День інформатики (посвята в "Юні інформатики")

Про матеріал
  • Спрямування творчої діяльності учнів на виявлення проблем та їх розв'язання, самостійне застосування знань у нестандартних ситуаціях;
  • Розвиток логічного мислення, уваги, пам'яті, фантазії, кмітливості та творчих здібностей, виховання дбайливого відношення до комп'ютера та його програмного забезпечення.
Перегляд файлу

Мета:

  • закріплення та систематизація у ігровій формі знань та умінь учнів, отриманих упродовж вивчення тем з «Інформатики» ;
  • подальший розвиток інтересу до курсу, формування мовленнєвої, інформаційної, соціальної компетентностей;
  • спрямування творчої діяльності  учнів на виявлення  проблем та їх розв’язання, самостійне застосування знань у нестандартних ситуаціях;
  • розвиток логічного мислення, уваги, пам’яті, фантазії, кмітливості та творчих здібностей, виховання дбайливого відношення до комп’ютера та його програмного забезпечення.

Обладнання та наочність: дошка, плакати «Правила поведінки у комп’ютерному класі», мультимедійна дошка, презентація, картки з завданням.

В нас сьогодні день незвичний –

Цікавий та інформатичний.

В ігри й конкурси пограємо

Пристрої комп’ютера згадаємо.

В юні інформатики  - здійснимо посвяту

Адже сьогодні нас очікує Інформатичне свято!

З перших днів вересня ми почали дивовижну подорож в країну інформатики. І сьогодні я  запрошую всіх вас, відправитися разом з нашими героями в цю диво - країну»  та переглянути оновлену казку «Теремок».

Тим, хто вивчає інформатику,

Тим, хто навчає інформатиці,

Тим, хто любить інформатику,

Тим, хто ще не знає,

Що може любити інформатику.

Присвячується наша казка.

Стоїть терем-теремок- комп’ютерний він знаток

Не високий, не низенький – тільки сам стоїть – одненький.

Господаря він не має – хоч будь-хто його шпиняє.

Кожен паном себе вважає, один одному не вступає.

Десь Системний блок «завис»,а  дисплей погас та «скис».

Клавіатура западає,  так наш Терем  пропадає.

Ось і «мишка» пробігала, хвостиком всім помахала.

По килимку покатала та з «системником» розмову зав’язала:

Мишка : «Хто будинком цим керує і чому він так гальмує?»

Відповів Системний блок : «Головний я - Цар та Бог,

Я в роботі толок знаю, я всі  флешки прочитаю»

                     Мишка : Біля Вас я погуляю і за всім поспостерігаю.

Я курсором вміло керую,можна з вами  заночую?

Системний блок: Ну проходь включайся в роз'єм, разом тут ми  заживем!

Ось почули  знову стук,біля вікон дивний звук.

Монітор засяяв криво: «Головний хто ? Що за диво?

Я тут  красень поміж нас, буду радувати Вас.

Монітор - найголовніший, адже він – найкрасивіший!»

Можу вміло підказати , швидко відповідь надати

Маю я мільйон ідей – бо зовуть мене  ДИСПЛЕЙ!

Монітор: Можна до вас підключитися?

Системний блок: Ну проходь включайся в роз'єм, разом тут ми  заживем!

Жили вони  поживали та гостей нових стрічали.

Ось почули біп-біп-тук, незвіданий раніше звук.

«Клава» в гості завітала,слово мудреє сказала:

«Друзі,ви  ще не догнали ,що без мене ви б пропали

Клавіш безліч різних маю і весь світ я повчаю

Як натисну  Ctrl, Alt  чи пробіл  будете ви всі без діл.

Адже я Клавіатура – дуже пристрасна натура.

Клавіатура Можна до вас підключитися?

Системний блок: Ну проходь включайся в роз'єм, разом тут ми  заживем!  Зібралися жителі Теремка і ахнули. Сталося диво. Раніше всі вони  жили окремо щось вміли. І ось вони об'єдналися, подружилися. І дружба їх здійснила ДИВО – з'явився... КОМП’ЮТЕР

Діти сьогодні ми з'ясуємо, що ви дізналися й чого навчилися.

Конкурс 1. «Правила поведінки в кабінеті ІКТ»

Конкурс 2. Комп'ютерні  загадки


Ця техніка непроста,

Багатьом допомога.

 Може швидко рахувати

 Та малюнки малювати.

Про цікаве розказати,

Складний текст перекладати,

 Різні фільми показати,

Гарну пісню заспівати (комп’ютер)

 

 

Скромний сірий колобок

Довгий, тонкий проводок

 Зверху на коробці

Дві великі кнопки

 В тебе є хороша книжка,

А в комп’ютера є ……(мишка).

Сотня клавіш, різні знаки

Спершу учні – небораки,

А тепер раз – два і готово

 Відстукали слово.

Ось де пальцям фізкультура

І це все – ……(клавіатура).

Дивним кольором очей

Блимнув на столі ...(дисплей)

Надрукую на папері

І малюнок, і слова.

Хочеш – чорні, кольорові.

Тільки б фарба ще була (принтер)


 

Фізкультхвилинка

Гра «Роби як я»

Конкурс 3. Відгадай

 

  • Де живе мишка комп'ютера? (на килимку)
  • На якій клавіші нічого не написано? (пробіл)
  • Ігровий, кишеньковий, головний, мережевий, цифровий, персональний (комп'ютер)
  • Повна, порожня, споживча, баскетбольна, сміттєва (кошик)

Конкурс  4 . Музичний.

Вам необхідно згадати та написати слова з інформатики, які б містили ноти: до, ре, мі, фа, соль, ля, сі. Перемагає та команда, яка більше придумала слів за 2 хвилини.

     Конкурс  5. Переплутані слова

     Конкурс  6. Ребуси

 

Хочу вас привітати з тим, що ви бездоганно впоралися з усіма труднощами, які виникли на вашому шляху.  І тому  я сміло можу сказати,що ви всі отримуєте звання «Юний інформатик» та продовжуєте  своє плавання по безкрайому океану комп'ютерних знань!

Багато в світі є нового,

Цікавого і чарівного

І легко все це зрозуміти

Комп’ютер допоможе дітям.

docx
Додано
3 липня 2018
Переглядів
838
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку