Конспект
Інтегрованого уроку з математики, природознавства та трудового навчання у 1 класі
з використанням інтерактивної комп'ютерної технології «Learning.apрs» та «Тhinglink»
на тему «Розв'язування задач. Порівняння чисел. Попереднє і наступне число. Вправи на знаходження пропущеного числа. Найбільший водоплавний птах. Виготовлення аплікації «Пінгвін»»
Конспект
Інтегрованого уроку з математики, природознавства та трудового навчання
у 1 класі
з використанням інтерактивної комп’ютерної технології «Learning.apрs» та «Тhinglink»
на тему
«Розв’язування задач.
Порівняння чисел. Попереднє і наступне число.
Вправи на знаходження пропущеного числа. Найбільший водоплавний птах. Виготовлення аплікації «Пінгвін»»
|
Семирко Ірини Василівни вчителя початкових класів у комунальному закладі «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів с. Прошова» Великогаївської сільської ради Тернопільської області
|
Тернопіль
2018
Тема: Складання та розв’язування задач. Порівняння чисел. Попереднє і наступне число. Вправи на знаходження пропущеного числа. Найбільший водоплавний птах. Виготовлення аплікації «Пінгвін»»
Мета: закріплювати знання усної нумерації чисел у межах 10; вправляти у знаходженні пропущених чисел; порівнянні чисел першого десятка; навчити складати задачі за малюнком; формувати вміння застосовувати математичне мовлення; розвивати пізнавальний інтерес; виховувати акуратність, зосередженість, дисциплінованість; викликати почуття колективізму.
Тип уроку: закріплення набутих знань.
Вид уроку: інтегрований урок з використанням інтерактивної комп’ютерної технології «Learning.apрs» та «Тhinglink»
Обладнання: комп’ютер, проектор, екран, зображення сонячних долоньок, сніжинок, презентація, шаблони для виготовлення пінгвіна, клей, роздатковий матеріал із завданнями для команд.
Хід уроку:
І Організація класу до уроку
Уявіть, що у ваших долоньках разом із сніжинкою - краплинка гарного настрою. Поділіться ним, щоб зробити день приємнішим для всіх, хто зараз поряд з вами.
(Діти діляться сніжинками і настроєм під веселу мелодію)
Психологічна настанова
Встали, дітки, всі рівненько,
Посміхнулися гарненько,
Настрій на урок взяли
Й працювати почали.
ІІ Мотивація навчальної діяльності
ІІІ Повідомлення теми і мети уроку
IV Актуалізація опорних знань
(Дзвонить телефон: повідомлення про те, що прийшла посилка Новою поштою)
(Учні витягують із посилки малюночки із назвою команди)
Дайте відповіді на запитання
Виконавши це завданнями дізнаємося, щось нове та цікаве про цього птаха.
+ 2=6 5+ =7 +5=6
+4=9 6+ =10 7 + =9
(хто справився отримує сонячну долоньку)
Переставити букви у порядку зростання:
7 |
10 |
9 |
2 |
1 |
3 |
Ю |
к |
с |
о |
м |
л |
1 |
2 |
3 |
7 |
9 |
10 |
м |
о |
л |
ю |
с |
к |
Сонячну долоньку отримують команди які справилися з завданням
Порівняння виразів (вчитель дає кожному учневі)
(розв’язування задачі з використанням методу «Мозковий штурм»)
Гра «Мозковий штурм»
Морж з`їв 6 рибин, а тюлень 4 рибини. Скільки рибин вони з’їли разом?
Отже пояснюємо задачу за пам’яткою №1
|
|
|
|
|
Мені відомо: що морж з`їв 6 рибин, а тюлень 4 рибини.
Треба дізнатися: скільки рибин морж і тюлень з`їли разом.
Пояснюю розв’язання: цю задачу бедемо виконувати дією додавання, тому що разом це більше і загальна кількість збільшується.
Розв’язую: 6 додати 4
Відповідаю: 10 рибини морж і тюлень з`їли разом.
Склад числа.
Інформація. Пір'яний покрив дуже густий і щільний, він перешкоджає проникненню води до тіла. Ці птахи висиджують єдине яйце, зручно розташувавши його на власних ногах, яке залишається там навіть якщо вони пересуваються з місця на місце.
Відкривається пазл і діти впізнають Пінгвіна.
( на слайді з`являється пінгвін з геометричних фігур)
Молодці діти! /роздаю сонячні долоньки тій групі, яка справилася перша\
V Підсумок уроку
А вподарунок за плідну працю ви отримуєте:
(Прегляд мультфільму про пінгвінів Мадагаскар.)
Список використаної літератури