ДЕНЬ САМОВРЯДУВАННЯ, ЯК НОВА ФОРМА ВЗАЄМОДІЇ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ І СІМ’Ї

Про матеріал
Українська родина переживає сьогодні великі економічні та духовні труднощі. В складних сучасних умовах батьки потребують систематичної та кваліфікованої допомого з боку педагогів. Взаємодія з родинами наших вихованців направлена на активне залучення батьків до навчально-виховного процесу з дітьми .
Перегляд файлу

1

 

ДЕНЬ САМОВРЯДУВАННЯ, ЯК НОВА ФОРМА ВЗАЄМОДІЇ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ  І СІМ’Ї

Анотація: стаття присвячена  одному з найважливіших і стрижневих напрямів діяльності дошкільного навчального закладу – взаємодії з родинами, зокрема, використанню нетрадиційної форми роботи – дня батьківського самоврядування. Окреслено мету, завдання, поетапну структуру підготовки та проведення заходу.

Ключові слова: день батьківського самоврядування, «Батьківське віконечко», зміщення акцентів, бліц-інтерв’ю, тематична мініатюра,  диспут-трибуна,  рефлексія, пострефлексія.

 

Українська родина переживає сьогодні великі економічні та духовні труднощі. В складних сучасних умовах батьки потребують систематичної та кваліфікованої допомого з боку педагогів. Взаємодія з родинами наших вихованців   направлена  на активне залучення батьків до навчально-виховного  процесу з дітьми .

Задача номер один для педагогічного колективу дошкільного закладу – використовуючи старі, традиційні методи роботи з родинами, наповнити їх сучасним змістом, новими пріоритетами, зміщеними акцентами на індивідуальну роботу із сім’ями, вивчення стилів сімейного виховання, проблем окремо взятої родини,  забезпечення кожного члена родини порцією адресної допомоги.

Вихователю  складно коректувати манеру поведінки дитини, не маючи інформації від батьків про особливості життя дитини вдома. Відповідальні батьки завжди зацікавлені в подробицях життя своєї дитини і заради спільної мети (виховання щасливої дитини) охоче діляться з вихователем своїми думками щодо  процесу навчання та виховання.

Дорослі (педагоги і батьки) мають прийти до однакового розуміння індивідуальності дитини, бути однаково озброєні психолого-педагогічними знаннями і баченням, забезпечити гармонію взаємодії та впливу на душу і розум малюка. Досягти успіху можна лише тоді, коли педагоги та батьки стануть союзниками у справі навчання та виховання дітей.

Розв’язання вищеозначених питань можливе при застосуванні інтерактивних та нетрадиційних форм взаємодії з батьками. Одним із ефективних заходів, як показала практика діяльності дошкільної установи, є день батьківського самоврядування.

Великий тлумачний словник сучасної української мови трактує самоврядування як форму управління, за якого суспільство, певна організація, господарська чи адміністративна одиниця тощо має право самостійно вирішувати питання внутрішнього керівництва .

Аналіз визначень у наукових джерелах (А.Макаренко, В.Сухомлинський, Н.К. Крупська) дозволяє у контексті нашої роботи виокремити фактори, на які впливає участь у самоврядуванні: розвиток організаторських здібностей, почуття відповідальності та  ініціативи, забезпечення активності.

Співпраця родини і дошкільного закладу має ґрунтуватися на взаємоповазі та рівноправному партнерстві. Тому така форма роботи,  як день батьківського самоврядування, стала для нас актуальною. Спочатку ми ознайомилися з досвідом дошкільних закладів, які вже спробували провести день батьківського самоврядування в себе. Їх досвід став для нас цікавим, а головне, ми побачили його переваги порівняно з іншими формами роботи з батьками, а саме: можливість повноцінної взаємодії  батьків, вихователів і дітей.

Мета проведення дня батьківського самоврядування: визначення спільних позицій дошкільного навчального закладу і родини на ціннісні орієнтири у вихованні, розвитку і навчанні дітей.

Завдання, які ми ставили  у процесі запровадження нової форми взаємодії з батьками, наступні:

  1. Вибудувати партнерські стосунки між родиною і дошкільним навчальним закладом в освітньо-виховному процесі.
  2. Змоделювати і перевірити психолого-педагогічні умови гармонії виховних впливів з боку сім’ї і педагогічного колективу ДНЗ.
  3. Розробити та апробувати систему засобів індивідуальної роботи (опосередкованої та неопосередкованої) педагогів із членами сімей з питань виховання самодостатньої дитячої особистості.
  4. Визначити і проаналізувати фактори, що впливають  на ефективність співпраці дошкільного навчального закладу і сім’ї.

Концепція проведення Дня батьківського самоврядування в нашому дошкільному закладі полягає в обов’язковому дотриманні трьох етапів:

1) підготовчий;

2) організаційний;

3) рефлексивний.

Підготовчий етап за часом і інтенсивністю виявився найбільш тривалим та змістовним. З метою якісної підготовки до заходу (за 1-3 місяці) педагоги закладу активно використовували наочно-друковану форму роботи. У батьківських куточках розміщувалися поради від вихователів і вузьких спеціалістів з питань навчання, виховання та розвитку дитини, психологічних і фізіологічних особливостях малюків різного віку. Матеріали змінювалися з періодичністю раз на два тижні, поповнювалися новинками, урізноманітнювалися рубриками «Вивчіть з нами», «Чи знаєте ви?», «Розкажіть дітям» тощо. Своєрідний діалог між родинами, батьками та педагогами відбувався у такій інтерактивній наочно-друкованій формі, як «Батьківське віконечко». Завдання:  Гасло – «Від батьків для батьків заради дітей». Залучення батьків до обговорення  питання: «Яким би Ви були вихователем?» у рамках «Дискусійної трибуни»; рефлексивна оцінка подій, що відбуваються у дошкільній установі або вдома. Стала нам у нагоді ще одна бібліотечка – кишенькова. Це інформація для батьків  у вигляді міні-буклетів, своєрідний дайжест, тези для батьків із збірок, присвячених питанням виховання дітей. Перевага «кишенькової» бібліотечки – стислий, лаконічний  виклад  матеріалу, орієнтований на конкретну родину або розв'язання певної проблеми. З метою ознайомлення батьків з навчально-виховним процесом, в ДНЗ було проведено День відкритих дверей. Він надав можливість  батькам ознайомитися з особливостями роботи ДНЗ, побачити свою дитину з іншої сторони. Цікавим прийомом виявилося бліц-опитування для батьків: «Ідеальний вихователь це…». Результати опитування показали, що перш за все, вихователь має бути цікавою особистістю для дитини, по-друге, мати вищу освіту, і по-третє, бути гарною, мати приємний зовнішній вигляд.

Доцільним на даному етапі виявилося анкетування батьків. Було проведено декілька видів анкетувань, та опитувань для батьків, зокрема: Дітей виховують батьки, а батьків?», «Про дитину і садок», «Дозвілля моєї дитини» тощо. Деякі результати відповідей насторожили педагогів. Так, більшість батьків у переліку пріоритетних для малюків  видів діяльності пункт «праця дітей» навіть не визначили. На запитання «Чим Ваша дитина займається у вихідні дні?» із 46 респондентів 16 відповіли «малює, складає пазли, грається іграшками», читають книжки тільки у трьох сім’ях. І в той же час на запитання «Скільки часу ви приділяєте своїй дитині ввечері?» переважна більшість відповіла «майже весь вечір до сну». Результати анкетування дозволили зробити певні висновки для подальших кроків удосконалення взаємодії з батьками. Паралельно роботі з батьками вихователями проводилися тематичні бесіди з дітьми: «Наш дитячий садочок», «Іграшки», «Професії», обігравалися  різні ситуація, які мають місце в дитячому колективі, проводилися інтерактивні ігри з дітьми «Добре-погано», «Я в дитячому садку».

Наступним кроком на підготовчому етапі стала методична нарада з вихователями щодо окреслення кола питань з підготовки та проведення Дня батьківського самоврядування. Після чого було визначено коло учасників заходу. Протягом цього етапу відбулися індивідуальні співбесіди з батьками вихованців та педагогами. Також доцільними виявилися бліц-консультації «А Сергійко любить це…», «Екстримальна ситуація»… Цікавим прийомом виявилося «Віконечко спостережень», коли батьки, у зручний для них час, мали можливість поспостерігати за дітьми, їх поведінкою під час ігор, стилем спілкування педагога з дитиною.

 Ми вважали за доцільне дати відповіді на усі запитання із «Скриньки незручних запитань». Цим самим, дати батькам зрозуміти, що ми переймаємося усім, що їх хвилює і завжди готові до спілкування. Підсумком підготовчого етапу став наказ завідуючої про проведення дня батьківського самоврядування.

Наступний, організаційний етап, розпочався з наради при завідуючій. Завідувач ДНЗ Лесик В.В. ознайомила під підпис батьків-учасників з посадовими обов’язками та провела інструктажі з охорони праці та безпеки життєдіяльності дітей. «Дівчата, ми Вам довіряємо найцінніше, що є в садочку - наших дітей» - такими словами Лесик В.В. підсумувала нараду. У цей  день батьки мали  унікальну можливість побувати на місці  вихователів, помічників-вихователя та завідуючої і подивитися на життя дитячого садка «зсередини». Далі всі батьки були задіяні в організації та проведенні режимних моментів, занять, ігор по групах тощо. Темою дня було: «Виховуємо  Добром, Красою  та Любов’ю».

Інструктор з фізичного виховання - мама, яка вже другий рік поспіль бере участь у дні батьківського самоврядування (перший рік – вихователь) з великою відповідальністю підійшла до своєї справи. Ранкова гімнастика була проведена у нетрадиційній формі з віршованим супроводом, що додало дітям гарного, бадьорого  настрою. Заняття з фізичної культури у середній групі «Веселка» та в двох молодших групах «Капітошка» та «Соняшник» проходили за мотивами казки «Ріпка». Мама була виснажена від занять і разом з тим   вражена підготовкою та вміннями дітей. А діти із задоволенням перевтілювалися в казкових героїв.

Цікаво, змістовно та повчально пройшла екскурсія в парк. Саме тут відбулося заняття дітей старшої групи «Ромашка»: «Любов, доброта та краса навколо нас». Під час екскурсії діти спостерігали за пробудженням природи з приходом весни, слухали спів пташок. Великою несподіванкою для всіх була поява білочки, яка стрибали з гілки на гілку. Потім дітям було запропоновано обвести свою долоньку, на завчасно заготовлених жовтих та блакитних аркушах. Всі діти старанно виконували завдання, результатом якого стало оформлення (в групі) великої жовто-блакитної квітки з пелюстками долоньок дітей. Діти грали в рухливі ігри. Всі разом складали за допомогою рук сердечко, пташку, квітку. На завершення екскурсії влаштували невеличку фотосесію, на згадку про цей день. Багато нового і цікавого дізнались як діти так і батьки.

  В старшій групі: «Сонечко» діти малювали Весну, а потім презентували свій малюнок, складаючи цікаву, змістовну розповідь про своє  бачення краси весни. Скільки цікавих думок почула мама, яка виконувала роль вихователя в цій групі. А от на прогулянці діти дали волю емоціям і організувати з ними рухливі ігри не вдалося.

 В середній групі «Веселка» мама-вихователь запланувала цікаву подорож-заняття країною казок. В гості до дітей завітала казкарка. Нажаль, провести заняття в цій групі  вихователю не вдалося, хоча її донька намагалася постійно допомогти і згуртувати дітей. Підтримувала маму, хоча сама була дуже засмучена.

Зовсім по іншому відбувалося заняття в другій середній групі «Вишенька». Діти із задоволення виконували завдання, допомагаючи казковим героям, які потрапили у біду. Перетворювалися у казкових героїв та грали в ігри. Діти приємно здивували вихователя своєю дисципліною, активністю, відповідями на запитання. Граючи з дітьми в рухливі ігри мама на мить перетворилася в щасливу дитину.

В молодшій групі «Капітошка» до дітей завітав Колобок. Вихователь разом з дітьми програли казку «Колобок» за допомогою пальчикового театру. Провела з ними дидактична гру «Знайди де заховався Колобок», рухливу гру «Веселі колобки». А на вулиці діти почали ліпити «колобків» у пісочниці.

В молодшій групі «Соняшник» вихователем була бабуся одного з вихованців, яка працює вчителем в школі. Вона провела заняття з математики «В гості до Колобка». Діти вразили її своїми знаннями. Під час дидактичної гри «На що схоже?» діти називали предмети, які схожі на геометричні фігури: коло, квадрат, прямокутник. Грали в гру  «Що сховалось», «Чарівний мішечок».

Групу «Калинка» відвідують наші самі маленькі вихованці. Та і в них був не звичайний день. На зміну вже знайомої виховательки прийшла  мама Сергійка з новими цікавими книжками для малят. Вона розповідала нові потішки, віршики під час умивання та прийому їжі. Важким видався процес вдягання дітей на вулицю, всі речи переплуталися. Та поряд завжди були вихователі групи, які прийшли на допомогу.

 Помічники вихователя   виконували свою щоденну роботу: кормили дітей, мили посуд, прибирали, допомагали збирати дітей на вулицю, а також  допомагали організовувати дітей під час заняття. Та виявилося, що все не так просто, як здається. Потрібно швидко і якісно виконати   значний обсяг роботи і при цьому не забувати про дітей, знайти час з ними поспілкуватися.

За роботою всього колективу закладу спостерігала мама, яка виконували роль завідуючої. Вона перевірила санітарний стан кухні, груп. Перевірила порядок у коморі. Та більш за все хвилювалася, щоб всі діти були цілі та неушкоджені. Хвилювалися і педагоги закладу: і за дітей, і за дорослих. В цей день у педагогів закладу був методичний день. Продовж методичного дня вихователі займалися  самоосвітою, а саме:

  • тематичним плануванням;
  • вивченням передового педагогічного досвіду;
  • ознайомленням з новинками науково-педагогічної літератури;
  • роботою в методичному кабінеті.

 Після завершення запланованих заходів усі педагоги та батьки зібралися на підведення підсумків за круглим столом (рефлексивний етап). Батьки та вихователі ділилися враженнями від пережитого в цей день. Одні розповідали про роботу помічника вихователя, інші взагалі про роботу садочка в цілому, про важкість і складність професії вихователя. Але всі були єдиної думки – батькам потрібен такий день.

Нам була дуже цікава не лише думка батьків, але і враження наших вихованців від незвичайного для них дня, коли їх мама – вихователь. Всі діти раділи новим враженням, «свободі», а також можливості проявити себе. Діти, чиї батьки були вихователями, з гордістю розповідали про свою маму.

Вже наступного дня в «Батьківських віконечках» з’явилися роздуми та враження учасників дня батьківського самоврядування. Таким чином, батьки, які не брали участі у заході, мали змогу ознайомитися з усім, що відбувалося в той день.

Наступним кроком рефлексивного етапу стала методична нарада з вихователями: «Рефлексивний аналіз успішності проведення Дня батьківського самоврядування. Визначення перспектив у саморозвитку, роботі з батьками,  дітьми». Враховуючи всі зауваження та пропозиції педагогами закладу було вирішено, продовжувати практику проведення дня батьківського самоврядування з врахуванням таких аспектів: добирати нові форми і засоби адекватно до готовності батьків, змістити акценти пріоритетності навчальної діяльності на спілкування і розвиток дітей.

Отже, завдяки Дню самоврядування змінився характер взаємоспілкування батьків і дітей:  батьки по-новому заглибились у дитину, почали розуміти її неповторність і  унікальність, набагато глибше стали сприймати її інтереси та потреби, зрозуміли, що у дітей теж можна навчитися слухати і чути, усвідомили рівень батьківської відповідальності за долю власної дитини,  зрозуміли, як багато потрібно знати для того, щоб бути для дитини цікавою особистістю.

 


Додатки

Рефлексія батьків-учасників Дня самоврядування

  1. Завідуюча: Подяка команді мам: усі діти цілі, неушкоджені. Я зрозуміла, що праця педагога важка і копітка. Потрібно терпіння. У людини цей талант має бути від народження. У дитинстві я хотіла бути вихователем.
  2. Від імені усіх батьків: нам сподобалось, бо ми знаємо, що зараз уходимо. У вихователя не може бути кам’яне серце. Строгість і любов мають поєднуватися.
  3. Помічник вихователя. «Капітошка» Я думала, що у вихователя менше турбот. За півдня я тільки 5-10 хвилин відпочила. Багато дрібниць, які складаються у велику працю. дивували діти: приємні, слухняні, такі гарні дівчатка, бо в мене хлопчик. Приємно, що в мене дитина ходить саме в цей садок. Проблемою виявилося те, що діти погано їдять суп. Можливо це ми батьки не привчаємо до цього. Весь садок пов'язаний між собою.
  4. Вихователь . «Капітошка».Я була здивована знаннями дітей в молодшій групі. Зрозуміла, що потрібно допомагати вихователям: вони другі мами для наших дітей. Маса вражень та відкриттів. Дитячий садок друга домівка для дитина, а вихователі заміняють маму.
  5. Помічник вихователя. « Вишенька». Було дуже складно. Часом не розуміла, чому якась дитина не підходить, що вона там думає. Спасибі вихователям , вони золоті.
  6. Вихователь. « Вишенька». З цим потрібно переспати. Поки багато емоцій та вражень. Відкриття для мене: дві дитини можуть зробити погоду в групі (як в одну сторону, так і в другу).А ще – власний син. Він прикипів до руки і не відходив від мене. Тільки я до когось підійду допомогти, він - тут як тут. Дуже ревнував, навіть плакав. Проблема:велика частина часу уходить на роздягання і одягання дітей (я два нігтя зламала, мучачись із застібками). Батьки не продумують одяг, в який одягають дітей. Зі спортивною формою те саме. У деяких дітей не було спортивної форми для занять в залі, і вони були засмучені. Потрібно ще раз батькам нагадати. Краще приходити на день відкритих дверей.
  7. Помічник вихователя. «Соняшник». Побачити свою дитину було дуже цікаво. Все сподобалось , було цікаво. Складно: санітарний день в групі, було важко прибирати у спальні. У мене була дитяча мрія – працювати у дитсадку.
  8. Вихователь. «Ромашка». Я задоволена. Я думала, що буде страшніше. Ми ходили в парк. Я була задоволена, як діти підготовлені до ходьби за межи дитсадка, гарно себе вели, беруться за ручки, знають правила поведінки на дорозі. Було і ґав, ґав, ґав, але …Ми разом з дітьми визначилися, що любов – це сердечко. Краса - це ми. Добро – коли ми беремося за руки. Як позитив, відзначаю самостійність і поведінку дітей в роздягалці. У педагогів – дуже великий труд, натхнення. Бажаю усім вихователям усього доброго.
  9. Помічник вихователя. «Ромашка». Мені цікаво було все. Хотілося подивитися зі сторони на дітей і власну дитину. Я заспокоїлась і тепер не хвилююсь за свою дитину. Емоції сьогоднішнього дня ще зашкалюють. Мені сьогодні було не важливо я помічник, чи вихователь.  Вдячна всім.
  10. Вихователь. «Веселка». Сьогодні я переконалася у своїй неспроможності організувати дітей. Мені це просто не вдалося. Тут має бути спеціаліст. Під час інструктажу від завідуючої, вихователів помітила, як турбуються вони за дітей, як люблять їх. З дітьми ведуть себе не так «Ніч простояти, і день протриматися», а дійсно займаються, переживають.
  11. Помічник вихователя «Веселка». Вибачте, я можна сидячи? Бо встати вже не можу. Сьогодні я нічого не встигала. Свою дитину не бачила – ніколи було.
  12. Помічник вихователя «Калинка». Усе було добре, але не вистачило часу і рук. У роздягалці всі речі переплуталися. У мене не завжди вистачало терпіння. Вразило, що діти самі одягаються, гарно їдять. В садку добре харчують дітей. подяка усім, хто працює в ДНЗ . Хай вам ручки не болять.
  13. Помічник вихователя «Сонечко». День дуже корисний. Чи вдалося ? Потрібно спитати у дітей. Намагалася бути стержнем, а вони навколо щоб крутилися. А важко: поки одного заспокоїла,інший образився. Думаю, що основною рисою педагога має бути – любов до дітей. І з дітьми мають працювати люди з освітою, які знають індивідуальні особливості дитини. Саме в дитсадку закладаються основи.
  14. Інструктор з фізичного виховання. Коли мені запропонували взяти участь у дні самоврядування, я подумала, що тут складного: побігаю з дітками, пострибаю. Тепер зрозуміла, що у Ольги Борисівни -  важка праця. Зараз болить горло і ноги. Завтра в садок не прийду. Я спостерігала дітей на прогулянці. Тут має бути ще троє людей, де хочете беріть, але одному не можливо з цим справитися. Вибачте, голова кружиться від фізкультури. Але мені сподобалося бути інструктором. Була здивована, що навіть малюки знають, що в залі робити.

Рефлексія дітей

    Група «Сонечко»

  1. Денис Б.:  сподобалось як малювали  калину, сподобались нові вхователі, бо навчили малювати калину.
  2. Максим Б.: сподобалось, бо мама роздавала їсти і працювала в садочку.
  3. Настя С.: сподобалось малювати калину і вихователька навчила нової гри. Хай приходить ще.
  4. Максим М.: сподобалось малювати.
  5. Аня Х.: сподобалось малювати калину, читала казку, розповідала про дерева, казки принесла з собою.
  6. Назар П.: сподобався день , бо з нами гралися. Хочу, аби прийшла ще.
  7. Юра К.:  сподобався, бо дозволили гратися.
  8. Ліза Р.: Бахура мама переодягнулася у Юлію Валеріївну (помічник вихователя групи). Було весело.
  9. Софія В.: в залі зробили перестановку. Піаніно переставили на ліву стінку. Стало гарно. Зарядку показувала нова тьотя.

Група «Ромашка»

  1.  Максим З.: було класно, бо ходили в парк, гралися і було заняття,               на  якому малювали долоньки. Бачили білочку і квіточку. Хай приходять ще.
  2. Максим М.: хороший день. Було дуже весело.
  3. Сергій К.: мені сподобалося, що ми ходили в парк. Малювали свої долоньки на лавочці. Я взяв в парку два каштана посадити. Вже посадив. Самий лучший день.
  4. Таня Н.: веселий, дуже гарний. Я люблю гратися в парку. Я з’їжджала з горки, каталася на качелі. Це був самий кращий день.
  5. Вероніка М.: мама Владика була вихователем, мама Діми була помічником вихователя, моя мама проводила фізкультуру. Ми гуляли в парку. Там є мій любимий фонтан та він не працював бо ще холодно.
  6. Єва П.: сподобався парк, сподобалися качелі в парку, горки, турніки.
  7. Анна П.: веселий був день.
  8. Саша  М.: я бачив білочку. Малювали руку на лавочці. Було дуже весело.
  9. Віка К.: була нова вихователька. Бачили білочку. Сподобалось, що ходили в парк, гралися.
  10.  Ліза Л.: Ірина Олексіївна дуже сподобалась. Ходили в парк гратися. На лавочці малювали руку.
  11.  Діма Г.: день був гарним. Я не плакав. Моя мама була зі мною півдня і забрала мене додому. Що було ще не пам’ятаю. День сподобався.

Група «Капітошка»

  1. Маша К. : ми грали в гру, кидаєш м’ячик і питаєш: «Що ти бачив на вулиці?» День був сумний, бо вихователькою була не моя мама.
  2. Софія Л.: був веселий день. Ми гралися в піску.
  3. Маша Б.: ми гралися ляльками, м’ячем. Мені сподобалось.
  4. Вероніка Р.:  мама Артема маленького була вихователем. День сподобався . Було весело на вулиці.

Група «Вишенька»

  1. Саша М.: вихователькою була Юлія Валентинівна. Був дуже гарний день. Показувала нам казку «Гуси лебеді». Богдан забув взяти кофту і я йому приніс.
  2. Каріна Т.: вихователькою була тьотя Юля. Мені сподобалося як ми гралися.  Готували хлопцям їсти.
  3. Лера Б.: сподобалася казочка. Сподобалася Віталіка мама.
  4. Ельвіра Д.: вихователькою була Тимура мама. Ми займалися. Мама  розказували казку-таке заняття. Ми віталися з мамою Тимура. День був добрий.
  5. Матвій К.: сподобалось як ми спали, як ми роздягалися. Діана загубила носок.
  6. Лера К.: день сподобався, бо були нові вихователі. Юлія Валентинівна-Тимура мама. Переставили піаніно. Було дуже гарно. Сподобалась фізкультура.
  7. Тимур Н.: мама сподобалась, вона була вчителькою. На занятті вона розказувала казку. Сподобалась мама, коли вона була на фізкультурі. День був хороший.
  8. Діана Б.: день сподобався. З Юлією Валентинівною були на фізкультурі, як ми стрибали і марширували.

Група «Веселка»

  1. ДімаМ.:  сподобався. Я желаю їм здоров’я.
  2. Саша Н.: сподобалось. Нова вихователька дуже була хорошою. Ми з нею грали у зайчика. Ще хай приходить.
  3. Даня Л.: можна було брати музичні інструменти і грати.
  4. Андрій К.: тоже дуже сподобався. Лерина мама кормила нас, а Діанина мама дивилася за нами. Діана плакала, мені це сподобалося. Діанина мама на нас кричала, бо ми балувалися. А день точно сподобався. Вони мені серйозно понравилися, а ще та тьотя яка брала тоді інтерв’ю.

          

 

 

docx
Додано
10 грудня 2021
Переглядів
282
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку