Актуальність проблеми здоров’я нації в наш час стала не тільки предметом наукових досліджень, а й першочерговим завданням. Національна доктрина розвитку освіти в Україні окреслює стратегічні напрями розвитку освіти на найближчі роки і висуває завдання піднесення освіти до рівня загальнонаціональних пріоритетів як засобу формування освіченої, вихованої, фізично і духовно здорової української нації. Учень повинен усвідомити роль навколишнього середовища для життя і здоров’я людини, здатність і бажання дотримуватися здорового способу життя Актуальність проблеми
Закликаємо вас з дитинства берегти своє здоров’я. Робіть ранкову зарядку. Це дає бадьорість та стимулює організм. Не забувайте: раціональний режим дня дисциплінує. Пам’ятайте про повноцінне та правильне харчування. Щоб на вашому обличчі сіяла усмішка, чистіть зуби кожного ранку. Щоб організм став міцніший, загартовуйтесь з самого дитинства. Частіше посміхайтесь.
Проблема навчання і виховання здорової людини, створення сприятливих умов для формування здорового способу життя – проблема, що вивчалася багатьма представниками педагогічної науки. Відповідні аспекти можна знайти в працях Я. Коменського, І. Песталоцці, Ж.- Ж. Руссо, Л. Толстого та інших. Проблеми вивчались
Здоровий сон. СОН – НАЙКРАЩИЙ ВІПОЧИНОК Найкращий відпочинок – міцний сон уночі. Людина спить третину свого життя. Сон і здоров’я взаємопов’язані: сон допомагає людині відновити сили. Під час сну накопичується енергія. Спати потрібно стільки, скільки вимагає твій організм, згідно з життєвим ритмом
Раціональне харчування Вживати якомога більше фруктів і овочів. На сайтах з приготування їжі можна знайти величезну кількість рецептів. Вашій увазі пропонуються різні блюда з овочів свіжих, а також приготованих на пару, варених, смажених, і навіть печених Харчуйтеся дрібно, 5–6 разів на день. Обов'язково готуйте на сніданок щось ситне (кращий варіант — каша), і ні в якому разі не пропускайте сніданок.
Перебування на свіжому повітрі зміцнює організм, нормалізує нервову систему, розвиває пам’ять і увагу. Тому запроваджено організацію освітнього процесу поза межами стін школи. Уроки фізичної культури проводяться на свіжому повітрі. Це залежить від теми та цілей уроку. Але дотримання правил особистої гігієни не повинно бути тягарем для вас та дітей. Дитина має пишатися своєю охайністю та акуратністю. Це дозволить їй відчути себе незалежною та підвищить самооцінку. Дотримання правил особистої гігієни убезпечить тебе від захворювань. Ти будеш сильним, здоровим та впевненим у собі.Інші діти та дорослі будуть залюбки гратися та спілкуватися з тобою. Правила гігієни
До послуг учнів спортивна зала, волейбольний, баскетбольний та футбольний майданчики. На уроках учителі здійснюють індивідуальний підхід до учнів, ураховуючи стан їхнього здоров’я, фізичного розвитку, нахилів та здібностей. На уроках фізичної культури протягом уроку відбувається зміна форм і методів. Це і робота в групах, у парах, індивідуально, проведення естафет, ігор, змагань, «заочних екскурсій», обов’язково використовуємо музичний супровід. Руховий режим. Значне місце у твоєму режимі дня повинна займати рухова активність:- ранкова гігієнічна гімнастика;- фізкультурні паузи та хвилинки під час уроків та під час виконання домашніх завдань, самостійні заняття фізичними вправами;- заняття у спортивних секціях та гуртках, участь у спортивних святах та змаганнях;- уроки фізичної культури, прогулянки і рухливі ігри
Питання профілактики шкідливих звичок, формування свідомого прагнення вести здоровий спосіб життя інтегровано у зміст усіх навчальних предметів. З метою попередження шкідливих звичок й випадків травматизму необхідно проводяти бесіди про правила поведінки на вулиці, в сім΄ї, в суспільстві, обговорення тем: «Твій шлях до школи і додому», «Твій вільний час», «Твій режим дня», «Улюблене заняття у вільний час», «Що таке «добре» і що таке «погано». Шкідливі звички
Державний стандарт початковї загальної освіти, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 20 ківтня 2011 року № 462 Державний стандарт початкової освіти, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 87 Концепція Нової української школи. Міцай Ю. Формування здоров’язбережувальної компетентності учнів засобами природи // Обрії, № 2 (37), 2013.-62 с.5. Фото взято з особистого архіву Посилання