Degrees of Comparison of Adverbs

Про матеріал
До підручника Коста Дж. Prepare, 7 клас Тема: Ступені порівняння прислівників
Перегляд файлу

Тема: Degrees of Comparison of Adverbs

Підручник: Коста Дж, Prepare

Клас: 7

Мета:

  1. Ознайомити учнів із ступенями порівняння прислівників (positive, comparative, superlative).
  2. Розвинути вміння утворювати та використовувати ступені порівняння прислівників у реченнях.
  3. Закріпити знання за допомогою вправ на створення та застосування прислівників у різних ступенях порівняння.

Очікувані результати:

  • Учні зможуть утворювати ступені порівняння прислівників.
  • Учні зможуть використовувати прислівники в правильній формі для опису різних дій.

Обладнання та матеріали:

  • Дошка та маркери
  • Картки з прислівниками
  • Роздруковані вправи
  • Проєктор для презентації
  • Інтерактивна гра (Kahoot!)

Структура уроку:

1. Організаційний момент (2 хвилини)

  • Привітання учнів.
  • Перевірка готовності до уроку.

2. Актуалізація знань (5 хвилин)

  • Запитати учнів, чи пам’ятають вони, що таке прислівник (adverb), і який він має зв'язок із дієсловом (adverbs describe how an action is performed).
  • Обговорити, як прислівники допомагають уточнити або описати дії у реченнях.
  • Повторити приклади відомих учням прислівників, як-от "quickly", "slowly", "loudly".

3. Пояснення нового матеріалу (10 хвилин)

  • Пояснити три ступені порівняння прислівників: positive (основний), comparative (вищий), superlative (найвищий).
  • Надати приклади для кожного ступеня:
    • Positive: "fast"
    • Comparative: "faster"
    • Superlative: "fastest"
  • Пояснити правила утворення вищого та найвищого ступенів:
    • Для коротких прислівників зазвичай додається -er (вищий) і -est (найвищий) (e.g., "hard" – "harder" – "hardest").
    • Для довших прислівників використовується слово more для вищого ступеня і most для найвищого (e.g., "beautifully" – "more beautifully" – "most beautifully").
  • Обговорити винятки (наприклад, "well" – "better" – "best").

4. Закріплення знань (10 хвилин)

  • Вправа 1: Написати на дошці кілька прислівників і попросити учнів утворити їхні ступені порівняння.
    • Приклади: "slowly", "quickly", "hard", "carefully".
  • Вправа 2: Запропонувати учням закінчити речення з прислівниками у потрібному ступені порівняння.
    • Приклади:
      • "She sings (beautifully) than her sister."
      • "He runs (fast) in the class."
      • "Of all the players, Tom plays (well)."

5. Інтерактивна гра (10 хвилин)

  • Провести коротку гру на платформі Quizlet або Kahoot!, де учні змагатимуться, обираючи правильні ступені порівняння для прислівників.
  • Завдання включатимуть вибір правильної форми прислівника у різних контекстах. Це дозволить учням практикувати отримані знання у цікавій формі.

6. Підсумок уроку (5 хвилин)

  • Підвести підсумки та повторити правила утворення ступенів порівняння прислівників.
  • Обговорити, в яких ситуаціях ми використовуємо різні ступені порівняння, щоб описати дії людей.

7. Домашнє завдання (3 хвилини)

  • Вправа для закріплення: скласти 5 речень з різними прислівниками, використовуючи всі три ступені порівняння.
  • Для тих, хто хоче додаткового завдання: написати невелику історію (3-5 речень), де вони використовують порівняння дій з допомогою прислівників.

Примітки для вчителя:

  • Під час пояснення правил варто повторювати ключові моменти і просити учнів наводити власні приклади.
  • На завершення вправ бажано провести коротке обговорення для виявлення помилок та їх роз'яснення.

 

docx
Додано
2 листопада
Переглядів
133
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку