Цілі числа та їх властивості

Про матеріал
1. Познайомити учнів із поняттям цілих чисел. 2. Навчити розрізняти додатні, від’ємні числа та нуль. 3. Вміти зображати цілі числа на числовій осі. 4. Розвинути навички порівняння цілих чисел. 5. Пригадуємо поняття "натуральні числа". 6. Обговорення прикладів чисел у реальному житті, які можуть бути більшими або меншими за нуль (температура, борг тощо).
Перегляд файлу

Конспект уроку для 6 класу з теми "Цілі числа"

Тема уроку

Цілі числа та їх властивості.

Мета уроку:

1.     Познайомити учнів із поняттям цілих чисел.

2.     Навчити розрізняти додатні, від’ємні числа та нуль.

3.     Вміти зображати цілі числа на числовій осі.

4.     Розвинути навички порівняння цілих чисел.

Тип уроку:

Урок вивчення нового матеріалу

Обладнання:

1.     Числова вісь

2.     Презентація (за наявності) або ілюстрації числової осі

Хід уроку

І. Організаційний момент (2-3 хв)

1.     Привітання учнів.

2.     Перевірка присутніх, налаштування на роботу.

ІІ. Актуалізація опорних знань (5 хв)

1.     Пригадуємо поняття "натуральні числа".

2.     Обговорення прикладів чисел у реальному житті, які можуть бути більшими або меншими за нуль (температура, борг тощо).

ІІІ. Пояснення нового матеріалу (20 хв)

1.     Поняття цілих чисел:

o    Ознайомлення з терміном "цілі числа". Цілі числа включають додатні числа, від'ємні числа та нуль.

o    Приклади: +5, -3, 0, +12, -8.

2.     Числова вісь:

o    Розміщення чисел на числовій осі. o Пояснення, що ліворуч від нуля знаходяться від’ємні числа, праворуч — додатні. o Нуль є нейтральним числом, що розділяє додатні та від’ємні числа.

3.     Порівняння цілих чисел:

o    На числовій осі будь-яке число правіше іншого є більшим за нього. o Наприклад: -2 < 1, -5 < -3, 0 < 4.

ІV. Закріплення знань (10 хв)

Вправи на порівняння чисел

1.     Порівняйте числа, поставте знак ">","<" або "=":

o    −4-4−4 і −7-7−7 o 333 і −1-1−1 o 000 і −5-5−5 o −6-6−6 і −3-3−3 o 222 і 222

2.     Знайдіть найбільше і найменше число з ряду:

o    −8,4,−3,0,7-8, 4, -3, 0, 7−8,4,−3,0,7 o −12,−5,0,−1,6-12, -5, 0, -1, 6−12,−5,0,−1,6

2.   Розміщення на числовій осі

1.     Розмістіть наступні числа на числовій осі: −5,−2,0,3,6-5, -2, 0, 3, 6−5,−2,0,3,6.

2.     Яке число знаходиться правіше: −3-3−3 чи 111? Поясніть чому.

3.     Визначте, яке число знаходиться між:

o −4-4−4 і −2-2−2 o −1-1−1 і 111

3.   Задачі з реального життя

1.     Температура вранці була −2imageC-2^\circ C−2imageC, а вдень піднялася до 5imageC5^\circ C5imageC. На скільки градусів змінилася температура?

2.     На рахунку в банку було −300-300−300 гривень (борг). Після погашення боргу залишилося 100100100 гривень. Яку суму внесли на рахунок?

3.     Микола піднявся на висоту 333 метри, а потім опустився на −4-4−4 метри. На якій висоті він тепер?

4.   Самостійна робота з цілими числами

1.     Знайдіть протилежне число для кожного з наступних: 5,−9,0,7,−35, -9, 0, 7, -35,−9,0,7,−3.

2.     Запишіть в порядку зростання числа: −10,3,−1,5,−7,0-10, 3, -1, 5, -7, 0−10,3,−1,5,−7,0.

3.     Скільки цілих чисел знаходиться між −4-4−4 і 333?

V.      Підсумок уроку (5 хв)

1.     Підсумування матеріалу: що таке цілі числа, як вони зображуються на числовій осі.

2.     Коротке повторення правил порівняння.

VI.   Домашнє завдання

1.     Намалювати числову вісь та позначити на ній кілька додатних і від’ємних чисел.

2.     Виконати вправи на порівняння чисел (приклади можуть бути в підручнику або зошиті).

 

pdf
Додано
2 листопада
Переглядів
75
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку