Цікаві завдання та вправи на уроках образотворчого мистецтва

Про матеріал
В матеріалі підібрано завдання до уроку образотворчого мистецтва,казки,таблиці
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

Дидактичні ігри та вправи на уроках

образотворчого мистецтва

в початкових класах

 

С. Пізн. 71.004 Елемент Фарби: продаж, ціна у Полтаві. Навчальні плакати  від "Розумні діти" - 1441381428

 

                       ОСНОВНІ                  ПОХІДНІ

ОСНОВНІ ТА ПОХІДНІ КОЛЬОРИ." | Конспект. Образотворче мистецтвоЛПР№6 "Утворення похідних кольорів під час змішування основних кольорів"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пензлик для малювання синтетичний, колір асорті, Cool for School купити в  Києві з доставкою по Україні (CF60802), ціна від СтiкерПрезентація "Кольоровий спектр. Основні групи кольорів"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

С. Пізн. 71.004 Елемент Фарби: продаж, ціна у Полтаві. Навчальні плакати  від "Розумні діти" - 1441381428Презентація "Кольоровий спектр. Основні групи кольорів"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Декоративний елемент в дитячий садок "Сонечко". Ціни від виробника4Mamas - "КАЗКА ПРО МАЛЕНЬКУ ХМАРИНКУ" Одного разу навесні з'явилася в небі  маленька сіра хмаринка. Вона була настільки маленькою, що її ніхто не  помічав — ані птахи, які пурхали в небі, аніТеплі                           холодні

 

 

Група молодшого дошкільного віку "Веселка": Гурток малювання нетрадиційними  техніками "Чарівний пензлик"Презентація"Основні та похідні кольори"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Види та жанри образотворчого мистецтва - YouTube

 

Урок образотворчого мистецтва "Як учні третього класу екопарк створили"" 

 

 

 

Ознайомлення з фарбами пензлями. Повні уроки — Гипермаркет знаний

 

 

 

 

 

 

 

 

How to draw numbers | Numbers turn into drawing | How to draw numbers 1-10  | Number drawing - YouTube | Number drawing, Word drawings, Art drawings  for kids

Домалюй….Дофантазуй…

1  2   3  4  5   6  7  8  9  0

 

 

 

Матеріал: розрізні картки-половинки «Метелики»

Хід гри:Учитель розказує дітям про те, що навесні з'являється багато різнокольорових і красивих метеликів. Вони літають, а під час цього вони то складають свої крильця, то розкладають. Давайте допоможемо метелику знайти половинки крилець, які він спочатку склав, а тепер хоче полетіти в небо.

Метелик Монарх - Danaus Plexippus — Живі метелики купити з доставкою в  KievFlower. Артикул:метелика Розмальовки роздрукувати бесплатно.

Купити живого метелика Морфо з доставкою по місту Дніпро в ➜ Royal-Flowersметелика Розмальовки роздрукувати бесплатно.

 

Матеріал: картки-завдання із вказівкою, які кольори треба змішати, щоб одержати третій, і навпаки: є колір, треба визначити, які два кольори змішали, щоб його одержати.

Хід гри: Кожен учень одержує картку, на якій він повинен виконати завдання:

а) два зафарбовані прямокутники, наприклад, один жовтий, інший-коричневий, між ними знак «+», а третій прямокутник не зафарбований.

   Учні зміщують на палітрі два вказаних кольори, одержують третій і зафарбовують ним прямокутник;

  б) прямокутник зафарбований кольором початку осені, наприклад, зеленувато-жовтим, поряд з ним-два не зафарбовані прямокутники, з’єднані  знаком «+».

Смешиваем цвета! | чУднЫе штукиПримітка: Щоб зацікавити дітей, можна створити ігрову ситуацію: дощем змило кольори з деяких осінніх листків (замість прямокутників використати зображення листків), треба поновити їх колір.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Матеріал: картки на кожну дитину, кубик з крапками від 1 до 3 абовід 1 до 6 

Хід гри:

Зображення карток можна використати як шаблон за яким дитина має у такій самій послідовності викласти свої кульки .

На зображення кульок різного кольору на картці можна прищіплювати збоку прищіпки відповідного кольору. Наприклад, на зелену кульку-зелену прищіпку, на синю кульку – синю тощо

Можна роздрукувати картки у подвійному примірнику та грати у лото, шукаючи однакові зображення.

Якщо у вас є мозаїка, можна викладати різнокольорові її частини на відповідного кольору кульки або ж використовувати порядок кольорів для створення різнокольорових доріжок на дошці для мозаїки.

.https://konspektblog.pp.ua/wp-content/uploads/2017/01/2017-01-15_090120-300x240.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Дидактичні ігри на уроках образотворчого мистецтва.

Шаблоны для создания презентаций "Весёлые карандаши. Часть 3" -  Универсальные - Шаблоны презентаций - Pedsovet.suІгри та вправи можуть бути іще однією формою перевірки і закріплення знань з образотворчого мистецтва. У процесі гри діти навчаються правильно сприймати форму предмета, його барву, величину, пропорції, положення у просторі відносно інших предметів.
   Художньо – дидактичні ігри і вправи можуть передавати новому навчальному матеріалу, спонукуючи учнів оволодіти ними, закріплювати пройдене, служити повторенням.
Дидактичне завдання кожної гри або вправи визначається змістом програмового матеріалу і виховними цілями. Учитель заздалегідь визначає місце і роль гри у навчальному процесі, її зв'язок з іншими методами роботи, продумує можливі варіанти ускладнення (або полегшення), її органічний зв'язок з іншими частинами уроку. При цьому слід неодмінно виділяти ті знання, вміння і вчинки, які необхідно сформувати в учневі.
   Пояснення змісту гри має бути емоційним, стислим, логічним і зрозумілим. Можливий пробний хід, у процесі якого учитель ознайомлює з правилами гри. Щоб переконатися в тому, що учні зрозуміли ігрову дію і завдання гри чи вправи, можна припуститися умисної помилки і активізувати мисленнєву діяльність учнів. Тривалість однієї художньо – дидактичної гри або ігрової вправи – від трьох до п’яти хвилин.
   Розробляючи художньо – дидактичні ігри, ми враховували чотири види діяльності учнів на уроці: малювання з натури, тематичне, декоративне малювання, бесіди про образотворче мистецтво.

Художник - чарівник.
  

Розробки уроків | 1234-1 Мета: набуття навичок роботи з аквареллю по вогкому паперу. Вливання одного кольору  фарби до іншого для отримання нового кольору.
   Матеріал: два листки паперу: один простий, інший – змочений водою, вода, фарби, пензлик,склянка.
Спочатку учитель вводить дітей в ігрову ситуацію:
   - Ми всі художники – чарівники, творимо на папері чудеса. Зараз я вам покажу, як це робиться. У мене два листки паперу. Це – звичайний папір, а цей – змочений чарівною водою. У вас на партах у склянках стоїть чарівна вода. Я беру папір, змочений чарівною водою папір повинен знаходитися в стадії висихання, пензликом малюю три пелюстки малиновою фарбою, кольори будуть розпливчастими), потім – три пелюстки фіолетовою фарбою. Бачите, як кольори впливають один на другий. Ось і вийшли чарівні квіти.
   - Тепер давайте зробимо папір чарівним. Візьміть пензлик і опустіть у воду та змочіть ним папір. Покладемо пензлик, держіть руки над  папером, закрийте очі і повільно рухайте і промовляйте: «Раз, два, три, папір чарівний. Дивись!». Так треба сказати 2-3 рази.
   Учні повторюють чарівні слова, а папір тим часом підсихає.

- Тепер ми можемо створювати чарівні квіти. Візьмемо тоненький пензлик, вмочимо у жовту фарбу, промалюємо три пелюстки жовтою фарбою, потім – три пелюстки червоною фарбою, потім малюємо зелень.
   В кінці уроку підводиться підсумок робіт. Діти дивляться, у кого вийшли незвичайні квіти на папері.


Перевиховання Бруднулі.  

ᐈ Бруднуля — казка Грицько Бойко | Читати на Дерево КазокМета: закріпити знання правил роботи з аквареллю.
   Матеріал: вимазана фарбою лялька.
На початку уроку з –під  столу вчителя з’являється вимазана фарбою лялька.
- Діти, а ви її ні про що не хочете запитати?
Учні задають різні запитання, і серед них – таке: - Чому ти така замазана?
- Це проста історія, - відповіла Бруднуля. – Тільки відмитися не можу. Ми з Незнайком малювали фарбами . Я поспішала і все зіпсувала.
- А що ти наробила, розкажи нам.
- Я почала малювати листок клену, весь зафарбувала зеленою фарбою, а потім згадала, що на кінчиках він почервонів. Стала я кінчики фарбувати червоною фарбою, а вийшов якийсь бруд. Поряд із зеленим листком лежав жовтий. Я стала жовтий фарбувати. А зелена фарба потекла у жовту. Ось подивіться, що вийшло. (Вона показує малюнок.)
- Як ви думаєте, діти, чому в Бруднульки такий малюнок вийшов?
- Вона не знає правил роботи з акварельними фарбами, - відповідають діти.
- А ви мені назвіть їх, діти, покажіть прийоми роботи. А я їх постараюся запам’ятати.
- А як бути із твоїм зовнішнім виглядом? Що треба зробити Бруднулі, діти?
(Діти пропонують помити руки, зробити зачіску, змінити одяг. Учитель дістає іншу, чисту Бруднулю).
- А зараз, Бруднуле, слухай правила роботи з аквареллю.
Діти пригадують правила роботи з акварельними фарбами:
1) акварель потрібно розвести і, перш ніж малювати, перевірити колір на папері;
2) кольори не повинні перекривати один одного, інакше буде бруд;
3) якщо малювати аквареллю, де поряд є ще фарба, яка не просохла, фарба розтечеться;
4) малювати аквареллю можна і по вологому папері, тоді фарба розпливається, і виходить, що ми дивимося на малюнок через вологе скло;
5) потрібно знати правила змішування кольорів: червоний і синій кольори дають при злитті фіолетовий, червоний і жовтий – оранжевий, синій і жовтий – зелений.

Купить Сахарная картинка Палитра краска кисточка 20х30 028028/pr188 в  интернет магазине La-Torta
Хоровод фарб.
 

Купить Сахарная картинка Палитра краска кисточка 20х30 028028/pr188 в  интернет магазине La-Torta  Мета: закріпити основні кольористичні поняття, правила змішування фарб.
   Матеріали: маски – окуляри, комірці, пофарбовані у різні кольори.
Клас ділиться на три команди, учитель – ведучий. Всі діти одягають маски – окуляри і комірці. Кожна маска – певна фарба. Виграє та команда, яка швидше і точніше виконає завдання ведучого.
Ведучий. Починається гра. Я хотіла б малювати,
               Але не знаю, як почати. Фарби – маски, де ви?
Діти.    Ми тут!
Ведучий. Я візьму три фарби основні,Ці фарби – не прості,
                З них складаються всі інші. Де ж ці фарби основні?
   Учитель слідкує, з якої команди швидше біжить до дошки три основні фарби, - червона, жовта, синя.
   Ведучий. Якщо червона з жовтою подружаться,
Яка нова фарба утвориться?    Ведіть сюди подружку свою!
Червона і жовта фарби виводять оранжеву фарбу. Учитель відзначає, хто це швидше зробив і нараховує команді очко.
   Ведучий. Якщо жовта із синьою подружаться,
Яка нова фарба утвориться?   Ведіть сюди свою подружку!
Діти за командою ведучого виконують завдання.
   Ведучий. Якщо червона з синьою подружиться,
Яка фарба утвориться?  Ведіть сюди свою подружку!

Теплі фарби!
Дружно за руки взялись, Нахилились, посміхнулись,Повернулись, розійшлися.

Холодні фарби!
Дружно за руки взялись,Нахилились, посміхнулись,Повернулись, розійшлися.
   Ведучий. А тепер усі станемо в коло      (діти утворюють коло).
Знаємо, хто за ким стоїть?В хороводі один за одним фарба кожна горить.
Діти під музику водять яскравий хоровод. Учитель відзначає команду – переможця, учні якої жодного разу не переплутали правила змішування кольорів, і всі добре знають кольоровий спектр.


Домалюй предмет.

                    </div>
                </div>
                                                                                                            </div>
                    

                    

                                    </div>

                <div class=

doc
Додано
6 березня
Переглядів
1147
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку