Цифрове мистецтво. Сучасна реклама та фірмовий стиль: напрямки, стилі, тренди

Про матеріал
Модуль. Графічний дизайн (35 год.) Тема 1. Графічний дизайн як засіб візуальної комунікації Тест до уроку 2 "Цифрове мистецтво. Сучасна реклама та фірмовий стиль: напрямки, стилі, тренди"
Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Светлана Овсяник
    Спасибі, ви мені дуже допомогли! починаю читати цей курс, але підручників немає. Складно, бо діти беруть участь в олімпіадах, тому бувають відсутні. Створила сайт для дистанційного навчання. Використала ваші розробки. Щіро дякую!
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
14 жовтня 2019
Переглядів
704
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку