Урок, Матеріали до уроку "Конспект інтегрованого уроку з математики, природознавства і трудового навчання у 1 класі"

Про матеріал

Конспект

Інтегрованого уроку з математики, природознавства та трудового навчання у 1 класі

з використанням інтерактивної комп'ютерної технології «Learning.apрs» та «Тhinglink»

на тему «Розв'язування задач. Порівняння чисел. Попереднє і наступне число. Вправи на знаходження пропущеного числа. Найбільший водоплавний птах. Виготовлення аплікації «Пінгвін»»

Перегляд файлу

 

Конспект

Інтегрованого уроку з математики, природознавства та трудового навчання

у 1 класі

з використанням інтерактивної комп’ютерної технології «Learning.apрs» та «Тhinglink»

на тему

«Розв’язування задач.

Порівняння чисел. Попереднє і наступне число.

Вправи на знаходження пропущеного числа. Найбільший водоплавний птах. Виготовлення аплікації «Пінгвін»»

 

 

 

 

 

Семирко Ірини Василівни

вчителя початкових класів

у комунальному закладі «Загальноосвітня школа  І-ІІ ступенів с. Прошова» Великогаївської сільської ради Тернопільської області

 

Тернопіль

 2018

Тема: Складання та розв’язування задач. Порівняння чисел. Попереднє і наступне число. Вправи на знаходження пропущеного числа. Найбільший водоплавний птах. Виготовлення аплікації «Пінгвін»»

 

Мета: закріплювати знання усної нумерації чисел у межах 10; вправляти у знаходженні пропущених чисел; порівнянні чисел першого десятка; навчити складати задачі за малюнком; формувати вміння застосовувати математичне мовлення; розвивати пізнавальний інтерес; виховувати акуратність, зосередженість, дисциплінованість; викликати почуття колективізму.

 

Тип уроку: закріплення набутих знань.

 

Вид уроку: інтегрований урок з використанням інтерактивної комп’ютерної технології «Learning.apрs» та «Тhinglink»

 

 

Обладнання: комп’ютер, проектор, екран, зображення сонячних долоньок, сніжинок, презентація, шаблони для виготовлення пінгвіна, клей, роздатковий матеріал із завданнями для команд.


Хід уроку:

І  Організація класу до уроку

Уявіть, що у ваших долоньках разом із сніжинкою - краплинка гарного настрою. Поділіться ним, щоб зробити день приємнішим для всіх, хто зараз поряд з вами.

(Діти діляться сніжинками і настроєм під веселу мелодію)

Психологічна настанова

Встали, дітки, всі рівненько,

Посміхнулися гарненько,

Настрій на урок взяли

Й працювати почали.

 

ІІ  Мотивація навчальної діяльності

  • Діти сьогодні наш урок буде  не звичайний.
  • Скажіть, а ви любите ігри?
  • Тоді я пропоную вам пограти гру і пройти всі рівні складності «Казкових Антарктиди і Арктики». Це материк про який ми більше вивчатимемо у 4 класі. А сьогодні оглядово ознайомимось.
  • Антарктида і Арктика – це суровий край, постійно вкритий величезними льодовиками. Температура повітря в деяких місцях досягає  90 градусів морозу. Навіть металеві речі ламаються не витримуючи таких морозів.
  • Хто знає, які тварини там можуть жити?
  • Лише на узбережжі цього суворого краю мешкають тварини, що харчуються рибою, якої в океані дуже багато.
  • Чим риби відрізняються від інших тварин?

     x_19c35c0c525bf22a323b4f84c4929e0ad7027c44   кит    косаткатюлень

морський слон  морський лев

 

ІІІ   Повідомлення теми і мети уроку

  • Пройшовши найскладніший рівень ми дізнаємося про найбільшого водоплавного птаха на планеті. Зробити це зможемо використавши свої знання з математики.
  •  Отже виконуючи завданння ми закріпимо знання усної нумерації чисел, в межах 10, будемо порівнювати числа, розв’язувати задачі.

 

IV    Актуалізація опорних знань

(Дзвонить телефон: повідомлення про те, що прийшла посилка Новою поштою)

  • Щоб здолати перешкоди вам потрібно об’єднатися в групи  і будемо працювати. На нашому шляху буде багато цікавих зупинок.

(Учні витягують із посилки малюночки із назвою команди)

  • 1 гр. Сніжинки              2 гр. Сніговички          3 гр. Айзберги
  • Дивізом наших команд мають стати слова « Один за всіх і всі за одного»
  • А гра наша буде відбуватися в комп’ютерних сервісах «Тhinglink» та «Learning.apрs» ПАЗЛ. До нас приходитимуть звірі, що проживають в Антрактиді із завданнями, виконавши які ми дізнаємося про найбільшого водоплавного птаха на планеті і спробуємо виготовити його аплікацію за шаблонами.

 

  1. Завдання від Моржа «Усний рахунок» (використовуємо віяла)

Дайте відповіді на запитання

  • Яке число отримуємо коли додаємо 1? ( отримуємо наступне число)
  • Яке число отримуємо коли віднімаємо 1? ( отримуємо попереднє число)
  • Покажіть число яке передує числу 6.  (5)
  • Покажіть число наступне за числом 7.  (8)
  • Покажіть число, 10. 
  • Назвіть сусідів числа 3. (сусіди  2 і 4 )
  • Назвіть сусідів числа 8. (сусіди  7 і 9 )

 

  • Молодці! тепер я бачу, що  холоди нам не страшні. А ваші гарні відповіді будуть нас зігрівати, як ось ці сонячні долоньки. Які отримуватиме та команда, яка краще справиться з завданням. ( нагорода команд)

 

  1. Завдання від Білого ведмедя

Виконавши це завданнями дізнаємося, щось  нове та цікаве про цього птаха.

  • Отже, давайте згадаємо, як називаються числа при додаванні? (доданок  доданок  сума)
  • Висвітлюються завдання на екрані.
  •  

          + 2=6       5+       =7               +5=6

+4=9        6+      =10         7 +      =9

 

  • Молодці! Найактивніший була      група, отримує сонечко.
  • А всім  вам дітки інформація: це птахи, які від природи просто не здатні літати, проте напрочуд вдало пристосовані до активного плавання й пірнання у воді.

 

  1. Завдання від Морського лева  «Каліграфічна хвилинка»
  • Діти скажіть скільки цифр інує в математиці за допомогою яких ми записуємо всі числа? ( в математиці існує 10 цифр)
  • Число 10 складається із яких цифр? ( із 1 та 0 )
  • Як ми записуватимемо число 10?  ( в окремих квлітинках)
  • Отже число 10 буде нашою каліграфічною хвилинкою.( цифру один починаємо писати від середини клітинки доводимо до верхнього правого кута., нуль ….

(хто справився отримує сонячну долоньку)

  1. Завдання від Кита « Математичний диктант»
  • Діти виконавши математичний диктант ми дізнаємося що їсть цей птах
  • Записуємо лише результат
  • 10 відняти 3     (7)
  • 8 додати 2  (10)
  • знайти суму чисел 3 і 6  (9)
  • від 9 відняти 7                 (2)
  • 7 мінус 6 (1)
  • 6 відняти 3   (3)

Переставити букви у порядку зростання:

7

10

9

2

1

3

Ю

к

с

о

м

л

1

2

3

7

9

10

м

о

л

ю

с

к

 

  • Інформація: Ці птахи годуються дрібними рибами, планктонними ракоподібними і дрібними головоногими моллюсками.

 

Сонячну долоньку отримують команди які справилися з завданням

  • А зараз трішки відпочинемо і зігріємося танцями зігріваннями.
  1. Фізкультхвилинка «Танці зігріванці»

 

  1. Завдання від Косатки «Порівняльна»

Порівняння виразів (вчитель дає кожному учневі)

                                    

 

 

  • Молодці, всі справились із завданням.
  • Картками обмінюються учні і перевіряємо. Команда в якої більше правильних відповідей отримує сонячну долоньку.
  • Інформація: Їхні передні кінцівки перетворилися в ласти, у воді вони виконують функцію двигуна, ноги ж слугують кермом.

 

  1. Завдання від Морського слона «Задача»

(розв’язування задачі з використанням методу «Мозковий штурм»)

Гра «Мозковий штурм»

  • Послюхайте задачу.

 

Морж  з`їв   6 рибин, а тюлень  4 рибини. Скільки рибин вони зїли разом?

 

  • Що нам відомо в умові задачі?
  • Що ми повинні дізнатися?
  • Якою дією будемо розв’язувати задачу?

Отже пояснюємо задачу за пам’яткою №1

  1. Мені відомо…
  1. Треба дізнатися…
  1. Пояснюю розв’язання...
  1. Розв’язую …
  1. Відповідаю …

 

Мені відомо:  що морж з`їв 6 рибин, а тюлень 4 рибини.

Треба дізнатися: скільки рибин морж і тюлень з`їли разом.

Пояснюю розв’язання: цю задачу бедемо виконувати дією додавання, тому що разом це більше і загальна кількість збільшується.

Розв’язую: 6 додати 4

Відповідаю:  10 рибини морж і тюлень з`їли разом.

  • Молодці справилися з завданням. /Даю сонячну долоньку/

 

  1. Завдання від рибин. Вправа  «Learning.apрs»

Склад числа.

Інформація. Пір'яний покрив дуже густий і щільний, він перешкоджає проникненню води до тіла. Ці птахи висиджують єдине яйце, зручно розташувавши його на власних ногах, яке залишається там навіть якщо вони пересуваються з місця на місце. 

 Відкривається пазл і діти впізнають Пінгвіна.

  1. Завдання від Пінгвіна «Геометрична»
  • Погляньте на екран і скажіть які геометричні фігури ви бачите?( Круг, овал, чотирикутник, трикутник.)
  • Порахуйте скільки трикутників?чотирикутників?кругів?

( на слайді з`являється пінгвін з геометричних фігур)

 

  • А зараз попрацюйте парами. На партах у вас конверти дістаньте і по пам`яті складіть пінгвіна

Молодці діти! /роздаю сонячні долоньки тій групі, яка справилася перша\

  • Яка буває природа?
  • До якої природи відносяться пінгвіни?
  • Чому?

 

 

 

V Підсумок уроку

  • Що нового дізналися на уроці?
  • Які нові знання отримали?
  • Що сподобалося?
  • Що запам’яталося?
  • А тепер дізнаємося, хто на уроці дуже гарно працював. Всі групи молодці старалися, відповідали, але найшвидшою, активнішої стала група… Дітки ви склали зі своїх маленьких сонячних долоньок одне велике сонце, нехай воно розтопить кригу і буде зігрівати усіх нас кожного дня і приносити радість і тепло у ваші родини.    .

А вподарунок за плідну працю ви отримуєте:

(Прегляд мультфільму про пінгвінів Мадагаскар.)


Список використаної літератури

 

  1. Learning.apрs [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://learningapps.org/myapps.php.
  2.  Інтерактивний плакат thinglink [Електронний ресурс] https://www.thinglink.com/scene/988595159010639874
  3. Майхрук М. І. Природа навколо нас. Загадки,вірші,прислів’я та приказки/ М. І. Майхрук – Тернопіль: Навчальна книга «Богдан». – 2015. – 128 с.
  4. Шкільне життя [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.schoollife.org.ua/.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кутя Наталія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
29 січня 2018
Переглядів
2901
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку