Демонстраційний урок з математики у 3 класі

Про матеріал
Демонстраційний урок з математики у 3 класі на тему: «Одиниці вимірювання маси. Грам. Центнер. Тонна. Відношення між одиницями маси. Розв’язування задач»
Перегляд файлу

Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Демонстраційний  урок

з  математики

у  3  класі

на  тему:

«Одиниці вимірювання маси. Грам. Центнер. Тонна. Відношення між одиницями маси. Розв’язування задач»

 

 

 

 

 

 

Старший учитель:

Каїка Наталія Григорівна

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Чернігів

 

 

Тема:

Одиниці вимірювання маси. Грам. Центнер. Тонна. Відношення між одиницями маси. Розв’язування задач.

 

Мета: Ознайомити учнів з мірами маси (грамом, центнером, тонною) і співвідношенням між ними, розвивати навички розв’язування задач.

 

Обладнання: світлофори, оформлення дошки, комп’ютер, телевізор.

 

Хід уроку

 

Організація класу.

 

  • Сьогодні до нас на урок завітали гості.

Привітаємо їх.

Учитель: Дзвінко продзвенів дзвінок

  з математики урок

  знає наша дітвора

  починати вже пора.

 

  • На яке веселе і радісне свято ми чекаємо у грудні? (Новий рік)

 

(Дзвінок на мобілку)

 

  • Пробачте, будь ласка, мабуть щось важливе.

 

(Говорить по мобілці)

 

  • Так, звичайно, допоможемо. Аякже. Передайте їй що все виконають учні 3 класу.

 

  • Діти, дзвонили із лісу звірята. У них біда – готували прикраси до ялинки, а Баба Яга все забрала. Вона їм щось написала, але вони не вміють читати. Допоможемо звірятам?

(Розкрити дошку)

 

  • Президенте із замісником, підійдіть до будинку, виясніть у чому справа.

 

(Читають записку)

 

Іграшки віддам,

якщо виконаєте мої завдання

             

  1. Як ви виконали домашнє завдання?
  2. Як гарно вмієте писати?
  3. Як ви усно рахуєте?
  4. Опануйте новий матеріал.
  5. Чи засвоїли матеріал?
  6. Як ви робите фізкультхвилинку?
  7. Розв’яжіть задачу.
  8. Попрацюйте в групах.
  9. Як ви граєте?

Баба Яга

 

  1. Як ви виконали домашнє завдання?

 

№ 463: Скільки копійок у 5 гривнях 45 копійках?, 6 гривнях 4 копійках?, 9 гривнях? Скільки всього десятків у числі 385? Сотень у 945? Скільки сантиметрів у 8 метрах 6 сантиметрах. 7 метрах 40 сантиметрах?

 

Задача 464. Скількох робітників замінять сім таких машин? (49 робітників)

  • Хто розв’язував задачу діями? Виразом? Прочитайте.

 

(Заберіть іграшку)

 

  1. Як гарно вмієте писати?

Записуємо число, класна робота, каліграфічна хвилинка – визначте закономірність і каліграфічно пропишіть до кінця рядка: 740, 750, 760…

 

(Заберіть іграшку)

 

  1. Як ви усно рахуєте?

Робота в парах. Діти задають один одному завдання на знання таблиці і світлофором показують правильність відповіді.

Гра «Гірка»

 

    · 8        · 7

 

    : 9    : 6        : 9    : 4

 

   – 2     · 9      – 4      · 7

 

 7 · 8     – 40   5 · 8       – 13

 

        32          36

 

(Заберіть іграшку)

 

 

 

 

  1. Опануйте новий матеріал

Повідомлення теми: Сьогодні на уроці ми ознайомимося з одиницями вимірювання маси. Грам. Центнер. Тонна. Навчимося встановлювати відношення між одиницями маси і повчимось розв’язувати задачі.

 

(Новий матеріал демонструється на телевізорі через комп’ютер)

 

(Заберіть іграшку)

 

  1. Чи засвоїли матеріал? Первинне закріплення.
  • Розгорніть підручник на сторінці 71.

№ 466 – читаємо хором.

  • Яка маса зошита? Підручника?

 

   слово грам – г

Зверніть увагу: центнер – ц        без крапки

   тонна – т

 

Записуємо далі: частину колективно, частину – самостійно.

№ 467, 468 – усно

 

(Заберіть іграшку)

 

  1. Як ви робите фізкультхвилинку?

 

(Демонструється на телевізорі через комп’ютер)

 

(Заберіть іграшку)

 

  1. Розв’яжіть задачу

 

(Демонструється на телевізорі через комп’ютер)

 

 Токар – 21 деталь

      на 4 механізми по ? деталей

 Учень – ? у 3 рази менше

 

  1. 21 : 3 = 7 (д.) – учень
  2. 21 + 7 = 28 (д.) – разом
  3. 28 : 4 = 7 (д.) – на 1 мех.

 

Відповідь: 7 деталей на один механізм.

 

(21 : 3 + 21) : 4 = 7 (д.)

 

(Заберіть іграшку)

 

  1. Як у групах працюєте?

Придумайте задачу за схемою про кульки.

 

      +            ·            =

 

(Заберіть іграшку)

 

  1. Як ви граєте?

З’єднати зображення предметів з їх масою.

 

(Зображення предметів та їх маса демонструється на дошці)

 

(Заберіть іграшку)

 

– Ми виконали всі завдання. Гарні ялинки? Я думаю, що звірятам теж сподобається.

– З чим ми сьогодні познайомились на уроці? Ви гарно працювали. Молодці.

– Тепер Зробіть висновок:

 

  Я знаю…

  Я вмію…

 

Домашнє завдання. Задача 471, вирази 472.

Будь ласка покладіть щоденники на стіл.

 

Урок закінчено.

 

 

 

 

doc
Додано
15 січня 2020
Переглядів
800
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку