Тема: Degrees of Comparison of Adverbs
Підручник: Коста Дж, Prepare
Клас: 7
Мета:
-
Ознайомити учнів із ступенями порівняння прислівників (positive, comparative, superlative).
-
Розвинути вміння утворювати та використовувати ступені порівняння прислівників у реченнях.
-
Закріпити знання за допомогою вправ на створення та застосування прислівників у різних ступенях порівняння.
Очікувані результати:
-
Учні зможуть утворювати ступені порівняння прислівників.
-
Учні зможуть використовувати прислівники в правильній формі для опису різних дій.
Обладнання та матеріали:
-
Дошка та маркери
-
Картки з прислівниками
-
Роздруковані вправи
-
Проєктор для презентації
-
Інтерактивна гра (Kahoot!)
Структура уроку:
1. Організаційний момент (2 хвилини)
-
Привітання учнів.
-
Перевірка готовності до уроку.
2. Актуалізація знань (5 хвилин)
-
Запитати учнів, чи пам’ятають вони, що таке прислівник (adverb), і який він має зв'язок із дієсловом (adverbs describe how an action is performed).
-
Обговорити, як прислівники допомагають уточнити або описати дії у реченнях.
-
Повторити приклади відомих учням прислівників, як-от "quickly", "slowly", "loudly".
3. Пояснення нового матеріалу (10 хвилин)
-
Пояснити три ступені порівняння прислівників: positive (основний), comparative (вищий), superlative (найвищий).
-
Надати приклади для кожного ступеня:
-
Positive: "fast"
-
Comparative: "faster"
-
Superlative: "fastest"
-
Пояснити правила утворення вищого та найвищого ступенів:
-
Для коротких прислівників зазвичай додається -er (вищий) і -est (найвищий) (e.g., "hard" – "harder" – "hardest").
-
Для довших прислівників використовується слово more для вищого ступеня і most для найвищого (e.g., "beautifully" – "more beautifully" – "most beautifully").
-
Обговорити винятки (наприклад, "well" – "better" – "best").
4. Закріплення знань (10 хвилин)
-
Вправа 1: Написати на дошці кілька прислівників і попросити учнів утворити їхні ступені порівняння.
-
Приклади: "slowly", "quickly", "hard", "carefully".
-
Вправа 2: Запропонувати учням закінчити речення з прислівниками у потрібному ступені порівняння.
-
Приклади:
-
"She sings (beautifully) than her sister."
-
"He runs (fast) in the class."
-
"Of all the players, Tom plays (well)."
5. Інтерактивна гра (10 хвилин)
-
Провести коротку гру на платформі Quizlet або Kahoot!, де учні змагатимуться, обираючи правильні ступені порівняння для прислівників.
-
Завдання включатимуть вибір правильної форми прислівника у різних контекстах. Це дозволить учням практикувати отримані знання у цікавій формі.
6. Підсумок уроку (5 хвилин)
-
Підвести підсумки та повторити правила утворення ступенів порівняння прислівників.
-
Обговорити, в яких ситуаціях ми використовуємо різні ступені порівняння, щоб описати дії людей.
7. Домашнє завдання (3 хвилини)
-
Вправа для закріплення: скласти 5 речень з різними прислівниками, використовуючи всі три ступені порівняння.
-
Для тих, хто хоче додаткового завдання: написати невелику історію (3-5 речень), де вони використовують порівняння дій з допомогою прислівників.
Примітки для вчителя:
-
Під час пояснення правил варто повторювати ключові моменти і просити учнів наводити власні приклади.
-
На завершення вправ бажано провести коротке обговорення для виявлення помилок та їх роз'яснення.