Календарно-тематичний план

Про матеріал
Календарно-тематичний план 5 клас ІІ семестр (НУШ) з фізичної культури, складається з шисти варіативних модулів: Баскетбол3х3; Гімнастика; Волейбол; Гандбол; Футбол; Cool Games/
Перегляд файлу

ПОГОДЖЕНО                                                            ЗАТВЕРДЖУЮ

Заступник директора                                                   Директор Малоперещепинського ліцею  

з навчально-виховної роботи                                                                  Тетяна  ДЕМ’ЯНЕНКО 

Людмила ДЕМ’ЯНЕНКО

 

 

 

 

 

 

 

Календарно - тематичний план

з фізичної культури

для 5 класу НУШ

( 3 год/тиждень)

на ІІ-гий семестр  2022-2023 навчальний рік

Малоперещепинський  ліцей  імені  М.А. Клименка

Новосанжарської селищної ради                                                                 Полтавської області  

Складено на основі

 Навчальної програми,

розробленої відповідно до

модельної навчальної програми

 

«Фізична культура. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти  (автори: Педан О.С., Коломоєць Г. А. , Боляк А. А., Ребрина А. А., Деревянко В. В., Стеценко В. Г., Остапенко О. І., Лакіза О. М., Косик В. М. та інші)

«Рекомендовано Міністерством освіти і науки України»

наказ Міністерства освіти і науки України від 17.08.2022 року № 752.

 

                                                                                 

Учитель:Роман ТИТАР

 

 

 

 

Варіативні модулі:

  1. Баскетбол 3х3
  2. Гімнастика
  3. Волейбол
  4. Гандбол
  5. Футбол
  6. Cool Games.

 

уроку

Зміст уроку

Дата

Прімі

тки

Очікувані результати

 

 

47.

1. ІБЖ: правила безпечної поведін-ки на ігровому майданчику.

2.ТВ. Санітарно-гігієнічні вимоги до спортивного інвентарю та обладнання.

3. ЗФП.

2.Ознайомлення з обраними модулями (баскетбол 3х3, волейбол, гімнастика)

4. Баскетбол 3х3: розглянути пересу-вання в нападі й захисті.

5. Гімнастика: стрибки через скакалку.

6 Волейбол: пересування в стійці волейболіста.

7. Домашня робота: стрибкові вправи.

09.01

 

Знає: історію розвитку українського

баскетболу 3х3; загальні правила гри, розміри майданчика, особливості гри та зарахування очок баскетболу 3х3, склад команди.

 

Володіє та використовує: основні стійки баскетболіста; розміщення гравців на майданчику для гри у баскетбол 3х3;

веденням м’яча правою та лівою рукою на місці та в русі; ловінням і передачами м’яча ; пересування в нападі й захисті; зупинки стрибком та двома кроками; кидки м’яча однією рукою від плеча, двома руками від грудей з місця та в русі.

 

Вміє: виконувати спеціальні та підвідні вправи баскетболіста, вправи для розвитку гнучкості; вправи на розтягування; розвитку швидкості та спритності

боротися, гідно поводиться у разі виграшу чи поразки.

 

Пояснює значення спеціальної фізичної підготовки баскетболіста, роль підвідних та імітаційних вправ.

Причини вдалих та невдалих спроб виконання передач та кидків. Поняття «овертайм»,«фол», «чек».

 

Взаємодіє з однолітками для досягнення спільних колективних дій під час гри та

інших видів рухової діяльності.

 

Бере участь у рухливих іграх та естафетах.

 

Дотримується правил здорового способу життя, безпечної поведінки під час рухової діяльності та занять баскетболом, правил змагань, режиму дня та особистої гігієни.

 

Називає спеціальні та підвідні вправи, спеціальні вправи з м’ячем, фізичні вправи для розвитку фізичних якостей.

 

Контролює самопочуття до, під час та після виконання фізичних вправ; контролює власний емоційний стан.

Усвідомлює значення фізичних вправ для

  •   здоров’я; важливість командної співпраці для досягнення успіху, свідомо ставиться до власного здоров’я та здоров’я оточуючих. «швидкісній драбині» : біг з високим підніманням стегна, біг із захлестом гомілки, біг на прямихногах.

 

Практичне виконання рухів і вправ ранкової гімнастики та формування вміння та навички.

 

Пошукові завдання передбачають самостійний пошук і підбір інформації (історичних фактів, результатів змагань) для використання класом на уроках з гімнастики.

 

Обговорення та дискусії (орієнтовні теми)

Гімнастика для здоров’я, самоконтроль, повага до свого тіла, обговорення заходів в режимі дня.

Проектна діяльність з розподілом на групи і команди

 

Гімнастика в режимі дня. Безпека та дисципліна запорука перемоги.

Участь у змаганнях участь учнів внутрішньо шкільних, міських та всеукраїнських змаганнях

 

Фронтальний: обговорення та дискусії

(орієнтовні теми з історії волейболу).

 

Індивідуальний: диференціація та

індивідуалізація учнів в процесі розвитку основних рухових якостей засобами волейболу.

Безпека та дисципліна на уроці – запорука надійного успіху у зміцненні здоров’я учнів. .

 

Груповий: участь у конкурсах та змаганнях. Участь учнів у конкурсах, змаганнях під час уроків, внутрішньо шкільних змагань і

фестивалів, флешмобів, а також участь у міських та всеукраїнських подіях.

 

Практичне виконання рухів і вправ на різних етапах навчання; формування вмінь та навичок.

 

Пошукові (творчі) завдання: самостійний

пошук і підбір інформації (історичних фактів, цікавих прикладів про вплив волейболу на організм людини).

 

Ігри, розваги та квести з елементами волейболу: індивідуально, в парах та командою.

 

Інтегровані завдання: поєднання рухів та навичок на різних етапах освітнього процесу з  волейболу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пошукові завдання, що передбачають самостійний пошук і підбір інформації (наприклад, історичних фактів, результатів змагань) для використання класом на уроках футболу.

 

Обговорення та дискусії. Проєктна діяльність з розподілом на групи і команди.

 

Практичне виконання рухів і вправ та формування відповідних рухових умінь і навчичок.

 

Участь у змаганнях. Виконання учнями завдань вибіркової спрямованості на розвиток окремих якостей і здібностей.

 

Виконання учнями завдань комплексної спрямованості на розвиток одночасно різних якостей і здібностей. Індивідуальні завдання, які учні виконують самостійно.

 

Групові завдання, коли учні об’єднуються в декілька груп, кожна з яких виконує певні вправи. Фронтальна форма виконання вправ. Колова форма виконання вправ.

 

Фронтальний: обговорення та дискусії.

Індивідуальна та командна взаємодія – шлях до креативного успіху!

 

Диференціація учнів для розвитку основних рухових якостей. Безпека та дисципліна запорука надійного успіху.

 

Груповий: участь учнів/учениць у Cool Games, змаганнях під час уроків, внутрішньо шкільних змагань а також участь у міських та всеукраїнських Cool Games.

 

Практичне виконання естафет Cool Games; формування вмінь та навичок.

 

Пошукові (творчі) завдання, які передбачають самостійний пошук і підбір інформації (створення логотипу команди, заходу, вияв в будь-якій творчій формі девізу Cool Games:

«Будь розумним, активним, творчим!»).

 

Практичне виконання - Загально розвиваючі вправи. Вправи на розвиток окремих фізичних якостей. Пересування, зупинка двома кроками.

 

Ведення м’яча на місії та в русі правою та лівою руками, обведення стійок, ловіння м’яча обома руками.

 

Кидок м’яча зігнутою рукою зверху.Кидки в ціль правою та лівою рукою.

 

Рухливі ігри з елементами міні гандболу, акцент робиться на природний рух, біг, кидки, ловлю, балансування, стрибки, ходьбу, дриблінг.

 

Рухливі ігри та естафети: без предметів та з предметами.

 

Формування  життєво необхідних уміння і навичок.

 

Пошукові завдання

 

самостійний пошук інформації (історичних фактів, цікавих прикладів, про виникнення, історія розвитку українського гандболу, досягнення українців у спорті в контексті патріотичного виховання  школярів).

 

Обговорення та дискусії (орієнтовні теми)

 

Командна взаємодія – шлях до успіху! Безпека та дисципліна запорука успіху.

 Квест «Вгадай, назви, виконай»

Проектна діяльність з розпо-ділом на групи і команди

 

«Історія розвитку та станов-лення гандболу в Україні та своєму регіоні».

 

Інтегровані завдання Роль фізичної культури (гандболу) для збереженні здоров’я учнів прививчення інших предметів. Реалізація ключових компетентностей при вивченні гандболу.

 

Участь у конкурсах та змаганнях: участь учнів у конкурсах,фестивалях,флешмо-бах, комплексних змаганнях.

 

48.

1.ІБЖ.

2.ТВ:історія розвитку гімнастики.

3.ЗФП.

4. Баскетбол 3х3: ведення м’яча на місці; повороти на місці.

5. Гімнастика: лазіння по вертика-льному канаті у три прийоми.

6. Волейбол: розучити передачу м’яча двома руками зверху.

7. Домашня робота:імітація передачі м’яча двома руками зверху.

11.01

 

 

49.

1.ІБЖ.

2.ТВ:історія розвитку українського волейболу.

3.ЗФП.

4. Баскетбол 3х3: ведення м’яча в русі правою та  лівою руками

5. Гімнастика: акробатичні вправи:

хлопці стійка на голові і руках із зігнутими             ногами допомо-гою); дівчата «міст» із поло-ження стоячи (з допомо-гою) – перехід в упор присівши; два перекиди вперед         злито.

6. Волейбол: повторити передачу м’яча двома руками зверху.

7. Домашня робота: стрибки через скакалку(за 30с.)

13.01

 

 

50.

1.ІБЖ.

2.ТВ:правила змагань з окремих видів змагальної програми з гімнастики.

3.ЗФП.

4. Баскетбол 3х3: ведення м’яча з обве-дення стійок

5. Гімнастика: стрибки через скакалку.

6 Волейбол: розучити прийом м’яча двома руками знизу.

7. Домашня робота: імітація прийому м’яча двома руками знизу.

16.01

 

 

51.

1.ІБЖ.

2.ТВ: правила безпеки на

ігровому майданчику (волейбол).

3.ЗФП.

4. Баскетбол 3х3: кидки м’яча  з місця  та в русі.

5. Гімнастика: орієнтовні комбінації елементів вправ.

6. Волейбол: повторити прийом м’яча двома руками знизу.

7. Домашня робота: вправи на гнучкість.

18.01

 

 

52.

1.ІБЖ.

2.ТВ:історія розвитку та становлення баскетболу 3х3 в Україні та у своєму регіоні

3.ЗФП.

4. Баскетбол 3х3:ведення м’яча  правою та лівою  руками,  ловіння м’яча обома руками.

5. Гімнастика: виси та упори.

6. Волейбол: закріпити прийом м’яча двома руками знизу.

7. Домашня робота:вправи з  м’ячем

18.01

 

 

53.

1.ІБЖ.

2.ТВ:гімнастика для здоров’я.

3.ЗФП.

4. Баскетбол 3х3: розучити зупинки стрибком та двома кроками

5. Гімнастика: акробатичні вправи.

6. Волейбол:закріпити передачу м’яча двома руками зверху.

7. Домашня робота:вправи на формування постави

20.01

 

 

54.

1.ІБЖ.

