1. Мона Ліза (Mona Lisa): справжній прихований код у її очах Експерти кажуть, що ледь помітні букви і цифри являють собою щось з «Коду да Вінчі» в реальному житті: в правому оці можна розрізнити букви LV які цілком можуть являти собою його ім'я, Леонардо да Вінчі (Leonardo DaVinci), в той час як в лівому оці, також є символи, але вони не так чітко помітні. Звичайно, точно визначити їх дуже важко, але вони, здаються латинськими літерами CE, або Е може насправді бути буквою B. На арці моста, який видніється на фоні, можна побачити число 72, або ж латинську букву L і число 2. Крім того, число 149, зі стертим четвертим числом, знаходиться на задній частині картини, що дає підстави вважати, що да Вінчі написав її, коли був в Мілані в 1490-х роках. Слід взяти до уваги, що цій картині майже 500 років, тому вона вже не така чітка і ясна, як в той момент, коли вона була створена.
2. Таємна Вечеря (Last Supper): математична і астрологічна головоломка, плюс секретні ноти «Таємна Вечеря» також була предметом безлічі гіпотез, в основному стосовно начебто прихованих послань чи натяків, які присутні в картині. Інформаційний технолог Славіс Песча (Slavisa Pesci), створила цікавий візуальний ефект шляхом накладення напівпрозорого, дзеркального відображення картини поверх оригіналу. В результаті по обох кінцях столу з'явилися дві постаті, які виглядають як тамплієри, в той час як якийсь чоловік, можливо, жінка з немовлям стоїть ліворуч від Ісуса. Італійський музикант Джованні Марія Пала (Giovanni Maria Pala), також вказала на те, що положення рук і буханців хліба можуть бути інтерпретовані як ноти на нотному стані, і якщо їх читати справа наліво, що було характерним для методу листа Леонардо, вони складають музичну композицію . Дослідник з Ватикану, Сабріна Сфорца Галітція (Sabrina Sforza Galitzia), заявила, що розшифрувала математичну і астрологічну головоломку в картині Леонардо «Таємна Вечеря». Вона сказала, що він передбачав кінець світу під «всесвітній потоп», який розпочнеться 21 березня 4006 і завершиться 1 листопада того ж року. Вона вважала, що цей потоп ознаменує «новий старт для людства».
3. Створення Адама (Creation of Adam): ширяюче божество у вигляді мозку Картина Мікеланджело (Michelangelo) під назвою «Створення Адама» є не тільки найвідомішою частиною Сікстинської капели (Sistine Chapel), але також і однією з небагатьох легендарних зображень людства. Мікеланджело вважається одним з найвидатніших художників і скульпторів епохи італійського відродження. Однак не всім відомий той факт, що він дуже сильно цікавився анатомією і у віці 17 років почав анатомувати трупи, які він брав на церковному кладовищі. Пара американських експертів з нейроанатомії вважають, що Мікеланджело насправді залишив деякі анатомічні ілюстрації в одній з його найвідоміших робіт - Сикстинській капелі. Хоча деякі можуть вважати це збігом, експерти припускають, що важче пояснити, що анатомічний контекст не був у картині Мікеланджело. На картині можна знайти навіть складні компоненти мозку, такі як мозочок, зорові нерви і гіпофіз. Що стосується помітної зеленої стрічки, що тягнеться уздовж вароліева моста / хребта / людину, яка підтримує Бога, вона ідеально збігається з місцезнаходженням хребетної артерії.
4. Сікстинська капела: ще одне зображення людського мозку, але вже знизу Як і у випадку шедевра «Створення Адама», на думку експертів на панелях Сікстинської капели є ще одна постать Бога з секретним кодом. Вони помітили, що горло і груди Бога на картині зображені з анатомічними невідповідностями, яких немає в будь-якій іншій фігурі на фресці. Крім того, в той час як світло падає на інші фігури по діагоналі з лівого нижнього кута, шия Бога висвітлена прямим світлом. Вони прийшли до висновку, що вона виглядає незграбно і повинна бути навмисною роботою генія. Наклавши дивне зображення шиї Бога на фотографію людського мозку, який зображений знизу, вони показали, як точно збігаються ці два зображення. Вони додали, що дивний рулон тканини, який простягається до центру Божої шати, може бути зображенням спинного мозку людини. Горбиста шия на зображенні Бога (А) відповідає фотографії людського мозку, якщо дивитися знизу (B), а (С) показує різні частини мозку, мабуть, приховані в картині. За словами вчених, Мікеланджело також зобразив інші анатомічні особливості в іншому місці стелі, зокрема нирку, вигляд якої був знайомий Мікеланджело, і яка представляла для нього особливий інтерес, тому що він страждав від каменів у нирках.
5. Мадонна зі святим Джованніно (Madonna with Saint Giovannino): спостереження НЛО На додаток до залучення нашої уваги до твердих як камінь м'язів Дитятка Ісуса, на картині Доменіко Гірландайо (Domenico Ghirlandaio) «Мадонна зі святим Джованніно» також зображена цікава маленька крапля, що ширяє в небі над лівим плечем Марії. Над лівим плечем Марії намальований дископодібний об'єкт, який, мабуть, блищить. Цей об'єкт художник зобразив дуже детально, щоб його було добре помітно в його творі мистецтва. На правій частині картини зображена людина, яка тримає праву руку над очима, що вказує на те, що цей об'єкт був дуже яскравим, а у верхньому лівому кутку зображений предмет, схожий на сонце. «Мадонна зі святим Джованніно» Доменіко Гірландайо це лише одна з численних середньовічних картин, на яких зображені дивні, що лякають непізнані літаючі об'єкти.
6. Захарія (пророк) (Prophet Zechariah): образа релігійного авторитетної особи Розбіжності між Папою Юлієм II (Julius II) і Мікеланджело були добре задокументовані. Історики відзначають, що Мікеланджело зобразив портрет папи в якості пророка Захарія, і що один з ангелів розташованих позаду нього показує йому вкрай непристойний жест. Чарівна маленька дитина показує фігу, і це не солодкий фрукт, це справжнісінька фіга з пальців та її значення далеко не таке солодке, як однойменний фрукт. Просовуючи великий палець руки між вказівним і середнім пальцями, він робить жест, який у старому світі практично був аналогом демонстрації середнього пальця в наші дні.
7. Давид і Голіаф (David and Goliath): містичні знаки каббали Скануючи розташування фігур на величезній стелі Сікстинської капели, площею в 1300 квадратних метрів, автори знайшли форми, які відповідають єврейським буквам. Наприклад, фігури Давида і Голіафа утворюють форму літери «Гімель», яка символізує «силу» у містичній традиції Каббали. Автори вважають, що Мікеланджело отримав пізнання в іудаїзмі, коли він перебував при дворі Лоренцо Медічі (Lorenzo de Medici) у Флоренції, і вся Сікстинська капела, яка, нібито побудована в тій же пропорції, що і Святий Храм в Єрусалимі, є «загубленим містичним посланням загальної любові », яке мало бути розшифровано.
8. «Фламандські прислів'я» (Netherlandish Proverbs): у сюжеті картини присутні 112 нідерландських ідіом «Фламандські прислів'я» це картина написана олією на дубовій панелі в 1559 році. Її автором є Пітер Брейгель Старший (Pieter Bruegel the Elder) який зобразив землю, населену буквальними зображеннями нідерландських прислів'їв тих днів. У написаній картині присутні приблизно 112 ідіом. Деякі з них, використовуються й донині, наприклад, такі як: «плисти проти течії», «битися головою об стіну», «озброєний до зубів» і «велика рибка їсть маленьку». Інші прислів'я відображають людську дурість. Деякі фігури, мабуть, являють собою більше одного фігурального висловлювання, такі як, наприклад, людина яка стриже вівцю лівіше центру в нижній частині картини. Вона сидить поруч з людиною, яка ріже свиню, що являє собою вираження «хтось стриже овець, а хтось ріже свиней». Це вираз означає, що одна людина володіє перевагою в порівнянні з іншим, але воно може також являти собою наставлення «стрижіть їх, але не знімайте з них шкіру», тобто використовуйте свої заощадження по максимуму, але не розтрачайте їх повністю.
9. «Вечеря в Еммаусі» (Supper at Emmaus): визнання закону мовчання для християн «Вечеря в Еммаусі» це картина, написана художником Караваджо в стилі італійського бароко. На картині зображено момент, коли воскреслий, але ще невпізнаваний Ісус, показується двом з своїх учнів, у місті Еммаус, а потім зникає з виду. Картина незвичайна через фігури, написані у натуральну величину і з-за темного, порожнього фону. На столі стоїть кошик з їжею, яка небезпечно балансує на краю стола. На картині також присутня вражаюча тінь, що нагадує по контурах рибу, яка може вказувати на визнання закону мовчання для християн.
Звичайно ж, художні роботи не могли не торкнутися масонства. Портрети людей, які ховають руку, можуть вказувати на відданість справі або на рівень у ієрархії. Прикладом таких портретів є цей анонімний портрет Моцарта (можливо написаний художником Антоніо Лоренцоні (Antonio Lorenzoni)).