Цикл інтегрованих уроків з англійської мови тема "Масс медіа" та курсу "Медіа грамотності" 9 клас Урок 3

Про матеріал

Урок 3 із цикла інтегрованих уроків з англійської мови та курсу "Медіа грамотності" дозволить учням не тільки освоїти тему "Масс медіа", але й отримати базова знання з медіа грамотності.

Зміст архіву
Перегляд файлу

План-конспект інтегрованого уроку з англійської мови та курсу «Медіа грамотності» з використанням ІКТ у 9 класі №3

Тема: «Мас-медіа»

Підтема «Найшвидший шлях розповсюдження інформації. Як аналізувати медіа повідомлення?»

Мета уроку (як намір учителя)

 Сприяти розвитку в учнів уміння ввічливо висловлювати власні переконання, думки, згоду й незгоду, демонструє основи медіа грамотності, визначає достовірність інформації використовуючи для цього вивчений лексико-граматичний інвентар відповідно до чинної програми та інтегрованої змістової лінії «Громадянська відповідальність».

Очікувані результати (як досягнення учнів)

На кінець уроку учні вмітимуть ввічливо висловлювати власні переконання, що до теми уроку, закріплять лексико-граматичний матеріал, навчаться аналізувати медіа повідомлення.  

   Хід уроку:

  1. Привітання. Організаційний момент.

Hello, pupils. Im very glad to see you all. How are you? Today we’ll have an unusual lesson.

  1. Фонетична зарядка (налаштування учнів на сприйняття іншомовного матеріалу).

https://www.youtube.com/watch?v=Mj-dg2Inp4M

  1. Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація учнів.

Today we continue our theme “mass media” and try to analyze media messages in detail.  (слайд 1) 

  1. Актуалізація вивченого ЛМ. Let’s remember words from previous lesson and do these tasks. (слайд 2-5)
  2. Розвиток навичок аудіювання. Ex.1 p.69 and ex.2 (b) p.71
  3. Введення нового ЛМ  (слайд 6) та відпрацювання його ex.3 p.71
  4. Today we’ll continue analyzing media messages. But firstly let’s remember how we do this. ( слайд 7-8)

Now I will give you messages.

  1. Рефлексія. How can ability to analyze media messages help you?
  2. Домашнє завдання. Choose one ad and make an analyze of it.

 

Використані джерела:

  1. https://www.coursera.org  курс «English for Media Literacy» від автор: Пенсильванский университет

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

New wordsexcitementnetworktoolconnectdownloadsurfhumannativerelated

Номер слайду 3

New wordscriteriadignityreliabilityavoidjudgesubstitutedesperateshallowspiritual

Номер слайду 4

{8799 B23 B-EC83-4686-B30 A-512413 B5 E67 A}reliabilityexssvcdtwoslcdpoooneouaieiinwablbttsrdnntscseepijeliihtdmetucovtaiserudtaeettunaagcdweburttlehumantfyedignitye

Номер слайду 5

“Word in word”Tosurfol. Conhumannect. Natnetworkive. Relexcitementated. Dowcriterianload. Desshallowperate. Spiridignitytualreliavoidability

Номер слайду 6

New wordsaddictexpertfindingcontraryviewto conduct a survey

Номер слайду 7

Media literacy. The ability to read, understand, analyze and create with media.

Номер слайду 8

How can we analyze media message?Who created the messages?What techniques were used to attract attention?How might other people understand this message differently from me? It depend on. Age. Culture. Gender. Beliefs

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Коренюк Таня
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Коренюк Таня
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
9 серпня 2018
Переглядів
1007
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку