Цікаві завдання для організації парної та групової роботи по темі "Розпізнаю числівники"

Про матеріал
Цікаві завдання для організації парної та групової роботи по темі "Розпізнаю числівники" 4 клас. Ці завдання допоможуть дітям навчитися правильно записувати числівники, ставити до них запитання, правильно записувати словосполучення з числівниками.
Перегляд файлу

Тема. Розпізнаю числівники

   Результат пошуку зображень за запитом робота в групах картинки"    Робота в групах

     Об’єднання в групи

Вправа «Жеребкування» за 5 кольорами. Діти обирають фігурку певного кольору і об’єднуються в групи за кольорами.

У кожної групи свій колір маркера. На великих аркушах паперу записані підтеми такими кольорами, як і маркери в кожної групи. Ці завдання розміщені в класі по колу.  За сигналом кожна група підходить до аркуша свого кольору. На ньому вона фіксує знання (одним реченням, словосполученням, виконує завдання) з поданої теми. За сигналом групи закінчують роботу на даному аркуші і «катаються на каруселі»: переходять по колу до наступного аркуша. Читають завдання, перевіряють як зробила його попередня група  і виконують своє (своїм кольором) і т . д.  Подорож закінчується біля тієї теми, з якої група почала свою подорож.

     Розподіл ролей

Спікер:

  • зачитує завдання групи;
  • організовує порядок виконання;
  • пропонує учасникам групи висловлюватись по черзі;
  • заохочує групу до роботи;
  • підбиває підсумки роботи.

Секретар:

  • веде коротко і розбірливо записи результатів роботи своєї групи;

Секундант:

  • стежить за часом;

Доповідач:

  • доповідає про результати роботи групи.

     Завдання для роботи в групах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Презентація

 

 

 

 

 

 

Тема. Розпізнаю числівники

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Презентація

Тема. Розпізнаю числівники

 

   Результат пошуку зображень за запитом робота в групах картинки"    Робота в групах

     Об’єднання в групи «Броунівський рух».

Учні одержують диференційовані завдання для самостійної роботи на картках різних кольорів. Учні виконують їх, після чого об’єднуються в групи за кольорами і спільно перевіряють правильність їх виконання.

     Розподіл ролей

Фасилітатор:

  • зачитує завдання групи;
  • організовує порядок виконання.

Реєстратор:

  • веде коротко і розбірливо записи результатів роботи своєї групи.

Хронометрист:

  • стежить за часом.

Доповідач:

  • доповідає про результати роботи групи.

     Завдання для роботи в групах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Презентація

 

Тема. Розпізнаю числівники

   Результат пошуку зображень за запитом робота в групах картинки"    Робота в групах

Гра «Мозаїка». Дітям видаються частини  зображення. Вони повинні знайти дітей, у яких є інші частини цього зображення.

 

         Человек паук:Флеш игра Паутина спайдермена   

 

     Розподіл ролей

Спікер:

  • зачитує завдання групи;
  • організовує порядок виконання;
  • пропонує учасникам групи висловлюватись по черзі;
  • заохочує групу до роботи;
  • підбиває підсумки роботи.

Секретар:

  • веде коротко і розбірливо записи результатів роботи своєї групи;
  • має бути готовим висловити свою думку при  підбитті підсумків або допомогти доповідачеві.

Секундант:

  • стежить за часом;
  • заохочує групу до роботи.

Доповідач:

  • чітко висловлює думку, до якої дійшла група;
  • доповідає про результати роботи групи.

     Завдання для роботи в групах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Презентація

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема. Дізнаюся більше про дієслова (Апполонова)

   Результат пошуку зображень за запитом робота в групах картинки"    Робота в групах

     Об’єднання в групи

Учні отримують слова різних частин мови (іменники, прикметники, числівники, дієслова). Обʼєднуються на групи відповідно до частин мови.

Розподіл ролей

Фасилітатор:

  • зачитує завдання групи;
  • організовує порядок виконання.

Реєстратор:

  • веде коротко і розбірливо записи результатів роботи своєї групи.

Хронометрист:

  • стежить за часом.

Доповідач:

Фасилітатор:

  • зачитує завдання групи;
  • організовує порядок виконання.

Реєстратор:

  • веде коротко і розбірливо записи результатів роботи своєї групи.

Хронометрист:

  • стежить за часом.

Доповідач:

  • доповідає про результати роботи групи.

     Завдання для роботи в групах

Тема. Досліджую числівники

Результат пошуку зображень за запитом робота в парах картинки"  Робота в парах

       Об’єднання в пари

За сигналом вчителя діти встають і шукають пару. Знову сигнал і учні міняються партнерами,  займають місця парами.

       Завдання для роботи в парах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    Презентація

Тема. Досліджую числівники

Результат пошуку зображень за запитом робота в парах картинки"  Робота в парах

       Об’єднання в пари

Учні працюють в парі з ким сидять за партою.

       Завдання для роботи в парах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    Презентація

 

Тема. Досліджую числівники

Результат пошуку зображень за запитом робота в парах картинки"  Робота в парах

       Об’єднання в пари

Учні об’єднуються в пари за кольором квітки з мішечка (червона, жовта). 

       Завдання для роботи в парах

    Презентація

 

Тема. Досліджую числівники

Результат пошуку зображень за запитом робота в групах картинки"  Робота в групах

     Об’єднання в групи

Вправа «Сегментація кола». Учитель стає у центрі класу, діти колом нав-

коло нього. Вчитель умовно проводить 2 діаметри кола і ділить дітей на 4 групи.

     Розподіл ролей

Спікер:

  • зачитує завдання групи;
  • організовує порядок виконання.

Секретар:

  • веде коротко і розбірливо записи результатів роботи своєї групи.

Секундант:

  • стежить за часом.

Доповідач:

  • доповідає про результати роботи групи.

     Завдання для роботи в групах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Презентація

 

Тема. Досліджую числівники

Результат пошуку зображень за запитом робота в парах картинки"  Робота в парах

       Об’єднання в пари

Учні об’єднуються в пари за кольором цеглинок LEGO з мішечка (зелена, блакитна). 

       Завдання для роботи в парах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    Презентація

 

Тема. Досліджую службові слова

Результат пошуку зображень за запитом робота в групах картинки"  Робота в групах

     Об’єднання в групи

Вчитель тримає чарівний мішечок. Діти підходять до вчителя і витягують картинку з зображенням тварини. Об’єднуються в групи відповідно однакових зображень і сідають уже сформованими групами.

 

docx
Додано
28 грудня 2023
Переглядів
127
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку