Фон 1
ДЕНЬ ПРАЦІВНИКА ОСВІТИ
фанфари
Ведучий 1. Дорогi вчителi! До Вас сьогоднi слова щирої шани, сердечної вдячностi. Ваша праця мудра i благородна. Розум, серце, душу, здоров'я впродовж усiх рокiв ви вiддаєте своїм вихованцям.
Ведуча 2. Як мама, проводжаючи дiтей в дорогу, вiддає з рушником частинку свого серця, щоб зiгрiвало воно на життєвих перехрестях, так i ви передаєте з частинкою серця знання. Мабуть, велике воно, учительське серце, раз на стiльки вистачає його.
«Рідна мати моя»
Танець «Рідна мати моя»
Ведуча 2. До слова запрошується директор Долинського ліцею №7 Олійник Катерина Йосифівна.
Фон 2
(слово К. Й.)
Ведучий 1. Катерина Йосифівна вже сказала свої слова привітання та подяки, а тепер, шановні педагоги, у вас є унікальна можливість опинитися на нашому місці. Одинадцяті класи довго думали, як помучити улюблених вчителів, але вирішили просто засипати вас запитаннями.
Ведучий 1. Отже, Катерино Йосифівно, скажіть, будь ласка, як Ви ставитеся до нашого закладу освіти? (така як ти)
Ведуча 2. Наталіє Василівно, як ви почували себе після перших педагогічних рад у ліцеї №7? (піду втоплюся у річку глибоку)
Ведучий 1. Мироне Григоровичу, як ви будете святкувати День працівника освіти? (смажений кабанчик, курка з майонезом)
Ведуча 2. Уляно Михайлівно, скажіть, будь ласка, яка була Ваша реакція, коли ви прочитали, що цього року буде менше документації? (а я так чекала і співала ла-ла-ла)
Ведучий 1. Степане Васильовичу, чому молоді люди ідуть працювати у заклади освіти? (не хочу в армію, ооо)
Ведуча 2. Вчителі… Ви віддаєтесь на всі 100 відсотків з великою любов'ю до нас, своїх учнів. І всі ми розуміємо, яких колосальних зусиль потребує ваша праця, адже це стриманість, турбота, постійна напруга та прагнення щось навчити.
Ведучий 1. Усім відомо, що для того щоб виховати сучасну молодь потрібно неабияке терпіння. І повірте: ніхто, навіть буддійські монахи, не досягають такого рівня самоконтролю, як шкільні вчителі-жінки. І так, уявіть: внутрішній голос вчительки, яку щойно довели до ручки.
Фон 3
Сценка «Внутрішній голос вчителя»
Голос. Паразити! Як же ви мені набридли! Спиногризи! Ну все, ви хотіли війни? Ви її отримаєте!
Вчитель. Отже, до наступного уроку підготуєте напам’ять наступні параграфи.
Голос. [Готується, наче Рембо до бою] А тепер, називаємо ці параграфи максимально повільно і тихо, щоб у них від напруження голівоньки потріскали
Вчитель. Отже перший
Голос. Тааааак [Отримує задоволення]
Вчитель. Другий
Голос. О, тааааак [Отримує задоволення]
Вчитель. Так! На останній парті, встав!
Голос. [злісно] Оооооо, зараз я відірвусь на тобі за весь рік. Зараз ти в мене потанцюєш, зараз ти в мене тою жуйкою вдавишся! І ніхто тобі вже не допоможе!
Вчитель. Я взагалі-то не дресирувальник в цирку! Перестань, будь ласка, жувати!
Голос. Ха-ха [Скаче як макака,тикає пальцем]
Вчитель. Добре, продовжимо! Хто мені прочитає домашню роботу?
Голос. Хто з них тебе найбільше нервує, виводить з себе, кого ти готова [скручує уявну кульку з жахливо злим обличчям]
Вчитель. Олег!
Олег. Як умру
Голос. Ой умреш…
Олег. То поховайте
Голос. Ой поховаю…
Олег. Мене на могилі, серед степу широкого, на Вкраїні милій….
Вчитель. Добре, 9, сідай!
Учень. Можна вийти?
Голос. Оооо, починається. Зраз ти в мене «вийдеш», зараз ти в мене «до медсестри сходиш», зараз я тебе як присаджу журналом, ніякий лікар, не те що медсестра, не допоможе
Вчитель. Сядь цівочком. За 2 хв. перерва, тоді і вийдеш.
Голос. А щоб ти не втримався, ото буде ржака.
Вчитель. Продовжуємо.
[заходить педагог-організатор]
Голос. О, організатор. Халявка прийшла [Потерає руки]
Педагог. Доброго дня, можна мені 3-ох сильних хлопчиків, потрібно лавочки поносити.
Голос. Та забирайте їх всіх, очі б мої їх не бачили.
Вчитель. Та я не знаю, вони ще мають самостійну дописати… Але добре, 3-х беріть. Нехай тільки домашнє перепишуть.
Голос. Ага, перепишуть. Буде кому 2-ки ліпити на наступному уроці. Головне, щоб не забула.
Педагог. Дякую!
Ведуча 2. А ще наших дорогих працівників освіти прийшла привітати наймолодша школярка.
Ведучий 1. Оплески Юліанні!
Пісня у виконанні учениці 4А
Ведуча 2. Отож ми продовжимо, Олесю Василівно, цього річ ви випускаєте 11 класи, які ваші відчуття? (вільна, я вільна)
Ведучий 1. Надіє Михайлівно, а Ви як будете себе почувати по закінченню випускного? (I feel good)
Ведуча 2. Олександро Степанівно, скажіть і Ви своє слово, як ви реагуєте, коли учень просить перездати вірш? (двічі в одну річку не ввійдеш)
Ведучий 1. Ліліє Василівно, які ваші роздуми, відносно підвищення зарплати вчителям? (цей сон, цей сон)
Ведуча 2. Вікторе Федоровичу, поділіться, будь ласка, своїми думками про вчителя зарубіжної літератури, Костецьку Ольгу Михайлівну. (Я люблю тільки тебе)
Ведучий 1. Галино Федорівно, які ваші відчуття, коли ви ставите учневі негативну оцінку? (мені казково)
Ведуча 2. Дуже дякуємо вам за такі чесні відповіді, але окрім Дня працівника освіти у цьому дружньому колі ще одне свято! Сьогодні день народження нашого освітнього закладу. 29 років уже виповнилося школі! Привітаємо рідні стіни та колектив гучними оплесками! Адже всі ми давно стали справжньою родиною Долинського ліцею №7!
Ведучий 1. Зі святом вітаємо наших шановних педагогів, бібліотекарів, секретарів, завгоспів, техпрацівників, охоронців, медсестер, кухарів. Бажаємо, щоб голова вас не боліла, тіло не нило, у вічках не рябіло, а лиш все ясніло.
«Бременські музиканти»
Танець «Бременські музиканти»
Ведуча 2. А ще, до повного щастя одинадцяті класи взяли інтерв’ю у педагогів та інших членів нашої освітньої сім’ї. Вони ж правдиво і чесно відповідали на запитання, з усією серйозністю віднеслися до кожної порушеної проблеми.
Ведучий 1. Отже, погляньмо, що з цього вийшло.
Відео-інтерв’ю
Ведуча 2. Наталіє Іванівно, ми і про Вас не забули, скажіть, будь ласка, що ви будете робити, коли, після років праці у закладі освіти, підете на заслужений відпочинок? (я піду в далекі гори)
Ведучий 1. Ірино Михайлівно, якими знаннями зі свого предмету ви найбільше пишаєтесь? (звіра по слідах)
Ведуча 2. Ірино Василівно Флешко, як ви реагуєте, коли учень ходить за вами і просить перездати оцінку? (Ти до мене не ходи)
Ведучий 1. Король Наталіє Михайлівно, що ви говорите учневі, якщо він, чи вона, не можуть виконати вправу на фізкультурі? (все що тебе не вбиває)
Ведуча 2. Галино Євгенівно, скажіть, будь ласка, як ви себе заспокоюєте, коли нахабний учень веде себе жахливо? (дихай повільно)
Ведучий 1. Але не завжди працівників освіти засмучують лишень діти. Мабуть нам важко уявити, скільки роботи ви виконуєте, крім виховання та навчання учнів: скільки потрібно написати планів, проєктів, звітів та списків, скільки потрібно заповнити журналів, а щоб це все зробити правильно, скільки ж потрібно вичитати законів та документів.
Ведуча 2. До вашої уваги гумореска на тему важкої долі тих, хто страждає від букви закону.
Фон 4
Гумореска
У суботу у газеті
Таке прочитала:
Кажуть вже, що НУШ-реформа
Немодною стала.
І при тому, в тій газеті
Гордо заявляють,
Що нова тепер реформа
В школу наступає.
Учепились науковці
Мовної проблЄми,
І тепер у нас у книгах
Зовсім інші «тЄми».
Тепер пишемо «проЄкти»,
А філологині
Кажуть кожному не «пан»,
«ПАНІ докторИні».
Щоб ви знали, що в ліцеї
Вже в нас не «директор»,
А по модному – «Босесса» –
Так сказав інспектор.
Ну а нині, в таке свято,
Хочу вам сказати,
У ліцей ідуть до праці
(Лиш б не обізвати):
Істориця, хімениця,
Хореографиня,
геогрАф, географиня
І біологиня,
Фізикиня, етекиня
І математиня,
Повариня йде в їдальню,
З нею дієтиня.
Двері всім нам відчиняє
Вже техпрацівниця,
А якщо вас щось турбує –
Є в нас медсестриця.
А якщо у вас не вийде
«фізкультурологиня»,
То навчить вимови гарно
Вже «логопединя».
Якщо всіх так обізвете,
Моя вам порада –
У психологині треба
Вам занайти розраду.
У освіті так ведеться
Вже роки рокенні:
Що чоловіків тут мало,
Зарплати злиденні.
Але ще як нас заставлять
Всіх так обзивати –
Будуть наших діток вчити
Одні депутати.
Ведучий 1. Мирославо Іванівно, Вам сподобалась гумореска? А скажіть, будь ласка, що ви відчуваєте, десь так у жовтні місяці, коли ще далеко до зимових канікул, або ж до літніх? (ще так далеко до зими, до морозів)
Ведуча 2. Ольго Михайлівно, що ви кажете, коли бачите, що у журналі 10А класу незаповнена сторінка з предмету «Захист Вітчизни»? (котику, ходи до мишечки)
Ведучий 1. Надіє Григорівно, як ви плануєте свою літню відпустку? (я хочу так на багами)
Ведуча 2. Побуцька Тетяно Михайлівно, що ви робите, коли вам телефонують з роботи у вихідний? (абонент не може абонент не чекає дзвінка)
Ведуча 2. Ярославо Василівно, що ви кажете учням, коли вони просяться вийти на Вашому уроці? (я кажу ні, аааа)
Ведучий 1. Шановні педагоги, ви вкладаєте у нас частинку себе, а ми часто вас засмучуємо своєю поведінкою. Ви даруєте нам найкращі роки життя, а нам часто важко приділити вам 45 хвилин уваги.
Ведуча 2. Ми щиро вдячні вам за терпіння і просимо вибачення за всі негаразди. Але без наших «вибриків» та «коників» ми б не були собою.
Тік «Вчителька»
Пісня «Вчителько моя»
Я прийшов на пів уроку
Спати хочу страшно, нема з мене толку
Я б уже полинув у далекі світи
Але де не піду – там все ходиш ти!
Вчителько, мікрорайону нашого жителько,
Ти замість того, щоб сидіти вдома
Все бродиш по стежках мені знайомих
Скоро прийде весна й дерева розцвітуть
І з уроків вони знову мене манитимуть
Та я не буду цього разу додому втікати
Бо упевнений, що будеш під дверима чекати
Сонечко встає і шумить трава
Бачу стежку де проходиш ти
А я втік з уроку, болить голова
Де мені сховатись, як тебе обійти?
Ведуча 2. Щасливі ви, бо у вас є ми, а ми горді за вас, бо ви наш взірець.
Фон 5
Ведучий 1. Щасливого життя бажаємо
Солодким тортом ви Вас пригощаємо
Ведуча 2. Щоб було весело і смачно Вам сьогодні
І на душі щоб було тепло в дні холодні
ЩЕ РАЗ ВІТАЄМО! ВІ-ТА-Є-МО! (оплески)
Фон 6