Долинський ліцей №7
ПРОТОКОЛ
зборів учнівського самоврядування
від 17.05.2019 м.Долина №3
Голова зборів: Гошовська А.Й., педагог-організатор
Секретар зборів: Стецьків Христина
Присутні: 20
Відсутні: 6
Запрошені: Дюжник Анастасія, експрезидент УР
Порядок денний:
(Доповідач Москальчук Вікторія, президент УР)
(Доповідачі: Желєзна В., Перевізник У., Курій Св., Стецьків Хр., Русин Д.)
(Доповідач Гошовська А.Й., педагог-організатор)
(Доповідач Гошовська А.Й., педагог-організатор)
Москальчук Вікторію, президента ліцею, про роботу Учнівської ради «Лідер» у ІІ семестрі 2018-2019 н.р. (Текст звіту додається до протоколу).
УХВАЛИЛИ:
Роботу президента УР «Лідер» визнати доброю.
Голосували: за - 20; проти - 0; утрималися - 0.
2. СЛУХАЛИ:
2.1. Желєзну Валерію, про роботу Міністерства освіти, яка зазначила, що недостатньо налагоджено зв’язки з класними керівниками, через що міністерство працює не на належному рівні.
2.2. Перевізник Уляну, про роботу Міністерства праці, яка зазначила що у 2018-2019 н.р. проводилося достатньо благодійних акцій та проведено дискотеку.
2.3. Курія Святослава, про роботу Міністерства культури, завдяки якій проведено безліч заходів та акцій, а також активні учні ліцею брали участь у конкурсах шкільного, районного, обласного та всеукраїнського рівнів.
2.4. Стецьків Христину, про роботу Міністерства спорту, яка зазначила, що спортивні команди ліцею постійно беруть участь у міжшкільних та районних змаганнях.
2.5. Русин Діану, про роботу Прес-центру, що працює не на належному рівні, через брак сучасного медіаобладнання.
ВИСТУПИЛИ:
2.1. Глюзь Яна, про незадовільну роботу газети «П’ять пальців»,організацію якої не було налагоджено належним чином.
2.2. Дюжник Анастасія, експрезидент УР, про роботу Міністерства освіти, щодо налагодження роботи з класними керівниками для допомоги в організації навчального процесу.
2.3. Бурак Катерина, про роботу Міністерства спорту, щодо організації дозвілля для молодшої школи: рухливих перерв, руханок.
УХВАЛИЛИ:
2.1. Роботу Міністерства освіти визнати задовільною.
Голосували: за - 18; проти - 2; утрималися - 0.
2.2. Роботу Міністерства праці визнати доброю.
Голосували: за - 20; проти - 0; утрималися - 0.
2.3. Роботу Міністерства культури визнати доброю.
Голосували: за - 20; проти - 0; утрималися - 0.
2.4. Роботу Міністерства спорту визнати задовільною.
Голосували: за - 17; проти - 0; утрималися - 3.
2.5. Роботу Перс-центру визнати задовільною.
Голосували: за - 20; проти - 0; утрималися - 0.
2.6. Організувати роботу газети «П’ять пальців» у 2019-2020 н.р.
2.7. Налагодити роботу Міністерства освіти із класними керівниками у 2019-2020 н.р.
2.8. Організувати дозвілля учнів молодшої школи у 2019-2020 н.р.
3. СЛУХАЛИ:
Гошовську А.Й., педагога-організатора, про здійснення педагогічного керівництва роботою УС за 2018-2019 н.р. (Текст звіту додається до протоколу).
УХВАЛИЛИ:
Роботу педагога-організатора визнати задовільною.
Голосували: за - 20; проти - 0; утрималися - 0.
4. СЛУХАЛИ:
Гошовську А.Й., педагога-організатора , про розподіл благодійних коштів, зібраних протягом 2018-2019 н.р.
ВИСТУПИЛИ:
Перевізник Уляна, представник Міністерства праці, про зібрані кошти на благодійній дискотеці.
Проців Світлана, представник Міністерства праці, про зібрані кошти на благодійному ярмарку до Дня Св. Миколая.
Надівська Яна, представник Міністерства культури, про відвідини дому престарілих у смт. Вигода.
Гошовська А.Й., педагог-організатор, по передачу коштів на лікування онкохворим дітям та для ВО «Дружня лапа».
УХВАЛИЛИ:
Роботу щодо розподілу благодійних коштів, зібраних протягом року визнати відмінною.
Голосували: за - 20; проти - 0; утрималися - 0.
Голова А.Й. Гошовська
Секретар Х. Стецьків
ЗВІТ ПРЕЗИДЕНТА УЧНІВСЬКОЇ РАДИ «ЛІДЕР»
Долинського ліцею №7
Учнівське самоврядування – це творча співпраця учнів та педагогів, спосіб виявлення організаторських та виконавських можливостей у різних видах діяльності, спілкування та відносин. Це один із методів формування в колективі громадської думки та вироблення управлінських навичок, умінь та якостей.
Мета самоврядування: спільна колективна творча справа, яка має об’єднати навколо себе максимальну кількість учасників, дати можливість кожному спробувати свої сили, розкрити здібності та можливості. Ознайомлення з історією, славними традиціями України; виховання бережливості у всьому, поваги і любові до своєї родини, виховання громадянина України – носія національних цінностей та загальнолюдських надбань. Залучення здобувачів освіти ліцею до проведення навчального та виховного процесу, виховання національної свідомості, соціально активної особистості. Робота центрів направлена саме в таке русло, яке допомагає згуртувати учнів, сприяє самореалізації їх здібностей та організовує їх позашкільне життя.
Структура учнівського самоврядування, яка склалася у Долинському ліцеї №7, поєднує в собі форми учнівської самоорганізації котрі відповідають потребам творчого розвитку особистості, скерованої на загальнолюдські та національні цінності. У закладі освіти, відповідно до структури, діють такі міністерства: «Міністерство освіти», «Міністерство праці», «Міністерство культури», «Міністерство сорту» та «Прес-центр».
Протягом року проводилися загальношкільні свята та заходи, тематичні лінійки, бесіди, засідання учнівського самоврядування, робота над проектами, участь у заходах та конкурсах.
Велику роль у роботі Учнівської ради відіграє методична допомога з боку педагогічного колективу, співдружність дітей і дорослих, батьків.
Учнівська рада – найвищий орган учнівського самоврядування складається із представників лідерів від кожного класу, яких обирають на зборах. Очолює Раду президент – учениця 9Б класу – Москальчук Вікторія.
Всі разом плануємо та проводимо на високому рівні спільні виховні заходи: бесіди, екскурсії, естафети, традиційні і обрядові свята, новорічні ранки, різноманітні конкурси: малюнків, пісень, віршів, гуморесок… Традицією школи стало проведення ряду свят:
День знань, день працівника освіти, предметні тижні, Свято Миколая, новорічні ранки з учнями молодших класів, зустрічі з випускниками та майбутніми первачками, День всіх закоханих, виховні заходи присвячені Т.Г.Шевченку, Останній дзвінок, ярмарки та багато іншого.
За 2018-2019 н.р. в закладі освіти представники УС організували, провели та взяли участь у таких заходах:
У ІІ семестрі учні з нашого закладу освіти активно брали участь у міських та районних конкурсах та проектах це:
Поряд з позитивними змінами нажаль і ще є багато негативних явищ, запізнення на уроки, безпідставне невідвідування в ліцею, не працює прес-центр, рівень вихованості падає, лідери в класах не завжди відповідально відносяться до своїх обов’язків. Всі ці не гаразди можуть бути набагато менші, як що кожен буде відповідально ставитись до своїх обов’язків.
Звіт роботи педагога-організатора
за 2018-2019 навчальний рік
Виконуючи завдання і реалізуючи основні принципи виховної роботи,
діяльність педагога-організатора у 2018-2019 навчальному році була направлена на реалізацію законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», «Про охорону дитинства», згідно програм «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», затверджених наказом Міністерства освіти та науки, молоді та спорту України від з1.10 2011 року № 1243 та іншими нормативними документами протягом 2018-2019 навчального року; формування морально-духовної, життєво компетентної, творчої особистості, яка успішно реалізується, як громадянин, професіонал; набуття учнями соціального досвіду; успадкування духовних надбань українського народу, досягнення високої культури міжнаціональних взаємин; розвиток фізичної та духовної досконалості; моральної, художньо-естетичної, трудової та екологічної культури.
Реалізація завдань здійснювалася шляхом співпраці з педагогічним,
учнівським та батьківськими колективами, позашкільними закладами, громадськими організаціями; залученням учнів до участі у конкурсах; через роботу учнівського самоврядування та через використання найбільш поширених виховних технологій, зокрема: технологія колективного творчого виховання, технологія саморозвитку.
Для вирішення завдань розроблено план виховної роботи закладу освіти та план педагога-організатора, в яких заплановано заходи, щодо здорового способу життя, патріотичного, екологічного, культурного, правового, інтелектуального виховання учнів.
Основними функціями педагога-організатора є сприяння розвитку
учнів та організація їх дозвілля. Тож, план роботи було складено виходячи з виховного плану закладу. Виховну роботу було націлено на створення сприятливих умов для всебічного розвитку дітей, їх адаптації в соціумі, формування демократичного світогляду, ціннісних орієнтирів, засвоєння морально-етичних норм, сприйняття власної індивідуальності, впевненості в собі; на вибір здорового способу життя, на національно-патріотичне виховання та духовне надбання українського народу, а також на заходи, спрямовані на самовизначення у виборі професії.
Основною метою виховної діяльності було створення оптимального
соціально-культурного мікроклімату в закладі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв учням легко освоїтись у виховному просторі, спонукав до діяльності, яка б дозволяла їм краще адаптуватися в соціумі. Для осягнення цієї мети у закладі освіти працює учнівське самоврядування, завдяки якому відбувається підготовка майбутніх активних громадян держави.
Актив учнівського самоврядування є формою творчої співпраці учнів і
педагогів, для досягнення згуртованості колективу, розвитку творчих і духовних сил, громадської думки, підготовки до дорослого життя. Учнівське самоврядування закладу здійснюється через роботу Учнівської ради «Лідер», яка має на меті розвиток та саморозвиток комунікативних, організаторських і лідерських якостей особистості, її творчого потенціалу, самореалізацію у громадському житті.
У І семестрі було проведено дебати та вибори серед кандидатів на
посаду Голови Учнівської ради «Лідер». Нею стала учениця 9-го класу Москальчук Вікторія Вікторівна. Сформовано 5 міністерств учнівського самоврядування та сплановано його роботу.
Робота міністерств направлена на згуртування учнів, сприяння самореалізації їх здібностей та талантів, урізноманітнення їх позашкільного життя:
Міністерство освіти:
Міністерство праці:
Міністерство культури:
Міністерство спорту та дозвілля:
Прес-центр:
Протягом семестру кожного тижня проводились збори старостату та УС,
на яких щопонеділка розподілялись завдання на тиждень та щочетверга підводились підсумки роботи за тиждень. Найбільш активними представниками були учні 5Б, 6В,7А, 8А, та 9Б, класів.
Працюючи над реалізацією плану виховної роботи закладу освіти,
плану педагога-організатора та плану роботи учнівського самоврядування школи за навчальний рік, Учнівською радою було організовано та проведено ряд заходів і акцій, таких як: 30-річчя утворення РУХ, День здоров’я, День миру, День працівника освіти, передвиборчі дебати, вибори президента УС, День Гідності та Свободи, акція до Дня пам’яті жертв голодомору, благодійний ярмарок до Дня Святого Миколая, «Миколай крокує до нас», «Казки на сучасний лад», День соборності України, зустріч з випускниками, зустріч з майбутніми першокласниками, День всіх закоханих, Міжнародний день писемності та мови, Міжнародний день Землі, Міжнародний день поезії.
Також учнівське самоврядування активно брало участь у конкурсах, у яких маємо призові місця: «Розколяда» (ІІІ місце), «Весела копичка» (І, ІІІ місця), Конкурс Дружин юних пожежників (ІІ місце), «Тиждень енергоефективності» (міський квест, конкурс малюнків, агітація для учнів молодшого віку, флеш-моб).
Протягом року зроблено ряд корисних справ: Акція-спогад до Дня
пам’яті жертв голодоморів, проведення благодійного ярмарку до Дня Святого Миколая, відвідування дому престарілих у смт. Вигода, організація показу фільму про Голокост, збір використаних батарейок на утилізацію, організація збору коштів на благодійність у рамках акції «Серце до серця», організація збору благодійних коштів на дискотеці для хворих на онкологію дітей та для ВО «Дружня лапа».
Протягом навчального року проводились засідання Ради учнівського самоврядування, на яких вирішувались питання підготовки до заходів, залучення учнів ліцею до активного учнівського життя та питання, безпосередньо пов’язані з роботою міністерств.
З метою допомоги учням у правильному виборі майбутньої професії
протягом року проводилась профорієнтаційна робота з учнями випускних класів, зустрічі із представниками навчальних закладів міста, України та зарубіжжя.
В цілому роботу Ради учнівського самоврядування у 2018-2019 навчальному році можна визнати задовільною.