2.ТВ: розміщення гравців та правила переходу на майданчику.

3.ЗФП.

4. Баскетбол 3х3:кидки м’яча однією рукою від плеча.

5. Гімнастика: складання комплекс вправ ранкової гімнастики.

6 Волейбол: естафети з передачами м’яча двома руками зверху.

7. Домашня робота: комплекс вправ ранкової гімнастики.

23.01

 

 

55.

1.ІБЖ.

2.ТВ:безпека та дисципліна запорука перемоги.

3.ЗФП.

4. Баскетбол 3х3: розглянути технічні прийоми нападу.

5. Гімнастика: виси та упори.

6. Волейбол: естафети з передачами м’яча двома руками зверху та прийомами м’яча двома руками знизу.

7. Домашня робота:згинання та розгинання  рук в упорі лежачи.

25.01

 

 

56.

1.ІБЖ.

2.ТВ: правила змагань з окремих видів змагальної  програми з гімнастики.

3.ЗФП.

4. Баскетбол 3х3: розглянути технічні прийоми захисту.

5. Гімнастика: акробатичні вправи.

6. Волейбол: розучити розміщення та перехід гравців на ігровому май-данчику

7. Домашня робота: піднімання тулуба в сід (за 30с.)

27.01

 

 

57.

1.ІБЖ.

2.ТВ: розміри  майданчика(волейбол)

3.ЗФП.

4. Баскетбол 3х3: закріпити технічні прийоми нападу і захисту.

5. Гімнастика: вправи з рівноваги.

6. Волейбол: розучити гру «Малюкбол»

7. Домашня робота:комплекс вправ ранкової гімнастики.

30.01

 

 

58.

1.ІБЖ.

2.ТВ:Основні правила гри у баскетбол 3х3.

3.ЗФП.

4. Баскетбол 3х3: навчальна гра за спрощиними правилами.

5. Гімнастика: виси та упори.

6. Волейбол: закріпити розміщення та перехід гравців на ігровому май-данчику за допомогую гри «Малюкбол»

7. Домашня робота:вправи для запобігання плоскостопії.

01.02

 

 

59.

1.ІБЖ.

2.ТВ: різновиди гімнастики.

3.ЗФП.

4. Баскетбол 3х3:  взаємодія з партнерами під час навчальної гри.

5. Гімнастика: лазіння по вертика-льному канаті.

6. Волейбол: гра «Малюкбол».

7. Домашня робота:вправи з м’ячем.

03.02

 

 

60.

1.ІБЖ.

2.ТВ: розміри  майданчика(баскетбол)

3.ЗФП.

4. Баскетбол 3х3: рухлива гра.

5. Гімнастика: акробатичні вправи.

6. Волейбол: навчальна гра за спрощеними правилами

7. Домашня робота:вправи на гнучкість.

06.02

 

 

61.

1.ІБЖ.

2.ТВ:баскетболу 3х3, склад команди.

3.ЗФП.

4. Баскетбол 3х3: квест «Вгадай, назви, виконай»

5. Гімнастика: вправи з рівноваги.

6. Волейбол: повторити прийом м’яча двома руками знизу від стіни, в парах.

7. Домашня робота: організаційні вправи.

08.02

 

 

62.

1.ІБЖ.

2.ТВ: загальні правила гри.

3.ЗФП.

4. Баскетбол 3х3: командна взаємодія

5. Гімнастика: лазіння по вертика-льному канаті.

6. Волейбол: повторити передача м’яча двома руками зверху над собою на місці, від стіни, в парах.

7. Домашня робота:повторити правила гри.

10.02

 

 

63.

1.ІБЖ.

2.ТВ: назви ліній, розміри майданчика, висоту сітки.

3.ЗФП.

4. Баскетбол 3х3: кидки м’яча  двома руками від грудей.

 5. Гімнастика: вправи з рівноваги.

6. Волейбол: естафети з передачами м’яча двома руками зверху та прийомами м’яча двома руками знизу.

7. Домашня робота:вправи з  м’ячем.

13.02

 

 

64.

1.ІБЖ.

2.ТВ: особиста гігієна учня.

3.ЗФП.

4. Баскетбол 3х3: повторити кидки м’яча однією рукою від плеча, двома руками від грудей з місця та в русі.

5. Гімнастика: акробатичні вправи.

6. Волейбол: гра «Малюкбол».

7. Домашня робота: вправи на гнучкість.

15.02

 

 

65.

1.ІБЖ.

2.ТВ: висота сітки.

3.ЗФП.

4. Баскетбол 3х3: естафети з ведення м’яча.  

5. Гімнастика: лазіння по вертика-льному канаті.

6. Волейбол: гра «Малюкбол».

7. Домашня робота: ведення м’яча.  

17.02

 

 

66.

1.ІБЖ.

2.ТВ: значення фізичних вправ для

здоров’я.

3.ЗФП.

4. Баскетбол 3х3: квест «Вгадай, назви, виконай».

5. Гімнастика: вправи з рівноваги.

6. Волейбол: навчальна гра за спрощеними правилами.

7. Домашня робота: комплекс вправ ранкової гімнастики.

20.02

 

 

67.

1.ІБЖ.

2.ТВ: важливість командної співпраці для досягнення успіху.

3.ЗФП.

4. Баскетбол 3х3: рухливі ігри за вибором дітей

5. Гімнастика: акробатичні вправи.

6. Волейбол: навчальна гра за спрощеними правилами.

7. Домашня робота: згинання та розг

22.02

 

 

 

 

 

 

 

68.

1.ІБЖ.

2.ТВ: контроль власного емоційного стану

3.ЗФП.

4. Баскетбол 3х3: закріпити під час навчальної гри технічні прийоми нападу і захисту.

5. Гімнастика: комбінації елементів вправ.

6. Волейбол:гра «Малюкбол».

7. Домашня робота:згинання та розгинання рук в упорі.

24.02

 

 

69.

1.ІБЖ.

2.ТВ:історію розвитку футболу.

3.ЗФП.

4. Баскетбол 3х3: навчальна гра.

5. Гімнастика: акробатичні вправи.

6. Волейбол: гра «Малюкбол».

7. Домашня робота:вправи з м’ячем.

27.02

 

 

70.

1.ІБЖ.

2.ТВ:правила гри у футбол.

3.ЗФП.

4. Баскетбол 3х3: естафети.

5. Гімнастика: стрибки через скакалку.

6. Волейбол: естафети з передачами м’яча двома руками зверху та прийомами м’яча двома руками знизу.

7. Домашня робота:стрибки через скакалку(за 30с.)

01.03

 

 

71.

1.ІБЖ.

2.ТВ.

3.ЗФП.

4. Баскетбол 3х3: рухливі ігри та естафети за вибором.

5. Гімнастика: комбінації елементів вправ.

6. Волейбол: повторити передача та прийоми  м’яча двома руками з верху, з низу.

7. Домашня робота:вправи на рівновагу.

03.03

 

 

72.

1.ІБЖ.

2.ТВ: гімнастика в режимі дня

3.ЗФП.

4. Баскетбол 3х3: рухливі ігри та естафети за вибором.

5. Гімнастика: комбінації елементів вправ.

6. Волейбол:гра «Малюкбол».

7. Домашня робота:піднімання тулуба в сід (за30с.).

06.03

 

 

73.

1.ІБЖ.

2.ТВ.

3.ЗФП.

4. Баскетбол 3х3: навчальна гра.

5. Гімнастика: акробатичні вправи.

6. Волейбол: естафети з передачами м’яча двома руками зверху та прийомами м’яча двома руками знизу.

7. Домашня робота: вправи на гнучкість.

08.03

 

 

74.

1.ІБЖ.

