Діагностувальна контрольна робота №3 з теми "Ознаки подільності"

Про матеріал
Матеріал стане в нагоді вчителям-предметникам під час проведення комплексної підсумкової роботи з математики в 6 класі. Контрольна робота містить 2 варіанти з групами результатів відповідно до підручника Г. Бевз
Перегляд файлу

Математика 6 клас

Діагностувальна контрольна робота № 3 з теми: «Ознаки подільності»

Група результатів 1

Досліджує ситуації та створює математичні моделі

Група результатів 2

Розв’язує математичні задачі

Група результатів 3

Інтерпретує та критично аналізує результати

Варіант 1

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

1.Яке з наведених чисел є дільником числа 111?

а) 333;              б)33;          в)37;           г)44.

1

1

1

2. Яке з наведених чисел є кратним числу 18?
а) 12;  б) 9;  в) 96;  г) 126

1

0

0

3. Яке з наведених чисел ділиться на 5 і на 10?
а) 15;  б) 25;  в) 40;  г) 45.

1

0

1

4.Скільки натуральних чисел, менших від 11, ділиться на 2?

 а) десять;  б) п’ять;  в) одне;  г) жодного.

1

0

0

5. Яку з наведених цифр потрібно поставити замість зірочки в запису числа 218*, щоб одержане число ділилося на 3?

а) 3;  б) 4;  в) 5;  г) 6.

0

1

1

6. Яку з наведених цифр потрібно поставити замість зірочок в запису числа 7118**, щоб одержане число ділилося на 3, але не ділилося на 9?

а) 2;  б) 5;  в) 6;  г) 0.

0

1

1

7. Яке з наведених чисел ділиться на 6?

а)4161;   б)2820;    в)1234;     г)5827

1

1

1

8. Запишіть усі дільники числа 42. Підкресліть ті з них, які є простими числами.

1

0

1

9. Запиши усі прості числа, які є розв’язками нерівності 12<х<24.

1

0

1

10.  Запиши усі складені числа, які більші за 30 і менші від 42.

1

0

1

11. Знайдіть найбільший спільний дільник чисел:120, 144, 324.

1

2

1

12. Знайдіть найменше спільне кратне чисел 280 і 350

1

2

1

13. Доведіть, що числа 221 і 323 не є взаємно простими.

1

2

1

14. Учні посадили 54 кущі троянд, 81 кущ айстр і 135 кущів жоржин так, що на всіх грядках кожного виду квітів було порівну й число квітів на кожній грядці було найбільшим із можливих. Скільки квітів кожного виду посадили на одній грядці?

1

2

1

 

Математика 6 клас

Діагностувальна контрольна робота № 3 з теми «Ознаки подільності»

Група результатів 1

Досліджує ситуації та створює математичні моделі

Група результатів 2

Розв’язує математичні задачі

Група результатів 3

Інтерпретує та критично аналізує результати

Варіант 2

 

ГР 1

ГР 2

ГР 3

1. Яке з наведених чисел є дільником числа 117?

а) 234;              б)39;          в)49;           г)27

1

1

1

2. Яке з наведених чисел є кратним числу 24?
а) 12;  б) 168;  в) 58;  г) 102.

1

0

0

3. Яке з наведених чисел ділиться на 2  і на 5?
а)18;  б) 22;  в) 35;  г) 50.

1

0

1

4.Скільки натуральних чисел, менших від 51, ділиться на 10?

а) одне;  б) жодного;  в) п’ять;  г) десять.

1

0

0

5. Яку з наведених цифр потрібно поставити замість зірочки в запису числа 527*, щоб одержане число ділилося на 9?

а) 1;  б) 4;  в) 7;  г) 9.

0

1

1

6. Яку з наведених цифр потрібно поставити замість зірочок в запису числа 7118**, щоб одержане число ділилося на 3, але не ділилося на 2?

а)2;  б) 3;  в) 5;  г) 8.

0

1

1

7. Яке з наведених чисел ділиться на 15?

а)28 115;     б)31 245;       в)54 100;     г)34 314

1

1

1

8. Запишіть усі дільники числа 56. Підкресліть ті з них, які є простими числами.

1

0

1

9. Запиши усі прості числа, які є розв’язками нерівності 32<х<50.

1

0

1

10.  Запиши усі складені числа, які більші за 18 і менші від 38.

1

0

1

11. Знайдіть найбільший спільний дільник чисел: 150, 375, 400.

1

2

1

12. Знайдіть найменше спільне кратне чисел  210  і 315

1

2

1

13. Доведіть, що числа 253 і 391 не є взаємно простими.

1

2

1

14.До  трьох магазинів привезли яблука в однакових ящиках. У перший магазин привезли 80 кг яблук, у другий-64 кг, а в третій-96 кг. Скільки ящиків з яблуками привезли в кожний магазин, якщо ящики були найбільш можливої ваги?

1

2

1

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
3 листопада
Переглядів
1337
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку