у шостому класі закладаються основні знання та формуються вміння, від яких залежить результат біологічної освіти в старших класах. У підтримці зацікавленості до навчання важливу роль відіграє систематичний контроль знань. Серед різноманітних форм та видів контролю якості знань, найкращу результативність дає проведення біологічних диктантів, які сприяють міцному і свідомому оволодінню навчальним матеріалом. Вони дають можливість встановлювати логічні зв'язки між різними поняттями, термінами, формувати знання в цілісну систему, поглиблювати розуміння біологічних закономірностей. Цей вид роботи дозволяє контролювати якість засвоєння біологічних термінів з теми, а також сприяє закріпленню біологічних знань.
Цифровий диктант до теми «Клітина», 6 клас
Оберіть номер правильної відповіді на питання ( за варіантами І, ІІ)
І варіант ІІ варіант
1 Рослини 12
2 Бактерії 11
3 Мікроскоп 10
4 Порівняння 9
5 Віруси 8
6 Спостереження 7
7 Клітина 6
8 Дихання 5
9 Ріст 4
10 Біологія 3
11 Білки 2
12 Експеримент 1
Відповідь
№ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
І в |
10 |
7 |
11 |
8 |
9 |
5 |
1 |
4 |
6 |
12 |
3 |
2 |
ІІ в |
3 |
6 |
2 |
5 |
4 |
8 |
12 |
9 |
7 |
1 |
10 |
11 |
Цифровий диктант до теми «Запліднення у квіткових рослин. Будова насінини», 6 клас
Оберіть номер правильної відповіді на питання ( за варіантами І, ІІ)
І варіант ІІ варіант
1 Запилення 12
2 Зародок 11
3 Сім’ядолі 10
4 Насінна шкірка 9
5 Ендосперм 8
6 Зародковий корінець 7
7 Зародкове стебло 6
8 Квітка 5
9 Запліднення 4
10 Яйцеклітина 3
11 Спермій 2
12.Частина зародка, м’ясисті видозмінені листки
Відповідь
№ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
І в |
8 |
1 |
10 |
11 |
9 |
2 |
5 |
6 |
12 |
4 |
7 |
3 |
ІІ в |
5 |
12 |
3 |
2 |
4 |
11 |
8 |
7 |
1 |
9 |
6 |
10 |
Цифровий диктант до теми «Гриби», 6 клас
Оберіть номер правильної відповіді на питання ( за варіантами І, ІІ)
І варіант ІІ варіант
1 Гіфи 12
2 Хітин 11
3 Міцелій 10
4 Гетеротрофи 9
5 Глікоген 8
6 Плодове тіло 7
7 Мікориза 6
8 Сапротрофи 5
9 Симбіоз 4
10 Лишайники 3
11 Водорость 2
12 Паразити 1
Відповідь
№ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
І в |
2 |
1 |
4 |
5 |
3 |
6 |
11 |
12 |
7 |
9 |
10 |
8 |
ІІ в |
11 |
12 |
9 |
8 |
10 |
7 |
2 |
1 |
6 |
4 |
3 |
5 |
Графічний диктант «Так+ чи ні – » до теми «Вроджена і набута поведінка тварин», 7 клас
Відповідь
№ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
В |
+ |
– |
+ |
– |
+ |
+ |
+ |
+ |
– |
+ |
+ |
– |