Формувати в учнів уявлення про способи збереження здоров'я зимової пори; розвивати критичне мислення й проблемний підхід; виховувати уважне ставлення до власного здоров'я та природних умов.
Тема : Дбай про здоров’я взимку
Мета уроку:
Очікувані результати:
Ключові компетентності:
Уміння вчитися впродовж життя.
Здорово зберігальна компетентність.
Спілкування державною мовою.
Тип уроку:
Урок засвоєння нових знань — коли вчитель вводить нову інформацію з цих предметів.
Урок практичного застосування знань — коли учні працюють над вправами, розв’язують задачі, застосовують отримані знання на практиці.
Урок повторення та систематизації — коли учні закріплюють вивчене раніше, працюють з конкретними прикладами або завданнями.
Урок розвитку критичного мислення — особливо у математичних або мовних завданнях, де учні повинні застосувати логіку або творчий підхід.
1.Вітання
Пролунав уже дзвінок, починається урок. Чи готові дівчатка? Чи готові хлоп’ятка? Всі готові?
2.Емоційне налаштування
Покажіть мені свій емоційний стан (смайлики)
3.Прогноз погоди
4.Асоціативна павутинка
Що ви уявляєте коли чуєте слово зима?
Давайте доберемо спільнокореневі слова до слова зима. Зимовий,
зимувати, зимівля, зимівник, зимно, зимонька.
А які ви знаєте, зимові пори року? (Грудень,січень,лютий)
Діти у нас взимку дуже багато свят (Назовіть мені будь ласка які?), але, що ви ще чикаєте з нетерпінням ? (Канікули).
А, що таке для вас канікули? (Відповідь дітей)
А, що ви плануєте робити на канікулах?
Вивчення нового матеріалу
А чи ви знаєте, що взимку вас може спідкати , багато небезпечних ситуацій, як їх оминути, про це ми дізнаємося сьогодні на уроці. І сьогодні тема нашого уроку «Дбай про своє здоров’я взимку»
Що таке дбати (виявляти турботу, увагу)
Що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?(відповідь дітей?)
Діти,! Отже, давайте разом зробимо цей урок дуже цікавим і вирушимо в нашу незвичайну подорож!"
Станція №1
Що ми вдягнемо взимку: загадки
Взимку гріє, влітку прикрашає,
На свято й у будень кожен вдягає.
Може бути з вовни, льону чи шовку,
Носимо на всьому тілі (Одяг)
А для того, щоб дізнатися, який одяг потрібно носити взимку, нам з вами потрібно відгадати загадки.
На мені замок блищить,
Від морозу захистить.
Кишені є і капюшон,
Зігріває — мій закон.
Що це?
(Куртка).
Невеличкі дві хатини,
В них м’які і теплі стіни.
По п’ять братиків
Прожива в хатинах тих.
(Рукавички)
На шиї тепло від мене,
Я затишний і м’який.
Від вітру захищаю сміло,
Що я? Думай, любий мій!
(Шарф.)
Одяг ми для ваших нiг,
З нами ви i в дощ i в снiг
(Взуття)
Натягнiть мене на вуха –
Не злякає завiрюха! (Шапка)
Чи справилися ми з цим завданням?(відповідь дітей)
Станція № 2
Гра в сніжки: розв’язуємо приклади.
Станція №3
Загадка про бурульку
На даху я мов стріла,
Крижаним мечем була.
Сонце сяє, гріє світ,
Я зникаю, наче слід.
(Бурулька).
Діти, а чи можна ходити під будинками? (Відповідь дітей) Чому?
Авжеж можлива загроза зсуву снігу та падіння бурульок.
Станція №4
Фізкультхвилинка(загадка)
Щоб здоров'я покращити,
Руханку треба почати.
Руки вгору, руки вниз,
І підстрибуй разів шість.
Хто підкаже, як це зветься,
Що зарядкою зоветься?
(Фізкультхвилинка)
Станція №5 Санчата
Я катаюся на ньому
До вечірньої пори.
Але ледачий мій кінь
Возить тільки з гори.
А на гірку завжди
Сам пішки я ходжу
І коня свого
За мотузку вожу.
(Санки)
Обговорення з дітьми: "Де можна кататися на санчатах?"
1.Питання до дітей: Де ви каталися на санчатах минулої зими? Як ви вважаєте, які місця найкращі для катання?
2.Обговорення безпечних місць: Діти а де потрібно кататися на санчатах?(відповідь дітей)
На спеціально облаштованих гірках у парку.
На пологих сніжних схилах подалі від дороги.
У дворі чи на стадіоні, якщо там багато снігу.
3.Місця, де кататися НЕ можна:
Поблизу автомобільних доріг.
На крутих і небезпечних схилах.
Біля водойм, які можуть бути під тонкою кригою.
Діти проходять тестування в робочому зошиті. Роблять взаємоперевірку.
Підсумок уроку:
Рефлексія: Вправа «Світлофор»: учні піднімають кольорові картки (зелена — «все зрозумів», жовта — «є питання», червона — «незрозуміло»).
Гра "Мікрофон"