ЧОРНА КІШКА, АБО МАГІЧНЕ ЧИСЛО «СІМ» Валентин Чемерис

Про матеріал
ЧОРНА КІШКА, АБО МАГІЧНЕ ЧИСЛО «СІМ» Валентин Чемерис. Гра «Знайдіть “пеньок”». Гра «Додайте склад, утворіть слова». Читайте правильно, швидко, чітко! Читайте, думайте, доповнюйте!
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ЧОРНА КІШКА, АБО МАГІЧНЕ ЧИСЛО «СІМ»Валентин Чемерис. Проєкт «Моя пригода з фантастичним героєм»

Номер слайду 2

Робота над скоромовкою01 Уранці Уляна Уласа02 Ураз умивать узялася.03 Улас утікав, ухилявся:04 Учора уже умивався.05 Ю. Кругляк

Номер слайду 3

Гра «Знайдіть “пеньок”»Котиккотиккошиккотиккотикбілкагілкабілкабілкабілкащукащукащукащокащука

Номер слайду 4

Гра «Додайте склад, утворіть слова»Мі-…(сяць)мі-…(кроб)мі-…(ністр)мі-…(раж)мі-…(нус)мі-…(ра)мі-…(сто)го-…(лос)го-…(лка)го-…(луб)го-…(мін)го-…(нчар)го-…(пак)го-…(ра)

Номер слайду 5

Читайте правильно, швидко, чітко!Keyword. Add your words here,according to your need to draw the text box size. Please read the instructions and more work at the end of the manual template. Кожен стовпчик прочитати згори вниз, а потім — знизу вгору.

Номер слайду 6

01 Слухають, пишуть, сидять, малюють — … (діти).02 Співає, літає, будує, годує — … (пташка).0403 Повзе, блищить, шипить, жалить — … (гадюка). Читайте, думайте, доповнюйте!Пише, запитує, навчає, перевіряє — … (учитель).

Номер слайду 7

ABDCYOUR TITLEПрочитай заголовок оповідання. Поміркуй, про кого чи про що йтиметься в тексті. Як ви гадаєте, яка проблема збентежила письменника?Поміркуй, про що може йти мова у цьому творі?

Номер слайду 8

Відтоді, як у дворі з'явилася Пума — так звали чорну кішку з третьої квартири,— Василькові Моргайлу перестало щастить. Та воно й не дивно; адже ще колись бабуся застерігала: перебіжить дорогу чорна кішка — чекай невдачі!І точно. Збирається оце Василько до школи, виглядає у вікно — не видно Пуми. Ага! Моргайло за портфеля — і бігом! Та тільки-но з під'їзду вискочить, аж тут Пума... Ніби навмисно підстерігає хлопця. Чорну шерсть наїжачить, хвоста задере і перебіжить дорогу. Все! Невдача. А яка невдача може бути в учня? Звісно двійка — погана оцінка!— Знову ти, Моргайле, не вивчив відмінки імен-ників,— докірливо каже Олена Михайлівна.— Та вчи-ив...— тягне Василько.— Тільки менічорна кішка дорогу перебігла... От і не пощастило.

Номер слайду 9

У класі — сміх, а Васильку, звісно, не до сміху, якось він, повертаючись додому, взяв та подзвонив третю квартиру. Двері йому відчинила незнайома жінка — висока, сувора на вигляд, в отакезних окулярах.— Чого тобі, хлопчику?Василько посопів і каже:— Тьотю, не пускайте свою чорну кішку, коли я до школи йду, бо вона мені дорогу перебігає. Сувора жінка уважно подивилася на Моргайла і головою похитала:— Не щастить, мабуть? Двійки хапаєш?— Ага, за правила. Жінка подумала якусь мить, а тоді з сумнівом запитала:— А ти хоч правила вчиш?

Номер слайду 10

— Та вчу, вчу,— квапливо запевнив Василько.—Але ваша кішка як перебіжить мені дорогу, так я і за буваю правила. І родовий відмінок з називним плутаю.— Твоїй біді можна зарадити. Жінка запросила Василька до кімнати, всадовила на стілець, а тоді запитала: — А скільки разів ти правила повторюєш?— Ну... ну... раз...— Я так і знала!— сплеснула жінка руками.—Слухай мене, хлопчику, уважно. Чорна кішка і справді може наврочити, якщо правила повторювати лишеодин раз.

Номер слайду 11

Бо число «один» зовсім просте. А ось коли тизнатимеш магічне число, то хай хоч і всі чорні коти нашого міста перебіжать тобі дорогу — відмінну оцінку здержиш.— А яке маг... магічне число? Скажіть, будь ласка.— Тс-с-с... — Жінка приклала палець до вуст і, озирнувшись, зашепотіла: — Скажу, але тільки для тебе, ти нікому анічичирк! Добре? Бо це — велика таємниця. Слухай мене уважно. Як тільки чорна кішка перебіжить дорогу, треба відразу ж тричі підстрибнутина правій нозі, потім — тричі на лівій. Запам'ятав?— Ага,— прошепотів Василько.

Номер слайду 12

— Тричі на правій тричі — на лівій. А далі?— А далі треба швидко проказати: Щоб чорна кішка не зурочила і голови мені не заморочила,повторюю правила разів сім — назовсім!Тьху, тьху, тьху, щоб мені допомогло «сім» — магічне число!— І все? — зрадів Василько.— Все, хлопчику. Тільки не забудь: сім разів треба повторювати правила, адже сім — магічне число, чорні коти перед ним безсилі.

Номер слайду 13

Василько так і зробив. Тільки Пума перебігла йому дорогу (а це сталося наступного ранку), Василько одразу ж підстрибнув тричі на правій нозі, потім — тричі на лівій, швидко проказав усі слова і сім разів повторив правило.І що б ви думали: найвищу оцінку одержав!— Молодець, Моргайле! — сказала Олена Михайлівна. — Сьогодні тобі, я бачу, не перебігала дорогу чорна кішка!А Василько мовчить. Таємниця ж!«От воно що! Виходить, число «сім» і справді магічне! Сім разів повторив правило, і навіть чорнюща Пума не зурочила». Валентин Чемерис

Номер слайду 14

Знайди речення, в яких описано хазяйку Пуми. Як вона підкреслила таємничість своїх порад? Знайди діалог Василька з учителькою. Які інтонацію, темп читання добереш, читаючи слова хлопчика? Які слова підказують інтонацію розмови із сусідкою?

Номер слайду 15

Поміркуйте разом! Що насправді допомогло Василькові?Створіть міні-проєкт «Моя пригода з фантастичним героєм»Домашнє завдання

Номер слайду 16

СьогодніРефлексія «Запитання від віртуального друга»Це повний фейл. Я бомблю!Пруфи сотка! Урок – вогонь!А я вже в цій темі шарю!Та це шейм!Вау! Доволі ламповий вийшов урок.

Номер слайду 17

Дякую за увагу!THANK YOU FOR WATCHING

pptx
Додано
26 березня 2023
Переглядів
688
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку