Стій, друже, зупинись. Ти на місці не крутись. Пролунав уже дзвінок,Починаємо урок. Працюватимем старанно, Щоб почути у кінці,Що у нашім другім класіДіти просто молодці!
Номер слайду 2
Тема. День учителя. В. Дворецька «Хто дає наук основу». Н. Сиротич «Музикант». А Костецький «Головна професія» Мета: ознайомити учнів із творами про школу і вчителів; викликати інтерес до навчання в школі; розвивати читацькі навички, пам'ять, образно-аналітичне мислення; виховувати сумлінність, старанність; формувати вміння бачити прекрасне; прищеплювати любов до школи; удосконалювати навички швидкого, свідомого, виразного читання; розвивати мовлення, фантазію, уяву, розширювати читацький досвід дітей, вміння виділяти головну думку. Вправа «Очікування»
Номер слайду 3
1. Розчитка за таблицею складів.2. Скоромовка.3. Чистомовка.
Номер слайду 4
Перевірка домашнього завдання.(с.11, виразно читати, розповідати казку за малюнками)Опрацювання нового матеріалу. Читання вчителем. Послухайте текст. Поміркуйте та скажіть, як ви розумієте вислів «Учителя й дерево пізнають з плодів». Читання сильнішим учнем. Самостійне читання. Вибіркове читання. Читання ланцюжком.
Номер слайду 5
ФІЗХВИЛИНКАОзнайомлення з поетесою
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Опрацювання вірша Віолетти ДворецькоїВиразне читання вчителем. Який настрій викликає цей вірш. Чому і для чого навчають дітей вчителі?Який заголовок можна придумати до вірша?2. Напівголосне читання учнями.3. Читання ланцюжком.- За що ви любите своїх вчителів?
Номер слайду 9
ХТОЦЕ?
Номер слайду 10
Наталія Сиротич - дитячий психолог, фахівець із волонтерства, автор 10 книг та близько 100 наукових та науково-популярних робіт, багатодітна мама.
Номер слайду 11
Самостійне читання вірша «Музикант»Робота за змістом вірша. Читання вірша окремими учнями
Після уроку я маю поганий настрій!Мені нічого не сподобалось!Після уроку у мене гарний настрій! Мені все сподобалось!Після уроку я засмучений бо хочу читати ще, але урок вже закінчився! Але мені все сподобалось!