Де є хліб, там є життя.Білоруська народна казка "Легкий хліб".Поділ казки на частини.Добір заголовків до частин.

Про матеріал
Даний матеріал є додатковим для закріплення і поглиблення знань учнів. Зміст тексту В.Сухомлинського "Кому ж іти по дрова?" спрямований на виховання в дітей працьовитості,добра.
Перегляд файлу

Урок № 102

 

Тема: Де є хліб. Там є життя.

Білоруська народна казка  «Легкий  хліб». Поділ казки на частини. Добір заголовків до частин.

 

1.Каліграфічна хвилинка

Юр  ко

Під лі ток

2.Читання тексту «Кому ж іти по дрова?»

 

Край села живе вдова з трьома синами. Два сини вже юнаки, високі, ставні,красиві, похнюпили голови,дивляться в землю й нігтями піч колупають.

А третій – підліток, Юрко – маленький,тоненький, мов очеретина.

Було це взимку. Випав глибокий сніг, дме північний вітер, тріщить мороз.

Мати й каже – немовби сама до себе, але так, щоб і сини чули: - Холодно діти. А топити нічим…

Кому ж по дрова йти?

Мовчать старші сини. Дивляться в землю й нігтями піч колупають.

-Я піду по дрова, мамо,- сказав найменший , Юрко.

-А морозу ж ти не боїшся ?-питає мати й на старших синів поглядає.

-Ні, не боюсь,- каже та й одягається.

-Ну що ж, іди, Юрку,- важко зітхнула мати й поцілувала сина.

Пішов Юрко. І в хаті стало так тихо, мов усе живе,що є тільки в світі,прислухалося й думало: що ж воно буде? І вітер надворі притих.

Два старщі сини підвели голови, подивилися на матір і сказали:

-Ми теж  підемо до лісу,мамо.

-Ідіть ,-прошепотіла мати. Й зітхнула з полегшенням.

 

3.Бесіда за прочитаним.

4.Який інший заголовок можна записати до твору?

5.Чого вчить цей текст?

6.Поділити текст на частини.

7. Доберіть заголовок до кожної частини.

8.Продовжіть текст…

9.Знайдіть прикметники і допишіть до них слова з протилежним значенням.

 

 

 

docx
Додано
22 січня 2021
Переглядів
566
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку