ЦИКЛОГРАМА РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

Про матеріал

ЦИКЛОГРАМА РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКАКЕРІВНИКА

Щоденно:

· з'ясування причин відсутності учнів на заняттях, фіксація пропусків у класному журналі;

· бесіди з учнями, які запізнюються на уроки;

· організація чергування по класу;

· індивідуальна робота з учнями;

· контроль зовнішнього вигляду учнів;

· організація харчування.

Перегляд файлу

ЦИКЛОГРАМА РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

Щоденно:

  •                               з’ясування причин відсутності учнів на заняттях, фіксація пропусків у класному журналі;
  •                               бесіди з учнями, які запізнюються на уроки;
  •                               організація чергування по класу;
  •                               індивідуальна робота з учнями;
  •                               контроль зовнішнього вигляду учнів;
  •                               організація харчування.

Щотижня:

  •                               проведення годин класного керівника;
  •                               перевірка щоденників;
  •                               проведення заходів у класі за планом роботи;
  •                               робота з активом класу, організація діяльності органів учнівського самоврядування;
  •                               контроль за виконанням доручень;
  •                               організація прибирання закріпленої території пришкільної ділянки;
  •                               робота з батьками;
  •                               робота з учителями, які працюють у класі;
  •                               зустріч зі шкільною медсестрою за довідками про хвороби учнів.

Щомісяця:

  •                               проведення класних зборів;
  •                               проведення бесід із безпеки життєдіяльності;
  •                               організація чергування класу по школі;
  •                               відвідування уроків учителів - предметників у своєму класі;
  •                               консультації у соціального педагога;
  •                               тестування та анкетування учнів із метою вивчення їхніх індивідуальних особливостей та аналізу розвитку учнівського колективу;
  •                               контроль за станом підручників;
  •                               зустріч із батьківським активом;
  •                               відвідування учнів удома.

Один раз на семестр:

  •                               оформлення класного журналу за підсумками семестру, складання звіту;
  •                               заповнення табелів успішності та вручення їх учням;
  •                               проведення батьківських зборів;
  •                               участь у роботі семінару, методичного об’єднання класних керівників;
  •                               аналіз виконання плану роботи, корекція плану виховної роботи;
  •                               проведення відкритого виховного заходу;
  •                               складання плану роботи на канікули.

Один раз на рік:

  •                               аналіз плану виховної роботи за попередній та складання на наступний навчальний рік;
  •                               оформлення особових справ учнів;
  •                               статистичні відомості про клас (станом на 05 вересня);
  •                               робота з підручниками (видання, перевірка, здавання);
  •                               написання характеристик (за необхідністю);

Орієнтовний перелік документації, яку веде класний керівник

  1.                             Класний журнал.
  2.                             Особові справи учнів.
  3.                             Табелі успішності.
  4.                             План виховної роботи.
  5.                             Матеріали виховних годин, годин спілкування тощо.
  6.                             Розробки сценаріїв виховних заходів.
  7.                             Щоденник психолого-педагогічних спостережень за учнями.
  8.                             Щоденник роботи з “важкими учнями”.
  9.                             Протоколи батьківських зборів.
  10.                         Матеріали щодо запобігання дитячого травматизму, бесіди з правил дорожнього руху, облік проведення інструктажів.
  11.                         Журнал обліку занять з учнями, які навчають вдома (якщо такі учні є).
  12.                         Літопис або фотоальбом класу.

Основні функції класного керівника:

  •                               діагностуюча;
  •                               комунікативна;
  •                               виховна;
  •                               проектуюча;
  •                               організаційна;
  •                               розвивальна;
  •                               методична;
  •                               стимулююча;
  •                               оцінювальна;
  •                               охоронно - захисна;
  •                               корективна.

Зміст роботи класного керівника

  1.                             Вивчення учнів.
  2.                             Організація учнівського колективу.
  3.                             Організація учнівського самоврядування.
  4.                             Робота з батьками та громадськістю.
  5.                             Організація виховної діяльності за різними напрямками.
  6.                             Індивідуальна виховна робота з різними категоріями учнів та їх батьків.

ПАМ’ЯТКА КЛАСНОМУ КЕРІВНИКОВІ

Не можна:

  1.                             Постійно критикувати дитину, бо вона незлюбить вас та інших людей.
  2.                             Насміхатися над дитиною, бо вона стане замкнутою
  3.                             Постійно дорікати дитині, бо в неї з’явиться почуття безпідставної провини.
  4.                             Постійно сварити дитину, бо вона стане агресивною.
  5.                             Лаятися, вживати нецензурні слова, використовувати фізичне покарання.

Необхідно:

  1.                             Підбадьорювати дитину, тоді вона буде впевненою в собі.
  2.                             Хвалити дитину, тоді вона намагатиметься стати кращою.
  3.                             Поводитись із дитиною чесно і справедливо, і вона намагатиметься бути справедливою.
  4.                             Створювати умови, щоб дитина почувала себе у безпеці, тоді вона вчитиметься вірити у людей.

Постійно підтримувати дитину, заохочувати і розуміти, тоді вона буде любити і поважат

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Луцак Олена Віталіївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
12 листопада 2018
Переглядів
2186
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку