«Подружімося й пізнаємо один одного»

Про матеріал
Мета: продовження знайомства; розвиток уміння розуміти й відчувати інших; розвиток пантоміміки, емпатії; створення психологічно невимушеної атмосфери.
Перегляд файлу

Заняття для дітей старшої групи

«Подружімося й пізнаємо один одного»

Мета:  продовження  знайомства;  розвиток  уміння  розуміти  й  відчувати  інших; розвиток пантоміміки, емпатії; створення психологічно невимушеної атмосфери.                                                                                                                 Матеріал:  парні  картинки  для  кожної  пари  дітей,  скарбничка-шкатулка,  альбоми любові та набір кольорових олівців чи фломастерів для кожної дитини.

Хід заняття

Вправа "Посмішка по колу". 

Хід  роботи.  Діти  стоять  або  сидять на  стільчиках  у  колі.  Психолог  пропонує  дітям подарувати  сусіду  посмішку,  а  той  щоб  передав  свою.  І  так,  поки вона  не  повернеться  до того, хто почав гру. 
Обговорення.                                                                                                               Після  закінчення  гри  психолог  запитує  дітей  про  їх  почуття,  що  вони  відчували, передаючи та отримуючи посмішку.

Ігрова вправа "Зберіться разом". 

Хід  роботи.  Діти  отримують  парні  картинки  із  зображенням  різних  предметів  і тварин.                                                                                                                 Завдання:  знайти  собі  подібних,  не  користуючись  при  цьому  словами  й звуконаслідуванням, а тільки за допомогою міміки й пантоміміки.

Етюд "У магазині дзеркал". 

Хід роботи. 

   У  магазині  було  багато  великих  дзеркал.  Туди  ввійшов  чоловік,  на  плечі  в  нього сиділа мавпочка. Вона побачила себе в дзеркалах і подумала, що це інші мавпочки, і стала робити  гримаси.  Мавпочки  відповіли  їй  тим  самим.  Вона  посварилася  кулаком,  і  їй  із дзеркала погрозили. Вона тупнула лапкою – усі мавпочки тупнули лапкою. Щоб не робила мавпочка, усі точно повторювали її рухи.  Діти виконують рухи відповідно до змісту розповіді.

Рухлива гра "Летіли дракончики". 

Хід роботи. Діти стоять  у колі, виставивши вперед долоні. Ведучий (психолог) іде, тихенько по черзі б’є по долонях, промовляючи:

Летіли дракончики,

Їли пончики.

Скільки пончиків,

Стільки й дракончиків.

На  останнє  слово  той,  до  кого  доторкнулися  останнім,  каже  довільне  число,  після цього  ведучий  рахує  долоні  до  заданого  числа.  Той,  на  кого  випадає  задане  число,  має сховати за спину руки, які ведучий намагатиметься схопити.

Малювання в альбомах любові – "Моє улюблене місце, де я люблю бувати".

Вправа "Прощання".

Діти стають у коло, беруться за руки і кажуть: «До зустрічі!»

 

docx
Додано
10 грудня 2021
Переглядів
226
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку