ОСЬ ЗНОВУ ЛУНАЄ ДЗВІНОК, ЗАПРОШУЄ ВСІХ НА УРОК. БУДЕМО ДРУЖНО МИ ПРАЦЮВАТИ, СТВОРЮВАТИ ТА ФАНТАЗУВАТИ.
Номер слайду 2
ГРА «ПОРІВНЯЙ». НЕОБХІДНО ПОРІВНЯТИ ДВА ОБ’ЄКТА ТА ВИЗНАЧИТИ, ЯКИЙ З НИХ ЗБІЛЬШИЛИ, А ЯКИЙ ЗМЕНШИЛИ.
Номер слайду 3
ДІЇ З ФРАГМЕНТАМИ ЗОБРАЖЕННЯ
Номер слайду 4
АЛГОРИТМ СКАСУВАННЯ ДІЙ У ГРАФІЧНОМУ РЕДАКТОРІ 1.ЗАЙТИ НА ПАНЕЛЬ ШВИДКОГО ДОСТУПУ. 2. НА ПАНЕЛІ ШВИДКОГО ДОСТУПУ ОБРАТИ КОМАНДУ ВІДМІНИТИ
Номер слайду 5
ВИДІЛЕННЯ ФРАГМЕНТА МАЛЮНКА ТА ЙОГО ПЕРЕМІЩЕННЯ 1. ВИБРАТИ ІНСТРУМЕНТ ВИДІЛЕННЯ ПРЯМОКУТНОЇ ОБЛАСТІ АБО ВИДІЛЕННЯ ДОВІЛЬНОЇ ОБЛАСТІ. 2. ВИБРАТИ, З ФОНОМ (ВИДІЛЕННЯ ОБ'ЄКТА З ФОНОМ МАЛЮНКА) ЧИ БЕЗ ФОНУ (ВИДІЛЕННЯ ОБ'ЄКТА БЕЗ ФОНУ МАЛЮНКА) БУДЕ ПЕРЕТЯГУВАТИСЯ ФРАГМЕНТ МАЛЮНКА. 3. З НАТИСНУТОЮ ЛІВОЮ КЛАВІШЕЮ МИШІ ПРОТЯГНУТИ ВКАЗІВНИК ТАК, ЩОБ ВИДІЛИТИ НЕОБХІДНУ ЧАСТИНУ ЗОБРАЖЕННЯ, ПРИЧОМУ ВКАЗІВНИК МИШІ НАБУДЕ ПЕВНОГО ВИГЛЯДУ. 4. ВИДІЛЕНИЙ ФРАГМЕНТ МОЖНА ПЕРЕТЯГНУТИ З НАТИСНУТОЮ ЛІВОЮ КЛАВІШЕЮ МИШІ.
Номер слайду 6
ПОВЕРТАННЯ ТА ВІДОБРАЖЕННЯ ЗОБРАЖЕННЯ У МЕНЮ МАЛЮНОК НЕОБХІДНО ВИБРАТИ ПІДМЕНЮ ПОВЕРНУТИ ТА КОМАНДУ ПОВЕРНУТИ/ВІДОБРАЗИТИ.
Номер слайду 7
ЗМІНА РОЗМІРІВ МАЛЮНКА, НАХИЛ МАЛЮНКА ПРИ НЕОБХІДНОСТІ РОЗМІР МАЛЮНКА МОЖНА ЗМІНИТИ АБО НАХИЛИТИ МАЛЮНОК. ДЛЯ ЦЬОГО НЕОБХІДНО В МЕНЮ МАЛЮНОК ВИБРАТИ ПІДМЕНЮ ЗМІНИТИ РОЗМІР. У ВІКНІ ЗМІНА РОЗМІРІВ І НАХИЛУ НЕОБХІДНО ОБРАТИ ПОТРІБНІ ПАРАМЕТРИ І НАТИСНУТИ КНОПКУ ОК.
Номер слайду 8
ЗМІНА ВИГЛЯДУ ОБЛАСТІ МАЛЮВАННЯ РОБОЧУ ОБЛАСТЬ ВІКНА МОЖНА ПЕРЕТВОРИТИ НА АРКУШ У КЛІТИНКУ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМАНДИ: МЕНЮ ВИД – ЛІНІЇ СІТКИ. ПІКСЕЛЬ Є НАЙМЕНШИМ ЕЛЕМЕНТОМ ЗОБРАЖЕННЯ. КОЖНА КЛІТИНКА Є ПІКСЕЛЕМ, ЯКИЙ МОЖНА РОЗФАРБУВАТИ ТАКИМИ ДІЯМИ: 1. ВИБРАТИ ІНСТРУМЕНТ ОЛІВЕЦЬ І КОЛІР ДЛЯ НЬОГО. 2. ВСТАНОВИТИ ВКАЗІВНИК МИШІ У КЛІТИНКУ, ЯКУ ПОТРІБНО ЗАФАРБУВАТИ. 3. НАТИСНУТИ ЛІВУ КЛАВІШУ МИШІ.
Номер слайду 9
ОБРІЗАННЯ МАЛЮНКА ДЛЯ ТОГО, ЩОБ ОБРІЗАТИ МАЛЮНОК, НЕОБХІДНО ВИДІЛИТИ ОБЛАСТЬ МАЛЮНКА, ЯКУ НЕОБХІДНО ОБРІЗАТИ ТА ВИБРАТИ В МЕНЮ МАЛЮНОК ПІДМЕНЮ ОБРІЗАТИ.
Номер слайду 10
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА ХТО Ж ТАМ, ХТО ВЖЕ ТАК СТОМИВСЯ? І НАЛІВО НАХИЛИВСЯ. ТРЕБА ДРУЖНО ВСІМ НАМ ВСТАТИ, ФІЗКУЛЬТПАУЗУ ПОЧАТИ. РУКИ ВГОРУ, РУКИ ВНИЗ, ВГОРУ ТРІШКИ ПОДИВИСЬ. РУКИ СКЛАЛИ, ЯК ВІТРЯК, І ПОКРУТИМОСЯ ТАК. ВИЩЕ РУКИ ПІДІЙМІТЬ І СПОКІЙНО ОПУСТІТЬ. ПОТІМ ДРУЖНО ВСІ СІДАЙМО І ДО ПРАЦІ ПРИСТУПАЙМО.
Номер слайду 11
КОРОТКИЙ ОГЛЯД ДИТЯЧОГО ПОРТАЛУ ПУСТУНЧИК З МОЖЛИВІСТЮ РОБОТИ З ФРАГМЕНТАМИ МАЛЮНКІВ ОН-ЛАЙН (СКЛАДАННЯ ПАЗЛІВ) ЗА ПОСИЛАННЯМ HTTPS://PUSTUNCHIK.UA/GAMES/PUZZLES
Номер слайду 12
ПОВТОРЕННЯ ПРАВИЛ ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ. САЙТ HTTPS://LEARNINGAPPS.ORG/ WATCH?V=P29E2GYSK
Номер слайду 13
РОБОТА НА КОМП’ЮТЕРІ ВІДКРИТИ ФАЙЛ «ЗАЙЧИК». СКЛАДІТЬ ФРАГМЕНТИ МАЛЮНКА В ЄДИНЕ ЦІЛЕ.
Номер слайду 14
ВИКОНАННЯ ВПРАВИ ДЛЯ ЗНЯТТЯ ЗОРОВОЇ ВТОМИ РАЗ, ДВА, ТРИ! ОЧІ ДОГОРИ! НА ЧОТИРИ І НА П’ЯТЬ БУДЕМ МІЦНО ЇХ СТУЛЯТЬ. ЗНОВУ ОЧІ ДОГОРИ МИ РАХУЄМ РАЗ, ДВА, ТРИ! ОЧІ ЩОБ ВІДПОЧИВАЛИ, ДИВИМОСЬ МИ ВЛІВО-ВПРАВО. ПОТІМ БЛИМАЄМ ОЧИМА. І ЗНОВУ НИМИ ВПРАВО-ВЛІВО.
Номер слайду 15
ГРА «РОЗГАДАЙ РЕБУС»
Номер слайду 16
ГРА «МІКРОФОН» НА СЬОГОДНІШНЬОМУ УРОЦІ МЕНІ (НЕ) СПОДОБАЛОСЯ …