Найпростішою й найпоширенішою на сьогодні програмою, яка допомагає вчителю урізноманітнити урок, є прикладна програма Power Point. Як показує практика, використовувати комп'ютерні презентації можна на уроках будь-якого типу (урок вивчення нового матеріалу, урок закріплення знань, умінь, навичок; урок контролю знань, умінь, навичок; нестандартний урок; інтегрований урок; комбінований урок). Головне, щоб поданий матеріал відповідав принципам науковості, наочності, був поданий в обсязі, що відповідає дидактичній меті.
Комунальний опорний заклад "Божедарівська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Криничанського району Дніпропетровської області.
(З досвіду роботи Желізняк Л.М.)
2016
ПРИЗНАЧЕННЯ, ФУНКЦІЇ Й ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЙ
Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головна мета – створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й вміння застосовувати їх у житті.
Можливості сучасного уроку й системи освіти загалом значно розширюються завдяки використанню мультимедійних, інтерактивних технологій, Інтернету. Сьогодні перед педагогами стоїть важливе завдання - виховати та підготувати молодь, здатну активно включатися в якісно новий етап розвитку сучасного суспільства, пов’язаний з інформацією. Нині дитина опановує комп’ютер раніше, ніж навчається грамотно писати чи критично читати.
Саме використання ІКТ дає нам можливість змінити зміст освіти та сприяє :
Найпростішою й найпоширенішою на сьогодні програмою, яка допомагає вчителю урізноманітнити урок, є прикладна програма Power Point. Як показує практика, використовувати комп’ютерні презентації можна на уроках будь-якого типу (урок вивчення нового матеріалу, урок закріплення знань, умінь, навичок; урок контролю знань, умінь, навичок; нестандартний урок; інтегрований урок; комбінований урок). Головне, щоб поданий матеріал відповідав принципам науковості, наочності, був поданий в обсязі, що відповідає дидактичній меті. Також доцільно застосовувати їх під час проведення тематичних перевірок.
Практикою доведено, що використовувати презентації доцільніше на уроці математики під час усного рахунку, математичних диктантів, роботі з геометричним матеріалом, тестуванні, логічних вправах і задачах тощо; на уроках української мови – під час зорових диктантів, роботі з деформованими текстами, словникових диктантів, вправ на увагу, при списуванні, складанні опису картин, зображень тощо; на уроках читання - під час різних видів словникової роботи, розгляді картин, зображень,портретів письменників, ребусів, кросвордів, тестуванні; на уроках «Я і Україна» - під час навчально-пізнавальних ігор, розгляді малюнків, фото, схем, ілюстрацій, ребусів, кросвордів, тестуванні тощо; на уроках образотворчого мистецтва та трудового навчання – під час розгляду картин, малюнків, схем, обговоренні технологічних карт тощо.
Але слід пам’ятати, що презентації – це лише інструмент (один із багатьох інших інструментів вчителя на уроці), а тому недоцільно презентацію робити важливішою за урок, штучно «підганяти» весь урок під презентацію.
До даного збірника ввійшли приклади слайдів, які можна використати при створенні презентацій.
Щоб рибка ожила
Щоб метелик полетів
Котики-математики
9 – 5 8 – 4 7 – 2 10 - 4
10 – 6 8 – 2 8 – 5 10 - 5
10 – 7 2 + 4 7 - 4 9 - 6
Склад числа 9
Де чий приклад?
2 + 5 + 2 6 – 3 + 4 9 – 4 + 5 10 – 6 + 3 9 – 6 + 5 10 – 3 + 2
3 + 4 + 2 10 – 7 + 6 2 + 4 + 4
У цирку. З’єднати м’ячики, щоб сума чисел була 10
Завдання Семиділкина
Відправ листи за потрібною адресою
Вкажи правильну відповідь
6 4 3 9 8 2 |
9-3 6+3 8-4 8-5
7-4 9-7 7+2 3+5
Де чий приклад?
4+5 10-2 6+3 7+2 9-1
2+7 4+4 3+5 3+6 5+3
10-1 1+8 2+6 1+7
Допоможи крошці Єноту дібратися до озера
10-3+1 |
|
|
||||||||
|
9-2 - 4 |
|
||||||||
|
9-5+4 |
|
|
|||||||
|
10-8+6 |
|
||||||||
10-7+5 |
|
|
||||||||
9-7+3 |
|
|
|
|||||||
8+2-6 |
|
|
||||||||
Зліпи сніговика
Де чия сосиска?
Заповнити зірочки так, щоб сума чисел у сузір’ях дорівнювала 10
З’єднай стрілками приклади із відповіддю 10
Де чия квітка
Будинок для пташок
Чиє курча?
Гра « Кругові приклади»
2 + 3 6 + 2
3 + 7 5 - 2
1 + 1 10 - 4
7 - 6 8 - 1
Склади приклади на додавання
Знайди помилку
5+4+1=9 4+4-5=4
8-3+3=2 6-3-2=0
3-2+6=7 10-4+2=4
9+1-5=4 9-5-3=4
6+3-7=3 8-5-2=1
Збери яблука
Збери фрукти
Що сховав метелик?