Тема. Розпізнаю числівники
Робота в групах
Об’єднання в групи
Вправа «Жеребкування» за 5 кольорами. Діти обирають фігурку певного кольору і об’єднуються в групи за кольорами.
У кожної групи свій колір маркера. На великих аркушах паперу записані підтеми такими кольорами, як і маркери в кожної групи. Ці завдання розміщені в класі по колу. За сигналом кожна група підходить до аркуша свого кольору. На ньому вона фіксує знання (одним реченням, словосполученням, виконує завдання) з поданої теми. За сигналом групи закінчують роботу на даному аркуші і «катаються на каруселі»: переходять по колу до наступного аркуша. Читають завдання, перевіряють як зробила його попередня група і виконують своє (своїм кольором) і т . д. Подорож закінчується біля тієї теми, з якої група почала свою подорож.
Розподіл ролей
Спікер:
Секретар:
Секундант:
Доповідач:
Завдання для роботи в групах
Презентація
Тема. Розпізнаю числівники
Презентація
Тема. Розпізнаю числівники
Робота в групах
Об’єднання в групи «Броунівський рух».
Учні одержують диференційовані завдання для самостійної роботи на картках різних кольорів. Учні виконують їх, після чого об’єднуються в групи за кольорами і спільно перевіряють правильність їх виконання.
Розподіл ролей
Фасилітатор:
Реєстратор:
Хронометрист:
Доповідач:
Завдання для роботи в групах
Презентація
Тема. Розпізнаю числівники
Робота в групах
Гра «Мозаїка». Дітям видаються частини зображення. Вони повинні знайти дітей, у яких є інші частини цього зображення.
Розподіл ролей
Спікер:
Секретар:
Секундант:
Доповідач:
Завдання для роботи в групах
Презентація
Тема. Дізнаюся більше про дієслова (Апполонова)
Робота в групах
Об’єднання в групи
Учні отримують слова різних частин мови (іменники, прикметники, числівники, дієслова). Обʼєднуються на групи відповідно до частин мови.
Розподіл ролей
Фасилітатор:
Реєстратор:
Хронометрист:
Доповідач:
Фасилітатор:
Реєстратор:
Хронометрист:
Доповідач:
Завдання для роботи в групах
Тема. Досліджую числівники
Робота в парах
Об’єднання в пари
За сигналом вчителя діти встають і шукають пару. Знову сигнал і учні міняються партнерами, займають місця парами.
Завдання для роботи в парах
Презентація
Тема. Досліджую числівники
Робота в парах
Об’єднання в пари
Учні працюють в парі з ким сидять за партою.
Завдання для роботи в парах
Презентація
Тема. Досліджую числівники
Робота в парах
Об’єднання в пари
Учні об’єднуються в пари за кольором квітки з мішечка (червона, жовта).
Завдання для роботи в парах
Презентація
Тема. Досліджую числівники
Робота в групах
Об’єднання в групи
Вправа «Сегментація кола». Учитель стає у центрі класу, діти колом нав-
коло нього. Вчитель умовно проводить 2 діаметри кола і ділить дітей на 4 групи.
Розподіл ролей
Спікер:
Секретар:
Секундант:
Доповідач:
Завдання для роботи в групах
Презентація
Тема. Досліджую числівники
Робота в парах
Об’єднання в пари
Учні об’єднуються в пари за кольором цеглинок LEGO з мішечка (зелена, блакитна).
Завдання для роботи в парах
Презентація
Тема. Досліджую службові слова
Робота в групах
Об’єднання в групи
Вчитель тримає чарівний мішечок. Діти підходять до вчителя і витягують картинку з зображенням тварини. Об’єднуються в групи відповідно однакових зображень і сідають уже сформованими групами.