Дії з одиницями вартості.

Про матеріал
Даний урок ознайомить дітей з гривнею, вдосконалить вміння порівнювати іменовані числа, розв’язувати задачі; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, навички самостійної роботи.
Перегляд файлу

Тема: Дії з одиницями вартості

Мета: формування предметних компетентностей:

 ознайомити дітей з гривнею, вдосконалювати вміння порівнювати іменовані числа, розв’язувати задачу; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, навички самостійної роботи; виховувати старанність, охайність, працьовитість.

Формування ключових компетентностей:

  • вільне володіння державною мовою: вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти.
  • математична: моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань.
  • Інноваційність: формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися, провадити професійну діяльність, відчувати себе частиною спільноти і брати участь у справах громади
  • навчання впродовж життя: опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання , навчання працювати самостійно і в класі.

 

Обладнання: підручник, друкований та робочий зошит, малюнки тачок, LEGO, фішки, картки із завданням, мікрофон, плакат «Емоційні ромашки»

Хід уроку:

І. Організація класу

Емоційне налаштування на урок

«Тачки»

 

  • Чи любите ви перегони? На Ваших партах машинки. Яку б ви вибрали, щоб узяти участь у перегонах.

Картинки по запросу тачки

                   ЧЕРВОНА

Творчість

Картинки по запросу маинка жовта малюнок

                          ЖОВТА

Фантазія

Картинки по запросу машина синя малюнок

                              СИНЯ

Старанність

Картинки по запросу машина розовая малюнок мульт

                        РОЖЕВА

Працьовитість

 

Настанова на урок

В нашім класі всі завзяті,

Вміють гарно працювати.

Хочуть все на світі знати,

Математику вивчати.

Тож часу не гаймо,

Перегони починаймо!

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

  • Діти, чи можемо ми почати наші перегони?
  • Ні, щоб почати перегони потрібно пройти технічний огляд наших знань. Якщо знання міцні, то і машини справні.
  • То, що перевіремо?

Гра «Вежа з цеглинками LEGO»

  • Вам потрібно дати відповідь на запитання і з правильних відповідей побудувати вежу.

Скільки сантиметрів у одному дециметрі?

1

11

10

Скількома цифрами позначають число 10?

2

1

3

Чи змінюється сума від перестановки доданків?

Так

Ні

Не знаю

 

  • Давайте перевіримо правильність виконання завдання.

 

 

 

 

Молодці! «Технічний огляд» знань пройшли!

 Повторення одиниць вартості

  • А чи будуть їхати ваші машини без пального?
  • А де ж його взяти?
  • Вірно, пальне заправляють на автозаправках.
  • Чи дають там пальне безкоштовно?
  • Так, пальне заправляють лише за кошти.
  • Давайте згадаємо, які одиниці вартості ви знаєте?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Робота з підручником (с.98)

  • Для того щоб заправити бак авто, нам потрібні будуть гривні.
  • А чи знаєте ви скільки копійок в одній гривні?
  • А перевірити ваші припущення нам допоможе підручник на сторінці 9,8.
  • Порахуйте, скільки в одній гривні монет вартістю 10 копійок?
  • Тепер ми знаємо, що в одній гривні є сто копійок.

№2, с.98

  • Заправити пальним наші авто допоможе наступний номер.
  • Полічіть гроші, які ви бачите на малюнку, десятками.
  • Молодці! Тепер у нас повний бак.

№3, с.98

  • Тож можемо прогріти мотор виконавши номер 3 у підручнику.
  • Скільки копійок на кожному малюнку?
  • Давайте полічимо їх десятками.

Фізкультхвилинка

  • Трішки відпочинемо, та розімнемо своє тіло перед перегонами.

https://www.youtube.com/watch?v=3LAjklSXpbI

Робота в зошиті з друкованою основою (с.28)

  • Тепер ми можемо і позмагатися, працювати ми будемо в зошитах із друкованою основою. За кожну правильну відповідь ви отримаєте фішку. У кого буде найбільше фішок, той і переможе у перегонах.

 

  • Погляньте, скільки грошей на кожному малюнку?
  • Упишіть ці цифри.
  • А тепер давайте порівняємо грошові одиниці у №2
  • Виконаймо №3 у зошиті.
  • Ціна квитка на електропотяг 20 грн. Скільки треба взяти купюр кожного номіналу, щоб придбати квиток?
  • Упишіть.

ІV. Закріплення вивченого матеріалу.

Робота на картках.

  • І ось останній, вирішальний, заїзд. Виконайте завдання на картках.

Визначення хто переміг у перегонах.

 

VІ. Підсумок

Вправа «Мікрофон»

  • Скажіть, що найбільше вам запам’яталося на уроці?

Рефлексія

Вправа «Емоційні ромашки».

  • Покажіть свій настрій за допомогою цеглинок лего.

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
23 лютого 2022
Переглядів
890
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку