тебе, Літо! |
||||
|
|
55. Як я можу допомагати природі? |
102 |
44 |
|
|
Урок-екскурсія. Які ознаки літа вже помітні в природі? |
104 |
45 |
|
|
Підбиваємо підсумки: ми досліджуємо світ! |
107 |
46 |