2.ТВ: гімнастика для здоров’я, самоко-нтроль.

3.ЗФП.

4. Баскетбол 3х3: навчальна гра.

5. Гімнастика: виси та упори.

6. Волейбол:Рухливі ігри та естафети

7. Домашня робота:підтягування на перекладені.

10.03

 

 

75.

1.ІБЖ.

2.ТВ.

3.ЗФП.

4. Баскетбол 3х3:гра за спрощеними правилами з елементами футболу.

5. Гімнастика: комбінації елементів вправ.

6. Волейбол:навчальна гра за спрощеними правилами.

7. Домашня робота: вправи на зміцнення фаланги пальців.

13.03

 

 

76.

1.ІБЖ.

2.ТВ.

3.ЗФП.

4. Баскетбол 3х3: рухливі ігри за вибором дітей.

5. Гімнастика: лазіння по вертика-льному канаті.

6. Волейбол:гра “Малюкбол”.

7. Домашня робота:

15.03

 

 

77.

1.ІБЖ.

2.ТВ.

3.ЗФП.

4. Баскетбол 3х3: рухливі ігри за вибором дітей.

5. Гімнастика: опорний стрибок.

6. Волейбол:навчальна гра за спрощеними правилами.

7. Домашня робота:організаційні вправи.

17.03

 

 

78.

1.ІБЖ.

2.ТВ.

3.ЗФП.

4. Баскетбол 3х3: рухливі ігри за вибором дітей

5. Гімнастика: вправи з рівноваги.

6. Волейбол:гра “Малюкбол”.

7. Домашня робота: вправи ранкової гімнастики.

20.03

 

 

79.

1.ІБЖ.

2.ТВ.

3.ЗФП.

4. Баскетбол 3х3: рухливі ігри за вибором дітей.

5. Гімнастика: виси та упори.

6. Волейбол:гра “Малюкбол”.

7. Домашня робота:піднімання тулуба з положення лежачи (30с).

22.03

 

 

80.

1.ІБЖ.

2.ТВ.

3.ЗФП.

4. Баскетбол 3х3: рухливі ігри за вибором дітей.

5. Гімнастика: лазіння по вертика-льному канаті.

6. Волейбол:навчальна гра за спрощеними правилами.

7. Домашня робота:вправи ранкової гімнастики.

24.03

 

 

81.

1.ІБЖ.

2.ТВ:Історія розвитку українського гандболу.

3.ЗФП.

4. Гандбол: стійка гандболіста, розміщення гравців на  ігровому майданчику.

5. Футбол:пересування: поєднання бігу зі стрибками,зупинками, поворотами

6. Сool Gemes: вивчення  естафет Cool Games.

7. Домашня робота: вправи на спритність.

03.04

 

 

82.

  1. ІБЖ.

2.ТВ:ознайомлення з правилами Cool Games.

3.ЗФП.

4. Гандбол: пересування, зупинка двома кроками.

5. Футбол:поєднання прийомів пересування з володінням м’ячем

6. Сool Gemes:вивчення  естафет Cool Games.

7. Домашня робота:вправи на гнучкість.

05.04

 

 

83.

1.ІБЖ.

2.ТВ:Правила безпеки на ігровому

майданчику.

3.ЗФП.

4. Гандбол: ведення м’яча на місці та в русі правою та лівою руками.

5. Футбол:удар зовнішньою частиною підйому по нерухомому м’ячу.

6. Сool Gemes:індивідуальні дії у естафеті

7. Домашня робота:помірний біг, без урахування часу.

07.04

 

 

84.

1.ІБЖ.

2.ТВ:склад команди.

3.ЗФП.

4. Гандбол:передача м’яча однією та двома руками з місця.

5. Футбол:удари середньою та внутрішньою частинами підйому по м’ячу, що котиться.

6. Сool Gemes: командна взаємодія у естафеті

7. Домашня робота:вправи з м’ячем

10.04

 

 

85.

1.ІБЖ.

2.ТВ:емоції, що виникають під час естафет в складі команди.

3.ЗФП.

4. Гандбол: кидок м’яча зігнутою рукою зверху.

5. Футбол: зупинки м’яча: зупинки м’яча підошвою та внутрішньою стороною стопи.

6. Сool Gemes:закріпити естафети Cool Games.

7. Домашня робота:вправи з м’ячем

12.04

 

 

86.

1.ІБЖ.

2.ТВ:правила чесної гри, вміння вигравати і програвати з гідністю.

3.ЗФП.

4. Гандбол: ловіння м’яча обома руками.

5. Футбол:відбирання м’яча:  спереду, збоку, ззаду.

6. Сool Gemes:практичне виконання естафети Cool Games

7. Домашня робота:вправи з м’ячем.

14.04

 

 

87.

1.ІБЖ.

2.ТВ:розміри майданчика, розмір воріт.

3.ЗФП.

4. Гандбол: кидки в ціль правою та лівою рукою.

5. Футбол:вкидання м’яча вивченими способами на дальність.

6. Сool Gemes:практичне виконання естафети Cool Games.

7. Домашня робота:вправи з м’ячем

17.04

 

 

88.

1.ІБЖ.

2.ТВ:правила гри у «міні гандбол» .

3.ЗФП.

4. Гандбол: навчальна гра «Міні-гандбол»

5. Футбол:розглянути елементи гри воротаря.

6. Сool Gemes: практичне виконання естафети Cool Games.

7. Домашня робота:вправи з м’ячем

19.04

 

 

89.

1.ІБЖ.

2.ТВ: підвідні та імітаційні вправи у грі гандбол.

3.ЗФП.

4. Гандбол:ведення м’яча на місії та в русі правою та лівою руками, обведення стійок.

5. Футбол:розглянути елементи гри воротаря.

6. Сool Gemes: практичне виконання естафети Cool Games.

7. Домашня робота:вправи з м’ячем

21.04

 

 

90.

1.ІБЖ.

2.ТВ:загальна характеристика гри.

3.ЗФП.

4. Гандбол: рухливі ігри з елементами міні гандболу.

5. Футбол: розучити індивідуальні дії в нападі.

6. Сool Gemes: рухливі ігри для активного відпочинку.

7. Домашня робота:вправи з м’ячем

24.04

 

 

91.

1.ІБЖ.

2.ТВ: контроль самопочуття :

3.ЗФП.

4. Гандбол: повторити ведення м’яча на місії та в русі правою та лівою руками, обведення стійок.

5. Футбол: розучити індивідуальні дії в нападі.

6. Сool Gemes:практичне виконання естафети Cool Games.

7. Домашня робота:вправи з м’ячем

26.04

 

 

92.

1.ІБЖ.

2.ТВ:контроль самопочуття до, під час і після  виконання фізичних вправ.

3.ЗФП.

4. Гандбол: повторити кидок м’яча зігнутою рукою зверху.

5. Футбол: закріпити індивідуальні дії в нападі та взахисті.

6. Сool Gemes:естафети

7. Домашня робота: підтягування на перекладині.

28.04

 

 

93.

1.ІБЖ.

2.ТВ.

3.ЗФП.

4. Гандбол: закріпити ведення м’яча на місії та в русі правою та лівою руками, обведення стійок.

5. Футбол:розглянути групові дії в нападі.

6. Сool Gemes:естафети

7. Домашня робота: ведення м’яча.

01.05

 

94.

1.ІБЖ.

2.ТВ.

3.ЗФП.

4. Гандбол: рухливі ігри та естафети з гандбольним м’ячом.

5. Футбол:розглянути групові дії в захисті.

6. Сool Gemes:естафети

7. Домашня робота:організаційні вправи.

 

03.05

 

95.

1.ІБЖ.

2.ТВ.

3.ЗФП.

4. Гандбол: закріпити кидок м’яча зігнутою рукою зверху.

5. Футбол:закріпити групові дії в нападіта захисті.

6. Сool Gemes:естафети

7. Домашня робота:жанглювання  м’яча ногою.

05.05

 

96.

1.ІБЖ.

2.ТВ.

3.ЗФП.

4. Гандбол: закріпити ловіння м’яча обома руками.

5. Футбол:рухливі ігри «День і ніч», «Виклик».

6. Сool Gemes:естафети

7. Домашня робота:жанглювання  м’яча стегном.

 

08.05

 

97.

1.ІБЖ.

2.ТВ.

3.ЗФП.

4. Гандбол: рухливі ігри та естафети без предметів.

5. Футбол:рухливі ігри.

6. Сool Gemes:естафети

7. Домашня робота:імітація удара головою.

 

10.05

 

98.

1.ІБЖ.

2.ТВ.

3.ЗФП.

4. Гандбол: навчальна гра «Міні-гандбол»

5. Футбол:рухливі ігри «Виклик номерів», «Ривок за м’ячем».

6. Сool Gemes:естафети

7. Домашня робота: вправи на спритність.

 

12.05

 

99.

 

1.ІБЖ.

2.ТВ.

3.ЗФП.

4. Гандбол: Рухливі ігри та естафети з предметами.

5. Футбол:рухливі ігри «Виштовхни з кола», «Мисливці й качки».

6. Сool Gemes:естафети

7. Домашня робота: вправи гнучкість.

15.05

 

100.

1.ІБЖ.

2.ТВ.

3.ЗФП.

4. Гандбол: естафети з передач м’яча однією та двома руками з місця та в русі.

5. Футбол: навчальна гра.

6. Сool Gemes:естафети

7. Домашня робота:ведення  м’яча.

17.05

 

101.

1.ІБЖ.

2.ТВ.

3.ЗФП.

4. Гандбол: рухливі ігри з елементами міні гандболу.

5. Футбол:естафети з прискоренням та ривками з м’ячем.

6. Сool Gemes:

7. Домашня робота:зупинка  м’яча.

19.05

 

102

1.ІБЖ.

2.ТВ.

3.ЗФП.

4.Гандбол, футбол: гандбол за спрощеними правилами з елементами футболу.

5. Сool Gemes:естафети

6. Домашня робота:удари по  м’ячу.

22.05

 

103

1.ІБЖ.

2.ТВ.

3.ЗФП.

4. Гандбол:навчальна гра «Міні-гандбол»

5. Футбол:жанглювання м’ячем.

6. Сool Gemes:естафети

7. Домашня робота:вправи з  м’ячем.

 

24.05

 

104.

1.ІБЖ.

2.ТВ.

3.ЗФП.

4. Гандбол, футбол: гандбол за спрощеними правилами з елементами футболу.

5. Сool Gemes:естафети

6. Домашня робота: вправи на спритність.

26.05

 

105.

1.ІБЖ.

2.ТВ.

3.ЗФП.

4.  Гандбол, футбол: гандбол за спрощеними правилами з елементами футболу.

5. Сool Gemes:естафети

6. Домашня робота: жанглювання м’ячем.

 

29.05

 

106.

1.ІБЖ.

2.ТВ.

3.ЗФП.

4. Гандбол: Рухливі ігри та естафети з предметами.

5. Футбол:жанглювання м’ячем.

6. Сool Gemes:естафети

7. Домашня робота:помірний біг без урахування часу.

 

31.05

 

107.

1.ІБЖ.

2.ТВ:фізичне самодосконалення.

3.ЗФП.

4. Гандбол: навчальна гра «Міні-гандбол».

5. Футбол:

6. Сool Gemes:естафети

7. Домашня робота:фізичне самодосконалення

 

02.06

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Титар Роман
Додано
9 січня 2023
Переглядів
1055
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку