Про матеріал
ЛЕГО – одна з найвідоміших і найпоширеніших нині педагогічних систем, яка широко використовує моделі реального світу і предметно-ігрове середовище навчання і розвитку дитини.
Перспективність застосування ЛЕГО - технології обумовлюється її високими освітніми можливостями: багатофункціональністю, технічними та естетичними характеристиками, використанням у різних ігрових і навчальних зонах,адже основним видом діяльності школярів є гра. Робота з конструктором ЛЕГО дозволяємолодшим школярам у форміпізнавальноїгридізнатисябагатоважливихідей і розвинутинеобхідні в подальшомужиттінавички. Відбуваєтьсязнайомство з навколишнімсвітом за допомогоюгри та творчості.
На кожному занятті педагог пропонує певну тему, що стосується математики, історії, географії, культури, техніки, містобудування та ін. А діти конструюють на задану тему. Особливості конструктора ЛЕГО, його висока якість дозволяють дітям втілити найрізноманітніші проекти, працюючи за своїм задумом і в своєму темпі, самостійно вирішуючи поставлену задачу, бачити продукт своєї діяльності, конструювати свої простори, в яких можна з задоволенням грати, змінювати і вдосконалювати.
Метою дослідження вважаю необхідність дослідити впливLEGO на створення атмосфери, в якій діти відчувають себе господарями, творцями; встановити, як активізується словниковий запас дитини, розвивається творчість дітей, формуються математичні компетентності ; описати конкретні завдання з використанням LEGO на уроках математики.